Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #1 Skrevet 15. april 2005 Hvor bredt er båndet ditt? Er det lengden eller bredden det kommer an på, eller er det rett og slett operatøren som er viktigst?
Gjest Msnn43 SADOMAN Skrevet 15. april 2005 #2 Skrevet 15. april 2005 Å så morsomt da trøffærn! Dårlig parodiering Synes du trenger deg en smekk jeg, og jeg vil få ereksjon av å gi deg en siden jeg er SADOMAN.
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #3 Skrevet 15. april 2005 Forsåvidt enig i at du gjør den beste parodien selv, gamle kriger! Her er link: www.seniorpolitikk.no
Gjest Mann43 SADOMAN Skrevet 15. april 2005 #4 Skrevet 15. april 2005 Parodi? Jeg er ingen parodi jeg er en HErre og en Master og jeg finner glede i å påføre deg skrubbsår og blåmerker i vadebukser av GUMMI! MMmmm PS er du mann eller kvinne?
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #5 Skrevet 15. april 2005 PS er du mann eller kvinne? Godt spørsmål. Jeg er din på alle felt overlegne Nemesis som finner glede, men heldigvis ingen opphisselse, i å påføre deg mentale skrubbsår og blåmerker, også innenfor din vadebukse av gummi. Kanskje du i tillegg har lyst til å lære noen kommaregler?
Superlammet Skrevet 15. april 2005 #6 Skrevet 15. april 2005 Jeg kan ikke gjøre noe annet enn å le! Nok en gang traff du spikern på hodet, trøff'ern! Btw min ADSL-linje håndteres beinhardt og strengt.
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2005 #7 Skrevet 16. april 2005 Nok en gang traff du spikern på hodet, trøff'ern! I dette tilfellet snakker vi vel mer om en liten tegnestift, subsidiært en løk
Superlammet Skrevet 17. april 2005 #8 Skrevet 17. april 2005 I dette tilfellet snakker vi vel mer om en liten tegnestift, subsidiært en løk så sant så sant
Gjest Devil's Spawn Skrevet 17. april 2005 #9 Skrevet 17. april 2005 Hvis det er antall meter pr sekund som er viktig, så gå for SHDSL eller fiber. Like stor ut-hastihet som inn-hastighet.
Gjest seroxata Skrevet 19. april 2005 #10 Skrevet 19. april 2005 :o min går langt og bredt.. vent litt nå...
Gjest Litjmæ Skrevet 19. april 2005 #11 Skrevet 19. april 2005 Det viktigste er at det ikke er en billig og dårlig etterligning som ADSL, men ekte vare - nemlig skikkelig bredband. Men det er vel ikke så enkelt å finne i Norge, det er derfor man må til Sverige for å få tak i det
Cronos Skrevet 25. april 2005 #12 Skrevet 25. april 2005 Det viktigste er at det ikke er en billig og dårlig etterligning som ADSL' date=' men ekte vare - nemlig skikkelig bredband. Men det er vel ikke så enkelt å finne i Norge, det er derfor man må til Sverige for å få tak i det [/quote'] Tsk, tsk. Si ikke det, si ikke det. Jeg sitter her i Oslo med EKTE vare; like bra inn som ut. Og det er like langt som det er bredt (i mine øyne er begge like viktig). Har ihvertfall ikke fått noen klager. Trenger ikke dra til Sverige for det, nei...
Gjest Litjmæ Skrevet 25. april 2005 #13 Skrevet 25. april 2005 Kan nok finnes enkelte unntak selv i Norge da, men det er bedre over grensa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå