AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #1 Skrevet 13. mars 2019 La testen ut på samleteåden her også. Men lager en ny tråd, for jeg har noen spørsmål (så jeg ikke spammer ned den andre tråden). Tok eggløsningstest og var hos gynekolog, så vet hanske nøyaktig når jeg hadde eggløsning. I dag er ikm, og jeg er på dag 30 i syklusen. (Dag 13 dpo). Kjenner stikkinger nederst i magen, ellers ikke noe. Sist graviditet hadde jeg positiv test på dag 10 dpo. Hvor realistisk er det at jeg kan være gravid selv om mensen ikke kommer akkurat i dag? Vanskelig å svare på, men kanskje noen kan dele erfaringer? Anonymkode: 93909...131
Lilypond Skrevet 13. mars 2019 #2 Skrevet 13. mars 2019 Hva er merket på test og hvor sensitiv skal den være? De fleste er 25 (husker ikke måleenhet), tidligtester kan være helt ned mot 10. Kanskje dumt spørsmål siden du virker å ha satt deg inn i dette, men du regner EL fra 1-2 dager etter positiv LH-test? Bekreftet du med temp? Sa gyn at du hadde EL akkurat da? Jeg tror du er gravid basert på den testen og informasjonen du gir, med et egg som festet seg litt senere enn du opplevde i første graviditet 😊
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #3 Skrevet 13. mars 2019 7 minutter siden, Lilypond skrev: Hva er merket på test og hvor sensitiv skal den være? De fleste er 25 (husker ikke måleenhet), tidligtester kan være helt ned mot 10. Kanskje dumt spørsmål siden du virker å ha satt deg inn i dette, men du regner EL fra 1-2 dager etter positiv LH-test? Bekreftet du med temp? Sa gyn at du hadde EL akkurat da? Jeg tror du er gravid basert på den testen og informasjonen du gir, med et egg som festet seg litt senere enn du opplevde i første graviditet 😊 Det er en sensitiv test🙈 Jeg har regnet ut ifra at eggløsning var en dag etter positiv test. Men det kan være to dager etterpå også? 😊 Jeg var hos gyn noen dager før, som sa at hun tenkte at jeg ville ha eggløsning om ca fem dager. åå, håper du har sant ❤️ Anonymkode: 93909...131
Lilypond Skrevet 13. mars 2019 #4 Skrevet 13. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en sensitiv test🙈 Jeg har regnet ut ifra at eggløsning var en dag etter positiv test. Men det kan være to dager etterpå også? 😊 Jeg var hos gyn noen dager før, som sa at hun tenkte at jeg ville ha eggløsning om ca fem dager. åå, håper du har sant ❤️ Anonymkode: 93909...131 Krysser fingrene for deg! Dessverre er den eneste måten du finner ut med sikkerhet ved å vente, og teste de kommende dagene. Hold oss oppdatert!
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #5 Skrevet 13. mars 2019 8 minutter siden, Lilypond skrev: Krysser fingrene for deg! Dessverre er den eneste måten du finner ut med sikkerhet ved å vente, og teste de kommende dagene. Hold oss oppdatert! Ja, det er sant! Det skal jeg gjøre 🤞🏻😊😊 Anonymkode: 93909...131
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå