Gå til innhold

Salg av brukte babyting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange brukte babyting (babygym, vippestol, babynest o.l) fikk dere solgt etter bruk? 

Jeg har en gulpebaby som gulper når jeg minst venter det, så det meste blir flekkete🙈

Anonymkode: 91e2e...98d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke forsøkt å selge noe av det, og ville heller aldri kjøpt slike ting brukt. 

Vippestolen ga vi til loppemarked, fordi den var i veldig god stand og trekket kunne vaskes i maskin. Enkelte andre ting har vi gitt bort til familie - feks pent brukte klær og bæresele.

Anonymkode: 2974c...c00

AnonymBruker
Skrevet

Har fått solgt alt, men har solgt det billig. Her selges det mye brukt. Folk kjøper, men det må være billig. Man tjener ikke mye på det, men grei måte å bli kvitt det på. 

Anonymkode: 07bcd...486

AnonymBruker
Skrevet

Er det flekkete, så kaster jeg.

Ellers sliter jeg med å selge babyleker.

Har solgt kun vogna og en nattlampe med musikk enn så lenge.

Anonymkode: 6659c...5ba

Gjest NotYou
Skrevet

Har solgt det jeg syns er helt innafor at andre babyer skal bruke. Dette er f.eks vugge, vippestol, seng, babycall og stellebord i god stand. Jeg vil kun selge babyustyr som jeg kunne ha brukt til mine egne barn. Det må være i orden, og ha vært lagret tørt og fint. 

Klær som er lite brukt og har null flekker har jeg også solgt. Alt selges billig. 

Jeg syns det er fint å selge billig sånn at andre kan få brukt utstyr som er i godt behold. 

Jeg ville aldri ha kjøpt brukte smokker/flasker (flaskesmokker) eller biteleker til barna mine, så det selger jeg heller ikke videre. 

Jeg ga bilstolen vår til en venninne. Den var brukt i 9 mnd med basen, så hun slapp å bruke 3500 på en ny. 

Ville heller aldri kjøpt brukt bilstol. Ser at alle skriver at den ikke har vært i kollisjon, men hvordan vet man dette av ukjente? Finnes helt sikkert mennesker som er gale nok til å selge unna en bilstol som faktisk har vært med i en kollisjon.. Mange tenker kanskje penger framfor andres barns sikkerhet. Jeg er kanskje paranoid der, men det hadde ikke føles trygt å kjøpe av ukjente. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi fikk solgt alt, men det meste så ubrukt ut.

Anonymkode: e794c...102

AnonymBruker
Skrevet

Har solgt vippestol, babysete til tripp trapp stol, lekegrind, trappegrind, bilstol, klær, vognpose, vogn, ammepute og litt småting. Har inntrykk av at det er lettere å få solgt ting på diverse Facebook sider enn finn. Har kun solgt det som er helt å pent, og har alltid satt prisen lavere enn hva jeg ser tilsvarende varer blir lagt ut til. 

Anonymkode: fa5d2...ca0

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det flekkete, så kaster jeg.

Ellers sliter jeg med å selge babyleker.

Har solgt kun vogna og en nattlampe med musikk enn så lenge.

Anonymkode: 6659c...5ba

Ikke kast flekkete! Fretex tar imot alt stoff. Det brukes feks som isolasjon i hus osv.

Anonymkode: 312a4...c75

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt stort sett alt til ungen brukt (utenom sko og hygieneartikler). Har stort sett fått bra ting til en grei pris. Har inntrykk av at det er litt marked for bruke babyting.

Anonymkode: 949e9...711

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte mye brukt selv, selger det videre igjen. Har kjøpt enkelte ting nytt, absolutt siste nytt innen det. Har da fått solgt det til veldig god pris pga ingen flekker og pent brukt. 

Anonymkode: 9bee4...6a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...