cerruti Skrevet 31. desember 2023 #19521 Del Skrevet 31. desember 2023 I kjent stil skal det trenes hver dag. Og ikke før har hun begynt, før det kommer sånne rumpebilder😂😂 18 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 31. desember 2023 #19522 Del Skrevet 31. desember 2023 Ja, kropp er topp👍 Lar meg inspirere av spørsmålsrunden og «hvilken parfyme bruker du». Det kommer vel fra Helene selv så hun får reklamert litt🙈 Tidligere i story er hun oppgitt over det jeg vil si er i og for seg konstruktive meninger om julepynt og syns hun trekker det vel langt når hun skriver ifølge enkelte blir HUN stemplet som egoistisk mor osv som tar den ned før jula er over..Slik jeg leste kommentarfeltene var det meninger for og i mot som kom opp, og hun sier også at hun egentlig har sluttet å la seg overraske over ting i sosiale medier…Hun har i og for seg rett i det, for jeg har sluttet å la meg overraske over hennes tidvis nesevise og nedlatende svar på kommentarer hun selv ikke er enig i OG «tilfeldighetene» i spørsmålsrunden når det bygges opp til spørsmål fordi det er kommet så mange nye følgere til. Det første de nye følgerene spør om er antakelig hvilken parfyme hun bruker…..NOT tenker jeg. Merkelig «influencer» hun HD, såpass merkelig at jeg blir inspirert av å følge henne pga denne tråden her. Når det er sagt så skjønner jeg ut i fra kontoen hennes at hun strever med kropp og vekt og håper jo at hun får orden på dette i fremtiden⭐️ cerruti skrev (1 time siden): I kjent stil skal det trenes hver dag. Og ikke før har hun begynt, før det kommer sånne rumpebilder 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hubbabubba00 Skrevet 31. desember 2023 #19523 Del Skrevet 31. desember 2023 (endret) Herregud.. Er en sånn reklame på FB av Helene på walkingpad som dukker opp her og der. For et trist kommentarfelt! Gutter som tagger hverandre og trykker latterikon og sier ting som: denne tåler mye vekt osv.. Folk er stygge! Er både i den videoen hvor hun skal vise hvordan den er å løpe på og en hvor hun sitter i sofaen og går for å hente den fram.. Er det rart folk blir opptatt av kropp og vekt??? Endret 2. januar av hubbabubba00 9 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 31. desember 2023 #19524 Del Skrevet 31. desember 2023 Og nå svarer hun på tips til vektreduksjon. Hun svarer at det ikke er noen snarveier… Og at det for henne hjalp å ta tak i bakenforliggende saker. Hva med operasjon og medisiner?!? Og hvorfor skal en som sier hun har spiseforstyrrelse i det hele tatt dele og svare på et sånt spørsmål? 21 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 31. desember 2023 #19525 Del Skrevet 31. desember 2023 cerruti skrev (45 minutter siden): Og nå svarer hun på tips til vektreduksjon. Hun svarer at det ikke er noen snarveier… Og at det for henne hjalp å ta tak i bakenforliggende saker. Hva med operasjon og medisiner?!? Og hvorfor skal en som sier hun har spiseforstyrrelse i det hele tatt dele og svare på et sånt spørsmål? Hva med keto, frisk uten sukker, Flexikost, hypnose og slankepulver? Glemt det kanskje. 17 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 31. desember 2023 #19526 Del Skrevet 31. desember 2023 panzerpølsa skrev (1 time siden): Hva med keto, frisk uten sukker, Flexikost, hypnose og slankepulver? Glemt det kanskje. Omnia, Ros osv. Hun har jo tatt alle snarveiene selv, så sånn sett så har hun rett og erfart at det ikke fungerer, men at man må gripe det fatt på en annen måte. Så det rådet hun kommer med håper jeg selv hun forsøker og at hun lykkes med det uten å ta snarveiene hun tidligere har tatt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 31. desember 2023 #19527 Del Skrevet 31. desember 2023 cerruti skrev (2 timer siden): Og nå svarer hun på tips til vektreduksjon. Hun svarer at det ikke er noen snarveier… Og at det for henne hjalp å ta tak i bakenforliggende saker. Hva med operasjon og medisiner?!? Og hvorfor skal en som sier hun har spiseforstyrrelse i det hele tatt dele og svare på et sånt spørsmål? Det er jo bare tull. Det finnes da tusenvis av snarveier til vektreduksjon. Å holde ønsket vekt over tid derimot….Er vel ikke SÅ veldig lenge siden HD var åpen om at hun slet med det selv. Er hun nå kurert fra overspisingslidelsen, kan gi råd i slike spørsmål, og trygg på at hun klarer å holde seg stabil fremover? Følger henne ikke lenger, men mener det ikke er veldig lenge siden hun prøvde både det ene og det andre for å gå ned i vekt. (HD vet nok at det eneste "korrekte" svaret på spørsmålet er nettopp: Ta tak i bakenforliggende årsaker.😄) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hubbabubba00 Skrevet 2. januar #19528 Del Skrevet 2. januar Har dere sett treningsgiganten.no sine reklameinnlegg hvor hun er med som dukker opp på facebook? To ulike videoer med henne. Begge videoene av henne er fylt opp med kommentarer fra folk som slenger drit om henne. Rett og slett trist. Fikk vondt inni meg. Håper virkelig ikke hun har sett de kommentarene. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 2. januar #19529 Del Skrevet 2. januar 6 hours ago, hubbabubba00 said: Har dere sett treningsgiganten.no sine reklameinnlegg hvor hun er med som dukker opp på facebook? To ulike videoer med henne. Begge videoene av henne er fylt opp med kommentarer fra folk som slenger drit om henne. Rett og slett trist. Fikk vondt inni meg. Håper virkelig ikke hun har sett de kommentarene. Har ikke sett det. Men nå har du annonsert dette to ganger på kort tid, og dermed gjort det veldig tilgjengelig for både henne og folk som overhode ikke var klar over kommentarene. Du sprer negativiteten, du jobber ikke imot den. Tenk litt på det, for jeg vil tippe formålet ditt ikke var å spre negativiteten mer rundt? 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 2. januar #19530 Del Skrevet 2. januar Nå innrømmer hun (endelig) faktisk at det i flere år har vært vektnedgang hun har trent for. Har hun ikke alltid påstått at det er helsa og mental velvære som har vært motivasjonen? (i så fall har alt hun har påstått vært ren løgn). Mulig hun sier dette for provokasjon og å få i gang engasjement, men når kan vi da stole på om hun snakker sant eller ikke? Kilde: story lagt ut i går (som snart forsvinner). 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hubbabubba00 Skrevet 2. januar #19531 Del Skrevet 2. januar Lileep skrev (1 time siden): Har ikke sett det. Men nå har du annonsert dette to ganger på kort tid, og dermed gjort det veldig tilgjengelig for både henne og folk som overhode ikke var klar over kommentarene. Du sprer negativiteten, du jobber ikke imot den. Tenk litt på det, for jeg vil tippe formålet ditt ikke var å spre negativiteten mer rundt? Jeg er oppriktig sjokkert over all dritten. Hun blir heldigvis forsvart av andre også. Drage påstår hun aldri leser her inne så da får jeg stole på det. Det beste er jo om de som bruker henne i reklamen følger med på egne kommentarfelt og sletter slikt. De bør jo beskytte de som de velger å bruke i reklamene sine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 2. januar #19532 Del Skrevet 2. januar Laia skrev (19 minutter siden): Nå innrømmer hun (endelig) faktisk at det i flere år har vært vektnedgang hun har trent for. Har hun ikke alltid påstått at det er helsa og mental velvære som har vært motivasjonen? (i så fall har alt hun har påstått vært ren løgn). Mulig hun sier dette for provokasjon og å få i gang engasjement, men når kan vi da stole på om hun snakker sant eller ikke? Kilde: story lagt ut i går (som snart forsvinner). Man kan ikke stole på folk som har et så avslappet forhold til det å fortelle sannheten..ei heller kan man stole på influencere som er betalt for å reklamere...les: si hva pokker du vil om produktet fordi man får betalt.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 2. januar #19533 Del Skrevet 2. januar hubbabubba00 skrev (5 minutter siden): Jeg er oppriktig sjokkert over all dritten. Hun blir heldigvis forsvart av andre også. Drage påstår hun aldri leser her inne så da får jeg stole på det. Det beste er jo om de som bruker henne i reklamen følger med på egne kommentarfelt og sletter slikt. De bør jo beskytte de som de velger å bruke i reklamene sine. ..hun sier så..at hun aldri leser her inne...Merkelig da at veldig mange av hennes reels/innlegg er basert på det som blir diskutert her til enhver tid.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 2. januar #19534 Del Skrevet 2. januar Enkelte firma bruker influencere i markedsføring på Facebook, med kommentarfelt som får stå helt uten moderering. Og det kommer usannsynlig mye dritt! Anbefaler alle som ser disse forferdelige kommentarene å sende melding til det aktuelle firma på messenger, der man sier hva man mener, og at man tar avstand. Uansett om de bruker influencere eller andre. Vet ikke om det har noen hensikt, men verdt å prøve👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 2. januar #19535 Del Skrevet 2. januar Men hvis målet ikke er å bli tynn… hvorfor alle disse før og etter bildene? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 2. januar #19536 Del Skrevet 2. januar (endret) cerruti skrev (36 minutter siden): Men hvis målet ikke er å bli tynn… hvorfor alle disse før og etter bildene? For å fiske etter skryt.....og for å vise seg frem. Så avhengig av bekreftelser at det er tragisk...På tide å logge av HD, klikkomani er alt annet enn oppbyggelig... Endret 2. januar av Beatbox 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 2. januar #19537 Del Skrevet 2. januar (endret) 2 hours ago, cerruti said: Men hvis målet ikke er å bli tynn… hvorfor alle disse før og etter bildene? Fordi alt er reinspikka løgn.. rett og slett. Hun har kun et ønske, å bli tynn. Sånn har det vært i over 10 år. Hun prøver å pakke det inn i alle mulige innpakninger, men hun feiler gang på gang. En annen løgn er hvor langt hun er kommet.. bullshit, hun har gått 100 steg tilbake og er overhode ikke bedre enn hva hun var i 2023,22,21,20…..2010.. Endret 2. januar av Lileep 5 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 3. januar #19538 Del Skrevet 3. januar Som jeg har sagt før: det er helt legitimt å ville bli slank! Problemet er at hun hele tiden nekter for det, før hun plutselig innrømmer at "joda, hun alltid trente/spiste/drømte om å bli tynn". Hun er voksen nok til å burde kunne gå i seg selv og være ærlig om det hele tiden. 7 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RandiO Skrevet 3. januar #19539 Del Skrevet 3. januar cerruti skrev (9 timer siden): Men hvis målet ikke er å bli tynn… hvorfor alle disse før og etter bildene? Klart målet er å bli tynn. For oss som er overvektige er målet ALLTID å bli tynn, eller posere for å se tynnere ut. Det er helt utrolig hvor langt vi kan strekke oss for å få frem litt kragebein på et bilde. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 3. januar #19540 Del Skrevet 3. januar RandiO skrev (1 time siden): Klart målet er å bli tynn. For oss som er overvektige er målet ALLTID å bli tynn, eller posere for å se tynnere ut. Det er helt utrolig hvor langt vi kan strekke oss for å få frem litt kragebein på et bilde. Tror nok du er inne på noe der😂 Men for all del ikke si det høyt, for da er man så svak at man har bukket under for kroppspress og skjønnhetsideal, for ikke å snakke om at man bidrar til kroppspress. Og det vil i hvert fall ikke HD ha på seg! Den tiden er forbi der man kan si offentlig at - Jeg vil ned i vekt fordi jeg synes det er finere å være slank. Det eneste som er innafor/politisk korrekt å si, er at man vil ned i vekt for helsens skyld. At man får synlige kragebein er bare en bivirkning😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå