arnoyb Skrevet 22. desember 2023 #19501 Del Skrevet 22. desember 2023 Nøkkelost77 skrev (22 timer siden): Siden når er ribbe rødt kjøtt??🧐 Og strengt tatt, ta deg i nakken og kast ut godteriet! 🙄Det tar 3 minutter å pælme det i posen, knyte den sammen, traske ut til søpla og hive den. Så sier man til mannen: «kan du vennligst passe litt på hva som ramler inn i skapet?» Kan du litt lite om spiseproblemer. Ganske typisk for overspisingslidelse det dær. Hvorfor tar de seg ikke bare samme på tre minutter liksom 🤯 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finnwife Skrevet 24. desember 2023 #19502 Del Skrevet 24. desember 2023 Klassisk å skryte over mengden julegaver mens det for resten av landet er dyrtid og folk sliter med å få mat på bordet. God jul da folkens! 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 24. desember 2023 #19503 Del Skrevet 24. desember 2023 arnoyb skrev (På 22.12.2023 den 18.39): Kan du litt lite om spiseproblemer. Ganske typisk for overspisingslidelse det dær. Hvorfor tar de seg ikke bare samme på tre minutter liksom 🤯 👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøkkelost77 Skrevet 25. desember 2023 #19504 Del Skrevet 25. desember 2023 arnoyb skrev (På 22.12.2023 den 18.39): Kan du litt lite om spiseproblemer. Ganske typisk for overspisingslidelse det dær. Hvorfor tar de seg ikke bare samme på tre minutter liksom 🤯 Vet en god del om hvor vanskelig det er selv, faktisk.. 🙄 Og ja, de minuttene det tar henne å ta bilde av godteriskapet og klage på at det finnes, kunne hun brukt på å kaste det i søpla. Er det vanskelig? Så absolutt! Man må faktisk ta noen grep hvis man skal lykkes. Hvordan fikk man alt dette godteriet inn i skapet i det hele tatt? Man må spørre seg selv noen vanskelige spørsmål og deretter gjennomføre endringen gang på gang på gang. Det gjelder valg av mat, trenings måter, mentalt etc. Som flere andre her tror jeg hun hadde hatt godt av å logge av SoMe og ikke legge ett slikt «press» på kropp og mat. 🤷🏻♀️ 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 27. desember 2023 #19505 Del Skrevet 27. desember 2023 Ser Drage seg selv noen gang? Siste reel om ytre påvirkning og slanking. Den slår vel litt feil vei når det gjelder Drage som har pushet Flexikost, keto, FUS (fri uten sukker) hypnose, slankepulver osv for å gå ned i vekt. Og da snakker vi om nå de siste årene. Men ett enormt utseendefokus på topp, føler jeg ikke at hun er den riktige til å hive seg på den der trenden. 19 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 27. desember 2023 #19506 Del Skrevet 27. desember 2023 (endret) panzerpølsa skrev (7 timer siden): Ser Drage seg selv noen gang? Siste reel om ytre påvirkning og slanking. Den slår vel litt feil vei når det gjelder Drage som har pushet Flexikost, keto, FUS (fri uten sukker) hypnose, slankepulver osv for å gå ned i vekt. Og da snakker vi om nå de siste årene. Men ett enormt utseendefokus på topp, føler jeg ikke at hun er den riktige til å hive seg på den der trenden. Hun kan umulig se seg selv, så det innlegget var skivebom fra henne! Men tror det blir sånn når man ikke er ærlig med følgerene sine. Hun kunne gjort det enklere for seg selv og latt kanalen være en slankeblogg, og hennes kamp for å bli normalvektig da dette er viktig for henne. Og det er ikke noe galt at det er viktig for henne, men det som blir galt er at hun skal liksom fronte at kropp og utseende ikke betyr noe, men det er jo det det gjør og hun kamuflerer det heller ikke. Blir for dumt når hun er glad bivirkningene av slankeoperasjon, keto og FUS er vektnedgang liksom….dette har hun selv sagt på sosiale medier Endret 27. desember 2023 av irevin Skrivefeil 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 28. desember 2023 #19507 Del Skrevet 28. desember 2023 On 12/27/2023 at 8:03 AM, panzerpølsa said: Ser Drage seg selv noen gang? Siste reel om ytre påvirkning og slanking. Den slår vel litt feil vei når det gjelder Drage som har pushet Flexikost, keto, FUS (fri uten sukker) hypnose, slankepulver osv for å gå ned i vekt. Og da snakker vi om nå de siste årene. Men ett enormt utseendefokus på topp, føler jeg ikke at hun er den riktige til å hive seg på den der trenden. Med et før/etterbilde idag så bekreftes det vel bare at hun ikke ser seg selv overhode. Rant om slankepress igår, før/etterbilde for å vise vektnedgang idag.. 😂 11 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finnwife Skrevet 28. desember 2023 #19508 Del Skrevet 28. desember 2023 Nye before and after bilder Hun lærer aldri 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 28. desember 2023 #19509 Del Skrevet 28. desember 2023 5 minutter siden, Lileep said: Med et før/etterbilde idag så bekreftes det vel bare at hun ikke ser seg selv overhode. Rant om slankepress igår, før/etterbilde for å vise vektnedgang idag.. 😂 Og det ene bildet er med en stor genser, det nye med en tettsittende og utringet topp, ikke mulig å si om det egentlig er noen stor forandring. Men uansett, hvorfor motsier hun seg selv konstant? Aldri opplevd en some-persona som er mer ustadig og hopper frem og tilbake konstant som henne. Blir sliten bare av å blikke innom noen av postene hennes sånn en gang i måneden. Fatter ikke at hun orker! Ikke tjener hun vel særlig mye på det heller, noens utleveringsbehov av seg selv er hellt ufattelig for meg. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 28. desember 2023 #19510 Del Skrevet 28. desember 2023 8 minutter siden, Finnwife said: Nye before and after bilder Hun lærer aldri «Noen ganger må jeg ha visuell påminnelse om hvor lang jeg er kommet» Hva viser det oss følgere egentlig? Nada, ingenting, null info.. det viser absolutt ingenting om hvor langt hun har kommet. Dette er bilder/visuelle påminnelser hun selv kan se på og få påminnelse om osv. Det gir jo følgerene ingenting, og hun som er så opptatt av slankepress i SoMe burde vite bedre.. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Needleader97 Skrevet 28. desember 2023 #19511 Del Skrevet 28. desember 2023 Vil ikke siste post trigge bare enda mer rundt slankepress? Mer før/etter? Jeg er selv stor, og provoseres av hennes dobbeltmoral. 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 28. desember 2023 #19512 Del Skrevet 28. desember 2023 Siste post på IG viser på ingen måte hvor langt Drage har kommet, heller tvert i mot. Hun har ikke kommet noen vei, holder fortsatt på med de samme greiene hun gang på gang påstår hun skal slutte med. Treningsinspirasjonen var ett kort blaff som alltid, og hun måler fortsatt sin lykke i hva vekta sier. Innimellom alle disse reelsene med anti-helt opplegget hun virkelig ikke kan stå for, blir det mer og mer eksponering av barn. Og selvfølgelig reklame for alt mulig hun ikke egentlig har testet noe særlig. Så der har du året oppsummert. Det er på stedet hvil i år som i fjor, og tiåret før der. 14 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Needleader97 Skrevet 28. desember 2023 #19513 Del Skrevet 28. desember 2023 Jeg blir litt trist. Har ei venninne som introduserte meg for HD for noen år siden. Hun vurderer både operasjon og anna etter tips om HD. Jeg sitter ikke på fasit men erl skummelt s lik hun drive på for andre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 28. desember 2023 #19514 Del Skrevet 28. desember 2023 For et elendig forbilde hun er. Og at hun ikke blir flau over å holde på sånn. En datter har hun og. Som vil se at moren kun er lykkelig når vekta går ned. Og det velger hun å vise til alle. 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 28. desember 2023 #19515 Del Skrevet 28. desember 2023 Forsto ikke siste post jeg. Utifra alt hun har postet i år, så hadde jeg trodd mere på henne om hun hadde sagt hun hadde gått to skritt tilbake. Det er jo mtp de såkalte «meltdown» hun har hatt og posten hun la ut for tre dager sider om noe sånt som om at din største suksess i 2023 var å overleve….Og hva har før/etter bilde å si til den teksten? Vet hun snart selv hva hun står for ? Jeg forstår henne ikke 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 28. desember 2023 #19516 Del Skrevet 28. desember 2023 Er det bare jeg som ikke ser forskjell på før og etter bildet? 🙈 Er vel mest antrekket som er forskjellig her? 10 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 28. desember 2023 #19517 Del Skrevet 28. desember 2023 Lileep skrev (5 timer siden): «Noen ganger må jeg ha visuell påminnelse om hvor lang jeg er kommet» Hva viser det oss følgere egentlig? Nada, ingenting, null info.. det viser absolutt ingenting om hvor langt hun har kommet. Dette er bilder/visuelle påminnelser hun selv kan se på og få påminnelse om osv. Det gir jo følgerene ingenting, og hun som er så opptatt av slankepress i SoMe burde vite bedre.. Er dette ikke den samme frasen som går igjen på omtrent alle før-etter bilder hun har postet opp igjennom årene? (og tok hun ikke sågar selvkritikk for å ha postet denne type sammenligninger og lovet at hun ikke skulle fortsette slik?) 8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 29. desember 2023 #19518 Del Skrevet 29. desember 2023 Laia skrev (14 timer siden): Er dette ikke den samme frasen som går igjen på omtrent alle før-etter bilder hun har postet opp igjennom årene? (og tok hun ikke sågar selvkritikk for å ha postet denne type sammenligninger og lovet at hun ikke skulle fortsette slik?) Jeg lurer på; hva er det EGENTLIGE målet hennes? Jeg tror hun gaper over litt for mye og fallhøyden blir stor for henne. Tror hun bør jobbe med en og en ting. Er jo mye hun strever med. Depresjon, spiseforstyrrelse, vekt, får ikke til å trene, får ikke orden på kostholdet, er sliten av barn, «bygger karriere». Ikke rart det fort kan bli litt «mye» 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 29. desember 2023 #19519 Del Skrevet 29. desember 2023 irevin skrev (36 minutter siden): Jeg lurer på; hva er det EGENTLIGE målet hennes? Jeg tror hun gaper over litt for mye og fallhøyden blir stor for henne. Tror hun bør jobbe med en og en ting. Er jo mye hun strever med. Depresjon, spiseforstyrrelse, vekt, får ikke til å trene, får ikke orden på kostholdet, er sliten av barn, «bygger karriere». Ikke rart det fort kan bli litt «mye» Det er egentlig vanskelig for utenforstående å begripe, da det hun formidler fremstår ganske kaotisk (min oppfatning iallfall). Litt rart at det er dette hun ønsker å formidle som influencer. Hun setter seg selv i en sårbar og utleverende situasjon. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
platypus Skrevet 29. desember 2023 #19520 Del Skrevet 29. desember 2023 Laia skrev (23 timer siden): Er dette ikke den samme frasen som går igjen på omtrent alle før-etter bilder hun har postet opp igjennom årene? (og tok hun ikke sågar selvkritikk for å ha postet denne type sammenligninger og lovet at hun ikke skulle fortsette slik?) Jo, på hvert bidige før/etter-bilde hun må poste slik at HUN kan se hvor langt hun er kommet. Helt greit at hun syns det er gøy å se fysisk fremgsng/vektnedgang, men MÅ det postes på Insta? Eller hadde det vært mulig å lage en slik bildekollage, og bare ha det lagra på telefonen for egen motivasjons del? 🤔 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå