Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Beatbox skrev (14 timer siden):

Hun som påberoper seg å være dønn ærlig bekrefter titt og ofte at det er hun faktisk ikke!

Enig. Blir så dumt med den artikkelen for de som har fulgt henne over flere år🙈

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt pussig at hver gang HD er i media, så er det et negativt fortegn i utgangspunktet.

(kanskje bortsett fra saken i “Lille frekke”🤔)

"Svarer på kritikken".

"Hetses av sine egne".

"Mobbet for shorts".

"Kvinne sparket hunden min".

"Slankeoperasjon var dårlig løsning".

"Ble ikke invitert på champagnefrokost  17 mai år heller".

Selvsagt er det meste relatert til problemer hun har opplevd som overvektig, men likevel.

Det er som om negativiteten presser seg fram, som om den gjennomsyrer alt, uansett hvor hun stikker hodet fram.

Det er fascinerende🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (42 minutter siden):

Litt pussig at hver gang HD er i media, så er det et negativt fortegn i utgangspunktet.

(kanskje bortsett fra saken i “Lille frekke”🤔)

"Svarer på kritikken".

"Hetses av sine egne".

"Mobbet for shorts".

"Kvinne sparket hunden min".

"Slankeoperasjon var dårlig løsning".

"Ble ikke invitert på champagnefrokost  17 mai år heller".

Selvsagt er det meste relatert til problemer hun har opplevd som overvektig, men likevel.

Det er som om negativiteten presser seg fram, som om den gjennomsyrer alt, uansett hvor hun stikker hodet fram.

Det er fascinerende🤣

Hun elsker offerrollen....med dertil tilhørende fiske etter sympati🙄

• Liker 3
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er mest fascinerende med denne artikkelen er ikke at slankeoperasjon ikke er en quick fix, for det er det ikke. Men, det at hun sjelden deler før/ etter bilder pga kritikken. Jeg trodde hun skulle slutte å dele før/ etter bilder fordi hun fikk konstruktiv tilbakemelding om at det var triggende, og hun sa seg enig? Viser vel bare at atter en gang at hun ikke tåler tilbakemeldinger og har ingen intensjoner om å justere innholdet sitt for sårbare følgere. 

Må også legge til at etter jeg begynte å følge litt med på prøvingen til Stina så tenker jeg mer over hvor sinnsykt mye reklame/ spons Helene har i forhold til antall følgere (og genuint innhold). Stina kunne hatt minst like mange annonser, men velger å bruke snapchat sine reklamepauser som inntekt i stedet og det tjener hun troverdighet på. 

Endret av *blueberry*
  • Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (4 minutter siden):

Det jeg synes er mest fascinerende med denne artikkelen er ikke at slankeoperasjon ikke er en quick fix, for det er det ikke. Men, det at hun sjelden deler før/ etter bilder pga kritikken. Jeg trodde hun skulle slutte å dele før/ etter bilder fordi hun fikk konstruktiv tilbakemelding om at det var triggende, og hun sa seg enig? Viser vel bare at atter en gang at hun ikke tåler tilbakemeldinger og har ingen intensjoner om å justere innholdet sitt for sårbare følgere. 

Må også legge til at etter jeg begynte å følge litt med på prøvingen til Stina så tenker jeg mer over hvor sinnsykt mye reklame/ spons Helene har i forhold til antall følgere (og genuint innhold). Stina kunne hatt minst like mange annonser, men velger å bruke snapchat sine reklamepauser som inntekt i stedet og det tjener hun troverdighet på. 

Ja, hun snakker hele tiden mot seg selv. Dette la hun ut tidlig i år. Og siden «alle» har sett slankesprøytene i kjøleskapet og hun selv har sagt hun får medikamentell hjelp fra lege, så er det vel nesten en forutsetning at hun burde tatt med det i artikkelen for å virkelig underbygge at slankeoperasjon ikke er quik fix når man selv etter en operasjon som «failer» pga at man ikke har tatt tak i spiseforstyrrelsen må fortsette på slankesprøyter. 

IMG_5274.jpeg

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (Akkurat nå):

Ja, hun snakker hele tiden mot seg selv. Dette la hun ut tidlig i år. Og siden «alle» har sett slankesprøytene i kjøleskapet og hun selv har sagt hun får medikamentell hjelp fra lege, så er det vel nesten en forutsetning at hun burde tatt med det i artikkelen for å virkelig underbygge at slankeoperasjon ikke er quik fix når man selv etter en operasjon som «failer» pga at man ikke har tatt tak i spiseforstyrrelsen må fortsette på slankesprøyter. 

IMG_5274.jpeg

Det var denne jeg siktet til ja. Jeg liker å gi folk en sjanse, men Helene gjør det litt vanskelig. Hun eksponerer barnet selv om det skulle skjermes, hun deler masse kropp selv om hun ikke vil bidra til kroppsfokus osv. 

Det virker som forbedring er umulig etter så mange år i rampelyset. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ref artikkelen i Dagbladet. Hvis det var noen som trodde slankeoperasjon var en rask løsning, så var det HD selv. Hun var også den som var verdensmester og trengte iallefall ikke kurs eller oppfølging. Men ingenting av dette står i artikkelen. Tror hun er immun mot å være helt ærlig og ydmyk. Skylder som alltid på følgerne.. 

• Liker 13
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (7 minutter siden):

Ref artikkelen i Dagbladet. Hvis det var noen som trodde slankeoperasjon var en rask løsning, så var det HD selv. Hun var også den som var verdensmester og trengte iallefall ikke kurs eller oppfølging. Men ingenting av dette står i artikkelen. Tror hun er immun mot å være helt ærlig og ydmyk. Skylder som alltid på følgerne.. 

Halvsannheter som vanlig. Men forstår ikke hvorfor hun tar med tittelen personlig trener. For det jobber hun jo ikke med? Og trener vel heller ikke selv? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (14 minutter siden):

Ref artikkelen i Dagbladet. Hvis det var noen som trodde slankeoperasjon var en rask løsning, så var det HD selv. 

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun trigges av at andre kommenterer hva hun spiser? Hvor mye mat har ikke hun delt selv? Og unødvendig å legge ut det om å ville kaste opp - hun kan også trigge andre. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (36 minutter siden):

Hun trigges av at andre kommenterer hva hun spiser? Hvor mye mat har ikke hun delt selv? Og unødvendig å legge ut det om å ville kaste opp - hun kan også trigge andre. 

Litt lite oppmerksomhet i det siste må, så da må det til med sånn. Usmakelig og nitrist midt i mellom lykkelige barn som eksponeres med sine nye juletradisjoner og baking med familien. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

panzerpølsa skrev (1 time siden):

Litt lite oppmerksomhet i det siste må, så da må det til med sånn. Usmakelig og nitrist midt i mellom lykkelige barn som eksponeres med sine nye juletradisjoner og baking med familien. 

Ja og vise fram et helt normalt skap nå når det er jul. Mener hun har gjort dette tidligere år også. Timing og emne virker bra spekulativt. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, cerruti said:

Ja og vise fram et helt normalt skap nå når det er jul. Mener hun har gjort dette tidligere år også. Timing og emne virker bra spekulativt. 

Hun er så forutsigbar.. var vel tidlig i høst jeg spådde en post med masse godteri og innhold som bland annet «spiser alt osv opplegg». Jeg spådde etter jul, så bomma litt på tidspunktet. 

Men hvorfor i allverden må hun ha med den verste triggeren ever, det kan fremkalle mye negativt hos de rette personene. Tenker hun ikke på hvordan innholdet kan påvirke? 

Edit: jeg tror også hun kjenner på stillheten rundt henne for tiden, og prøver å dra igang noe. Veldig tydelig at hun forguder oppmerksomhet i SoMe. Så dette blir min eneste post om dette stuntet. Jeg skal ikke gi henne den oppmerksomheten hun så gjerne vil ha 

Endret av Lileep
  • Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (7 timer siden):

Edit: jeg tror også hun kjenner på stillheten rundt henne for tiden, og prøver å dra igang noe. Veldig tydelig at hun forguder oppmerksomhet i SoMe. Så dette blir min eneste post om dette stuntet. Jeg skal ikke gi henne den oppmerksomheten hun så gjerne vil ha 

Måtte inn å se hva hun hadde postet siste dagene, og det var jo noen dårlige reels, for så komme med et innlegg som engasjerer. Hadde vært noe annet om dette hadde vært en rød tråd, men….Vi kan joballeree nå gjette hva årets siste post blir. Ny unicorn notatbok med mål som IKKE handler om kropp, vekt og utseende 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siden når er ribbe rødt kjøtt??🧐

Og strengt tatt, ta deg i nakken og kast ut godteriet! 🙄Det tar 3 minutter å pælme det i posen, knyte den sammen, traske ut til søpla og hive den. Så sier man til mannen: «kan du vennligst passe litt på hva som ramler inn i skapet?» 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nøkkelost77 said:

Siden når er ribbe rødt kjøtt??🧐

Og strengt tatt, ta deg i nakken og kast ut godteriet! 🙄Det tar 3 minutter å pælme det i posen, knyte den sammen, traske ut til søpla og hive den. Så sier man til mannen: «kan du vennligst passe litt på hva som ramler inn i skapet?» 

Rødt kjøtt er storfe, svin, geit og sau ☺️ 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (43 minutter siden):

Rødt kjøtt er storfe, svin, geit og sau ☺️ 

Da har jeg lært noe i dag! Tror det var kun storfe, kanskje lam. 🙌🏻😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...