Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Skjedd mye på 2 år ja.. men selvfølgelig er det KUN før/etterbilde som det blir fokuser på. Hun er et farlig forbilde atter engang. Jeg vil gjerne høre om alle andre endringer enn utseende, for jeg lurer på hvordan det går med alt det andre hun skulle jobbe med. Hvordan klarer hun det, har hun noen triks å gi bort feks. 

• Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lileep skrev (11 minutter siden):

Skjedd mye på 2 år ja.. men selvfølgelig er det KUN før/etterbilde som det blir fokuser på. Hun er et farlig forbilde atter engang. Jeg vil gjerne høre om alle andre endringer enn utseende, for jeg lurer på hvordan det går med alt det andre hun skulle jobbe med. Hvordan klarer hun det, har hun noen triks å gi bort feks. 

Troverdigheten er lik null. Jeg tipper mange begynte å følge henne fordi hun var tilsynelatende en god stemme mot å skulle passe inn i en bestemt størrelse. Det gjentar hun til det kjedsommelige var feil. Det som styrer humør og psyke er åpenbart vekt, og målet er å gå ned. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang reklameres og anbefales det noe hun har såvidt prøvd. Denne behandlingen som hun har prøvd en gang, kan hun altså gå god for. Kan til og med virke på immunforsvaret. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (1 time siden):

Nok en gang reklameres og anbefales det noe hun har såvidt prøvd. Denne behandlingen som hun har prøvd en gang, kan hun altså gå god for. Kan til og med virke på immunforsvaret. 

Og det ble delt samtidig som hun legger ut bilder av seg og datteren sin :) aaaah, en salig blanding her med andre ord. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (15 minutter siden):

Og det ble delt samtidig som hun legger ut bilder av seg og datteren sin :) aaaah, en salig blanding her med andre ord. 

Når du ikke kan svare på adekvate spørsmål rundt behandlingen du reklamerer for, burde du kanskje tenke over hvor seriøs du blir oppfattet. I tillegg denne reelen fra i går om rykter, der hat hun selv vært størst på å legge ut diffuse og kryptiske innlegg som leder til at folk lurer på om det er noe alvorlig på gang. Drage er og blir ufattelig useriøs, og innholdet på hennes kanaler blir bare dummere og dummere. 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer el hva er budskapet HD prøver formidle på Tiktok ? Urovekkende i grunn … men … viktig å få følgere uansett hva når en ser hvem/hva som kommenterer 🤣🤣😁

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredrikstad71mod skrev (7 timer siden):

Hva skjer el hva er budskapet HD prøver formidle på Tiktok ? Urovekkende i grunn … men … viktig å få følgere uansett hva når en ser hvem/hva som kommenterer 🤣🤣😁

Jeg har ikke sett henne på tiktok, er aldri inne der men nå måtte jeg. Fikk sjokk jeg. I den forstand at der var det lite matnyttig og kun testing av filter og «gjøre seg krampaktig» til🙈

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så viktig å forvente et innhold fra henne som hun ikke har tenkt å levere ?

Det er så mange hjertesukk om hva hun burde gjøre, men hvorfor ikke følge noen av de tusener av influensere som gir dere noe ?

Jeg mistenker en glede over å få kritisere henne. Gjerne en daglig rant over hvor fæl hun er.😉

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Infinity said:

Hvorfor er det så viktig å forvente et innhold fra henne som hun ikke har tenkt å levere ?

Det er så mange hjertesukk om hva hun burde gjøre, men hvorfor ikke følge noen av de tusener av influensere som gir dere noe ?

Jeg mistenker en glede over å få kritisere henne. Gjerne en daglig rant over hvor fæl hun er.😉

Rart du ikke har fått kritikk mtp spekulasjonene dine, men det er vel kun når det spekuleres rundt HD den vanlige gjengen kommer for å angripe  🫣

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke hun som skulle slutte med «før/etter-bilder»? Ref Snapchat. Tydelig fokus på kropp og vektnedgang nå når det går «rette veien». 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, platypus said:

Var det ikke hun som skulle slutte med «før/etter-bilder»? Ref Snapchat. Tydelig fokus på kropp og vektnedgang nå når det går «rette veien». 

Joda, når hun ikke får til ting osv så er hun veldig opptatt av å fronte «ikke fokus på vekt/utseende osv». Men når hun føler ting går hennes vei osv så er det full fokus på før/etter osv. Er vel 3.gang på ei uke nå hun viser før og etterbilder 

• Liker 9
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (På 1.12.2023 den 18.01):

Rart du ikke har fått kritikk mtp spekulasjonene dine, men det er vel kun når det spekuleres rundt HD den vanlige gjengen kommer for å angripe  🫣

Mine spekulasjoner ? Hva ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Infinity said:

Mine spekulasjoner ? Hva ?

⬇️ Jepp, du spekulerer om brukerene her. Spekuleringspolitiet pleier å være kjappe, mulig de har ferie nå. 

On 12/1/2023 at 9:39 AM, Infinity said:

*snip*

Endret av Lileep
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lileep skrev (Akkurat nå):

⬇️ Jepp, du spekulerer om brukerene her. Spekuleringspolitiet pleier å være kjappe, mulig de har ferie nå. 

Ja, kanskje jeg skal være like påståelig som noen er om HD ? Du mener at den er ok ?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Infinity said:

Ja, kanskje jeg skal være like påståelig som noen er om HD ? Du mener at den er ok ?

Jeg mener at hvis det først skal kritiseres for spekulasjoner i denne tråden så bør det gjelde alt og ikke bare utvalgte. Det var poenget mitt 👍 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

platypus skrev (På 3.12.2023 den 13.53):

Ja, enig.. Men det er superbra hun har funnet noe som fungerer. Utifra håret å lese,  så er det trolig litt hjelp fra legen også :) ingenting galt med det, bare håper hun er åpen om det. Ozzempic og andre slankemidler på resept kan ha en tendens til å gjøre brukerne tynne i hyssingen 😁 bare spekulasjon dette også altså, lurer på om det var et innlegg tidligere her hvor noen hadde sett det på en story. Som sagt,uansett: utrolig glad på hennes vegne at hun er på rett vei ifht vektreduksjon.  Hun er mamma og jeg tipper både datter,mann og familie vil ha henne lengst mulig ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Virrevirra skrev (4 minutter siden):

Ja, enig.. Men det er superbra hun har funnet noe som fungerer. Utifra håret å lese,  så er det trolig litt hjelp fra legen også :) ingenting galt med det, bare håper hun er åpen om det. Ozzempic og andre slankemidler på resept kan ha en tendens til å gjøre brukerne tynne i hyssingen 😁 bare spekulasjon dette også altså, lurer på om det var et innlegg tidligere her hvor noen hadde sett det på en story. Som sagt,uansett: utrolig glad på hennes vegne at hun er på rett vei ifht vektreduksjon.  Hun er mamma og jeg tipper både datter,mann og familie vil ha henne lengst mulig ❤️

Ja, noen så Saxenda sprøyte i kjøleskapet hennes. Hun endret senere bildet. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller ydmykhet på at hun tok for lett på den mentale biten før operasjonen siden «dette kunne hun» og det var «tullete at hun måtte gjennom alle disse samtalene først»

skal du først reflektere og hjelpe andre bør du jo legge alle kortene på bordet!

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summeer skrev (39 minutter siden):

Eller ydmykhet på at hun tok for lett på den mentale biten før operasjonen siden «dette kunne hun» og det var «tullete at hun måtte gjennom alle disse samtalene først»

skal du først reflektere og hjelpe andre bør du jo legge alle kortene på bordet!

Hun som påberoper seg å være dønn ærlig bekrefter titt og ofte at det er hun faktisk ikke!

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...