Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Gjest Måsies

Den er jo 100% uskyldig og harmløs, med en anbefaling av en bok med litt spicy innhold? Dette har ekstrem bitch eating crackers energi

Once you hate someone, everything they do is offensive. "Look at this bitch eating those crackers like she owns the place." 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun takker samboeren og skriver at han er alt hun ønsker seg når det gjelder farsrollen. I den konteksten hun har skapt i det siste virker det jo som at hun sier…men ikke i de andre rollene?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

net0ty skrev (3 timer siden):

Hun takker samboeren og skriver at han er alt hun ønsker seg når det gjelder farsrollen. I den konteksten hun har skapt i det siste virker det jo som at hun sier…men ikke i de andre rollene?

Helt tullete, spør du meg. For å skape spekulasjoner? 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (1 time siden):

Helt tullete, spør du meg. For å skape spekulasjoner? 

Jeg tenker ulv ulv, spekulasjoner ja. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan legger hun opp til spekulasjoner ved å poste innhold på akkurat samme måte som 99% av alle andre gjør det på farsdag/morsdag med en hyllest av at partneren er en god forelder, uten å samtidig komme med en statement om at man ikke skal skille seg? Er det tull? :D? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Måsies said:

Hvordan legger hun opp til spekulasjoner ved å poste innhold på akkurat samme måte som 99% av alle andre gjør det på farsdag/morsdag med en hyllest av at partneren er en god forelder, uten å samtidig komme med en statement om at man ikke skal skille seg? Er det tull? :D? 

Ordlyden i det kanskje? I forhold til hva hun har skrevet tidligere år. Men når det allerede er spekulasjoner ute å går, så blir det meste tolket dithen uansett hva hun hadde skrevet 🤪

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zizi skrev (24 minutter siden):

Synes frujohansen.no sier det veldig godt i siste Real, eneste jeg tenkte på var Helene Drage 🤣 Spot on! 

Enig, passer både på HD og et par andre! Veldig gøy!🤣

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er en særdeles uting å legge ut bilder fra legekontoret. Jaggu har hun klart å legge ut bildet av ANSIKTET til en som jobber der og. 

Jeg vil sitte på legekontoret og være trygg på at ingen legger ut bilder av meg til alle å se på internett. På samme måte som at jeg ikke ønsker at noen tar bilder i garderoben på treningssenteret…..

• Liker 29
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Sugar&Spice said:

Jeg syns det er en særdeles uting å legge ut bilder fra legekontoret. Jaggu har hun klart å legge ut bildet av ANSIKTET til en som jobber der og. 

Jeg vil sitte på legekontoret og være trygg på at ingen legger ut bilder av meg til alle å se på internett. På samme måte som at jeg ikke ønsker at noen tar bilder i garderoben på treningssenteret…..

Det hun har gjort er faktisk ulovelig. Enda verre at det er bedriften HD som har gjort dette.. 

«Hvis man legger ut bilder av andre uten lov, kan dette være straffbart etter åndsverkloven § 79 . Straffen er etter denne bestemmelsen bøter eller fengsel inntil 1 år. Hvis bildene hadde inneholdt ting som krenket privatlivets fred, kunne det også vært i strid med straffeloven § 267 om å legge ut et bilde på nett.»

Endret av Lileep
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (2 timer siden):

Det er ugreit. Bare fordi man vil dokumentere hvor man er til enhver tid så bør man skjerme andre rundt. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*blueberry* skrev (3 timer siden):

Det er ugreit. Bare fordi man vil dokumentere hvor man er til enhver tid så bør man skjerme andre rundt. 

Hun er totalt grenseløs og agerer deretter. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt fokus på vekt ja, viktig å få med noen reelle tall sånn at hun kan hinte til nåværende vekt  😩 hvorfor er det så viktig å ha med det tallet HD? Betyr vel fint lite vel, eller ønsker du atter engang at det spekulere i hvor mye du veier nå? For det klarer du fint å få igang, men for å ikke ødelegge tråden skal jeg ikke skrive hva jeg tenker og mener 🤪

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (9 timer siden):

hvorfor er det så viktig å ha med det tallet HD?

Hvis ingen skryter, så gjør det selv? Ikke rart hun har gått ned med slankeoperasjon og slankesprøyter. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For et rart bilde å putte inn i en reklame for astravox.. Sette seg ned på gulvet og se ut som man er naken under et teppe..

• Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hubbabubba00 skrev (58 minutter siden):

For et rart bilde å putte inn i en reklame for astravox.. Sette seg ned på gulvet og se ut som man er naken under et teppe..

Hun mangler det totalt. Stil, hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hubbabubba00 skrev (4 timer siden):

Sikkert skuffende at det ble så få likes på dette bildet tenker jeg. Tipper at folk velger å engasjere seg i viktigere ting enn en et litt desperat fremstående reklamestunt disse dagene. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bestemt meg for å la vær å kommentere det «nakenbildet», men jeg klarer faktisk ikke la vær. Jeg er ikke kresen altså, men jeg følte jeg rett og slett så «rett hjem» og vel så det😱😱Bildet er så krampeaktig at selv tærne krøller seg🙈Totalt skivebom denne gangen. 

• Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...