Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

5 ting Helene gjør "for å holde seg oppegående om dagen". Jobb, være alene og kaffe triumfer tydeligvis tid med både mann og barn.

Merkelig at hun ønsker å fremstille seg selv så ekstremt misfornøyd med familiesituasjonen stadig vekk.

Screenshot_20231021_194536_Instagram.jpg

  • Liker 11
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, Grøfteblomst said:

5 ting Helene gjør "for å holde seg oppegående om dagen". Jobb, være alene og kaffe triumfer tydeligvis tid med både mann og barn.

Merkelig at hun ønsker å fremstille seg selv så ekstremt misfornøyd med familiesituasjonen stadig vekk.

Screenshot_20231021_194536_Instagram.jpg

Dette tenkte jeg og. De fleste med familie ser på tiden med dem som noe oppløftende, for Helene er det å bruke tiden på seg selv mer viktig. 

  • Liker 7
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (4 minutter siden):

Rent overlevelsesinstinkt for å klare familielivet og jobb? Det høres ut som hun hater tilværelsen hun har nå.
 

 

Det har man vel skjønt for lenge siden...

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Grøfteblomst said:

5 ting Helene gjør "for å holde seg oppegående om dagen". Jobb, være alene og kaffe triumfer tydeligvis tid med både mann og barn.

Merkelig at hun ønsker å fremstille seg selv så ekstremt misfornøyd med familiesituasjonen stadig vekk.

Screenshot_20231021_194536_Instagram.jpg

Herregud. Jeg synes bare mer og mer synd i mann og barn for hver dag som går! Hun framstiller seg selv som forferdelig egoistisk. Tror det er like greit at hun ikke får flere barn, må for all del ikke ødelegge siste rest av overlevelsesinstinktet. 🫠

  • Liker 8
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest epleberte

Uansett om dette er en influenser eller ikke, så er det faktisk farlig å prate sånn som dere gjør her i tråden, det er ondsinnet og helt uakseptabelt i et humanistisk samfunn. Ingen vet akkurat hvordan andre har det, eller hvorfor. Uten å spekulere i dette spesifikke tilfellet, men det er veldig kjent at mange kan slite lenge etter fødsel, og det skal man virkelig ikke håne en mor for. Jeg synes dere som skriver slik her i tråden bør gå virkelig inn i dere selv. Også lurer jeg igjen på hvorfor #moderator er så lite involvert her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

epleberte skrev (16 minutter siden):

Uansett om dette er en influenser eller ikke, så er det faktisk farlig å prate sånn som dere gjør her i tråden, det er ondsinnet og helt uakseptabelt i et humanistisk samfunn. Ingen vet akkurat hvordan andre har det, eller hvorfor. Uten å spekulere i dette spesifikke tilfellet, men det er veldig kjent at mange kan slite lenge etter fødsel, og det skal man virkelig ikke håne en mor for. Jeg synes dere som skriver slik her i tråden bør gå virkelig inn i dere selv. Også lurer jeg igjen på hvorfor #moderator er så lite involvert her?

Jeg snur på flisa og tenker at det er totalt unødvendig om det er influencer eller ei å dele innlegg det blir spekulasjoner og diskusjoner rundt. Og i dette tilfellet som gjelder HD, så er det så mye motstridende hun legger ut at hele greiene blir svært lite troverdig. DET syns jeg er uakseptabelt ! Spesielt når du er en influencer = påvirker. Det er umusikalsk i mine ører og det er vel det kritikken bunner i her og det er ikke å håne syns jeg. 

  • Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

epleberte skrev (31 minutter siden):

Uansett om dette er en influenser eller ikke, så er det faktisk farlig å prate sånn som dere gjør her i tråden, det er ondsinnet og helt uakseptabelt i et humanistisk samfunn. Ingen vet akkurat hvordan andre har det, eller hvorfor. Uten å spekulere i dette spesifikke tilfellet, men det er veldig kjent at mange kan slite lenge etter fødsel, og det skal man virkelig ikke håne en mor for. Jeg synes dere som skriver slik her i tråden bør gå virkelig inn i dere selv. Også lurer jeg igjen på hvorfor #moderator er så lite involvert her?

Dette ER en influencer.

Og trådens innhold er en konsekvens av å invitere titusener av fremmede mennesker inn i ditt innerste. Inn i ditt følelsesliv, som vrenges helt uhemmet.

Tråden er ikke verre enn andre tråder på Rampelys. Moderator er heller ikke mindre involvert her enn i andre tråder.

"Ingen vet hvordan andre har det, eller hvorfor". Skal man tro det HD skriver, så vet man presis hvordan hun har det. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (26 minutter siden):

Dette ER en influencer.

Og trådens innhold er en konsekvens av å invitere titusener av fremmede mennesker inn i ditt innerste. Inn i ditt følelsesliv, som vrenges helt uhemmet.

Tråden er ikke verre enn andre tråder på Rampelys. Moderator er heller ikke mindre involvert her enn i andre tråder.

"Ingen vet hvordan andre har det, eller hvorfor". Skal man tro det HD skriver, så vet man presis hvordan hun har det. 

 

 

..og vi vet dessverre altfor mye om barnet...noe hun også rettmessig blir kritisert for..

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å kjøre hjem fra trening, sette opp kamera forran do, sette deg ned, brette opp genser over bryst, ta av en sokk og record. Blir ikke stort dummere enn det vel. 

 

  • Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (8 minutter siden):

Tenk å kjøre hjem fra trening, sette opp kamera forran do, sette deg ned, brette opp genser over bryst, ta av en sokk og record. Blir ikke stort dummere enn det vel. 

 

Nei altså hva er greia med å brekke opp genseren sånn... Om hun absolutt vil eksponere seg mest mulig er det jo bare å ta den av å legge ut i bh så blir det i hvert fall litt mindre rart...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (1 time siden):

Tenk å kjøre hjem fra trening, sette opp kamera forran do, sette deg ned, brette opp genser over bryst, ta av en sokk og record. Blir ikke stort dummere enn det vel. 

 

Er faktisk en som spurte om genseren skulle være sånn i kommentarfeltet på insta😅 Det er jo kun for å vise bryst..

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

panzerpølsa skrev (2 timer siden):

Tenk å kjøre hjem fra trening, sette opp kamera forran do, sette deg ned, brette opp genser over bryst, ta av en sokk og record. Blir ikke stort dummere enn det vel. 

 

Hahaha. Det er det dummeste jeg har sett. Altså….. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (1 time siden):

Er faktisk en som spurte om genseren skulle være sånn i kommentarfeltet på insta😅 Det er jo kun for å vise bryst..

Jeg har faktisk en sånn genser med bare ermer som er utrolig kjekk om sommeren når man kun er kald på skuldre/ armer (kanskje bare jeg som har sånne problemer). Ser ikke ut som det er det Helene har her da, de er ganske synlig «klippet» foran. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, panzerpølsa said:

Tenk å kjøre hjem fra trening, sette opp kamera forran do, sette deg ned, brette opp genser over bryst, ta av en sokk og record. Blir ikke stort dummere enn det vel. 

 

Og hvorfor forran do? Spøy hun i samme slengen eller? Av alle mulige steder. Selv på treningsentre hadde jeg aldri satt meg forran do for å pleie foten med genseren godt bretta opp. Går det an å gjøre det kleinere?  

  • Liker 9
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

cerruti skrev (30 minutter siden):

Jeg får så bismak av hvordan hun nå deler om spisingen sin. Helt tragisk. 

Det gjelder også treningen. De første ukene er det hyppig deling av bilder fra trening, med tekst om at dette er løsningen, jeg er så flink fordi jeg prioriterer trening, trening gir meg alt osv. Så dabber det av, hver gang. Dette med spisingen er også en sånn greie hun drar frem nå å da, særlig når hun ikke greier å følge opp bl.a trening. Som en undskyldning for hvorfor det ikke fungerer denne gangen heller. Sankw litt sympati, og få bekreftelse på at det valget jun tar er greit. 

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overraska over at hun faktisk innrømmer at hun enten ikke spiser eller overspiser. Før hadde hun bare fokusert på at hun ikke spiser å så etter ei stund kommet med et innlegg om at hun overspiser. Håper det betyr at hun er mer ærlig om saken for da tror jeg hun har en sjans å komme seg litt videre og kanskje ut av spiralen.  Joda det hadde vært bedre for hennes egen del å ikke delt alt på some, men det kommer jo ikke til å skje....

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (1 time siden):

Jeg er overraska over at hun faktisk innrømmer at hun enten ikke spiser eller overspiser. Før hadde hun bare fokusert på at hun ikke spiser å så etter ei stund kommet med et innlegg om at hun overspiser. Håper det betyr at hun er mer ærlig om saken for da tror jeg hun har en sjans å komme seg litt videre og kanskje ut av spiralen.  Joda det hadde vært bedre for hennes egen del å ikke delt alt på some, men det kommer jo ikke til å skje....

Kommer nok en reel med trist ansikt etter dagens historie. For å få mer sympati. 

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...