Laia Skrevet 17. oktober 2023 #19281 Del Skrevet 17. oktober 2023 Finlay skrev (1 time siden): For meg er det totalt uforståelig hvordan man kan opptre normalt i noen sosial sammenheng etter å ha delt SÅ intime detaljer om seg selv. Man vrikker rundt i undertøy, informerer om voksing, sexleketøy, menstruser og tamponger som ramler ut. Men sånn er det blitt. Etter å ha startet med sminke, mat og treningstips for 10 år siden, er det nå dags å ta følgerne med inn i kroppens hulrom. Alt annet er oppbrukt. Ofte skal man selge noe, og det mest private brukes for å fremme et produkt, eller seg selv som et spennende menneske. Gjelder ikke bare HD dette, man kan jo høre et par episoder av G-punktet, der kjendiser legger svært detaljert ut om sexlivet til seg og partner. Hvordan man liker å bli slikket, og hvor ofte man har analsex. For det er så viktig å være ÅPEN om disse tingene! Blir spennende å se når grensen er nådd, for både influencere og følgere.. hvis det finnes en grense🤷♀️ Du setter ord på det. Jeg er så enig med det du skriver her. Jeg begynner selv å bli så mettet på denne «åpenheten». Greit nok at man trenger ikke å gå til det ekstreme andre veien heller (pietisme), men hvor ble det av det som kalles anstendighet? 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrshopalot Skrevet 17. oktober 2023 #19282 Del Skrevet 17. oktober 2023 Nå postet hun en direkte kopi av Ida Wulff sitt siste innlegg, bare 30 min etterpå. Med svart-hvitt bilde og alt.. hun er så klein! 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 17. oktober 2023 #19283 Del Skrevet 17. oktober 2023 Mrshopalot skrev (49 minutter siden): Nå postet hun en direkte kopi av Ida Wulff sitt siste innlegg, bare 30 min etterpå. Med svart-hvitt bilde og alt.. hun er så klein! Slik hun fremstår , så er empatinivået på minussiden... "jeg-meg-mitt " er det vikitgste i HD sin verden 🙄 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 17. oktober 2023 #19284 Del Skrevet 17. oktober 2023 Mrshopalot skrev (2 timer siden): Nå postet hun en direkte kopi av Ida Wulff sitt siste innlegg, bare 30 min etterpå. Med svart-hvitt bilde og alt.. hun er så klein! Herregud så kleint ja….🙈😂Må jo le….men siste avsnittet til HD «Mens jeg gjerne ville hatt mer tid til barnet mitt….,» - hun snakker utelukkende om egentid. Er det som går igjen på alt av innlegg forut…Er det mulig…🙈 10 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 17. oktober 2023 #19285 Del Skrevet 17. oktober 2023 irevin skrev (1 time siden): Herregud så kleint ja….🙈😂Må jo le….men siste avsnittet til HD «Mens jeg gjerne ville hatt mer tid til barnet mitt….,» - hun snakker utelukkende om egentid. Er det som går igjen på alt av innlegg forut…Er det mulig…🙈 👏🏼 nettop 🙏🏼 Tror hu har glemt noe med det som skjer når en får barn at den 100% egentid utgår da . Mere tid til barnet kan hun få og om hun slutter sette seg selv først . Er jo sånn livet skal være ❤️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WillyX Skrevet 17. oktober 2023 #19286 Del Skrevet 17. oktober 2023 «Skal man brått bare gå tilbake til vanlig innhold og sponsede ting og hverdagsliv osv?» skriver Helene etter å ha hengt seg på trenden om å snakke om «krig og sånt» på story. Vi vet alle at de sponsede innlegga og det vanlige kjedelige maset om egentid, menssmerter +++ allerede ligger klart til å bli publisert idag. 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 17. oktober 2023 #19287 Del Skrevet 17. oktober 2023 WillyX skrev (21 minutter siden): «Skal man brått bare gå tilbake til vanlig innhold og sponsede ting og hverdagsliv osv?» skriver Helene etter å ha hengt seg på trenden om å snakke om «krig og sånt» på story. Vi vet alle at de sponsede innlegga og det vanlige kjedelige maset om egentid, menssmerter +++ allerede ligger klart til å bli publisert idag. Og nå var plutselig IG «jobben» hennes. Før har hun alltid bedyret at det bare er en liten instagramkonto og hobby på si (mest når det kommer kritikk for reklameinntekter/manglende merking). 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 17. oktober 2023 #19288 Del Skrevet 17. oktober 2023 (endret) WillyX skrev (1 time siden): «Skal man brått bare gå tilbake til vanlig innhold og sponsede ting og hverdagsliv osv?» skriver Helene etter å ha hengt seg på trenden om å snakke om «krig og sånt» på story. Vi vet alle at de sponsede innlegga og det vanlige kjedelige maset om egentid, menssmerter +++ allerede ligger klart til å bli publisert idag. Hva i alle dager er det hun holder på med??? Prøver hardt å klemme ut noen tårer før hun går over på når kan man egentlig dele reklame og fjasete reels igjen. Hold deg unna disse alvorlige temaene du Drage. Dette blir for dumt. Endret 17. oktober 2023 av panzerpølsa 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WillyX Skrevet 17. oktober 2023 #19289 Del Skrevet 17. oktober 2023 Laia skrev (10 minutter siden): Og nå var plutselig IG «jobben» hennes. Før har hun alltid bedyret at det bare er en liten instagramkonto og hobby på si (mest når det kommer kritikk for reklameinntekter/manglende merking). Det er jo akkurat det, for som influenser så har hun jo kontrakter å forholde seg til og ting må jo ut til bestemte tider. Så da fikk ho jo iallefall snakka litt om denna krigen før den heftige reklameringa på menstrusene kan fortsette. Glem heller ikke de nye høstkjolene ho akkurat har klikka seg hjem fra det stedet hvor de alltid klikkes hjem fra. Men stakkars,stakkars barn i krig, ikke glem de. Jeg blir så kvalm.🤮 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keiserenernaken Skrevet 17. oktober 2023 #19290 Del Skrevet 17. oktober 2023 Laia skrev (48 minutter siden): Og nå var plutselig IG «jobben» hennes. Før har hun alltid bedyret at det bare er en liten instagramkonto og hobby på si (mest når det kommer kritikk for reklameinntekter/manglende merking). Det er ikke rart hun trenger egentid når hun er på jobb 24/7 si 🤷♀️ 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 17. oktober 2023 #19291 Del Skrevet 17. oktober 2023 (endret) Det er det minst troverdige jeg har sett av henne noen gang. Kanskje disse influenserne bare skal gi bæng i å uttale seg om det og heller fortsette med det de har kompetanse i: Redigere/posere seg penere og pushe ræl på folk. Det var hellet ikke veldig troverdig at hun liksom er oppgitt over at den NAV-videoen fortsatt brukes. Endret 17. oktober 2023 av cerruti 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 17. oktober 2023 #19292 Del Skrevet 17. oktober 2023 cerruti skrev (7 minutter siden): Det er det minst troverdige jeg har sett av henne noen gang. Kanskje disse influenserne bare skal gi bæng i å uttale seg i det og heller fortsette med det de har kompetanse i: Redigere/posere seg penere og pushe ræl på folk. Det var hellet ikke veldig troverdig at hun liksom er oppgitt over den NAV-videoen fortsatt brukes. Den er hun garantert dritstolt over at NAV bruker...selv om hun prøver å virke oppgitt🙄 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 17. oktober 2023 #19293 Del Skrevet 17. oktober 2023 1 hour ago, Beatbox said: Den er hun garantert dritstolt over at NAV bruker...selv om hun prøver å virke oppgitt🙄 Hun er så stolt at hun må nevne det omigjen og omigjen. Soler seg i det. Skjems gjør hun ihvertfall ikke 😂😂😂 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 17. oktober 2023 #19294 Del Skrevet 17. oktober 2023 Tråden er ryddet for latterliggjøring og spekulasjon. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtLiteTroll Skrevet 17. oktober 2023 #19295 Del Skrevet 17. oktober 2023 Hvorfor deler hun i det hele tatt om krigen, når hun ikke kan si noe om hvor galt det er at Israel bomber sykehus og tar fra dem mat, vann og strøm og har drept tusen barn. Hun laget noe nøytralt trend greier som betyr INGENTING for de som blir drept! Kirkens nødhjelp, hjelper de i Gaza i det hele tatt? Hun bare legger ut noen vipps greier og snakker om seg selv. Og hun klarer ikke lese i VG, fordi det er så vondt. Det er det MINSTE man kan gjøre når et helt folk blir drept! Hun vil bare slenge ut noen vipps, lukke øynene, og poste videre reklamer og kleine reels med god samvittighet. Hvis hun virkelig brydde seg så hadde hun delt klipp og info om hva som faktisk foregår i Gaza for å opplyse og engasjere følgerne sine! Hvordan denne svart-hvit reelen av henne selv skal engasjere andre, det lurer jeg på.. 10 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 18. oktober 2023 #19296 Del Skrevet 18. oktober 2023 EtLiteTroll skrev (5 timer siden): Hvis hun virkelig brydde seg så hadde hun delt klipp og info om hva som faktisk foregår i Gaza for å opplyse og engasjere følgerne sine! Skal hun ta med noe om hvordan Hamas angrep og drepte/kidnappet israelere på bestialske måter og da, mener du kanskje? 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 18. oktober 2023 #19297 Del Skrevet 18. oktober 2023 9 hours ago, EtLiteTroll said: Hvorfor deler hun i det hele tatt om krigen, når hun ikke kan si noe om hvor galt det er at Israel bomber sykehus og tar fra dem mat, vann og strøm og har drept tusen barn. Hun laget noe nøytralt trend greier som betyr INGENTING for de som blir drept! Kirkens nødhjelp, hjelper de i Gaza i det hele tatt? Hun bare legger ut noen vipps greier og snakker om seg selv. Og hun klarer ikke lese i VG, fordi det er så vondt. Det er det MINSTE man kan gjøre når et helt folk blir drept! Hun vil bare slenge ut noen vipps, lukke øynene, og poste videre reklamer og kleine reels med god samvittighet. Hvis hun virkelig brydde seg så hadde hun delt klipp og info om hva som faktisk foregår i Gaza for å opplyse og engasjere følgerne sine! Hvordan denne svart-hvit reelen av henne selv skal engasjere andre, det lurer jeg på.. Hun kunne ihvertfall starta med å ha sin egen tekst og ikke bare kopiere andre sin. Å vise videoer har virkelig ingen hensikt, tror de fleste klarer å forstå hvor ille det er uten å vise det med video. Men litt mer fyldig tekst og ikke bare copy/paste hadde hjulpet hvis hun først skal slenge seg på trenden. Er forrresten kvalmt at det er blitt en trend å «late» som man bryr seg det som skjer, for det er det inntrykket jeg sitter igjen med. Det er ikke ekte, kun for å være trendy. 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WillyX Skrevet 18. oktober 2023 #19298 Del Skrevet 18. oktober 2023 Tilbake til det evige maset om for lite egentid. Hvorfor må ho stadig fortelle oss at ho må spise? Hvordan har det seg sånn at alle utenom Helene greier å trene, spise, gjøre jobben sin og være med barn(a) sine i løpet av dagen uten å måtte syte om det i some dag inn og dag ut?Syns oppriktig synd på det barnet som kan se tilbake på mammas jobbkanal om noen år og se at livet er ufattelig slitsomt med barn og at det aldri er nok egentid å få. Jeg skjemmes logg av sosiale medier. Slutt å bruk tiden på kleine reels. Bruk heller tiden på å tren, spis og luft hodet ditt. Problem løst 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melgu Skrevet 18. oktober 2023 #19299 Del Skrevet 18. oktober 2023 Ikke spess på HD, men la merke til at så og si alle influenserne kommenterte Israel/Palestina-konflikten samme dag, ja samme morgen! Da hadde konflikten pågått i over en uke, hvorfor skjedde det så på likt? 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 18. oktober 2023 #19300 Del Skrevet 18. oktober 2023 WillyX skrev (48 minutter siden): Slutt å bruk tiden på kleine reels. Ja, det er utrolig kleint å se henne krampeaktig vrikke og glise til kamera. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå