Beatbox Skrevet 10. oktober 2023 #19221 Del Skrevet 10. oktober 2023 Lileep skrev (13 minutter siden): Og all denne dramaen var fader meg kun for å henge seg på verdens psykiskehelsedag! Rimelig beregnende ja🙄 .... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 11. oktober 2023 #19222 Del Skrevet 11. oktober 2023 h/k skrev (9 timer siden): I det nyeste innlegget nå påstår hun at hun mister mange følgere når hun skriver om mental helse. Men har hun gjort det nå? 🤔 Sjekket social blade og det er faktisk helt jevnt følgertall! "Mister mange følgere" 😅 Faktisk økt følgertallet de siste 30 dager. Mulig at de røde tallene vi ser har kommet etter innleggene hun sikter til da? Men som alltid; hun får det til å høres så dramatisk ut når det ikke er noe grunnlag for det! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 11. oktober 2023 #19223 Del Skrevet 11. oktober 2023 (endret) 9 hours ago, Beatbox said: Rimelig beregnende ja🙄 .... Og når verdensdagen var over, ja da hadde det visst løst seg på en måte (for da er det vel ikke noe poeng i å late som lenger)! Guriland hun burde få patent på den behandlingen som fikset henne på under en mnd! Er det hypnoterapi mon tro? Endret 11. oktober 2023 av Lileep 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 11. oktober 2023 #19224 Del Skrevet 11. oktober 2023 Kan ikke se en markant nedgang i følgere etter at hun skrev om depresjon. Kan heller ikke tenke meg at å være åpen om å slite i hverdagen ville skremme særlig mange i 2023. En annen ting er at folk kan gå lei av “sadfishing”, (en tendens hos brukere av sosiale medier til å publisere overdrivelser av følelsesmessige tilstander for å generere sympati),noe HD har bedrevet i alle år. https://www.kk.no/livet/har-du-opplevd-sadfishing-i-sosiale-medier/80220754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 11. oktober 2023 #19225 Del Skrevet 11. oktober 2023 1 minutt siden, Finlay said: Kan ikke se en markant nedgang i følgere etter at hun skrev om depresjon. Kan heller ikke tenke meg at å være åpen om å slite i hverdagen ville skremme særlig mange i 2023. En annen ting er at folk kan gå lei av “sadfishing”, (en tendens hos brukere av sosiale medier til å publisere overdrivelser av følelsesmessige tilstander for å generere sympati),noe HD har bedrevet i alle år. https://www.kk.no/livet/har-du-opplevd-sadfishing-i-sosiale-medier/80220754 Vil egentlig tro det motsatte vil skje, hos en som ikke driver på som HD. Personer som går ut med sin historie og reise får ofte veldig mange følgere.. at HD mister følgere tyder vel mer på at følgerene gjennomskuer henne, slik som linken du poster forklarer. 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 11. oktober 2023 #19226 Del Skrevet 11. oktober 2023 Lileep skrev (24 minutter siden): Og når verdensdagen var over, ja da hadde det visst løst seg på en måte (for da er det vel ikke noe poeng i å late som lenger)! Guriland hun burde få patent på den behandlingen som fikset henne på under en mnd! Er det hypnoterapi mon tro? Verdensdagen er over og livet leker igjen ! Egentid på vei til Oslo, ikke noe problem - det er bare deilig. Fra er innlegg igår som jeg oppfattet som ganske alvorlig faktisk (dersom det var reelt). Merkelig dame 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 11. oktober 2023 #19227 Del Skrevet 11. oktober 2023 Examples of sadfishing For example: The sad selfie. The image shows the person crying, looking sad or off to the side. The caption is about life being super hard, or something even more vague, like “not again.” Lyder på en måte kjent😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 11. oktober 2023 #19228 Del Skrevet 11. oktober 2023 irevin skrev (21 minutter siden): Verdensdagen er over og livet leker igjen ! Egentid på vei til Oslo, ikke noe problem - det er bare deilig. Fra er innlegg igår som jeg oppfattet som ganske alvorlig faktisk (dersom det var reelt). Merkelig dame Jeg synes det faktisk er respektløst mot verdensdagen for psykisk helse og mennesker som sliter. Hun synes å ha en meget dramatisk og selvopptatt personlighet. 2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 11. oktober 2023 #19229 Del Skrevet 11. oktober 2023 1 minutt siden, cerruti said: Jeg synes det faktisk er respektløst mot verdensdagen for psykisk helse og mennesker som sliter. Hun synes å ha en meget dramatisk og selvopptatt personlighet. Hun er grunnen til at folk er livredd for å ikke bli trodd.. hun hjelper ingen, hun gjør alle en bjørnetjeneste! Men hun ser det ikke selv for hun er for opptatt av å sole seg i all oppmerksomheten. 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 11. oktober 2023 #19230 Del Skrevet 11. oktober 2023 Lileep skrev (3 timer siden): Hun er grunnen til at folk er livredd for å ikke bli trodd.. hun hjelper ingen, hun gjør alle en bjørnetjeneste! Men hun ser det ikke selv for hun er for opptatt av å sole seg i all oppmerksomheten. Kynisme på steroider...😡 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finnwife Skrevet 11. oktober 2023 #19231 Del Skrevet 11. oktober 2023 Ja hun har virkelig nådd et bunnpunkt! Både hva gjelder troverdighet, men også som farlig forbilde! På samme måte som hennes psykelige kroppsfokus kan være triggende, kan *ihvertfall* selvmordstanker/planer være det! For guds skyld, nå må noen rundt henne ta tak! 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 11. oktober 2023 #19232 Del Skrevet 11. oktober 2023 Ja, hun er ihvertfall (p)syk slik hun holder på og burde så absolutt få profesjonell hjelp. Sveipa innom IG og story nå, jeg kjenner jeg blir provosert - spesielt etter gårsdagens innlegg. Det går fader ikke an! Gårsdagens innlegg var jo horribelt sett opp mot det hun poster i dag. Og da tenker jeg på de som VIRKELIG sliter. Innlegget fra i går hadde jeg virkelig forstått om hun brått ble borte fra SoMe etc., for så komme tilbake å være ærlig at det virkelig var tunge dager. Men dette….herregud…🙈🙈🙈 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fett nok Skrevet 12. oktober 2023 #19233 Del Skrevet 12. oktober 2023 Lileep skrev (På 10.10.2023 den 22.48): Og all denne dramaen var fader meg kun for å henge seg på verdens psykiskehelsedag! Nå har Helene delt om sin tidvis psykiske uhelse i pluss minus ti år på nett, så kan du forklare hvorfor akkurat denne greien ikke var genuin, men derimot en eller annen slags kynisk plan for å "henge seg på" en dag som hun ikke får noen ting tilbake for å promotere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 12. oktober 2023 #19234 Del Skrevet 12. oktober 2023 1 hour ago, Fett nok said: Nå har Helene delt om sin tidvis psykiske uhelse i pluss minus ti år på nett, så kan du forklare hvorfor akkurat denne greien ikke var genuin, men derimot en eller annen slags kynisk plan for å "henge seg på" en dag som hun ikke får noen ting tilbake for å promotere? Plutselig veldig fokus på noe noen dager, så kommer 10.okt, 11.okt så har vist ting løst seg og ting går bedre.. litt merkelig at det var veldig fokus rett før, selve om hun skriver det har vært sånn flere uker, for så plutselig løse seg og over på full reklame og livet leker igjen. Er jo dette som går igjen. Hun har plutselig veldig vondt.. noen dager etterpå kommer reklame for et produkt som hjelper på nøyaktig den vondten hun har. Så sliter hun med noe spisegreier.. noen dager etterpå kommer reklame for en behandling som hjelper 100% for dette og problemer forsvinner. Sånn har hun holdt på i alle år. Er det rart man ikke tror på henne syns du? 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 12. oktober 2023 #19235 Del Skrevet 12. oktober 2023 Lileep skrev (24 minutter siden): Plutselig veldig fokus på noe noen dager, så kommer 10.okt, 11.okt så har vist ting løst seg og ting går bedre.. litt merkelig at det var veldig fokus rett før, selve om hun skriver det har vært sånn flere uker, for så plutselig løse seg og over på full reklame og livet leker igjen. Er jo dette som går igjen. Hun har plutselig veldig vondt.. noen dager etterpå kommer reklame for et produkt som hjelper på nøyaktig den vondten hun har. Så sliter hun med noe spisegreier.. noen dager etterpå kommer reklame for en behandling som hjelper 100% for dette og problemer forsvinner. Sånn har hun holdt på i alle år. Er det rart man ikke tror på henne syns du? I tillegg så kommer det med jevne mellomrom disse «Ikke noe spørsmål - ville bare si at du stråler om dagen» i stories, hvorpå Helene ofte takker og svarer at livet er veldig bra for tiden (ofte i perioder der hun trener og samtidig har gått ned i vekt legger jeg merke til). Det går ofte ikke lenge til neste «livet er litt kjipt for tiden» oppdatering. og slik har det gått i gjentatte sykluser over mange år. Dette er iallfall mitt inntrykk. 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 12. oktober 2023 #19236 Del Skrevet 12. oktober 2023 Laia skrev (2 timer siden): I tillegg så kommer det med jevne mellomrom disse «Ikke noe spørsmål - ville bare si at du stråler om dagen» i stories, hvorpå Helene ofte takker og svarer at livet er veldig bra for tiden (ofte i perioder der hun trener og samtidig har gått ned i vekt legger jeg merke til). Det går ofte ikke lenge til neste «livet er litt kjipt for tiden» oppdatering. og slik har det gått i gjentatte sykluser over mange år. Dette er iallfall mitt inntrykk. Ja, det er mitt inntrykk også, desverre. Og behovet for å si A men ikke B, og senest i dag «mange har spurt etter denne jakken….», reklame. Savner bloggen hennes jeg fra en tid tilbake👍Syns hun var veldig inspirerende der med treningstips👏 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 12. oktober 2023 #19237 Del Skrevet 12. oktober 2023 Laia skrev (6 timer siden): ofte i perioder der hun trener og samtidig har gått ned i vekt legger jeg merke til). Jeg tror det er nettopp dette som styrer hele livet hennes og som stadig skinner igjennom på kanalene hennes. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 12. oktober 2023 #19238 Del Skrevet 12. oktober 2023 Tråden er ryddet for krenkende innhold. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fett nok Skrevet 12. oktober 2023 #19239 Del Skrevet 12. oktober 2023 Lileep skrev (13 timer siden): Plutselig veldig fokus på noe noen dager, så kommer 10.okt, 11.okt så har vist ting løst seg og ting går bedre.. litt merkelig at det var veldig fokus rett før, selve om hun skriver det har vært sånn flere uker, for så plutselig løse seg og over på full reklame og livet leker igjen. Er jo dette som går igjen. Hun har plutselig veldig vondt.. noen dager etterpå kommer reklame for et produkt som hjelper på nøyaktig den vondten hun har. Så sliter hun med noe spisegreier.. noen dager etterpå kommer reklame for en behandling som hjelper 100% for dette og problemer forsvinner. Sånn har hun holdt på i alle år. Er det rart man ikke tror på henne syns du? Jo men du følger jo denne influenceren såpass tett at du vet jo også at det ikke er sant at dette er noe som "plutselig" har dukket opp. Gjennom hele høsten har det kommet drypp om at ting har vært tungt, med varierende intensitet. Hun blir jo jevnlig latterliggjort her inne både for varierende humør og ikke være "inspirerende" nok fordi hun går på smeller, ikke gjennomfører osv. Hun er for negativ, klager for mye, fremstiller foreldreskapet for tungt, hun har behov for mye (egen)tid til å komme seg og samle krefter gjennom hverdagen. Og tråden er full av anklager om at hun egentlig ikke har noe å klage over, hun har det jo så bra, alle legger til rette for henne osv. osv. Også når hun for en gangs skyld er litt mer eksplisitt i at hun sliter så går man i full sånn OIOI NÅ FAKER HUN SKIKKELIG FOR Å HIVE SEG PÅ VERDENSDAG FOR PSYKISK HELSE. Virker kjemperart. I tillegg er det ingenting å "selge" her. Hun får ikke noe mer igjen for å poste innlegg i forbindelse med verdensdagen enn hun får for å poste innlegg relatert til julefeiring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackFairy Skrevet 12. oktober 2023 #19240 Del Skrevet 12. oktober 2023 BlackFairy skrev (På 5.10.2023 den 12.49): Hvorfor reklamemerker hun ikke brynlamineringen? Hun linker gjentatte ganger til salongen. De deler bilder av henne på sin kanal, så det er åpenbart et samarbeid der. I tillegg: hun anbefaler å ta brynlaminering først, for så å farge noen uker senere, men de som følger Tina Svestad vet at det er et stort rødt flagg med salonger som ikke farger samtidig med laminering. Der, en uke senere er det plutselig reklamemerket behandling. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå