Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

hvalstad45 skrev (10 timer siden):

Syns det er enda rarere at ikke mann/familie/venner gir henne et vennlig råd eller ti...

De har nok forsøkt...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snoker45 skrev (4 timer siden):

De har nok forsøkt...

Tenkte det samme. Ikke sikkert hun er så veldig lydhør. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor reklamemerker hun ikke brynlamineringen? Hun linker gjentatte ganger til salongen. De deler bilder av henne på sin kanal, så det er åpenbart et samarbeid der.

I tillegg: hun anbefaler å ta brynlaminering først, for så å farge noen uker senere, men de som følger Tina Svestad vet at det er et stort rødt flagg med salonger som ikke farger samtidig med laminering.

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Prøver å bli flinkere til å få i meg mat om dagen» 

Hvorfor opplyser hun om dette…? Sånn helt løsrevet fra alt annet. Jeg håper hun kan stille seg det spørsmålet selv: Hva vil jeg oppnå med å informere om dette? 
 

 

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (14 minutter siden):

«Prøver å bli flinkere til å få i meg mat om dagen» 

Hvorfor opplyser hun om dette…? Sånn helt løsrevet fra alt annet. Jeg håper hun kan stille seg det spørsmålet selv: Hva vil jeg oppnå med å informere om dette? 
 

 

Tror du hun reflekterer Så mye over hva hun formidler utover sine egne behov for å ventilere? Inntrykket mitt er at mye som kommer ut er impulsive tanker og følelser uten noe "strategi" ifht plattformen hennes og hennes følgere. 

Hun baserer det meste hun legger ut på hvilke følelse hun er i. Om den er aggressiv/langt nede eller glad. Sjeldent noe i mellom.. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk på hvor mange år hun har holdt på, uten å søke riktig hjelp. Bare quick-fix alle årene.

Om 10år er det vel samme surra.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er trist hvordan hun svarer følgere som ikke svarer helt det hun ønsker. Jeg har fulgt Drage i flere år og aldri kommentert noe. Ikke frister det heller når man ser hvordan hun takler at folk er uenig eller mener noe annet enn henne. Eller hvis hun får kritikk.

På siste innlegg nå hvor hun spør hva som utgår i folk sin tidsklemme så svarer jo folk ulikt og hun svarer med latteremojies og er helt med på deres svar. Så er det en som har svart noe hun åpenbart ikke likte og da svarer hun bare så fint for deg da👌

Man bør ha litt mer respekt for følgerene sine når de gidd å svare og engasjere seg i kommentarfeltene.

(Btw. Jeg har helt glemt passordet til min forrige bruker her inne så måtte lage en ny)

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hubbabubba00 skrev (1 time siden):

Jeg syns det er trist hvordan hun svarer følgere som ikke svarer helt det hun ønsker. Jeg har fulgt Drage i flere år og aldri kommentert noe. Ikke frister det heller når man ser hvordan hun takler at folk er uenig eller mener noe annet enn henne. Eller hvis hun får kritikk.

På siste innlegg nå hvor hun spør hva som utgår i folk sin tidsklemme så svarer jo folk ulikt og hun svarer med latteremojies og er helt med på deres svar. Så er det en som har svart noe hun åpenbart ikke likte og da svarer hun bare så fint for deg da👌

Man bør ha litt mer respekt for følgerene sine når de gidd å svare og engasjere seg i kommentarfeltene.

(Btw. Jeg har helt glemt passordet til min forrige bruker her inne så måtte lage en ny)

 

Helt enig, hun er rett og slett ufyselig i måten hun svarer på. Fremstår som lite seriøs. Hoverende og «ovenfra-og-ned». Hun er en influencer og burde opptre mer profesjonelt enn som så. Genrelt sett så syns jeg de fleste influencere er noen «merkelige vesen». Lite eller ingen troverdighet, fremstår som «eksperter» på all verdens områder, fronter et ENORMT forbruk av klær og sminke, - lever i en verden som rett og slett ikke finnes for den «vanlige menigmann». Jeg skal innrømme at jeg følger flere for underholdningens del🙈🙈

  • Liker 11
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (7 timer siden):

«Prøver å bli flinkere til å få i meg mat om dagen» 

Hvorfor opplyser hun om dette…? Sånn helt løsrevet fra alt annet. Jeg håper hun kan stille seg det spørsmålet selv: Hva vil jeg oppnå med å informere om dette? 
 

 

Dette er noe hun har sagt ofte opp gjennom årene. Jeg skjønner ikke helt konteksten og formålet med å dele det. Mange forbinder det med å slite med å spise med at man ikke har det så bra. Er det et slikt signal hun sender ut? Er det for å oppnå sympati? Samtidig har Helene også gått ut og snakket om sin overspisingslidelse, samtidig som hun har snakket om at hun ikke får i seg nok mat. Hva mener hun egentlig å si? At hun sliter med å spise nok mat, men samtidig overspiser på søtsaker? (hun viste frem et overfyllt bord med sjokolade, chips osv da hun postet om overspisingslidelse).

Jeg synes uansett hun som influencer at hun burde tenke seg om to ganger før hun poster noe slikt som dette. Fordi det for mange kan være en trigger. 
 

Jeg håper at hun en gang klarer å finne en ro rundt mat, det unner jeg henne. Virkelig! Men det virker ikke som hun ønsker å ta imot profesjonell hjelp eller dedikere seg til  opplegg som tilbys.
 

Og det virker som hun befinner seg i en evig ond sirkel hun ikke klarer å løsrive seg fra. For meg meg er disse «sliter med å få i meg nok mat» postene ganske provoserende faktisk.

Endret av Laia
  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Rosasko said:

Hun får nok i seg nok mat 😉

Hun har sagt dette med jevne mellomrom i alle år, ren kokettering, og ønsketenkning. Men hun sliter nok også med å
spise sunn mat, smaksløkene hennes virker helt ødelagt etter årevis med kunstige greier, bars og gels og what not.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, hvalstad45 said:

Hun har sagt dette med jevne mellomrom i alle år, ren kokettering, og ønsketenkning. Men hun sliter nok også med å
spise sunn mat, smaksløkene hennes virker helt ødelagt etter årevis med kunstige greier, bars og gels og what not.

Helt enig! Problemet hennes i alle år har vært/er å kutte ned på mengden usunn mat, ikke å få i seg nok mat generelt. Så det hadde vel vært mer troverdig med «prøver å få i meg mer riktig mat», for er jo det som er hovedproblemet. Men det virker som hun vil spille på «stakkars meg» igjen, og gi inntrykk med at hun sliter med å spise. Men for å være helt ærlig, utifra hva hun viser så virker det ikke som at matinntak er et problem, mer sunnheten i det hun inntar 🤪

  • Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, hippyskippy said:

Det er så åpenbart at hun går på wegovy.

Lurer også på hvorfor du mener det? Ingen så på meg at jeg gikk på Saxenda, lever og spiser som alle andre. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker hun legger litt opp til spekulasjoner om saxenda/wegovy når hun sier hun sliter med å få i seg mat samtidig som hun har vekttap som hun tidligere har slitt med å få til. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

arnoyb skrev (1 time siden):

Tenker hun legger litt opp til spekulasjoner om saxenda/wegovy når hun sier hun sliter med å få i seg mat samtidig som hun har vekttap som hun tidligere har slitt med å få til. 

Ja, det tenker jeg også. Og at hun kanskje vil fokusere på at hun går ned. Alle overvektige har vel dessuten drømt om å slite med å få i seg mat heller enn det motsatte. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (10 timer siden):

Helt enig! Problemet hennes i alle år har vært/er å kutte ned på mengden usunn mat, ikke å få i seg nok mat generelt. Så det hadde vel vært mer troverdig med «prøver å få i meg mer riktig mat», for er jo det som er hovedproblemet. Men det virker som hun vil spille på «stakkars meg» igjen, og gi inntrykk med at hun sliter med å spise. Men for å være helt ærlig, utifra hva hun viser så virker det ikke som at matinntak er et problem, mer sunnheten i det hun inntar 🤪

Med både slankeoperasjon og slankesprøyter er det kanskje ikke så rart om matlysten er minimal. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (7 minutter siden):

Med både slankeoperasjon og slankesprøyter er det kanskje ikke så rart om matlysten er minimal. 

Og hypnoterapien….

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ratched skrev (14 timer siden):

Hvorfor? 

Gått ned i vekt, sier hun sliter med å få i seg mat, og har hudproblemer. For å nevne noe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...