Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Fredrikstad71mod skrev (13 timer siden):

Men hun har ennå en stor trang til å ville vise seg slankere på bilder . Både vinkel men alltid armen der en ser albuen skal dekke magen fra side vinkel . Jeg vet ikke om ett annet menneske her i byen vi bor som er så opptatt av seg selv på nettet og ikke minst vise det . Men møter du hun på butikken så ser a ned i gulvet og virker som en usikker tenåring 😅

Jeg ville også blitt litt beklemt om jeg traff folk som hadde som hobby å liverapportere alt jeg gjør, både på nett og IRL på Kvinneguiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lileep skrev (3 timer siden):

Viser bare at enkelte ikke skjønner hva den meste av kritikken faktisk går ut på 🫣

Herregud, er det mulig. Det er vel ikke slik at hun ikke får kritikk ? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Infinity said:

Herregud, er det mulig. Det er vel ikke slik at hun ikke får kritikk ? 

Det virka som du overhode ikke skjønte poenget med posten, mtp svaret ditt. Som igjen gir inntrykk av at du ikke forstår hva den meste av kritikken går ut på. Det er hvordan jeg oppfatter deg rett og slett. Det virker som du kun tror kritikken går på utseende, men det er en promille av kritikken som går kun på utseende. Og derfor hadde behov for å svare med en kommentar som igjen kun går på utseende for å veie opp med noe positivt. 

Endret av Lileep
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett nok skrev (1 time siden):

Jeg ville også blitt litt beklemt om jeg traff folk som hadde som hobby å liverapportere alt jeg gjør, både på nett og IRL på Kvinneguiden.

Men nå vet hun ikke at jeg vet hvem hun er … vi har felles kjente 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett nok skrev (1 time siden):

Jeg ville også blitt litt beklemt om jeg traff folk som hadde som hobby å liverapportere alt jeg gjør, både på nett og IRL på Kvinneguiden.

Og om du tror det er min hobby må du blande meg med noen andre 😂 Jeg er på alderen med hennes mor … 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (15 minutter siden):

Det virka som du overhode ikke skjønte poenget med posten, mtp svaret ditt. Som igjen gir inntrykk av at du ikke forstår hva den meste av kritikken går ut på. Det er hvordan jeg oppfatter deg rett og slett. Det virker som du kun tror kritikken går på utseende, men det er en promille av kritikken som går kun på utseende. Og derfor hadde behov for å svare med en kommentar som igjen kun går på utseende for å veie opp med noe positivt. 

Du tror at jeg ikke skjønte poenget med posten ?  Går det an å bli mere nedlatende med tanke på hva jeg måtte oppfatte eller ikke ? 
Nå har det altså gått deg hus forbi at jeg ikke kommenterte innlegget. Kun bildet. 

Jeg syns hun ser flott ut på bildet, og all spekulering om filter og skjuling av mage er ikke interresant for meg. Det er spekulering. Folk her er utrolig opptatt av magen hennes, nesten til det sykelige.

Hvis du nå oppfatter deg som en seriøs kritiker av HD sin gjøren og laden, så bør du kanskje være like flink til å arrestere spekulering, usannheter og bodyshaming som du er av et innlegg fra meg der jeg sa noe positivt. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Story nå om Kristin Gjeldsvik sitt nye opplegg kom fra riktig influencer du 🙄. Her prøver hun å redde eget skinn ved å si at det er noe helt annet å skulle lære bort enn å ha egenerfaring, og det er forsåvidt greit nok, men hun har selv samarbeidet og promotert dårlige opplegg basert på ingen basiskunnskap selv. 

Her bør du trå varsomt Helene og heller sitte stille i båten før noen drar opp din egen historikk. 

  • Liker 26
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Infinity said:

Du tror at jeg ikke skjønte poenget med posten ?  Går det an å bli mere nedlatende med tanke på hva jeg måtte oppfatte eller ikke ? 
Nå har det altså gått deg hus forbi at jeg ikke kommenterte innlegget. Kun bildet. 

Jeg syns hun ser flott ut på bildet, og all spekulering om filter og skjuling av mage er ikke interresant for meg. Det er spekulering. Folk her er utrolig opptatt av magen hennes, nesten til det sykelige.

Hvis du nå oppfatter deg som en seriøs kritiker av HD sin gjøren og laden, så bør du kanskje være like flink til å arrestere spekulering, usannheter og bodyshaming som du er av et innlegg fra meg der jeg sa noe positivt. 

Merkelig at du måtte velge akkurat den posten da, hvis det var kun bildet du skulle kommentere. Du legger jo litt opp til ulik tolkning bare ved å gjøre det 👍

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (1 time siden):

Story nå om Kristin Gjeldsvik sitt nye opplegg kom fra riktig influencer du 🙄. Her prøver hun å redde eget skinn ved å si at det er noe helt annet å skulle lære bort enn å ha egenerfaring, og det er forsåvidt greit nok, men hun har selv samarbeidet og promotert dårlige opplegg basert på ingen basiskunnskap selv. 

Her bør du trå varsomt Helene og heller sitte stille i båten før noen drar opp din egen historikk. 

At hun gidder å kaste seg på alt som er… Hun som selv har reklamert for det ene kostbare opplegget etter det andre, samtidig som operasjon og medisin underkommuniseres. 

  • Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (2 timer siden):

Merkelig at du måtte velge akkurat den posten da, hvis det var kun bildet du skulle kommentere. Du legger jo litt opp til ulik tolkning bare ved å gjøre det 👍

Jeg skrev; Hun SER flott ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

net0ty skrev (1 time siden):

Nå publiserer hun bildet av ansiktet til barnet også. Det som liksom var så viktig å skjerme.

I dag er et godt eksempel på hvor mye rot det er på den kanalen. Her prøver hun å nå de som er en del av booktok/ booksta, barneeksponering for de som følger henne for mammalivet, litt kritikk av andre for å henge seg på det nye aktuelle, samt litt reklame for skjønnhetsprodukter for å dekke beauty-målgruppen og tjene penger på engasjementet rundt «kritikken» hennes. 

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (40 minutter siden):

I dag er et godt eksempel på hvor mye rot det er på den kanalen. Her prøver hun å nå de som er en del av booktok/ booksta, barneeksponering for de som følger henne for mammalivet, litt kritikk av andre for å henge seg på det nye aktuelle, samt litt reklame for skjønnhetsprodukter for å dekke beauty-målgruppen og tjene penger på engasjementet rundt «kritikken» hennes. 

Shitshow med andre ord. Og dronninga av dobbeltmoral når det gjelder kropp og slanking og salg av slangeolje bør gå i seg selv, før hun kritiserer andre for det hun har prøvd å leve av de siste 5 årene. 

Endret av caremore
  • Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ville jeg aldri vært influencer, men jeg kan jo forstå at det er fristende å poste masse kleine bilder osv OM man tjente masse penger på det. Men disse influencerne som ikke kan leve av det, men likevel utleverer seg selv totalt og gjerne barn også, det er helt umulig for meg å forstå. Helenes oppmerksomhetsbehov er åpenbart sykelig enormt.

  • Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt sykt fornøyd med huden? 🙈

Det er vel bare å innse at de produktene hun stadig skryter sånn av, ikke har noen effekt (kanskje annet enn å irritere huden?) Kan også være trening og kosthold, fører ofte til kviseutbrudd...

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnwife skrev (2 timer siden):

Fortsatt sykt fornøyd med huden? 🙈

Det er vel bare å innse at de produktene hun stadig skryter sånn av, ikke har noen effekt (kanskje annet enn å irritere huden?) Kan også være trening og kosthold, fører ofte til kviseutbrudd...

Hudproblemer kan jo ha mange ulike årsaker, men har lagt merke til at veldig mange influencere stadig er i fjeset og fingrer, plukker, klør og gnir. Noen med nokså lange negler. Samtidig som de klager over akne og andre hudproblemer, og tipser og reklamerer for alle mulige produkter som skal hjelpe på problemhuden😂(F.eks Benedicte Haugaard er ekstrem på dette)

Tror mange ville hatt betydelig bedre hud i ansiktet om de holdt fingrene fra fatet. Ser jo at på reels og bilder av HD at hun også gjerne har en hånd i fjeset, til stadighet. Nesten umulig å unngå overføring av bakterier. Man tar i dørhåndtak, rekkverk, tastatur, handlekurver osv. Ingen makter å ha 100% rene hender til enhver tid. Med småbarn er det vel tilnærmet umulig.

 

— Unngå å ta deg mye i ansiktet, eller andre steder du har mye kviser, dersom du ikke er helt ren på hendene. Da unngår du å tilføre unødvendige bakterier til huden som kan bidra til å forverre kviseplagene dine, forklarer hun.

https://www.kry.no/helsenytt/legens-rad-mot-kviser-og-akne/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helene er selvfølgelig interessert i å merke alt riktig. Men merker en mindre interesse for innhold som er merket. Følger opp med å legge ut flere stories som ikke er merket 🤦🏼‍♀️

Interessant å høre at de fleste influencere ikke eier et eneste plagg de har kjøpt for egne penger. 

Da burde vel det meste som legges ut merkes 🤔

  • Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cappuccino skrev (2 minutter siden):

Helene er selvfølgelig interessert i å merke alt riktig. Men merker en mindre interesse for innhold som er merket. Følger opp med å legge ut flere stories som ikke er merket 🤦🏼‍♀️

Interessant å høre at de fleste influencere ikke eier et eneste plagg de har kjøpt for egne penger. 

Da burde vel det meste som legges ut merkes 🤔

Det er lite som vekker så lite sympati hos meg som den evinnelige sutringen om reklamemerking hos influencere. Dette er jobben deres! Og jeg kan virkelig ikke se at denne pålagte arbeidsoppgaven skulle være så inni granskauen vanskelig og komplisert å utføre som de fremstiller det som.

Det vil se ut som hele kontoen er en reklameplakat påstår de. Men hvis alt de viser er reklame så er det jo faktisk akkurat det den er! Og det er vår uforbeholdne rett som forbrukere å vite om vi blir utsatt for reklame. Så får det være opp til oss som forbrukere om vi likevel finner innholdet interessant nok til å fortsatt følge.

  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Laia said:

Det er lite som vekker så lite sympati hos meg som den evinnelige sutringen om reklamemerking hos influencere. Dette er jobben deres! Og jeg kan virkelig ikke se at denne pålagte arbeidsoppgaven skulle være så inni granskauen vanskelig og komplisert å utføre som de fremstiller det som.

Det vil se ut som hele kontoen er en reklameplakat påstår de. Men hvis alt de viser er reklame så er det jo faktisk akkurat det den er! Og det er vår uforbeholdne rett som forbrukere å vite om vi blir utsatt for reklame. Så får det være opp til oss som forbrukere om vi likevel finner innholdet interessant nok til å fortsatt følge.

Er ingen som har så lite respekt for regler, som influencere. Tenk hvis feks helsepersonell skulle tatt så lett på regelverket, at det blir for mye jobb å sjekke at det du gjør er riktig. Helt merkelig at denne gruppa tar så innmari lett på helt enkle ting, og slipper unna med det. Er der det må endres, de må få konsekvenser som svir, kanskje de da respekterer regelverket litt mer. 
 

og den ranten om merking hun hadde blir bare så utrolig putetv, for hun er en av de verste men innser det ikke selv. 

  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...