Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Dette gjelder langt ifra bare HD men jeg syns det er så kleint med alle disse som går å filmer seg selv mens de snakker til mobilen 🙈🙈 Jeg syns det er ille nok å ta et bilde av meg selv med masse folk rundt 🙈🙈

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MiniMjau skrev (På 13.4.2019 den 18.20):

Skal hun vise pupper å kløft, så vææææær så snill kan hun skaffe seg bedre undertøy. Det er jo ikke løft eller hold i bhene hun bruker på Snap i dag. Hadde jo kunne vært litt penere med undertøy som holdt fordelene på plass. 

😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sydenkupp skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner bare ikke at det skal være noe å skryte av at man har det rotete hjemme.

Det er ikke rotet som er poenget her, men HD i undertøy.

Rotet er en kulisse, et påskudd, som like gjerne kunne vært byttet ut med "ryddet på stua", "her er hagen vår", eller hva som helst.

Har man veldig lyst til å posere nesten naken, men egentlig ikke har noen grunn til å gjøre det - ja da må man være kreativ🤣

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (1 time siden):

Det er ikke rotet som er poenget her, men HD i undertøy.

Rotet er en kulisse, et påskudd, som like gjerne kunne vært byttet ut med "ryddet på stua", "her er hagen vår", eller hva som helst.

Har man veldig lyst til å posere nesten naken, men egentlig ikke har noen grunn til å gjøre det - ja da må man være kreativ🤣

 

👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene Drage: "Folk sier de har sett meg i finere kjoler. Eeeeh ja".

Også Helene Drage: "🤗 Annonselink til kjolen 🤗"

  • Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yamask skrev (2 timer siden):

Helene Drage: "Folk sier de har sett meg i finere kjoler. Eeeeh ja".

Også Helene Drage: "🤗 Annonselink til kjolen 🤗"

Til å ha «såpass» med følgere så har hun ikke mye «liker-klikk» på innleggene sine. Det harmonerer lite når det «stadig» er nye følgere eller «mange som spør etter….(fyll inn klesplagg…)». Jeg mener; hun bruker jo mye tid på SoMe, men responsen uteblir…

  • Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apropos reklamen Helene har på story nå..

Er det ikke litt rart å skylde på "at hun har født et barn" som grunnen til at hun har mage??

Hun har da vel aldri hatt flat mage. Verken før eller etter hun fikk barn.

Og det er ingenting galt i det!

Syns bare det var rart å nevne det som årsak til at hun har mage.

  • Liker 26
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sozzen skrev (14 timer siden):

Apropos reklamen Helene har på story nå..

Er det ikke litt rart å skylde på "at hun har født et barn" som grunnen til at hun har mage??

Hun har da vel aldri hatt flat mage. Verken før eller etter hun fikk barn.

Og det er ingenting galt i det!

Syns bare det var rart å nevne det som årsak til at hun har mage.

Flat eller ikke, den har vel forandret seg for henne.

Må magen ha vært flat i utganspunktet for at en graviditet kan forandre den?

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/11/2023 at 8:11 AM, Infinity said:

Det fortsetter å ramle inn innlegg i tråden her som vel ingen andre influensere i Norge ser maken til.

Det gjelder både  influensere som liker å vise kropp og eller viser frem barna sine på nett.

At noen orker å gå gjennom alt hun gjør på kanalene sine for så å løpe inn i tråden her for å shame/ betvile/ absolutt alt.

Jeg er 100 % enig at barn ikke har noe på SoMe å gjøre, men når noen er inne i denne tråden å hyler om det, for så å gå inn i en tråd hvor influensere viser hele barnet, og samme bruker ikke nevner det med ett ord, men skryter av influenseren, da blir det dobbelmoral og ganske gjennomsiktig . Lett å se hva den evinnelige kritikken da egentlig bunner i.

 

Kanskje fordi hun ikke takler konstruktiv kritikk og er direkte frekk og ufin mot folk som sier imot henne eller ikke er enig i det hun sier? Hun er uprofesjonell på så mange måter, og hun setter seg ikke inn i lover og regler som gjelder før hun legger ut ting. Det er ganske mye av det hun legger ut som ikke passer seg på en offentlig story. 

Hun nekter også å ta til seg ting som blir sagt til henne, og velger istedenfor å lage passiv-aggressive reels eller en defensiv rant i en story. 

  • Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nutmeg0 skrev (48 minutter siden):

Kanskje fordi hun ikke takler konstruktiv kritikk og er direkte frekk og ufin mot folk som sier imot henne eller ikke er enig i det hun sier? Hun er uprofesjonell på så mange måter, og hun setter seg ikke inn i lover og regler som gjelder før hun legger ut ting. Det er ganske mye av det hun legger ut som ikke passer seg på en offentlig story. 

Hun nekter også å ta til seg ting som blir sagt til henne, og velger istedenfor å lage passiv-aggressive reels eller en defensiv rant i en story. 

Om hun er så frekk og ufin har vel litt med hvilken «briller» man har på når innlegg leses. 
Hvis du og andre brukere her inne ikke liker story som legges ut, så er jo det dumt av dere å gi henne klikk….

Hun trenger selvfølgelig ikke å ta til seg ting som blir sagt til henne. Hennes liv, hennes valg.

Du tenker på passiv aggressive reels som svar på passiv aggressive innlegg fra KG ?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/9/2023 at 8:21 PM, irevin said:

Til å ha «såpass» med følgere så har hun ikke mye «liker-klikk» på innleggene sine. Det harmonerer lite når det «stadig» er nye følgere eller «mange som spør etter….(fyll inn klesplagg…)». Jeg mener; hun bruker jo mye tid på SoMe, men responsen uteblir…

Den store responsen hun får er jo her. Det er ganske sært at en så liten some-persona har en av de mest aktive trådene her. M

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et eksempel på det jeg mener er unødvendig kroppsfokus som jeg snakket om her om dagen (som ble slettet for avsporing). 

IMG_0741.jpeg

  • Liker 9
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*blueberry* skrev (1 time siden):

Dette er et eksempel på det jeg mener er unødvendig kroppsfokus som jeg snakket om her om dagen (som ble slettet for avsporing). 

IMG_0741.jpeg

"Husk at du er god nok som du er".

"Hvorfor skal man fokusere på det man ser i speilet, når det er det indre som betyr noe?"

"Du er mer enn kroppen din!"

Men dere, SE på beina mine nå da!😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Finlay said:

"Husk at du er god nok som du er".

"Hvorfor skal man fokusere på det man ser i speilet, når det er det indre som betyr noe?"

"Du er mer enn kroppen din!"

Men dere, SE på beina mine nå da!😍

I et vanvittig filter for sikkerhets skyld 👍

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (8 timer siden):

Dette er et eksempel på det jeg mener er unødvendig kroppsfokus som jeg snakket om her om dagen (som ble slettet for avsporing). 

IMG_0741.jpeg

Men hun har ennå en stor trang til å ville vise seg slankere på bilder . Både vinkel men alltid armen der en ser albuen skal dekke magen fra side vinkel . Jeg vet ikke om ett annet menneske her i byen vi bor som er så opptatt av seg selv på nettet og ikke minst vise det . Men møter du hun på butikken så ser a ned i gulvet og virker som en usikker tenåring 😅

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*blueberry* skrev (20 timer siden):

Dette er et eksempel på det jeg mener er unødvendig kroppsfokus som jeg snakket om her om dagen (som ble slettet for avsporing). 

IMG_0741.jpeg

Hun ser flott ut. 🙂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, *blueberry* said:

Det er ikke poenget. Ingen har sagt hun ikke er pen. 

Viser bare at enkelte ikke skjønner hva den meste av kritikken faktisk går ut på 🫣

Endret av Lileep
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...