Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Team retriever skrev (9 timer siden):

Vise sitt eget barns ansikt kan hun ikke, det er krise men bryte all fornuft og legge ut bilde fra en teaterforestilling det kan hun, hvor det er barn på scenen. Fy F altså

Synes det en RAR ting å gjøre, å ta bilder under en teaterforestilling, uansett om det er barn eller voksne som spiller! Med mindre man er journalist.

Man ser jo resten av publikum sitte som tente lys, mens man får inntrykk av at HD på bakerste rad snikfotograferer. Liksom lurer seg til et bilde. Hvorfor? Hva har fremmede barn med “Livsstil*Plussize*Momlife” å gjøre?

Nå har muligens lokalavisen en fyldig reportasje med bilder fra samme forestilling, etter å ha innhentet tillatelse på forhånd. Kanskje HD også har det? For det KAN jo være barn her, som av ulike årsaker ikke skal identifiseres.

Om hun har tillatelse til å dele, synes jeg det er mye verre med alle dryppene om trassalder, raserianfall og problemer med legging av hennes eget, bittelille barn, enn dette bildet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, Finlay said:

Synes det en RAR ting å gjøre, å ta bilder under en teaterforestilling, uansett om det er barn eller voksne som spiller! Med mindre man er journalist.

Man ser jo resten av publikum sitte som tente lys, mens man får inntrykk av at HD på bakerste rad snikfotograferer. Liksom lurer seg til et bilde. Hvorfor? Hva har fremmede barn med “Livsstil*Plussize*Momlife” å gjøre?

Nå har muligens lokalavisen en fyldig reportasje med bilder fra samme forestilling, etter å ha innhentet tillatelse på forhånd. Kanskje HD også har det? For det KAN jo være barn her, som av ulike årsaker ikke skal identifiseres.

Om hun har tillatelse til å dele, synes jeg det er mye verre med alle dryppene om trassalder, raserianfall og problemer med legging av hennes eget, bittelille barn, enn dette bildet.

 

Glem det, hun har visst ikke fjerna det 😩😩😩

 

»Mtp hvor fort det bildet ble fjernet, så tviler jeg på hun hadde innhentet tillatelse fra samtlige foreldre gitt. Var vel mer en spontant greie som overhode ikke var gjennomtenkt.. igjen.. 😩«

Endret av Lileep
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Summeer said:

Bildet av andres barn ligger fremdeles på story….

Oisann! Jeg må ha dobbeltklikket eller noe, for så den ikke. Men så den nå ja 😩😩😩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (1 minutt siden):

Oisann! Jeg må ha dobbeltklikket eller noe, for så den ikke. Men så den nå ja 😩😩😩

Hun er grenseløs og enkel. Hadde jeg vært en av disse foreldrene hadde jeg kontaktet henne, men de vet vel ikke at hun har gjort det.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (16 minutter siden):

Hun er grenseløs og enkel. Hadde jeg vært en av disse foreldrene hadde jeg kontaktet henne, men de vet vel ikke at hun har gjort det.

Det ligger nok en veldig enkel tanke bak i hvertfall.

Bildet deles ikke for å vise barna, men for å vise at hun - tross hektiske dager med trening, jobb og barn - også er å finne på teater😄 Hun er også kulturelt interessert og engasjert! Barn på bildet var nok av mindre betydning.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finlay skrev (35 minutter siden):

Det ligger nok en veldig enkel tanke bak i hvertfall.

Bildet deles ikke for å vise barna, men for å vise at hun - tross hektiske dager med trening, jobb og barn - også er å finne på teater😄 Hun er også kulturelt interessert og engasjert! Barn på bildet var nok av mindre betydning.

 

Egentid? 🙈😂En mer SELVOPPTATT dame skal man jaggu lete lenge etter. 

Endret av irevin
  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde kunne tenke seg om litt, hun vet ikke om noen av disse barna lever på skjult adresse osv. også blir de funnet av noen de ikke skal fordi hun er fjern. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Lileep said:

@Krølltang89  hvis gjerne dette til HD ☺️

9526B7CA-FD1D-4250-B4B9-BF2395FABC04.png

Skummelt at hun i den posisjonen hun er ikke har mer greie på lover og regler. Det er faktisk helt avgjørende når man regner seg selv som en offentlig person. Dette er jo noe man sender som en snap til venner, og ikke noe man legger ut på en offentlig story.

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å være imot kroppsfokus så er det rimelig spesielt å velge helfigursbilde for å sammenligne hårfarge 😂😂😂😂😂 blir nesten litt flau på hennes vegne, hvor dum går det an å bli 

  • Liker 11
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mrshopalot skrev (4 timer siden):

Aldri sett noen som er så stolt av å kunne ha hjemmekontor som henne 🙈

Det er vel fordi hun ikke jobber de dagene? Ferdig på trening kl 9 og oppdaterer story 10 ganger + en reels. Ville også ha vært meget fornøyd med hjemmekontor hvis det var mine dager. 

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

VELKOMMEN TIL KAOS ! (Siste reel) - jada HD vi ser du har gått ned mye i vekt; men KAOS forbinder ikke jeg med dame i undertøy….🙈Kunne byttet ut velkommen til kaos med «KROPP ER TOPP» istedenfor

 

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (2 timer siden):

VELKOMMEN TIL KAOS ! (Siste reel) - jada HD vi ser du har gått ned mye i vekt; men KAOS forbinder ikke jeg med dame i undertøy….🙈Kunne byttet ut velkommen til kaos med «KROPP ER TOPP» istedenfor

 

Ja, det samme tenkte jeg. Kan bare stille seg opp og forografere i vei😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Sydenkupp said:

Jeg skjønner bare ikke at det skal være noe å skryte av at man har det rotete hjemme.

Fordi hun gang på gang bruker det som bevis på at hun er mer enn kun mamma, og har egentid og derfor lar rotet flyte 🫣😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...