Gjest Albbas Skrevet 14. august 2023 #18741 Del Skrevet 14. august 2023 30 minutter siden, *blueberry* said: Det er jo ikke så rart folk tror det, hun gjorde det samme da hun jobbet på xxl og en annen kundeservicebedrift. Da var det selfier i full uniform ute i butikken/ i kontorlandskapet. Tror det er dokumentert i tråden her faktisk. Har ikke sett dagens så uttaler meg basert på tidligere hendelser. I pause er det innafor tenker jeg ☺️ Så det man diskuterer er forhold flere år tilbake? Hvorfor drar man inn hjemmekontor da? Og hvorfor drar man plutselig opp noe fra flere år tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 14. august 2023 #18742 Del Skrevet 14. august 2023 Albbas skrev (Akkurat nå): Så det man diskuterer er forhold flere år tilbake? Hvorfor drar man inn hjemmekontor da? Og hvorfor drar man plutselig opp noe fra flere år tilbake? Det var vel ikke det jeg sa. Jeg bare sier at det har vært et mønster tidligere og kanskje det derfor er lettere for folk å trekke den konklusjonen. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 14. august 2023 #18743 Del Skrevet 14. august 2023 6 minutter siden, *blueberry* said: Det var vel ikke det jeg sa. Jeg bare sier at det har vært et mønster tidligere og kanskje det derfor er lettere for folk å trekke den konklusjonen. Men basert på hva? Det viser jo bare hvor useriøs tråden kan være, hvis du mener det er hendelser langt bak i tid som gjør at man nå brått konkluderer med at HD bruker hjemmekontortiden på å ta masse selfies. Det er jo fullstendig useriøs kritikk og viser bare hvordan man prøver å ta henne for alt hun gjør. Tar forbehold i at vi snakker om den ene reelen hun la ut i dag, mulig hun har lagt ut mer i andre kanaler, men den ene reelen er virkelig ingenting å kritisere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 14. august 2023 #18744 Del Skrevet 14. august 2023 1 hour ago, Albbas said: Hvor har hun lagt ut dette? Hun har lagt ut én reel på insta i dag, og det trenger ikke være fra arbeidstida en gang, men lagt ut før? Hun har jo tydeligvis hatt fri på morgenen, ref. passtime. Syns kanskje det er liiiitt prematurt å anklage henne for å ta ørten bilder og videoer i arbeidstida? Men noen småpauser i ny og ne er helt vanlig, både på kontorkontor og hjemmekontor. 😊 Hun har lagt ut jevnt gjennom dagen. Syns absolutt ikke det er prematurt å anklage henne når kl er over 12 og hun fortsetter å legge ut bilder/selfier i arbeidstiden. Dette er inntrykket hun gir, at hun driver med dette i arbeidstiden. Uting uansett å holde på med SoMe kanalen sin gjennom arbeidsdagen, uavhengig om bilder og videoer er laget før hun starta på jobb. Og det må det være lov å mene og stille spørsmål ved 👍😉 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 14. august 2023 #18745 Del Skrevet 14. august 2023 2 minutter siden, Lileep said: Hun har lagt ut jevnt gjennom dagen. Syns absolutt ikke det er prematurt å anklage henne når kl er over 12 og hun fortsetter å legge ut bilder/selfier i arbeidstiden. Dette er inntrykket hun gir, at hun driver med dette i arbeidstiden. Uting uansett å holde på med SoMe kanalen sin gjennom arbeidsdagen, uavhengig om bilder og videoer er laget før hun starta på jobb. Og det må det være lov å mene og stille spørsmål ved 👍😉 Men hvor legger hun ut dette? Er litt lettere å henge med i diskusjonen når man vet hvilken kanal det er snakk om. På Insta er det jo stille. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 14. august 2023 #18746 Del Skrevet 14. august 2023 17 minutter siden, Albbas said: Men basert på hva? Det viser jo bare hvor useriøs tråden kan være, hvis du mener det er hendelser langt bak i tid som gjør at man nå brått konkluderer med at HD bruker hjemmekontortiden på å ta masse selfies. Det er jo fullstendig useriøs kritikk og viser bare hvordan man prøver å ta henne for alt hun gjør. Tar forbehold i at vi snakker om den ene reelen hun la ut i dag, mulig hun har lagt ut mer i andre kanaler, men den ene reelen er virkelig ingenting å kritisere. er det virkelig så useriøst å spørre om dette er akseptert i dagens hverdag hvor hjemmekontor blir hyppig brukt, om det virkelig er okay å drive med jobb nr 2 i arbeidstiden? Jeg spørr fordi jeg lurer. Jeg skriver også mitt inntrykk og mening rundt dagen idag, da jeg syns det er merkelig å poste videoer, og flere selfies på to SoMe kanaler innen kl 12… du e uenig, det skjønner jeg, men hvorfor er min menig så useriøs? Jeg har ikke trukket frem noe som skjedde for flere år siden, jeg skriver om idag, kun idag! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 14. august 2023 #18747 Del Skrevet 14. august 2023 3 minutter siden, Albbas said: Men hvor legger hun ut dette? Er litt lettere å henge med i diskusjonen når man vet hvilken kanal det er snakk om. På Insta er det jo stille. 😅 Snapchat og Instagram 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 14. august 2023 #18748 Del Skrevet 14. august 2023 46 minutter siden, Jolanda said: Det kommer jo helt an på arbeidsgiver og hvilke avtale man har. Jeg bruker arbeidstiden på hjemmekontor til private ting ved behov. Gi og ta. Min leder bryr seg ikke om hva jeg gjør så lenge jeg er tilgjengelig og gjør det jeg skal. Vi vet ikke hva slags deal hun har og kan ikke si at det ikke er akseptabelt. Det er sant ☺️ skjønner hvorfor flere foretrekker hjemmekontor 😉😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 14. august 2023 #18749 Del Skrevet 14. august 2023 Tenker HD får disponere tiden sin som hun vil, hvis hun får gjort det hun skal ift jobb. Og det gjør hun nok. Det som slår meg, er at det må være litt spesielt å ha teamsmøte, og så har du nettopp sett kollegaen din i truse og bh🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 14. august 2023 #18750 Del Skrevet 14. august 2023 38 minutter siden, Lileep said: er det virkelig så useriøst å spørre om dette er akseptert i dagens hverdag hvor hjemmekontor blir hyppig brukt, om det virkelig er okay å drive med jobb nr 2 i arbeidstiden? Jeg spørr fordi jeg lurer. Jeg skriver også mitt inntrykk og mening rundt dagen idag, da jeg syns det er merkelig å poste videoer, og flere selfies på to SoMe kanaler innen kl 12… du e uenig, det skjønner jeg, men hvorfor er min menig så useriøs? Jeg har ikke trukket frem noe som skjedde for flere år siden, jeg skriver om idag, kun idag! Useriøst var knyttet til forklaringen om at dette skyldtes hva hun gjorde for flere år siden,når en bruker ikke en gang vet hva som er lagt ut i dag. På instagram har hun ikke lagt ut noen selfier i arbeidstiden, men én reel som med stor sannsynlighet er lagt ut før hun logget på jobb. Jeg vet ikke hva hun har lagt ut på snap, men jeg synes virkelig ikke det hun har lagt ut på insta er kritikkverdig overhodet i forhold til hjemmekontor. Mulig det er verre på snap, det er vanskelig å forstå utfra innleggene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 14. august 2023 #18751 Del Skrevet 14. august 2023 (endret) 12 minutter siden, Albbas said: Useriøst var knyttet til forklaringen om at dette skyldtes hva hun gjorde for flere år siden,når en bruker ikke en gang vet hva som er lagt ut i dag. På instagram har hun ikke lagt ut noen selfier i arbeidstiden, men én reel som med stor sannsynlighet er lagt ut før hun logget på jobb. Jeg vet ikke hva hun har lagt ut på snap, men jeg synes virkelig ikke det hun har lagt ut på insta er kritikkverdig overhodet i forhold til hjemmekontor. Mulig det er verre på snap, det er vanskelig å forstå utfra innleggene dine. Jeg er sikkert bare traus og gammel, som syns det er en uting å drive med en annen jobb i arbeidstiden. For SoMe er jo hennes 2.jobb. Forstår jo nå at det ikke er noe problem å bruke tiden sin som man selv ønsker med hjemmekontor, og det er vanlig. Jeg har somsagt ikke hjemmekontor, så vet ikke hva som er godkjent. Så har fått svar på det jeg lurte på, og ser jo nå jeg sannsynligvis oppfatter hennes tid på SoMe i arbeidstiden annerledes enn andre. Så da skal jeg ikke kommentere mer på det. Så ja, jeg dreit meg ut og hang meg opp i noe som ikke er noe å bry seg om. Beklager det 🫣😄 Endret 14. august 2023 av Lileep 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 14. august 2023 #18752 Del Skrevet 14. august 2023 13 minutter siden, Finlay said: Tenker HD får disponere tiden sin som hun vil, hvis hun får gjort det hun skal ift jobb. Og det gjør hun nok. Det som slår meg, er at det må være litt spesielt å ha teamsmøte, og så har du nettopp sett kollegaen din i truse og bh🙈 Hehe ja, helt sant 🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 14. august 2023 #18753 Del Skrevet 14. august 2023 Finlay skrev (52 minutter siden): Tenker HD får disponere tiden sin som hun vil, hvis hun får gjort det hun skal ift jobb. Og det gjør hun nok. Det som slår meg, er at det må være litt spesielt å ha teamsmøte, og så har du nettopp sett kollegaen din i truse og bh🙈 My thoughts exactly 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
h/k Skrevet 14. august 2023 #18754 Del Skrevet 14. august 2023 Har du så mye ledig tid at du kan oppdatere SOME jevnt gjennom dagen har du kapasitet til å ta på deg flere arbeidsoppgaver for å fylle 8 timer. Du får betalt for å jobbe, ikke sitte på telefonen. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 14. august 2023 #18755 Del Skrevet 14. august 2023 Det har vært mye oppdateringer fra hjemmekontoret 🙈 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 14. august 2023 #18756 Del Skrevet 14. august 2023 Lileep skrev (4 timer siden): Hun har lagt ut jevnt gjennom dagen. Syns absolutt ikke det er prematurt å anklage henne når kl er over 12 og hun fortsetter å legge ut bilder/selfier i arbeidstiden. Dette er inntrykket hun gir, at hun driver med dette i arbeidstiden. Uting uansett å holde på med SoMe kanalen sin gjennom arbeidsdagen, uavhengig om bilder og videoer er laget før hun starta på jobb. Og det må det være lov å mene og stille spørsmål ved 👍😉 Du vet jo ikke engang hva arbeidstiden hennes er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 14. august 2023 #18757 Del Skrevet 14. august 2023 1 hour ago, Jolanda said: Du vet jo ikke engang hva arbeidstiden hennes er. Ifølge HD selv er det 8-16 jobb.. men selvfølgelig vet jeg ikke nøyaktig. Forholder meg til det hun deler jeg 👍 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 14. august 2023 #18758 Del Skrevet 14. august 2023 Kjenner vi henne rett så kommer det nok snart en «oppklaring» (rant) om det hele, muligens etter at «hun ble fortalt at noen har hengt seg opp i dette» samt noe ala «husk at vi ikke vet alt om henne selv, hun deler bare en brøkdel av tilværelsen…osv osv» 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 15. august 2023 #18759 Del Skrevet 15. august 2023 Så mye snikreklame for flasken hun reklamerte for her om dagen da gitt😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 15. august 2023 #18760 Del Skrevet 15. august 2023 Hva heter hun på snap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå