Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

panzerpølsa skrev (41 minutter siden):

Siste historie på Instagram , barn i badedrakt. En gavepakke til pedofile. Helt gått bort i fra å skjerme barnet nå? 

Der er bilde borte. Kanskje det gikk opp ett lys? Eller noen gav beskjed om at halvnakne barn kanskje ikke er det beste å poste på en bedriftskonto. Erstattet med ett halvnakent bilde av seg selv. 

Endret av panzerpølsa
  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

panzerpølsa skrev (1 time siden):

Siste historie på Instagram , barn i badedrakt. En gavepakke til pedofile. Helt gått bort i fra å skjerme barnet nå? 

Det er slettet? 
At hun skjulte magen før, ja da snakker vi før hun ble blogger eller? Har ikke hun alltid gått lettkledd rundt? Hun er i hvert fall opptatt av å vise keto-måltidene sine…

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (23 minutter siden):

Det er slettet? 
At hun skjulte magen før, ja da snakker vi før hun ble blogger eller? Har ikke hun alltid gått lettkledd rundt? Hun er i hvert fall opptatt av å vise keto-måltidene sine…

Ja, ble slettet ganske raskt heldigvis. Halvnakne barn har ingenting på sosiale medier å gjøre. 

Nok ett oppkonstruert scenarie. Hun har da alltid vist seg halvnaken på nett i allefall. Mulig hun ikke gjør det i hverdagen, men på Instagram har hun holdt på i årevis. Men akkurat nå er det jo in å være bevisst på mage og flaws, så kaster seg jo på den trenden. 

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, panzerpølsa said:

Der er bilde borte. Kanskje det gikk opp ett lys? Eller noen gav beskjed om at halvnakne barn kanskje ikke er det beste å poste på en bedriftskonto. Erstattet med ett halvnakent bilde av seg selv. 

Bildet ligger der enda det.. hvis det ikke er et nytt ett evt? 😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (16 minutter siden):

Bildet ligger der enda det.. hvis det ikke er et nytt ett evt? 😖

Er ikke noe bilde av barnet ute nå lengre nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (10 minutter siden):

Er ikke noe bilde av barnet ute nå lengre nei. 

Ikke noe barn i basseng der nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lily Of the Valley

Tenk hvis hun faktisk hadde stått for det hun kommuniserer i siste innlegg. Det er ikke mange dagene siden hun var misfornøyd med kroppen sin og det kommer til å komme innlegg om det på nytt når livet skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, *blueberry* said:

Er ikke noe bilde av barnet ute nå lengre nei. 

Det er bra! Lå ute når jeg posta og litt etter det også. Men da er det borte heldigvis. Tragisk at det ble lagt ut i utgangspunktet. Ikke mye skjerming da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og atter en gang takler hun tydeligvis ikke at all oppmerksomhet bør gå til arvingen! Neida, her må man benytte anledningen til å sutre litt over "mammapresset " ...Du legger det presset på deg selv HD!! Tror du virkelig at arvingen vil blame deg for at 2-årsdagen ikke hadde temabursdag🙄 .... samtidig sier du selv at du vet det er teit... hvorfor da legge ut dagens sutring??🤔 Oppmerksomhetssyk much!!

  • Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Beatbox said:

Og atter en gang takler hun tydeligvis ikke at all oppmerksomhet bør gå til arvingen! Neida, her må man benytte anledningen til å sutre litt over "mammapresset " ...Du legger det presset på deg selv HD!! Tror du virkelig at arvingen vil blame deg for at 2-årsdagen ikke hadde temabursdag🙄 .... samtidig sier du selv at du vet det er teit... hvorfor da legge ut dagens sutring??🤔 Oppmerksomhetssyk much!!

Tipper hun kjenner på det å ikke ha en overstæsha bursdag med ballongdyr og klovn, fordi hun mener alle andre influencere har nettopp dette i sin perfekte fasade ( som selvfølgelig ikke stemmer). 
 

Skjønte lunta da hun hadde den forsvarstalen på hvorfor hun valgte å kjøpe kake. Helt utrolig at hun tror det må gjøres så vanvittig mye utav alt. Hvorfor er det så negativt å ikke  overpynte og ha en normal bursdag? Nå er det jo hun som gjør dette til noe negativt, nettopp med å sutre og klage.

 

  • Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne nye vrien med at hun liksom føler seg mislykket fordi hun ikke har ditt og datt, tror jeg bare er oppspinn fra ende til annen. Jeg tror det handler om content og oppmerksomhet. 

  • Liker 9
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (7 timer siden):

Denne nye vrien med at hun liksom føler seg mislykket fordi hun ikke har ditt og datt, tror jeg bare er oppspinn fra ende til annen. Jeg tror det handler om content og oppmerksomhet. 

Det tror jeg stemmer. Hadde hun kjørt full temabursdag hadde det komt en tale om det også 😅

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cerruti skrev (9 timer siden):

Denne nye vrien med at hun liksom føler seg mislykket fordi hun ikke har ditt og datt, tror jeg bare er oppspinn fra ende til annen. Jeg tror det handler om content og oppmerksomhet. 

Enig. Føler at hun (nok en gang) forsøker å sette dagsorden om noe som alle allerede er enig om. 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (4 timer siden):

Hvorfor drar du opp toppen og viser bh på trening, Helene? Skjønner ikke poenget…?

Ja, hva er greia der egentlig?

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (42 minutter siden):

Ja, hva er greia der egentlig?

Ser skikkelig teit ut. At ikke hun ser det selv?!

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

cerruti skrev (2 timer siden):

Ser skikkelig teit ut. At ikke hun ser det selv?!

Ja, og det gjelder ikke bare HD det altså, men mange influensere. De er jo opptatt av kropp, kropp, kropp stort sett hele tiden. Uansett budskap de måtte ha

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Lill :) said:

Om eksponering av barn og hva pedofile tenker. Innholdet kan virke triggende, da det er grovt og omhandler overgrep. https://www.instagram.com/reel/CnFSr0JqK-w/?igshid=MzRlODBiNWFlZA%3D%3D

Kjempeviktig å få frem dette! Darkweb inneholder ting man aldri trodde eksisterte mtp grovhet osv. Veldig mange har nok vanskelig for å tro på det, og dermed tenker «skjer ikke mitt barn». Altfor godtroende, dessverre. At HD ikke skjønner dette enda er bare trist. At hun ikke ser noe problem med å legge ut barn i badedrakt på en konto som er åpen for hele verden! Ligger det bildet ute i 1 sek og riktig person fanger det opp, eksploderer det ut på darkweb i alle mulige redigerte versjoner. 
Som det også poengteres, du vet aldri hvem som er pedofil, den mest støttende følgerne kan være det for alt HD vet. Snakker av erfaring da vi plutselig fikk vite hvem naboen vår egentlig var 😢
 

Jeg håper det en gang kommer straff for å utlevere barna sine på nett, spesielt for influencere.. for det burde straffes for å beskytte barn.  

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (14 timer siden):

Hvorfor drar du opp toppen og viser bh på trening, Helene? Skjønner ikke poenget…?

Fordi hu har ett ekstremt oppmerksomhet behov og bekreftelse på at nå er vekta gått ned igjen 😅 Så den der linja « elsk deg selv uansett str » poster skjer bare når hu er i kjelleren og hatt spise perioder der vekta går opp …. Men det kommer vel Kansje en nå siden både hu og mannen leser her inne 🤪

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...