Kattedama Skrevet 15. juni 2023 #18321 Del Skrevet 15. juni 2023 Lileep skrev (2 timer siden): Bilde av puppa med «boobmask» på. Litt i drøyeste laget i mine øyne, men vi er alle forskjellig 😝 Fra dusjen faktisk..kreativiteten er topp 👍🏻 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 15. juni 2023 #18322 Del Skrevet 15. juni 2023 Lill skrev (1 time siden): Hun er vel kurert nå? Skulle visst bli det etter 2 behandlinger, så da trenger hun ikke Omnia? Ja det er et poeng! Det er vel årsaken til at vi ikke hører mer om hypnoseklinikken heller. Men…..trodde Omnia skulle ha et treningsopplegg for henne (mulig det bare var kostholdsbiten de skulle ha et samarbeid om). Poenget er, at vi aldri hørte noe mer, og det er for dårlig! Jeg tipper mange følgere ble inspirert og hadde forventninger til samarbeider med Omnia. Hvis ikke opplegget svarte til Helenes forventninger og hun avsluttet det, burde hun informert om det! 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 15. juni 2023 #18323 Del Skrevet 15. juni 2023 (endret) Laia skrev (1 time siden): Ja det er et poeng! Det er vel årsaken til at vi ikke hører mer om hypnoseklinikken heller. Men…..trodde Omnia skulle ha et treningsopplegg for henne (mulig det bare var kostholdsbiten de skulle ha et samarbeid om). Poenget er, at vi aldri hørte noe mer, og det er for dårlig! Jeg tipper mange følgere ble inspirert og hadde forventninger til samarbeider med Omnia. Hvis ikke opplegget svarte til Helenes forventninger og hun avsluttet det, burde hun informert om det! Absolutt. Men jeg tror vi alle leser mellom linjene hva som fungerer: Operasjon, slankemedisin, keto-kosthold og trening. Endret 15. juni 2023 av cerruti 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 15. juni 2023 #18324 Del Skrevet 15. juni 2023 Hva i huleste heite er en "boob mask"?! 😄 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 16. juni 2023 #18325 Del Skrevet 16. juni 2023 (endret) cerruti skrev (18 timer siden): Absolutt. Men jeg tror vi alle leser mellom linjene hva som fungerer: Operasjon, slankemedisin, keto-kosthold og trening. Ja, er det ikke det a? Og det er jo kjempefint for henne, men hun kan jo gjerne si da at det er det hun holder på med og kutte ut innleggene om at «jeg trodde tallet på vekta betydde noe….»., «jeg trodde jeg måtte ha den str for å ha verdi….»., «jeg aksepterer at jeg aldri får flat mage…» osv. Bedre å gå rett på sak; «Folkens, jeg ønsker å bli lettere og må gjøre noen grep for å nå det målet…osv». Fortelle om hjelpen hun får Endret 16. juni 2023 av irevin 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 16. juni 2023 #18326 Del Skrevet 16. juni 2023 Tråden er ryddet for krenkende kommentarer og brukerdebatt. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 16. juni 2023 #18327 Del Skrevet 16. juni 2023 irevin skrev (44 minutter siden): Ja, er det ikke det a? Og det er jo kjempefint for henne, men hun kan jo gjerne si da at det er det hun holder på med og kutte ur innleggene om at «jeg trodde tallet på vekta betydde noe….»., «jeg trodde jeg måtte ha den str for å ha verdi….»., «jeg aksepterer at jeg aldri får flat mage…» osv. Bedre å gå rett på sak; «Folkens, jeg ønsker å bli lettere og må gjøre noen grep for å nå det målet…osv». Fortelle om hjelpen hun får Enig i dette! Hadde hun vært såpass ærlig kunne hun latt være å gå helt i dybden også. Nevne hva hun prøver uten å måtte si alt hun spiser og hvordan hun trener. Det er jo ikke sånn at man ikke liker de som er overvektig bare for at man ønsker å gå ned i vekt. Man må ikke hate sin overvektige kropp bare for at man ønsker å gå ned i vekt. Hun virker veldig enten eller synes jeg. Hadde hun klart å se nyansene tror jeg hun hadde fått det bedre med seg selv! 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallobaloo Skrevet 17. juni 2023 #18328 Del Skrevet 17. juni 2023 Er kveldens antrekk spons mon tro…? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 18. juni 2023 #18329 Del Skrevet 18. juni 2023 (endret) Hallobaloo skrev (13 timer siden): Er kveldens antrekk spons mon tro…? Jeg ville vel nesten tro det. Men; hun trenger ikke klage om at ting er tøft om dagen, vært litt mye, egentid osv. Hun har egentid jeg bare kan drømme om 🙈🤪Og ja; jeg vet vi ikke ser alt på SoMe, men jeg syns ikke hun lider noen nød på den fronten. Syns hun er ganske mye «ute» jeg da. Men, det er jo bra med egentid - det syns jeg, men hun er veldig flink til å hele tiden uttrykke behovet sitt for egentid og da skulle man nesten tro egentid var nærmest fraværende. Endret 18. juni 2023 av irevin 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 18. juni 2023 #18330 Del Skrevet 18. juni 2023 Jeg har aldri vært borti et menneske som har mer behov for å være borte fra barnet sitt enn henne. Det mases jo om egentid/alenetid hver dag nesten. Iblandt lurer jeg på om hun angrer på å ha fått barn. Hun virker ikke å finne seg til rette i livet som mamma men jeg kan ta helt feil. Jeg ser jo kun det hun legger ut. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 18. juni 2023 #18331 Del Skrevet 18. juni 2023 irevin skrev (3 timer siden): Jeg ville vel nesten tro det. Men; hun trenger ikke klage om at ting er tøft om dagen, vært litt mye, egentid osv. Hun har egentid jeg bare kan drømme om 🙈🤪Og ja; jeg vet vi ikke ser alt på SoMe, men jeg syns ikke hun lider noen nød på den fronten. Syns hun er ganske mye «ute» jeg da. Men, det er jo bra med egentid - det syns jeg, men hun er veldig flink til å hele tiden uttrykke behovet sitt for egentid og da skulle man nesten tro egentid var nærmest fraværende. Hakk i plata som vanlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 18. juni 2023 #18332 Del Skrevet 18. juni 2023 Sozzen skrev (13 minutter siden): Jeg har aldri vært borti et menneske som har mer behov for å være borte fra barnet sitt enn henne. Det mases jo om egentid/alenetid hver dag nesten. Iblandt lurer jeg på om hun angrer på å ha fått barn. Hun virker ikke å finne seg til rette i livet som mamma men jeg kan ta helt feil. Jeg ser jo kun det hun legger ut. Jeg synes det er rart at hun velger å fremstille situasjonen slik. Det kan jo hende hun elsker å være mamma, men utifra det hun deler virker det som om det er 90% negativt og det er jo ikke bra. Synes hun ikke det er ubehagelig at så mange får inntrykk av at hun ikke trives som mor? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 18. juni 2023 #18333 Del Skrevet 18. juni 2023 Hentet fra Fredrikstad blad i dag 😆 Hu glemte å nevne hypnose fra det psyko senteret da 🥳 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 18. juni 2023 #18334 Del Skrevet 18. juni 2023 20 minutter siden, Fredrikstad71mod said: Hentet fra Fredrikstad blad i dag 😆 Hu glemte å nevne hypnose fra det psyko senteret da 🥳 Og fortsatt presenterer hun seg som personlig trener 😫 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 18. juni 2023 #18335 Del Skrevet 18. juni 2023 Lileep skrev (4 minutter siden): Og fortsatt presenterer hun seg som personlig trener 😫 Og punkt nr 3 følger hun jo ikke opp selv 😆 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 18. juni 2023 #18336 Del Skrevet 18. juni 2023 Fredrikstad71mod skrev (38 minutter siden): Og punkt nr 3 følger hun jo ikke opp selv 😆 Ikke punkt 1 heller… 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Falkefugl Skrevet 19. juni 2023 #18337 Del Skrevet 19. juni 2023 "Prøv å ha en aktiv hverdag", "Fysisk aktivitet i 30 min per dag... trenger ikke gjøre på treningsstudio". For noe intetsigende svada, sorry ass...og råd hun ikke følger selv engang. Begynner vel å bli noen år siden hun praktiserte som personlig trener også nå eller? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fett nok Skrevet 19. juni 2023 #18338 Del Skrevet 19. juni 2023 Når folk kritiserer deltagere i denne tråden for å hakke løs på alt de kan finne hos Helene, så er det sånne ting som dette de mener. "Hvorfor sier hun at hun er PT?" "hvorfor anbefaler hun 30 minutt om dagen" Vel; Hun har gjennomført en PT-utdannelse (60 studiepoeng), hun har jobbet som PT i mange år så på akkurat samme måte som du kan være helsesykepleier, matematiker, dyrlege eller utdannet lærer så er det ikke sånn at den utdannelsen fordunster på grunn av din nåværende yrkespraksis. Rådene hun gir er også helt fine, men skal selvfølgelig også latterliggjøres. Å skru opp intensiteten når frekvensen går ned er et velkjent treningsprogrammeringsprinsipp. Å ha 30 min fysisk aktivitet er bokstavelig talt det myndighetene anbefaler oss om å gjøre. Det er også gode råd helt uavhengig av hva hun gjør. Når hun går hardt ut er hun ekstrem, urealistisk, osv. Når hun kommer med nøkterne råd er det selvfølgelig også feil. I tillegg er denne saken en typisk sånn lokal ti på gaten sak og ikke en artikkel i PubMed. All denne kritikken er sånn kritikk for kritikkens skyld fordi man ikke klarer å la vær å klø på HD-utslettet sitt. Gå ut og ta på gresset, vær så snill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 19. juni 2023 #18339 Del Skrevet 19. juni 2023 (endret) Fett nok skrev (10 timer siden): Når folk kritiserer deltagere i denne tråden for å hakke løs på alt de kan finne hos Helene, så er det sånne ting som dette de mener. "Hvorfor sier hun at hun er PT?" "hvorfor anbefaler hun 30 minutt om dagen" Vel; Hun har gjennomført en PT-utdannelse (60 studiepoeng), hun har jobbet som PT i mange år så på akkurat samme måte som du kan være helsesykepleier, matematiker, dyrlege eller utdannet lærer så er det ikke sånn at den utdannelsen fordunster på grunn av din nåværende yrkespraksis. Rådene hun gir er også helt fine, men skal selvfølgelig også latterliggjøres. Å skru opp intensiteten når frekvensen går ned er et velkjent treningsprogrammeringsprinsipp. Å ha 30 min fysisk aktivitet er bokstavelig talt det myndighetene anbefaler oss om å gjøre. Det er også gode råd helt uavhengig av hva hun gjør. Når hun går hardt ut er hun ekstrem, urealistisk, osv. Når hun kommer med nøkterne råd er det selvfølgelig også feil. I tillegg er denne saken en typisk sånn lokal ti på gaten sak og ikke en artikkel i PubMed. All denne kritikken er sånn kritikk for kritikkens skyld fordi man ikke klarer å la vær å klø på HD-utslettet sitt. Gå ut og ta på gresset, vær så snill. Jeg ville vært enig med deg, hvis det var slik at HD faktisk hadde oppretthold trening som content. Hun har vel ikke praktisert som PT på mange år, eller viser på sine kanaler at hun ikke praktiserer slik hun råder andre til gjøre. I tillegg er det helt merkelig å sammenligne dyrlege utdanning med et 60 poengs studie, det henger ikke på greip. Når man i tillegg vet at hun fronter raske løsninger og fronter uetiske metoder (hypnoterapi), så er seriøsiteten som PT lik null. Endret 19. juni 2023 av Lill :) 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jammf Skrevet 19. juni 2023 #18340 Del Skrevet 19. juni 2023 Høres nesten ut som hun henter inspirasjon fra kjøleskapsmagneter 😅like lite substans på hobbypsykolog fronten. Der ligger hun dårlig an etter min mening 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå