cerruti Skrevet 4. juni 2023 #18241 Del Skrevet 4. juni 2023 (endret) BlackFairy skrev (2 timer siden): Jeg tenker at om Helene kan påvirke sin målgruppe og sine følgere til å være mer aktive, i stedet for å eksponere barn, pøse ut reklame, eller inspirere til et vanvittig forbruk av klær og hudpleie, så er det er steg i riktig retning for hennes kanal. Jeg skjønner ikke hvordan hun skal inspirere til det? Stort sett bilder av bakenden «skutt ut» eller - lest mellom linjene - at hun vil vise at hun er «flink» som trener tidlig og mange dager på rad. Endret 4. juni 2023 av cerruti 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackFairy Skrevet 4. juni 2023 #18242 Del Skrevet 4. juni 2023 cerruti skrev (11 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvordan hun skal inspirere til det? Stort sett bilder av ut bakende «skutt ut» eller lest mellom linjene at hun er flink som trener tidlig og mange dager på rad. Nå har hun jo lagt ut videoer av faktisk trening, men om man skal ta henne på det også kan hun jo like gjerne fortsette i samme spor som tidligere. Derfor synes jeg heller man skal applaudere de innleggene som kan inspirere henne selv til å gjøre en endring i sine SoMe, i stedet for å plukke alt fra hverandre og kritisere absolutt alt hun gjør. Jeg setter i hvert fall mer pris på at hun deler faktisk trening, enn speilselfie nummer 1636819036, samt bilder av datteren blandet med x antall annonser og teite reels. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fett nok Skrevet 7. juni 2023 #18243 Del Skrevet 7. juni 2023 Fint at hun tar vare på den mentale helsa og tar en dag fri for å komme seg til hektene! Lurt 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 7. juni 2023 #18244 Del Skrevet 7. juni 2023 16 minutter siden, Fett nok said: Fint at hun tar vare på den mentale helsa og tar en dag fri for å komme seg til hektene! Lurt 👍 En god start 👍 håper bare den ene dagen blir til fler, og ender opp i en lang pause. Ikke tvil om at mammarollen er vanskelig for henne ref siste postene med syt.. beste for henne og familien er nok å legge SoMe på hylla 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 7. juni 2023 #18245 Del Skrevet 7. juni 2023 Lileep skrev (47 minutter siden): En god start 👍 håper bare den ene dagen blir til fler, og ender opp i en lang pause. Ikke tvil om at mammarollen er vanskelig for henne ref siste postene med syt.. beste for henne og familien er nok å legge SoMe på hylla Vet ikke om noen som snakker mer om egentid og hvor tung mammarollen er enn HD. Altså hva er problemet? Det er ekstremt doble signaler når det går fra * gjør jeg nok for barnet mitt * til å eksponere i hytt og pine...som tydeligvis ikke gir grunn til bekymring....det er visst verre at barnet ikke vil sove og HD blir sliten 🤔🙄 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 7. juni 2023 #18246 Del Skrevet 7. juni 2023 Noen dager er litt ekstra tunge. Og de andre er bare tunge… 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 7. juni 2023 #18247 Del Skrevet 7. juni 2023 Jolanda skrev (10 minutter siden): Noen dager er litt ekstra tunge. Og de andre er bare tunge… Det er slik hun legger det frem🙄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 7. juni 2023 #18248 Del Skrevet 7. juni 2023 Jeg tror d bare er for å få engasjement og støtte. Det virker alltid bare så oppkonstruert. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 7. juni 2023 #18249 Del Skrevet 7. juni 2023 Fett nok skrev (1 time siden): Fint at hun tar vare på den mentale helsa og tar en dag fri for å komme seg til hektene! Lurt 👍 Kan ikke tenke meg at hun kommer seg "til hektene" med en dag fri fra jobb. Får håpe “en fridag fra jobb” også betyr en fridag fra sosiale medier. Kanskje en FERIE fra sosiale medier hadde gjort susen. For her virker det som om det slites med det meste. Jobb, trening, kropp, familie - ja kort sagt alt. Eller er det bare et helt vanlig “personlig innlegg”, for å varme opp følgerne før neste reklamedryss? Det er jo helt umulig å vite! Hennes MO er jo gjerne å sutre med jevne mellomrom, tilsynelatende nesten gråteferdig, over selve livet, med alle dets utfordringer (som absolutt alle står i). For så å BAM! komme tilbake med strålende smil, overskudd og kjolereklamer og trening og egentid dagen etter. Hun roper så mye ulv!ulv! at jeg har problemer med å ta henne på alvor faktisk. Men hvis hun sliter så mye som hun gir inntrykk av, så er hun er i behov for hjelp. Og den hjelpen får hun ikke på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 7. juni 2023 #18250 Del Skrevet 7. juni 2023 3 minutter siden, Finlay said: Kan ikke tenke meg at hun kommer seg "til hektene" med en dag fri fra jobb. Får håpe “en fridag fra jobb” også betyr en fridag fra sosiale medier. Kanskje en FERIE fra sosiale medier hadde gjort susen. For her virker det som om det slites med det meste. Jobb, trening, kropp, familie - ja kort sagt alt. Eller er det bare et helt vanlig “personlig innlegg”, for å varme opp følgerne før neste reklamedryss? Det er jo helt umulig å vite! Hennes MO er jo gjerne å sutre med jevne mellomrom, tilsynelatende nesten gråteferdig, over selve livet, med alle dets utfordringer (som absolutt alle står i). For så å BAM! komme tilbake med strålende smil, overskudd og kjolereklamer og trening og egentid dagen etter. Hun roper så mye ulv!ulv! at jeg har problemer med å ta henne på alvor faktisk. Men hvis hun sliter så mye som hun gir inntrykk av, så er hun er i behov for hjelp. Og den hjelpen får hun ikke på Instagram. Var visst bare fri fra jobb, da det postes gjevnt på SoMe.. solbading og shopping er hva som hjelper tydeligvis. Ikke logge av SoMe for å ta helt fri fra alt og kun tenke på seg selv og familien 😩 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 7. juni 2023 #18251 Del Skrevet 7. juni 2023 Finlay skrev (8 minutter siden): Kan ikke tenke meg at hun kommer seg "til hektene" med en dag fri fra jobb. Får håpe “en fridag fra jobb” også betyr en fridag fra sosiale medier. Kanskje en FERIE fra sosiale medier hadde gjort susen. For her virker det som om det slites med det meste. Jobb, trening, kropp, familie - ja kort sagt alt. Eller er det bare et helt vanlig “personlig innlegg”, for å varme opp følgerne før neste reklamedryss? Det er jo helt umulig å vite! Hennes MO er jo gjerne å sutre med jevne mellomrom, tilsynelatende nesten gråteferdig, over selve livet, med alle dets utfordringer (som absolutt alle står i). For så å BAM! komme tilbake med strålende smil, overskudd og kjolereklamer og trening og egentid dagen etter. Hun roper så mye ulv!ulv! at jeg har problemer med å ta henne på alvor faktisk. Men hvis hun sliter så mye som hun gir inntrykk av, så er hun er i behov for hjelp. Og den hjelpen får hun ikke på Instagram. Hvordan skal man kunne ta henne på alvor når man vet at det må rigges kamera og lyssetting....presse frem noen tårer for så å hive seg rundt og shoppe???....🤔 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 7. juni 2023 #18252 Del Skrevet 7. juni 2023 Håper det er fridag som i ferie/avspasering/byttet vakt. For å bruke egenmelding som livsmestringsstrategi når «verden er mye» er ikke innafor. Man skal sykmeldes av lege og jobbe med mestring med arbeidsgiver. hvis jeg var hennes leder hadde jeg inndratt egenmeldingsmuligheten. For det er ikke riktig å belaste arbeidsgiver for sykdom når man er frisk nok til å poste på some, men ikke jobbe 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 7. juni 2023 #18253 Del Skrevet 7. juni 2023 Lileep skrev (15 minutter siden): Var visst bare fri fra jobb, da det postes gjevnt på SoMe.. solbading og shopping er hva som hjelper tydeligvis. Ikke logge av SoMe for å ta helt fri fra alt og kun tenke på seg selv og familien 😩 Hun burde definitivt prøve, hun ser ut til å bli veldig påvirket av det hun ser på some. (Noe vi alle blir, i større eller mindre grad.) Det er jo derfor hun tror at alle blir invitert på champagnefrokost 17 mai, at alle drar på fjellet i påska, til utlandet på sommerferie, at man må se ut på en bestemt måte, at barna alltid sover når de skal, at man må opp kl 5 for å trene, osv osv. En slags perfekt virkelighet, som ikke finnes! Som bare gjør at folk sliter seg helt ut i jaget etter denne livsstilen. Sikkert vanskeligere å distansere seg til den kunstige verdenen når man jobber med det selv. Påvirkere blir også påvirket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 7. juni 2023 #18254 Del Skrevet 7. juni 2023 1 hour ago, Summeer said: Håper det er fridag som i ferie/avspasering/byttet vakt. For å bruke egenmelding som livsmestringsstrategi når «verden er mye» er ikke innafor. Man skal sykmeldes av lege og jobbe med mestring med arbeidsgiver. hvis jeg var hennes leder hadde jeg inndratt egenmeldingsmuligheten. For det er ikke riktig å belaste arbeidsgiver for sykdom når man er frisk nok til å poste på some, men ikke jobbe Hvorfor i all verden har du konkludert med at det må være egenmelding og at hun bør få inndratt muligheten til egenmelding? Snakk om å hoppe på konklusjoner 😳 du starter med "å håpe" og går rett på at arbeidsgiver bør inndra henne EM-retten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 7. juni 2023 #18255 Del Skrevet 7. juni 2023 Summeer skrev (1 time siden): Håper det er fridag som i ferie/avspasering/byttet vakt. For å bruke egenmelding som livsmestringsstrategi når «verden er mye» er ikke innafor. Man skal sykmeldes av lege og jobbe med mestring med arbeidsgiver. hvis jeg var hennes leder hadde jeg inndratt egenmeldingsmuligheten. For det er ikke riktig å belaste arbeidsgiver for sykdom når man er frisk nok til å poste på some, men ikke jobbe Altså psykisk sykdom kan man også bruke egenmelding på 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 7. juni 2023 #18256 Del Skrevet 7. juni 2023 Lileep skrev (1 time siden): Var visst bare fri fra jobb, da det postes gjevnt på SoMe.. solbading og shopping er hva som hjelper tydeligvis. Ikke logge av SoMe for å ta helt fri fra alt og kun tenke på seg selv og familien 😩 Shopping? Ja det hjelper nok på det mentale. Og dette klage innlegget, ble det postet før eller etter mini ble eksponert (igjen)? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 7. juni 2023 #18257 Del Skrevet 7. juni 2023 arnoyb skrev (10 minutter siden): Altså psykisk sykdom kan man også bruke egenmelding på Ja, men ikke «livsmestring» 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 7. juni 2023 #18258 Del Skrevet 7. juni 2023 Albbas skrev (18 minutter siden): Hvorfor i all verden har du konkludert med at det må være egenmelding og at hun bør få inndratt muligheten til egenmelding? Snakk om å hoppe på konklusjoner 😳 du starter med "å håpe" og går rett på at arbeidsgiver bør inndra henne EM-retten. Tja, bildet hun poster er regissert, og hun fortsetter å jobbe på i some bedriftskanalen sin for å holde aktiviteten oppe. Som arbeidsgiver hadde jeg stusset veldig over at arbeidsevnen =null i den jobben man lønner fullt for en sykedag mens hun er frisk nok til å jobbe på egen bedrifts regning (fortjeneste) 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 7. juni 2023 #18259 Del Skrevet 7. juni 2023 Summeer skrev (5 minutter siden): Ja, men ikke «livsmestring» Om d fører til feks depression eller forverring av spiseproblemer. Det er ganske håpløst av oss å spekulere i hennes sykdom. Arbeidsgiver har nok oversikt over sine ansatte. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jammf Skrevet 7. juni 2023 #18260 Del Skrevet 7. juni 2023 (endret) . Endret 7. juni 2023 av Jammf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå