Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Plannergirl skrev:

 «Gjennomsnittskvinnen er str 40/42», men så sier hun også at 42+ er plus size, noe som ikke stemmer. 

Hvor?

Jeg har bare lest at hun skriver at gjennomsnittskvinnen er 40/42. Og hun skriver i hvert fall slett ikke her noe i retning av at "flertallet av Norges befolkning bruker pluss size størrelse", slik @Levina påsto. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man ser på hovedbudskapet; er det lurt av H&M å kutte ut plus size i flere, fysiske butikker?

Jeg synes Helene Drage er flink til å kle seg etter størrelsen, og bruker farger og mønstre. Mange kunne trengt litt inspirasjon der, men dessverre er plus size tilgjengelig i norske butikker ofte telt, kjerring eller kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Aricia skrev:

Hvor?

Jeg har bare lest at hun skriver at gjennomsnittskvinnen er 40/42. Og hun skriver i hvert fall slett ikke her noe i retning av at "flertallet av Norges befolkning bruker pluss size størrelse", slik @Levina påsto. 

Hvis du går inn på videon, så påstår hun der at de fleste i Norge bruker plus size, og det er fra 44 og oppover til 58. Hun mener at plus size er fra str. 42.  Hvis du ikke finner det der, så har hun tatt det bort. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox

..bare lurer på hvorfor hun ikke nevner Zizzi som et alternativ? Er ikke så lenge siden jobben på Zizzi var drømmejobben og utvalget osv ble skrytt opp i skyene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan få størrelser opptil 4X online og det er veldig positivt! Skjønner ikke hvorfor HD henger seg så opp at man må kjøpe online? Det er feil som hun sier at HM Plus skal kutte ut disse i alle butikker "@hm nå velger å fjerne Plus size avdelingen i sine fysiske butikker"- HD  "Vi har tatt bort HM Plus fra noen av våre butikker." -HM.

Man kan returnere plaggene i butikk

Å handle online er noe et stor del av befolkning gjør uavhengig av str.

 

Ser at Zalando og Boozt har størrelser opp til XL og 46 De har faktisk et veldig bra utvalg 

 

Endret av Miranda16
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er merkelig med all den storryddingen av klær,sminke og ellers...  Har man struktur i hverdagen burde ikke slike ryddesjauer være nødvendig til stadighet. Det er kanskje også noe en person burde jobbe med, om man sliter med å holde fokus,og i stedet hopper fra prosjekt til prosjekt ,som aldri blir ferdigstilt. Jeg er ingen psykolog men  tror alle de forstyrrende elementene i hennes liv ,som jeg observerer ,også har bidratt til at hun har jobbet med vekta i alt for mange år  , uten å komme i mål og bli der. Hun strever veldig ,og det er vondt og trist å være vitne til.

Endret av tutsi123
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bryr hun seg egentlig så mye om H&M nå? Har aldri sett hun har nevnt at hun har klær derfra. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Pollen skrev:

Hvorfor bryr hun seg egentlig så mye om H&M nå? Har aldri sett hun har nevnt at hun har klær derfra. 

Det gjelder nok ikke henne personlig,tror du det da? Synes hun har svart at hun bruker str 38 , når noen har spurt hva hun bruker på noen av plaggene hun har vist. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tutsi123 skrev:

Jeg synes det er merkelig med all den storryddingen av klær,sminke og ellers...  Har man struktur i hverdagen burde ikke slike ryddesjauer være nødvendig til stadighet. Det er kanskje også noe en person burde jobbe med, om man sliter med å holde fokus,og i stedet hopper fra prosjekt til prosjekt ,som aldri blir ferdigstilt. Jeg er ingen psykolog men  tror alle de forstyrrende elementene i hennes liv ,som jeg observerer ,også har bidratt til at hun har jobbet med vekta i alt for mange år  , uten å komme i mål og bli der. Hun strever veldig ,og det er vondt og trist å være vitne til.

Hæ? De fleste jeg kjenner har sånne ryddesjauer,det er da virkelig ikke noe å reagere på

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
5 timer siden, Levina skrev:

20-25 % er ikke flertallet av Norges befolkning. HM har store størrelser opp til XL, før sortimentet av pluss size som er 44 og opp til 58. Fullstendige skivebom av Helene Drage å påstå at flertallet av Norges befolkning bruker pluss size 

Du har skumlest antar jeg?  Det første avsnittet handler om fedme; og det er 25%. 

I artikkelen skiller de mellom overvekt og fedme. Slår du disse to sammen står det svart på hvitt i artikkelen at et mindretall av Norges voksne befolkning er normalvektige. 

Da er det rimelig å tro at de fleste bruker store størrelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Orly skrev:

Hæ? De fleste jeg kjenner har sånne ryddesjauer,det er da virkelig ikke noe å reagere på

Regner med du har sett klærene hennes? Ofte sett på snap at det flyter i klær, ser ut som et rom for tenåringer 😆 mannen hennes som må rydde, vaske og brette klærene hennes.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Rosasko skrev:

Regner med du har sett klærene hennes? Ofte sett på snap at det flyter i klær, ser ut som et rom for tenåringer 😆 mannen hennes som må rydde, vaske og brette klærene hennes.

Klærne, ikke klærene

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Pollen skrev:

Klærne, ikke klærene

Obs obs, beklager så meget 🙀🙀🙀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Pollen skrev:

Klærne, ikke klærene

Du har selvsagt rett. MEN forøvrig synes jeg det er en uting og lite sjarmerende å kommentere skrivefeil hos andre . Dette er et uformelt forum,og så lenge du forstår hva som står, så er dette ufint og unødvendig etter min mening.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, tutsi123 skrev:

Jeg synes det er merkelig med all den storryddingen av klær,sminke og ellers...  Har man struktur i hverdagen burde ikke slike ryddesjauer være nødvendig til stadighet. Det er kanskje også noe en person burde jobbe med, om man sliter med å holde fokus,og i stedet hopper fra prosjekt til prosjekt ,som aldri blir ferdigstilt. Jeg er ingen psykolog men  tror alle de forstyrrende elementene i hennes liv ,som jeg observerer ,også har bidratt til at hun har jobbet med vekta i alt for mange år  , uten å komme i mål og bli der. Hun strever veldig ,og det er vondt og trist å være vitne til.

Du har helt rett. Du er absolutt ikke en psykolog.  

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Rosasko skrev:

Regner med du har sett klærene hennes? Ofte sett på snap at det flyter i klær, ser ut som et rom for tenåringer 😆 mannen hennes som må rydde, vaske og brette klærene hennes.

Å det er et problem fordi?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
18 minutter siden, Hyaluronica skrev:

Jaja... 😅

Screenshot_20200303_233814.jpg

Veldig mye utseendefokus om dagen. Skulle ønske hun fokuserte mer på hva kroppen får til på trening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...