cerruti Skrevet 25. mai 2023 #18101 Del Skrevet 25. mai 2023 Så er det kanskje et faktum at 3 dager med styrketrening på rad og å stå opp 05-ish kanskje blir i overkant. Hun må ha en utrolig snill og tålmodig man i hvert fall. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 25. mai 2023 #18102 Del Skrevet 25. mai 2023 mumrikk1 skrev (12 minutter siden): HD kunne jo prøvd med 2-3 barn som skal på forskjellige aktiviteter flere dager i uken, full turnus jobb og en mann som også jobber turnus? I tillegg til lekseoppfølging på alle barna. …da kunne hun hatt rett til å klage litt. HD kan gjøre det lettvindt å legge bort some»jobben» sin for en stund og slutte å handle kjoler. Da hadde hun fått mere tid. Hvorfor skal man alltid skryte av hvor mye mer sliten man er enn andre? Ja, du er sikkert sliten, men det er Helene og. Hun sover antagelig veldig lite (ref stories), jobber 100%, trener, har det ikke helt topp psykisk og har influenserjobben i tillegg. Tipper hun bruker noen timer hver dag på det. Alt dette i tillegg til å være mamma og alt det innebærer, hvorfor skal ikke hun få lov til å være sliten? 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 25. mai 2023 #18103 Del Skrevet 25. mai 2023 cerruti skrev (9 minutter siden): Så er det kanskje et faktum at 3 dager med styrketrening på rad og å stå opp 05-ish kanskje blir i overkant. Hun må ha en utrolig snill og tålmodig man i hvert fall. Hvorfor det? Han og ungen kan da vel sove selv om Helene trener? Regner med hun ikke drar han opp om morgenen for at hun selv skal trene? eller er det mer slitsomt for en pappa å ta barn om morgrn og levere i bhg enn det er for en mamma? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 25. mai 2023 #18104 Del Skrevet 25. mai 2023 Pølsevann skrev (2 minutter siden): Hvorfor skal man alltid skryte av hvor mye mer sliten man er enn andre? Ja, du er sikkert sliten, men det er Helene og. Hun sover antagelig veldig lite (ref stories), jobber 100%, trener, har det ikke helt topp psykisk og har influenserjobben i tillegg. Tipper hun bruker noen timer hver dag på det. Alt dette i tillegg til å være mamma og alt det innebærer, hvorfor skal ikke hun få lov til å være sliten? Dette er ikke min egen situasjon (var ett eksempel), men setter man det opp mot hverandre virker det kanskje logisk? Jeg føler også på å være sliten men å tenke på eksempelet jeg kom med gjør meg enda mer sliten om jeg skulle hatt det slik. ..ja hun får lov til å være sliten men da må hun faktisk prioritere riktig også da? Istedenfor å synke sympati og øse ut med overflod av kjolekjøp? Sove når man kan er ett ordspill som sies ofte. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 25. mai 2023 #18105 Del Skrevet 25. mai 2023 Pølsevann skrev (8 minutter siden): Hvorfor skal man alltid skryte av hvor mye mer sliten man er enn andre? Ja, du er sikkert sliten, men det er Helene og. Hun sover antagelig veldig lite (ref stories), jobber 100%, trener, har det ikke helt topp psykisk og har influenserjobben i tillegg. Tipper hun bruker noen timer hver dag på det. Alt dette i tillegg til å være mamma og alt det innebærer, hvorfor skal ikke hun få lov til å være sliten? Tror alle synes det er greit å være sliten, de fleste er vel bare lei av at Helene sine SoMe kanaler er 80% klaging over hvor sliten hun er. Det er lite inspirerende content. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 25. mai 2023 #18106 Del Skrevet 25. mai 2023 mumrikk1 skrev (8 minutter siden): Dette er ikke min egen situasjon (var ett eksempel), men setter man det opp mot hverandre virker det kanskje logisk? Jeg føler også på å være sliten men å tenke på eksempelet jeg kom med gjør meg enda mer sliten om jeg skulle hatt det slik. ..ja hun får lov til å være sliten men da må hun faktisk prioritere riktig også da? Istedenfor å synke sympati og øse ut med overflod av kjolekjøp? Sove når man kan er ett ordspill som sies ofte. Jeg synes det er en uting å ikke anerkjenne at andre er slitne. Kanskje ikke du ville blitt like sliten av det jeg blir sliten av, men det betyr ikke at jeg ikke er sliten. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 25. mai 2023 #18107 Del Skrevet 25. mai 2023 *blueberry* skrev (8 minutter siden): Tror alle synes det er greit å være sliten, de fleste er vel bare lei av at Helene sine SoMe kanaler er 80% klaging over hvor sliten hun er. Det er lite inspirerende content. Det er ikke det som skrives i innlegget jeg siterer. Der er det bare at hun ikke fortjener å være sliten fordi andre har mer å gjøre enn henne. Det står ingenting om at det er kjedelig å lese om, det er en annen sak. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 25. mai 2023 #18108 Del Skrevet 25. mai 2023 Pølsevann skrev (3 minutter siden): Det er ikke det som skrives i innlegget jeg siterer. Der er det bare at hun ikke fortjener å være sliten fordi andre har mer å gjøre enn henne. Det står ingenting om at det er kjedelig å lese om, det er en annen sak. Det er oppe her jevnt og trutt pga at det er mye av contentet hennes. Jeg synes jo hun fortjener å være sliten, det er nok de fleste. Hun fortjener å klage også, men det er litt dårlig business å bygge SoMe kanalen sin rundt det. I det siste har det vært masse negativt om hvor slitsomt ting rundt barnet er og hvor lite egentid hun har, og det synes jeg er ugreit å dele. Ikke alt egner seg på offentlige medier, og spesielt ikke når man påstår man er imot eksponering av barn. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 25. mai 2023 #18109 Del Skrevet 25. mai 2023 *blueberry* skrev (Akkurat nå): Det er oppe her jevnt og trutt pga at det er mye av contentet hennes. Jeg synes jo hun fortjener å være sliten, det er nok de fleste. Hun fortjener å klage også, men det er litt dårlig business å bygge SoMe kanalen sin rundt det. I det siste har det vært masse negativt om hvor slitsomt ting rundt barnet er og hvor lite egentid hun har, og det synes jeg er ugreit å dele. Ikke alt egner seg på offentlige medier, og spesielt ikke når man påstår man er imot eksponering av barn. Det er jeg helt enig i. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 25. mai 2023 #18110 Del Skrevet 25. mai 2023 Pølsevann skrev (26 minutter siden): Hvorfor det? Han og ungen kan da vel sove selv om Helene trener? Regner med hun ikke drar han opp om morgenen for at hun selv skal trene? eller er det mer slitsomt for en pappa å ta barn om morgrn og levere i bhg enn det er for en mamma? Ja, og kanskje han bare synes det er fint å levere. Jeg tenker mer på den konstante klagingen all den tid hun har en mann som synes å ta sin del og vel så det av alt. Og samtidig må leve i en kjolegalskap og stadige endringer av «regimer» som skal prøves som FUS, Omnia osv. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 25. mai 2023 #18111 Del Skrevet 25. mai 2023 37 minutter siden, mumrikk1 said: Dette er ikke min egen situasjon (var ett eksempel), men setter man det opp mot hverandre virker det kanskje logisk? Men hvorfor skal man sette det opp mot hverandre? Vi har forskjellig terskel for hva som gjør oss slitne, så at Olga med 14 barn er mer sliten enn deg er jo ikke så relevant. Av og til er det sunt å bare akseptere at man er sliten og det er faktisk helt greit å være sliten. Det norske A4-livet er lagt opp sånn. Jeg er enig i at det ikke er inspirerende content, men er man sliten er vel en åpenbar konsekvens at innholdet blir lite inspirerende... 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nailpolish4life Skrevet 25. mai 2023 #18112 Del Skrevet 25. mai 2023 (endret) "live long enough to see yourself become the villain" og med det mener jeg at hun startet med noe produktivt, hun ville hjelpe overvektige med og bli spreke og motiverte til og spise sunt, så plutselig begynte "berømmelsen" og dukke opp da begynte alt og handle om henne "cash grab" opplegg, hun gikk ned sykt mye på kort tid og fikk strekkmerker og følte at hun ble for slank, klart det når du har vært 140-150 kilo så plutselig er du nede i 80-90 kilo, det er en stor forskjell hverdagen blir mye bedre skullle man tro ihvertfall..... Endret 25. mai 2023 av Nailpolish4life 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 25. mai 2023 #18113 Del Skrevet 25. mai 2023 Pølsevann skrev (1 time siden): Hvorfor skal man alltid skryte av hvor mye mer sliten man er enn andre? Ja, du er sikkert sliten, men det er Helene og. Hun sover antagelig veldig lite (ref stories), jobber 100%, trener, har det ikke helt topp psykisk og har influenserjobben i tillegg. Tipper hun bruker noen timer hver dag på det. Alt dette i tillegg til å være mamma og alt det innebærer, hvorfor skal ikke hun få lov til å være sliten? Uten å være bombastisk så burde vel prioriteringene være annerledes. Det ser ut til at hun sjonglerer for mange baller og at det derfor ikke blir noe kvalitet på det hun gjør. Hennes tid som plus size forbilde er forbi, og hun fremstår veldig egoistisk og ressurssvak på hennes SoMe kanaler. Dette gjennom å legge mye skyld på familiesituasjonen som hun selv har valgt. Synd at det går utover en uskyldig tredjepart. 4 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 25. mai 2023 #18114 Del Skrevet 25. mai 2023 Det er noe med å stå for det man sier. Hun har jo vært kritisk til filter, men noen ganger blir det dessverre så altfor tydelig at det brukes i stor skala. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 25. mai 2023 #18115 Del Skrevet 25. mai 2023 Pølsevann skrev (2 timer siden): Hvorfor skal man alltid skryte av hvor mye mer sliten man er enn andre? Ja, du er sikkert sliten, men det er Helene og. Hun sover antagelig veldig lite (ref stories), jobber 100%, trener, har det ikke helt topp psykisk og har influenserjobben i tillegg. Tipper hun bruker noen timer hver dag på det. Alt dette i tillegg til å være mamma og alt det innebærer, hvorfor skal ikke hun få lov til å være sliten? Fordi hub ikke har flere barn eller tenåringer. Jeg har heller aldri skjønt den argumentasjonen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 25. mai 2023 #18116 Del Skrevet 25. mai 2023 3 minutter siden, Orly said: Fordi hub ikke har flere barn eller tenåringer. Jeg har heller aldri skjønt den argumentasjonen Værste jeg vet er når noen sier; jammen Olga nedi gata har det mye verre fordi blabla. Hva som er ille for en person, er deres opplevelse og veldig reelt. Samma søren hvordan Olga har det, for det betyr ingenting. Å sammenligne er en uting på det området. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 25. mai 2023 #18117 Del Skrevet 25. mai 2023 Lileep skrev (Akkurat nå): Værste jeg vet er når noen sier; jammen Olga nedi gata har det mye verre fordi blabla. Hva som er ille for en person, er deres opplevelse og veldig reelt. Samma søren hvordan Olga har det, for det betyr ingenting. Å sammenligne er en uting på det området. Veldig enig i dette ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 25. mai 2023 #18118 Del Skrevet 25. mai 2023 Orly skrev (1 time siden): Fordi hub ikke har flere barn eller tenåringer. Jeg har heller aldri skjønt den argumentasjonen Folk opplever jo sånt forskjellig.. Noen synes babytiden er dritslitsomt men synes det er null problem med tenåringer. Og noen blir mer slitne enn andre av samme situasjon. Det er jo ikke det som er poenget her, poenget er at hun ikke trenger å spy det utover Instagram hver eneste dag. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 25. mai 2023 #18119 Del Skrevet 25. mai 2023 Orly skrev (1 time siden): Fordi hub ikke har flere barn eller tenåringer. Jeg har heller aldri skjønt den argumentasjonen La oss håpe at hun skjønner at hun ikke har mer kapasitet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 25. mai 2023 #18120 Del Skrevet 25. mai 2023 Er hun egentlig en veldig god ambassadør for Ellos, når hun i story med annonselink har på seg nyinnkjøpt kjole fra en annen butikk. Synes det går over stokk og stein for tiden, og som oppdragsgiver hadde jeg ikke vært happy med leveransen mildt sagt. Fremstår som at minimalt med effort legges ned i det. Det bombarderes med reklame i kanalen hennes og fremstår noe desperat. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå