Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Birdo skrev (10 timer siden):

Du er ikke fra Østfold skjønner jeg😂

Jeg er nok ikke det 😂. Men så er jeg også generelt dårlig på bunader og kan bare halvparten av de i mitt tilhørende område også 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lizard skrev (20 timer siden):

Det er foldene på stakken. Løse tråder, en merkelig rynke midt på, den er flekkete og sølvet er ikke pusset.

I tillegg har hun beltet for høyt opp foran og vesken skal være over beltet. Rart hun ikke vet dette om hun har hatt den siden konfirmasjonen sin..

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene som "ikke har vært så aktiv på sosiale medier de siste to dagene for å nyte dagen med familien". Du tuller? 😂 hun la ut to reels på 17. Mai, postet 7 bilder i går, og har oppdatert ca like mye som vanlig på story.

  • Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
mumrikk1 skrev (20 timer siden):

I tillegg har hun beltet for høyt opp foran og vesken skal være over beltet. Rart hun ikke vet dette om hun har hatt den siden konfirmasjonen sin..

Jeg la også merke til det.

Men ser på tidligere bilder at det er korrekt, så det må være en forglemmelse, eller litt slurv ute og går.

 

https://www.klikk.no/mote/kamille/skjonnhet/unnga-gnagsar-lar-3650710

Screenshot 2023-05-19 11.14.52.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså HD, skjerp deg! For det første så har du ikke tatt deg fri, du har posta mer enn noen gang de siste dagene. Og meninger må du tåle, selv om du ikke alltid ber om det. Sånn er det å være influencer som liker å vise seg frem døgnet rundt 👍

  • Liker 14
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (34 minutter siden):

Altså HD, skjerp deg! For det første så har du ikke tatt deg fri, du har posta mer enn noen gang de siste dagene. Og meninger må du tåle, selv om du ikke alltid ber om det. Sånn er det å være influencer som liker å vise seg frem døgnet rundt 👍

👏👏 Hun er en mester i å prøve å fremstille seg som en helt uunnværlig influencer...Newsflash HD... verden går sine skjeve gang uten deg og det er faktisk så enkelt som at det er bare å stenge kommentarfeltet siden du ikke tåler noe annet enn * åhhh så koooos og du er verdens kuleste* i kommentarfeltet ditt...🙄

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily Of the Valley
Lileep skrev (2 timer siden):

Altså HD, skjerp deg! For det første så har du ikke tatt deg fri, du har posta mer enn noen gang de siste dagene. Og meninger må du tåle, selv om du ikke alltid ber om det. Sånn er det å være influencer som liker å vise seg frem døgnet rundt 👍

Tenker vi nå ser litt sympatisanking før det skal annonseres for ett eller annet. Hun er glad i å fremstille seg som et offer. Så lenge man reklamerer for klær, så er det helt naturlig at folk har en mening om det hun kler seg i. At hun presser seg inn i klær som helt opplagt er for små, er i mine øyne å være et dårlig forbilde. Og så er det noe tacky over at kløfta må vises fram hele tida. Konstruktiv kritikk har hun vist at hun i liten grad takler, så det blir komisk når hun skal fremheve at det er helt innafor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å se at dette legge-styret skal dokumenteres hver kveld nå. Er ikke dette helt normalt med små barn?

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*blueberry* skrev (22 minutter siden):

Trist å se at dette legge-styret skal dokumenteres hver kveld nå. Er ikke dette helt normalt med små barn?

Helt normalt! Men HD , som vi vet, bruker alt og alle for oppmerksomhetens skyld..🙄 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beatbox skrev (Akkurat nå):

Helt normalt! Men HD , som vi vet, bruker alt og alle for oppmerksomhetens skyld..🙄 

Jeg skjønner ikke hvorfor hun må dele dette. Fremstillingen blir jo at hun klager over barnet, og det kan umulig være noe man vil dele med 27 tusen+ mennesker.

Klag til familie og venner Helene, det er helt normalt å synes enkelte ting er vanskelig, men beskytt barnet ditt mot offentligheten. Nå er det jo masse bilder og info igjen. 

Var det ikke slik at barnet ikke var nødvendig for hennes kanaler? Den gangen hun kom med et stikk mot Nyhus familien, og nå er de bedre på skjerming enn henne selv. 

  • Liker 7
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay

Og hvor interessant er det egentlig, å høre om at andres barn ikke vil sove?😅

Nå er hun vel godt og vel ferdig behandlet hos Østfold Psykoterapi, og kurert for overspisingslidelsen en gang for alle. Det kunne hun gjerne delt mer om. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Finlay skrev (13 minutter siden):

Og hvor interessant er det egentlig, å høre om at andres barn ikke vil sove?😅

Nå er hun vel godt og vel ferdig behandlet hos Østfold Psykoterapi, og kurert for overspisingslidelsen en gang for alle. Det kunne hun gjerne delt mer om. 

 

Hun har fortsatt ikke snakket om siste time, så da fungerte det vel ikke. Ikke at jeg er overrasket. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beatbox skrev (2 timer siden):

Helt normalt! Men HD , som vi vet, bruker alt og alle for oppmerksomhetens skyld..🙄 

Og den vanlige passive aggressive «ikke kom med gode råd», hvorfor deler hun dette da? 

  • Liker 3
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (28 minutter siden):

Og den vanlige passive aggressive «ikke kom med gode råd», hvorfor deler hun dette da? 

Ja, hvorfor dele da ja ? Hun har jo mista helt grepet etter at hun sluttet blogge. Instagram ser ihvertfall ikke ut til å være noe for henne. Mulig privat, men ikke som influencer. Der bommer hun hele tiden. Jeg forstår ikke følgerene hennes som gir likes og tommel opp på innleggene hennes som oppfattes som ufine, samme med der hvor hun kommenterer ufint. Dårlig forbilde blir hun jo. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...