Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Lizard skrev (1 time siden):

For en hjerja bunad! Fikk helt vondt av nærbildene

Hva er galt med den???

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sozzen skrev (21 minutter siden):

Hva er galt med den???

Det er foldene på stakken. Løse tråder, en merkelig rynke midt på, den er flekkete og sølvet er ikke pusset.

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay

Bunad ser alltid best ut på kvinner med former etter min mening.

HD er nydelig i sin, og hun er vel omtrent den eneste influenceren jeg har sett i dag som har den enkle, hvite linskjorten på. Synes hun er kjempefin i bunad👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det virkelig eggerøre med 3 svære biter med smør? Vær så snill å si det er noe annet 🫣

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (10 minutter siden):

Var det virkelig eggerøre med 3 svære biter med smør? Vær så snill å si det er noe annet 🫣

Det er nok smør og mange bruker mye smør i eggerøre. Bare se oppskriften hun Ida Gran Jansen har lagt ut feks. 100 gram smør..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Sozzen said:

Det er nok smør og mange bruker mye smør i eggerøre. Bare se oppskriften hun Ida Gran Jansen har lagt ut feks. 100 gram smør..

Aldri hørt om før 🫣 gosh.. jaja gir vel god smak da. Ble bare veldig overraska over mengden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (16 minutter siden):

Bunad ser alltid best ut på kvinner med former etter min mening.

HD er nydelig i sin, og hun er vel omtrent den eneste influenceren jeg har sett i dag som har den enkle, hvite linskjorten på. Synes hun er kjempefin i bunad👍

Helene er nydelig i bunaden sin. Noen som vet hvilken det er? ☺️

Lizard skrev (1 time siden):

Det er foldene på stakken. Løse tråder, en merkelig rynke midt på, den er flekkete og sølvet er ikke pusset.

Det var da virkelig ikke så ille som du skal ha det til. Bunader er plagg man har i mange år, og ofte går de i arv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (Akkurat nå):

Aldri hørt om før 🫣 gosh.. jaja gir vel god smak da. Ble bare veldig overraska over mengden. 

Bruker kun smør til steking jeg, men lett matfløte i eggerøren...det er et must🤩😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (15 minutter siden):

Helene er nydelig i bunaden sin. Noen som vet hvilken det er? ☺️

 

Løkenbunad😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjooffen skrev (18 minutter siden):

Løkenbunad😊

Takk ☺️ aldri sett den før så ble litt nysgjerrig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (1 time siden):

Takk ☺️ aldri sett den før så ble litt nysgjerrig. 

Du er ikke fra Østfold skjønner jeg😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nydelig i bunaden, men den er ikke tatt godt vare på dessverre. Hadde nok brukt noen kroner på å fikse hull og sømmer. 

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den chinos-buksa satt som et skudd, ja... Som et pølseskinn tror jeg heller vi kan si. Chinos skal ikke sitte like stramt som en tights, Helene. Igjen ser man at det som står på størrelseslappen inni klærne er viktigere enn passformen. 

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (2 timer siden):

Var det virkelig eggerøre med 3 svære biter med smør? Vær så snill å si det er noe annet 🫣

Det er vel helt greit til en eggerøre på 17. mai. Dessuten er det helt vanlig på ketose-kosthold, som det synes som hun går på. 

Endret av cerruti
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, cerruti said:

Det er vel helt greit til en eggerøre på 17. mai. Dessuten er det helt vanlig på ketose-kosthold, som det synes som hun går på. 

Jeg har aldri hørt om å ha smør i eggerøre.. så for meg var det totalt uventa og håpte det kanskje kunne være ostebiter. Jeg kan ikke skjønne at det er så vanlig å ha den mengden smør i, som det tydeligvis er 🫣 hva hun spiser får være opptil henne selv, var ikke det kommentaren min gikk ut på ☺️ mer min uvitenhet og egne preferanser 😁

 

Minna meg om den populære smørkaffen 😂

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lileep skrev (Akkurat nå):

Jeg har aldri hørt om å ha smør i eggerøre.. så for meg var det totalt uventa og håpte det kanskje kunne være ostebiter. Jeg kan ikke skjønne at det er så vanlig å ha den mengden smør i, som det tydeligvis er 🫣 hva hun spiser får være opptil henne selv, var ikke det kommentaren min gikk ut på ☺️ mer min uvitenhet og egne preferanser 😁

 

Minna meg om den populære smørkaffen 😂

Er visst slik man ikke får en tørr eggerøre, så det på God morgen Norge i dag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Lill :) said:

Er visst slik man ikke får en tørr eggerøre, så det på God morgen Norge i dag 😊

Ah ok. Jeg er vant til å bruke fløte når det skal være litt ekstra flott ☺️ sikkert samme effekten 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (9 minutter siden):

Ah ok. Jeg er vant til å bruke fløte når det skal være litt ekstra flott ☺️ sikkert samme effekten 

Ja, men med melk/fløte så mister man den gule fargen😊

Endret av Birdo
Endret formulering
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
8 minutter siden, Lileep said:

Ah ok. Jeg er vant til å bruke fløte når det skal være litt ekstra flott ☺️ sikkert samme effekten 

Nja, ikke helt det samme, synes jeg. beste er å bruke smør og crème fraiche i stedetfor fløte. Namm. 

https://millasmat.com/frokost/gordons-eggeroere

Nå fikk jeg sykt lyst på eggerøre... 😳😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...