Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Lill :) said:

Følgerne digger henne ikke engang. Mellom 100-200 likes når man har nesten 30.000 følgere er krise. Kommer nok snart en gråte/klage innlegg. Eller forresten, det går jo ikke for hun er jo nesten kurert for alle problemer med psykoterapi. 

Er allerede ute et klageinnlegg 🫣

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lileep skrev (4 minutter siden):

Er allerede ute et klageinnlegg 🫣

Hvor mange slike innlegg har hun lagd tidligere 🤔 Lite å skrive om kanskje .....

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (7 minutter siden):

Er allerede ute et klageinnlegg 🫣

Mulig jeg skal ta meg betalt som synsk 😂😂

  • Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily Of the Valley

Det som gjør alt dette ekstra trist er at hun nå har et barn som etterhvert vil legge merke til hva mamma gjør. Som vil se hva mamma har lagt ut i SoMe. Men det er tydeligvis viktigere å legge ut det hun selv ønsker enn å ta nødvendige hensyn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nailpolish4life skrev (2 timer siden):

Syns jeg hører mannen hennes "helene det er en tråd på kvinneguiden 3 millioner lesere og 882 sider med kommentarer" "hæ oi så kult tenk at så mange digger meg" :P

Vel.. de er fullt klar over denne tråden. Mannen har til og med en bruker her inne og har kommentert tidligere. Husker ikke hva den heter. 
så får jo virkelig håpe at hun nå tar til seg det som står her. Selv om jeg har liten tro på akkurat det. Er vel hets og drittslenging. 

Endret av Hallobaloo
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig trist at hun dikter opp hatmeldinger. Vil tro at terskelen for å sende dm av det innholdet er høyere enn i kommentarfeltet, som uansett nesten aldri har spor av kommentarer av den sorten. Jeg vil også tro at om hun først skulle fått en slik dm, ville hun ha tatt bilde av den og delt. 

  • Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

net0ty skrev (2 minutter siden):

Det er veldig trist at hun dikter opp hatmeldinger. Vil tro at terskelen for å sende dm av det innholdet er høyere enn i kommentarfeltet, som uansett nesten aldri har spor av kommentarer av den sorten. Jeg vil også tro at om hun først skulle fått en slik dm, ville hun ha tatt bilde av den og delt. 

Veldig lite troverdig, ja. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

net0ty skrev (5 minutter siden):

Det er veldig trist at hun dikter opp hatmeldinger. Vil tro at terskelen for å sende dm av det innholdet er høyere enn i kommentarfeltet, som uansett nesten aldri har spor av kommentarer av den sorten. Jeg vil også tro at om hun først skulle fått en slik dm, ville hun ha tatt bilde av den og delt. 

Hun har også flere reels som er helt like som denne fra før. Ikke mye fantasi på den kontoen. 

Skjønner helt ikke hvem dette skal være interessant for heller, det er kanskje bare for å fiske etter bekreftelse og komplimenter?

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallobaloo skrev (1 time siden):

Vel.. de er fullt klar over denne tråden. Mannen har til og med en bruker her inne og har kommentert tidligere. Husker ikke hva den heter. 
så får jo virkelig håpe at hun nå tar til seg det som står her. Selv om jeg har liten tro på akkurat det. Er vel hets og drittslenging. 

Han kaller seg krølltang … men jeg vil tro HD går inn på den brukeren å leser om seg selv her å 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (1 time siden):

Hun har også flere reels som er helt like som denne fra før. Ikke mye fantasi på den kontoen. 

Skjønner helt ikke hvem dette skal være interessant for heller, det er kanskje bare for å fiske etter bekreftelse og komplimenter?

I fare for å gjenta meg selv til det kjedsommelige, men HD sin IG konto ser ut til å være for HD. Både som inntektskilde og bekreftelse på utseende. 

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at dette hadde jo vært en sak for avisa … ang det senteret . Avisa vil jo få mye innhold i en artikkel om dette med uttaleser fra spesialister innen psykiatri med utdannelse og mange års jobbing med da traumer , angst spiseforstyrrelse , hypnose osv . Og selvsagt må de på senteret uttale seg til avisa om dette og HD som gir de reklame og mener det virker . Så må folk  som ikke tror på «kvakksalveri» generelt få si sin mening  .  Nesten som førsteside oppslag i Fredrikstad blad det her 😁 God reklame for «stjerna» dette 🙈 Familen må være stolte med så mye utlevering av så mye privat info deles på en bedriftskontoen 🙏🏼

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker familien egentlig om dette  undres jeg 😬 HD gir jo reklame til morens butikk på Gressvik og det sies jo fra HD at det er hennes mor og søster som driver/jobber der . Det vil nok bli godt kjent her i byen om det ble en artikkel i avisa . Lurer på hva familen hennes igrunn mener om HD nyeste «kur» 😬

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakksalverbedriften har en Facebook-side, og dette lå der tidligere idag, spørs vel hvor lenge det får ligge: 

FB0427D0-9242-43C6-A9BC-8C531FE9096F.jpeg

Hvordan i allverden kan de mene at under 3 mnd er ganske så langvarig resultat???

Endret av Lileep
La til noe
  • Liker 11
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lileep skrev (13 minutter siden):

Kvakksalverbedriften har en Facebook-side, og dette lå der tidligere idag, spørs vel hvor lenge det får ligge: 

FB0427D0-9242-43C6-A9BC-8C531FE9096F.jpeg

Hvordan i allverden kan de mene at under 3 mnd er ganske så langvarig resultat???

Det svaret bekrefter det totale fraværet av seriøsitet!! 

  • Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Beatbox said:

Det svaret bekrefter det totale fraværet av seriøsitet!! 

Ikke sant! Er vel nettopp derfor dette nesten garantert ikke får stå lenge. Egentlig helt utrolig at de svarer på omtalen.. 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
18 minutter siden, Lileep said:

Kvakksalverbedriften har en Facebook-side, og dette lå der tidligere idag, spørs vel hvor lenge det får ligge: 

FB0427D0-9242-43C6-A9BC-8C531FE9096F.jpeg

Hvordan i allverden kan de mene at under 3 mnd er ganske så langvarig resultat???

De VET IKKE hvor man har sett skrivefeil?? Så de VET IKKE at nettsida deres er publisert og googlebar? 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lileep skrev (38 minutter siden):

Kvakksalverbedriften har en Facebook-side, og dette lå der tidligere idag, spørs vel hvor lenge det får ligge: 

FB0427D0-9242-43C6-A9BC-8C531FE9096F.jpeg

Hvordan i allverden kan de mene at under 3 mnd er ganske så langvarig resultat???

Hvor fant du det ? Er inne å kikker nå men finner ikke 😬

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (23 minutter siden):

De VET IKKE hvor man har sett skrivefeil?? Så de VET IKKE at nettsida deres er publisert og googlebar? 😳

Den der er jo skummel 😬 En må da vite hva el hvor/er sin egen bedrift , nettside er 😂

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrikstad71mod skrev (1 minutt siden):

Den der er jo skummel 😬 En må da vite hva el hvor/er sin egen bedrift , nettside er 😂

Selv vernede bedrifter har bedre oversikt og er mer seriøse....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (1 time siden):

De VET IKKE hvor man har sett skrivefeil?? Så de VET IKKE at nettsida deres er publisert og googlebar? 😳

Det gir jo mening om den nettsiden ikke var ment publisert. Kun 1 link fungerer, masse skrivefeil og en masse slike demotekster/ videoer som du finner på alle slike designmaler. Flaut svar da, slikt bør de ha oversikt over. Like lite seriøst som resten av det de driver med. 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...