Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Det finns jo treningsboleroer/crop tops hvis det er armene hun et flau over.. men hva med å... Ikke bry seg?? Vi andre gir jo flatt faen i kragebeina hennes, armene, rumpa og forsåvidt puppa for den saks skyld.. hun *er* manisk opptatt av utseende, og trener kun av den grunn.. og shopper seg ut av hus og hjem.. må nok mer enn sponsa hypnoterapi som skal til for å få henne bort fra eget speilbilde 

  • Liker 9
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lileep skrev (1 time siden):

Kjekt med en ny video med øvelser. Men altså helt seriøst.. hvorfor i allverden starter hun videoen med t-skjorta over puppene, og starter økta med å ta den ned? HVA er poenget? Hvorfor vil hun så veldig vise frem puppene? Hun som ikke vil ha fokus på utseende? Skulle så ønske hun kunne gi oss et svar! 

Akkurat i dag var det reklame da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Tessa12 said:

Akkurat i dag var det reklame da.

Reklame? Er ikke noe info om reklame på den videoen jeg snakker om iallefall 🧐

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (10 minutter siden):

Reklame? Er ikke noe info om reklame på den videoen jeg snakker om iallefall 🧐

En smule forvirrende, for dette bildet kommer rett før de med hvit overdel, men da hun starter treningen så er det med samme bilde som dette bare at hun drar ned overdel.IMG_6728.thumb.jpeg.5c0bb695c40b58faeef76492411f2d21.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Tessa12 said:

En smule forvirrende, for dette bildet kommer rett før de med hvit overdel, men da hun starter treningen så er det med samme bilde som dette bare at hun drar ned overdel.IMG_6728.thumb.jpeg.5c0bb695c40b58faeef76492411f2d21.jpeg

Hun kunne med fordel starta videoen med t-skjorta nede når det ikke er reklame for sportsbh. Ingen grunn til å ha med den teite greia hun tydeligvis elsker å gjøre. Gjør videoen useriøs i mine øyne, eller teit er vel mer rett ord.

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (37 minutter siden):

En smule forvirrende, for dette bildet kommer rett før de med hvit overdel, men da hun starter treningen så er det med samme bilde som dette bare at hun drar ned overdel.IMG_6728.thumb.jpeg.5c0bb695c40b58faeef76492411f2d21.jpeg

Nei for et sjokk. Har sett lyset angående trening også er det koblet opp mot annonsør Bara. I tillegg har hun reklamert for Bara uten å merke lang tid i forveien. En gang shady alltid shady. Et lite gratis tips fra meg er at Bara har salg nå, 30-70 % på salget. De har badetøy med tilbud 3 for 2. Gratis stalltips der altså, uten å få kløft i fleisen.

Endret av Lill :)
  • Liker 4
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå når hun jobber så hardt for å gå ned i vekt, kunne det jo vært interessant om hun deler mer av det, enn kun sponsede opplegg og forelsket i seg selv-bilder. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (1 time siden):

Akkurat i dag var det reklame da.

Ikke i Reelen, kom å tren med meg. Det vil si, det er jo reklame siden Bara er i fokus, bare umerket.

Ser jo litt merkelig ut at hun må rette på toppen / vise kløfta ute i senteret før hun skal trene. Jeg ville gjort det i garderoben hvis det var nødvendig. 

Samme i Reelen med "finn formen med meg i sommer" starter med å vise toppen, vet ikke om det liksom skal forestille at hun kler på seg. Men hvem gjør egentlig det på kjøkkenet foran kamera?

Men det går jo igjen i det meste hun legger ut. 

Nesten hver gang hun legger ut et kjolebilde vises kløft/BH under.

Har hun på de toppene med knapper øverst er alltid et par knapper åpne, og kløfta i fokus. 

Føler at budskapet, i den grad det er et, drukner i ønsket hennes om å vise fram kroppen. 

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily Of the Valley

Hva skal man si?🤦🏼‍♀️ da får vi anta at Helene straks er «kurert» siden det visstnok ikke skal mer enn 2-3 behandlinger til. Jeg håper folk ser for en vits dette er. Men enkelte er desperate etter å få en endring i livet sitt og vil da ty til slike uetiske og latterlige opplegg. Dessverre.

kilde: https://www.instagram.com/helenedrage/

IMG_3863.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily Of the Valley skrev (14 minutter siden):

Hva skal man si?🤦🏼‍♀️ da får vi anta at Helene straks er «kurert» siden det visstnok ikke skal mer enn 2-3 behandlinger til. Jeg håper folk ser for en vits dette er. Men enkelte er desperate etter å få en endring i livet sitt og vil da ty til slike uetiske og latterlige opplegg. Dessverre.

kilde: https://www.instagram.com/helenedrage/

IMG_3863.jpeg

Må være tidenes lavmål fra HD.

  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (Akkurat nå):

Må være tidenes lavmål fra HD.

Særlig når hun allerede er slankeoperert, trolig bruker/har brukt slankemedisin og samarbeider med Omnia om kosthold/trening… 

  • Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (1 minutt siden):

Særlig når hun allerede er slankeoperert, trolig bruker/har brukt slankemedisin og samarbeider med Omnia om kosthold/trening… 

Det eneste riktige burde vært å trykke unfollow, hvem vil støtte opp under dette her liksom?

  • Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily Of the Valley
Lill :) skrev (8 minutter siden):

Må være tidenes lavmål fra HD.

Jeg håper hun har folk rundt seg (familie, venner og kolleger) som faktisk tar seg en alvorsprat med henne. Hun gjør seg selv til latter og det må hun gjerne gjøre. Men å skulle reklamere for noe så tvilsomt, er bare hårreisende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lily Of the Valley skrev (26 minutter siden):

Hva skal man si?🤦🏼‍♀️ da får vi anta at Helene straks er «kurert» siden det visstnok ikke skal mer enn 2-3 behandlinger til. Jeg håper folk ser for en vits dette er. Men enkelte er desperate etter å få en endring i livet sitt og vil da ty til slike uetiske og latterlige opplegg. Dessverre.

kilde: https://www.instagram.com/helenedrage/

IMG_3863.jpeg

Nå har jo Helene vært der 2 ganger så da er hun vel kurert om en ukes tid. Blir ikke et langvarig samarbeid skjønner jeg. 

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (4 minutter siden):

Nå har jo Helene vært der 2 ganger så da er hun vel kurert om en ukes tid. Blir ikke et langvarig samarbeid skjønner jeg. 

Problemet er at kanskje hun blir kurert, men da skyldes det i så fall noe helt annet, feks Saxenda. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (1 minutt siden):

Problemet er at kanskje hun blir kurert, men da skyldes det i så fall noe helt annet, feks Saxenda. 

Mtp at den har gått av blå resept og ikke akkurat er et mirakelmiddel så blir hun ikke kurert. Om hun går ned i vekt er hun fortsatt ikke kurert for dette handler om mer enn vekt, dette handler nok mest om følelser. Vi har jo sett utallige stories med gråting i bilen, frustrasjon og generelt ustabil psyke. Jeg håper hun dropper disse svindelmetodene snart og lærer seg at hun er bra nok som hun er slikt at hun kan finne ro og stabilitet i seg selv. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lily Of the Valley skrev (45 minutter siden):

Hva skal man si?🤦🏼‍♀️ da får vi anta at Helene straks er «kurert» siden det visstnok ikke skal mer enn 2-3 behandlinger til. Jeg håper folk ser for en vits dette er. Men enkelte er desperate etter å få en endring i livet sitt og vil da ty til slike uetiske og latterlige opplegg. Dessverre.

kilde: https://www.instagram.com/helenedrage/

IMG_3863.jpeg

Vel nå møter hu seg selv i døra snart med ett realt klapp i trynet når mørketiden kommer igjen til høsten . Å gi reklame og markedsføre det senteret der med hypnose gir neppe noen «stjerne» for HD for følgere på insta . Om ikke så får vi glede oss til at frøkna endelig blir «frisk» og at insta kontoen kan by på mere bra innhold enn dårlige reels , egentid ,toppen opp på trening/selfi 😅

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Lily Of the Valley said:

Hva skal man si?🤦🏼‍♀️ da får vi anta at Helene straks er «kurert» siden det visstnok ikke skal mer enn 2-3 behandlinger til. Jeg håper folk ser for en vits dette er. Men enkelte er desperate etter å få en endring i livet sitt og vil da ty til slike uetiske og latterlige opplegg. Dessverre.

kilde: https://www.instagram.com/helenedrage/

IMG_3863.jpeg

Rart det finnes alkoholikere, narkomane, psykisk syke, ja alt mulig egentlig når løsningen er 2-3 timer med hypnoterapi 😫

  • Liker 12
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, *blueberry* said:

Mtp at den har gått av blå resept og ikke akkurat er et mirakelmiddel så blir hun ikke kurert. Om hun går ned i vekt er hun fortsatt ikke kurert for dette handler om mer enn vekt, dette handler nok mest om følelser. Vi har jo sett utallige stories med gråting i bilen, frustrasjon og generelt ustabil psyke. Jeg håper hun dropper disse svindelmetodene snart og lærer seg at hun er bra nok som hun er slikt at hun kan finne ro og stabilitet i seg selv. 

Eneste som faktisk kan hjelpe henne, er norsk helsevesen (ja jeg vet det er kjempevanskelig å komme til 😢), ikke alle disse betalte samarbeidene og kvakksalver som det siste påfunnet! Drevet klinikken i 3 mnd og oppfører seg som om de har funnet kuren for alt vondt i livet. Bare det å si at angst kun er en følelse gjør meg sint.. gjør at alt blir enda mer useriøst! Angst er ikke BARE en følelse hun på magisk vis kan trylle vekk på 1 time med hypnoterapi! 

  • Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Fredrikstad71mod said:

Vel nå møter hu seg selv i døra snart med ett realt klapp i trynet når mørketiden kommer igjen til høsten . Å gi reklame og markedsføre det senteret der med hypnose gir neppe noen «stjerne» for HD for følgere på insta . Om ikke så får vi glede oss til at frøkna endelig blir «frisk» og at insta kontoen kan by på mere bra innhold enn dårlige reels , egentid ,toppen opp på trening/selfi 😅

All denne positivismen hun viser kommer kun av EN ting.. hun går ned i vekt. Da er alt kjempepositivt, alt funker sååååå bra og kan ikke rose nok. Den dagen hun detter av keto og kragebeina ikke syns, da er det ikke mer positivt fra henne… vekta styrer hele livet hennes

  • Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...