Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Gjest Finlay

Synd at hun ikke deler treningsvideoer lenger.

Alle disse bildene der hun sitter foran speilet på treningssenteret og ser betatt på seg selv, eller drar opp genseren og viser puppene, det kan da umulig inspirere noen??

Når hun trener derimot - hun ser flott og sterk ut, og det er inspirerende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

cHg skrev (6 timer siden):

Hvor da? På IG så får hun enten emojikommentarer eller "Så fin"

Hun svarer sjeldent på noe. Som er veldig dumt da det å svare på alle kommentarer er veldig viktig både for algoritmer og community.

Hu har en annen Tone å svare på tiktok etter min mening enn på Insta . Men på den kanalen sier hun jo å at hun har en sarkastisk humor 😅 Men om en ser der så har hun ikke det i kommentar feltet , kun på det hun poster så hele greia blir feil og ille kleint 😆

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrikstad71mod skrev (33 minutter siden):

Hu har en annen Tone å svare på tiktok etter min mening enn på Insta . Men på den kanalen sier hun jo å at hun har en sarkastisk humor 😅 Men om en ser der så har hun ikke det i kommentar feltet , kun på det hun poster så hele greia blir feil og ille kleint 😆

Okei, det vet jeg mindre om 😄 Opplever at tiktok er en plattform hvor kommentarer er i fri flyt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cHg skrev (18 minutter siden):

Okei, det vet jeg mindre om 😄 Opplever at tiktok er en plattform hvor kommentarer er i fri flyt 😅

Om du blar noen sider tilbake her postet jeg ett eksempeler (bilder) fra tiktok på en tråd fra hennes konto der . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og fortsatt heter det * ting jeg skulle ønske jeg visste tidligere* ...ikke viste HD...🙄 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrikstad71mod skrev (5 minutter siden):

Om du blar noen sider tilbake her postet jeg ett eksempeler (bilder) fra tiktok på en tråd fra hennes konto der . 

Ouch 😅👍🏻 Dettan var saklige kommentarer 🙃 Her svares det med samme mynt da. Det er vel sånn kulturen er på den appen?  Takk for tips til innlegget ditt 🙌

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cHg skrev (1 time siden):

Ouch 😅👍🏻 Dettan var saklige kommentarer 🙃 Her svares det med samme mynt da. Det er vel sånn kulturen er på den appen?  Takk for tips til innlegget ditt 🙌

Vel jeg tenker at en vokser bedre som menneske og utad til andre åssen en vil oppfatte seg med å la være å svare i det hele tatt . Svarer hu så blir det jo som å kaste bensin på bålet for de som kommenterer samtidig slokker hu «brannen» for oss som følger hu på insta 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrikstad71mod skrev (2 minutter siden):

Vel jeg tenker at en vokser bedre som menneske og utad til andre åssen en vil oppfatte seg med å la være å svare i det hele tatt . Svarer hu så blir det jo som å kaste bensin på bålet for de som kommenterer samtidig slokker hu «brannen» for oss som følger hu på insta 😅

Definitivt! Blir veldig umodent og impulsivt. Gir et veldig passivt aggressivt inntrykk av henne. Og ser jo at i den "samtalen" ble det jo bare misforståelser og kaos 😅😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HD på snap fra dagens trening på snap … Endelig ser jeg midjen min igjen . HD du har alltid hatt en midje som alle oss andre uansett vekt . Og selvsagt får vi den servert mitt i fleisen når du drar opp genseren på bilde 😅 Her er en liten påminnelse av ett innlegg som ble postet i 2015  at DU er faktisk god nok som du er 🙏🏼 

BA31EF2A-0339-4290-BBAE-F352D9A7B046.jpeg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Fredrikstad71mod said:

HD på snap fra dagens trening på snap … Endelig ser jeg midjen min igjen . HD du har alltid hatt en midje som alle oss andre uansett vekt . Og selvsagt får vi den servert mitt i fleisen når du drar opp genseren på bilde 😅 Her er en liten påminnelse av ett innlegg som ble postet i 2015  at DU er faktisk god nok som du er 🙏🏼 

BA31EF2A-0339-4290-BBAE-F352D9A7B046.jpeg

Alle kan posere seg til å få veldig tydelig midje også, ref hennes egen post igår. På det ene bildet der og andre tatt fra video så har hun akkurat samme midje hun alltid har hatt.. ikke noe som plutselig er kommet nå. Men med den nye poseringen forran speilet med tskjorte opp gir en ny illusjon.. kun en illusjon.

  • Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (3 minutter siden):

Alle kan posere seg til å få veldig tydelig midje også, ref hennes egen post igår. På det ene bildet der og andre tatt fra video så har hun akkurat samme midje hun alltid har hatt.. ikke noe som plutselig er kommet nå. Men med den nye poseringen forran speilet med tskjorte opp gir en ny illusjon.. kun en illusjon.

Ja nettop … og den illusjon hun har om seg selv og viderefører til sine følgere er feil . Tror hu glemte motto sitt ref sommerkroppen , glad i seg selv . Om hun er det hvorfor poster hun da bare bilder med blogger fot og front ? Se henne i RL så blir det 2 forskjellige personer synes jeg da 😅 Jenta er flott men blir veldig motsatt av budskap og hva hun poster av bilder kontra virkeligheten 🙏🏼

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun har jo motsatt body dismorphia må vite! 🥲

Hva med å fokusere mindre på utseendet og mer på hva kroppen faktisk får til?? Mindre "smal midje og synlige kragebein" og heller, se jeg klarer å gjøre øvelser riktig og bruke kroppen min aktivt. Hun var nok på sitt mest populære da hun som større PT klarte å inspire andre til å bevege seg og bruke treningssenter til tross overvekt. 

Endret av Finnwife
Skrivefeil
  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Finnwife said:

Men hun har jo motsatt body dismorphia my vite! 🥲

Hva med å fokusere mindre på utseendet og mer på hva kroppen faktisk får til?? Mindre "smal midje og synlige kragebein" og heller, se jeg klarer å gjøre øvelser riktig og bruke kroppen min aktivt. Hun var nok på sitt mest populære da hun som større PT klarte å inspire andre til å bevege seg og bruke treningssenter til tross overvekt. 

Var jo dette hun lovet, når hun la seg langflat ang å fokusere på kun vekt og utseende! Hun begynner å minne om en lystløgner.. 

  • Liker 4
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnwife skrev (4 minutter siden):

Men hun har jo motsatt body dismorphia my vite! 🥲

Hva med å fokusere mindre på utseendet og mer på hva kroppen faktisk får til?? Mindre "smal midje og synlige kragebein" og heller, se jeg klarer å gjøre øvelser riktig og bruke kroppen min aktivt. Hun var nok på sitt mest populære da hun som større PT klarte å inspire andre til å bevege seg og bruke treningssenter til tross overvekt. 

Nettop 🙏🏼

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (1 time siden):

Var jo dette hun lovet, når hun la seg langflat ang å fokusere på kun vekt og utseende! Hun begynner å minne om en lystløgner.. 

som jeg pleier å si; «de er skjønne i den alderen der….🙈🙈»

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cHg skrev (13 timer siden):

Hvor da? På IG så får hun enten emojikommentarer eller "Så fin"

Hun svarer sjeldent på noe. Som er veldig dumt da det å svare på alle kommentarer er veldig viktig både for algoritmer og community.

Tiktok 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjekt med en ny video med øvelser. Men altså helt seriøst.. hvorfor i allverden starter hun videoen med t-skjorta over puppene, og starter økta med å ta den ned? HVA er poenget? Hvorfor vil hun så veldig vise frem puppene? Hun som ikke vil ha fokus på utseende? Skulle så ønske hun kunne gi oss et svar! 

  • Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily Of the Valley
Lileep skrev (12 minutter siden):

Kjekt med en ny video med øvelser. Men altså helt seriøst.. hvorfor i allverden starter hun videoen med t-skjorta over puppene, og starter økta med å ta den ned? HVA er poenget? Hvorfor vil hun så veldig vise frem puppene? Hun som ikke vil ha fokus på utseende? Skulle så ønske hun kunne gi oss et svar! 

Kanskje for å gi et inntrykk av en timeglassfigur som hun så gjerne ønsker seg, men som hun viste her om dagen at hun ikke har? Uansett så er det noe manisk over det hele. Og igjen så sier hun én ting, men viser noe annet i praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun vil ta bilde i sportsbh og tights, så er det finere hvis hun bare tar av genseren helt.

  • Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luka_S skrev (6 minutter siden):

Hvis hun vil ta bilde i sportsbh og tights, så er det finere hvis hun bare tar av genseren helt.

Det handler vel om kompleksene hun har for overarmene sine. 

Synes forøvrig det ser ekstremt dumt ut, men hun har vel et behov for å vise at "midjen er tilbake" uten å vi overarmene.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...