Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Gjest Finlay
Skrevet
Fredrikstad71mod skrev (19 minutter siden):

Tror om HD hadde svart i denne stilen på Insta hadde hu mista flere følgere og ikke minst samarbeid men annonsørene sine 😬 

E8E3C769-01E6-45FE-B48F-1B5479E4DBBD.jpeg

0439DDBE-205B-4377-A5FC-A61F296F1922.jpeg

F60B0D3C-6815-435F-A923-E05339A99995.jpeg

Ufyselige kommentarer.

Men som sagt, skjønner ikke at HD gidder å "gå inn i det". Her ser man jo hvor absurd det blir.

Hun MÅ ikke svare på absolutt alt som skrives. Ser f.eks Sophie Elise svarer aldri på drittkommentarer, sletter dem ikke, bare overser dem. Tenker det er en smart strategi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
28 minutter siden, Fredrikstad71mod said:

Tror om HD hadde svart i denne stilen på Insta hadde hu mista flere følgere og ikke minst samarbeid men annonsørene sine 😬 

E8E3C769-01E6-45FE-B48F-1B5479E4DBBD.jpeg

0439DDBE-205B-4377-A5FC-A61F296F1922.jpeg

F60B0D3C-6815-435F-A923-E05339A99995.jpeg

«Og jeg klarer å stave narsissistisk».. smalt jo fra rett munn, hun som skriver «forskjølet» og har så mye skrivefeil i engelsk 🫣

• Liker 12
  • Nyttig 8
Skrevet
Finlay skrev (19 minutter siden):

Ufyselige kommentarer.

Men som sagt, skjønner ikke at HD gidder å "gå inn i det". Her ser man jo hvor absurd det blir.

Hun MÅ ikke svare på absolutt alt som skrives. Ser f.eks Sophie Elise svarer aldri på drittkommentarer, sletter dem ikke, bare overser dem. Tenker det er en smart strategi.

Ja og HD sier jo selv i tråden der at hu ikke slenger dritt men det er jo akorat det hun selv ender opp med når hun begynner å svare 😅 Snøballen bare ruller videre 😆

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Ennå mer reklame for bruk og kast - hår og hud!? Hun må jo drukne i all sminke og hud/hårgreier hun har.. heia miljøet 🚩

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvor mange tiktok-videoer skal handle om venninna? Og hvor gamle er de? 😐

• Liker 7
Skrevet
tyren56 skrev (1 time siden):

HD er 35 og oppfører seg som en fjortis....🙄

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
tyren56 skrev (3 timer siden):

Du kan se fødselsdato til begge på den månefase-TikToken

Skrevet (endret)

Ja, jeg har opplevd det samme da jeg kjørte full ketose og hard slanking. Ikke ok i lengden.

Jeg regner med at samarbeidspartnerne Omnia osv stiller seg helt bak dette…?

Endret av cerruti
  • Liker 4
Gjest Finlay
Skrevet

Blødning mellom menstruasjoner kan ha MANGE ulike årsaker, og behøver ikke å ha med livsstilsendring/kosthold å gjøre overhodet. Selv om det åpenbart er dit HD vil.

Hun bør oppsøke lege hvis hun er bekymret, istedet for å få meldinger fra hundre kvinner som har erfart at keto er grunnen. Det kan jo være hun trenger helsehjelp.

Hvis hun nå "forklarer" tilstanden sin med at det er lite karbohydrater eller mye trening som er årsaken (for det har hun fått masse tips om fra følgerne), så kan hun sette både seg selv og evt. andre i potensiell fare. 

Det kan være keto, det kan være trening. Det kan også være noe helt annet.

Gjest Finlay
Skrevet

Må legge til at jeg synes det galskap å spørre! Ville hun, eller noen andre i hele verden, ha gått rundt på kjøpesenteret og spurt fremmede:

Du, jeg har hatt mensen to ganger på en måned. Mulig det kan komme av en livsstilsendring. Hva tror du?

😆

Skrevet
Finlay skrev (6 minutter siden):

Må legge til at jeg synes det galskap å spørre! Ville hun, eller noen andre i hele verden, ha gått rundt på kjøpesenteret og spurt fremmede:

Du, jeg har hatt mensen to ganger på en måned. Mulig det kan komme av en livsstilsendring. Hva tror du?

😆

Hun vet nok godt selv at det er fordi hun har vært «flink» og slanker seg fort. - Ellers går man selvsagt til lege. Jeg er imidlertid nysgjerrig på hvordan samarbeidspartnerne stiller seg til dette. Er det de som går god for streng keto? 

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, cerruti said:

Hun vet nok godt selv at det er fordi hun har vært «flink» og slanker seg fort. - Ellers går man selvsagt til lege. Jeg er imidlertid nysgjerrig på hvordan samarbeidspartnerne stiller seg til dette. Er det de som går god for streng keto? 

Ja coachen stiller seg bak HD, og mener det ikke er streng keto og helt supert opplegg HD driver med, men alt tyder jo på at dette er nettopp streng keto!? spesielt nå når hun annonserer forstyrrelser som er klassisk eksempel på hva som kan skje. Så jeg aner virkelig ikke hva den coachen står for, hva hun bidrar til mtp HD sitt opplegg osv. Hun virker useriøs og ville nok aldri valgt henne. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for sitater uten kilde og krenkende kommentarer. 

Sol, admin. 

• Liker 1
Skrevet
Finlay skrev (2 timer siden):

Blødning mellom menstruasjoner kan ha MANGE ulike årsaker, og behøver ikke å ha med livsstilsendring/kosthold å gjøre overhodet. Selv om det åpenbart er dit HD vil.

Hun bør oppsøke lege hvis hun er bekymret, istedet for å få meldinger fra hundre kvinner som har erfart at keto er grunnen. Det kan jo være hun trenger helsehjelp.

Hvis hun nå "forklarer" tilstanden sin med at det er lite karbohydrater eller mye trening som er årsaken (for det har hun fått masse tips om fra følgerne), så kan hun sette både seg selv og evt. andre i potensiell fare. 

Det kan være keto, det kan være trening. Det kan også være noe helt annet.

Hvor lenge har hun drevet livstilsendringen egentlig? Jeg tror ikke den korte tiden er årsak til uregelmessig mens….Men; jeg er ingen lege, men sååååå kraftig har hun hel vel heller ikke gått ned i vekt at det skulle påvirke…Bare et helt utrolig innlegg hun selv klarer å komme med. Uansett; oppsøk lege HD!

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
irevin skrev (35 minutter siden):

Hvor lenge har hun drevet livstilsendringen egentlig? Jeg tror ikke den korte tiden er årsak til uregelmessig mens….Men; jeg er ingen lege, men sååååå kraftig har hun hel vel heller ikke gått ned i vekt at det skulle påvirke…Bare et helt utrolig innlegg hun selv klarer å komme med. Uansett; oppsøk lege HD!

Det er nok med noen uker med streng ketose så skjer det. 

Skrevet

Og enda mer shoppepress på gang..🙄 Det er shopping og forbruk av en annen verden!! Sykt.....

• Liker 9
Skrevet
tyren56 skrev (12 timer siden):

Edit: Ja, jeg gikk faktisk gjennom alle. Det er 17! (Correct me if I’m wrong) videoer av dette temaet. 

• Liker 2
Skrevet

Ingen tvil om at jenta er flink til å posere seg slank på insta og skjule vektoppganger gjennom tiden .  Litt synd igrunn og blir ett dobbelt budskap med «elsk meg selv» til å posere seg mindre 😬 Bildene er fra forrige dagen på tiktok 

4AE2D580-34C9-4474-A3EC-29A33904AA7B.jpeg

EDAE097E-EAD9-4307-9CD0-C8D6767C6B14.jpeg

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
tyren56 skrev (37 minutter siden):

https://vm.tiktok.com/ZGJmogJFh/

Bare jeg som reagerer litt på denne? 

Reagerer generelt på en voksen dame som lager filter-tiktoks som "rater" utseendet. Eneste andre jeg ser som gjør det er +/- 16 år. Ingenting imot voksne folk på tiktok, men de som faktisk gjør det stort har jo noe å komme med, enten de har et spennende liv, er kreative/morsomme eller har et talent. 

Den videoen ho mener gikk "viralt" fikk jo mange likes og kommentarer av helt feil grunner, og etter den har hun fått rundt 40 likes. Den "formen"-videoen hennes landa på 26 likes, og der gjorde ho faktisk en liten innsats. Tipper folk scrolla fort forbi i forledenhet av de første 2 sekundene av videoen der ho nok en gang måtte vise frem puppene sine. 

Nok en plattform hun ikke mestrer. 

• Liker 7
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...