Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Men, stakkars dame, har ikke hun snart slanket seg i 20 år? Og levd av konseptet? 

Kanskje hun burde få seg et annet fokus. Hun må jo være mentalt utslitt.

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kattedama

Oppfatter ikke at kjolen sitter ukledelig på. Den er fin på henne. Det jeg derimot reagerer på, er alle disse «snikreklame» innslagene hun har lagt ut i løpet av helgen. Hun blir bare verre og verre på det området, når man skulle tro at at etter så mange år skulle man ha perfeksjonert riktig merking av reklame.  Jeg nevner manglende merking av selftan, kjole, og Omnia ( det jeg husker i farta). 

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily Of the Valley

Jeg syns det er en av de fineste kjolene hun har vist frem. Ja, vi som har store pupper vil nødvendigvis måtte vise fram noe av dette dersom vi skal bruke noe med utringning. Men heller litt ekstra sexy enn å skulle måtte ha på seg et telt som jeg ofte syns kjolene blir for oss med litt større pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun ikke blitt tynnere på noen år? Så henne på instagram nå, sist jeg så var noen år siden, syntes hun rundere i kantene da? Eller husker jeg feil?

Kjenner meg igjen i entusiasmen hennes når man finner nye treningsmåter/livsstilsendringer, man blir bare så gira🙃.  Reklamemerkingen bør bli bedre ja.
Synest hun er veldig flink å kle seg etter fasongen sin. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene som påstår at hun ikke leser her men det slår aldri feil at det som skrives om her kommer i en eller annen form på profilen hennes.

Klager noen på noe så kommer det et innlegg om det i en eller annen form..

Sånn som at vi ønsket å se litt øvelser hun gjør så har "mangen spurt henne om å få se litt øvelser".

Til å ikke se her inne i heletatt så klaffer innleggene hennes forbausende bra med det som diskuteres her inne.

Men bra vi får se treningsøvelser og ikke 500 selfies fra senteret! Mer av det Helene 😁

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sozzen skrev (27 minutter siden):

Helene som påstår at hun ikke leser her men det slår aldri feil at det som skrives om her kommer i en eller annen form på profilen hennes.

Sånn som at vi ønsket å se litt øvelser hun gjør så har "mangen spurt henne om å få se litt øvelser".

Til å ikke se her inne i heletatt så klaffer innleggene hennes forbausende bra med det som diskuteres her inne.

Men bra vi får se treningsøvelser og ikke 500 selfies fra senteret! Mer av det Helene 😁

Enig med at å vise øvelser er langt mer inspirerende enn posering og selfier på gymet. Håper hun tar med seg tipset herfra 🙂👍

Ellers så er det tydelig at reklameinnlegg for Goodiebox ikke slår videre godt an. Antall likes på det innlegget er rekordlavt, selv etter å ha ligget ute snart et døgn, og det skjønner jeg godt. Kan ikke forstå at noen vil bruke penger/abonnere på noe når man ikke vet hva man får, eller om man i det hele tatt trenger det. For et waste!

Endret av Laia
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sozzen skrev (44 minutter siden):

Enig! Mer av treningsøvelser 🙌🏻. Slike reels liker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, *blueberry* said:

Enig! Mer av treningsøvelser 🙌🏻. Slike reels liker jeg. 

Jeg også. Er dette jeg har savnet 😃👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Laia skrev (56 minutter siden):

Enig med at å vise øvelser er langt mer inspirerende enn posering og selfier på gymet. Håper hun tar med seg tipset herfra 🙂👍

Ellers så er det tydelig at reklameinnlegg for Goodiebox ikke slår videre godt an. Antall likes på det innlegget er rekordlavt, selv etter å ha ligget ute snart et døgn, og det skjønner jeg godt. Kan ikke forstå at noen vil bruke penger/abonnere på noe når man ikke vet hva man får, eller om man i det hele tatt trenger det. For et waste!

Rekordlav oppslutning om goodiebox er kanskje ikke så rart. Et døgn tidligere har hun jo reklamert for favoritt serumet/merket sitt fra Ellos 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lill :) said:

Rekordlav oppslutning om goodiebox er kanskje ikke så rart. Et døgn tidligere har hun jo reklamert for favoritt serumet/merket sitt fra Ellos 😆

Men til HD’s forsvar så er jo goodiebox en overraskelse, og så kan jo ikke sammenlignes med favorittproduktene hennes. Går fint an å reklamere for begge mener nå jeg. Men hvor inspirerende det er, er en annen ting 🫣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken video er det som går viralt på TikTok? Greit den ene har ganske mange flere views enn de andre, men viralt er vel litt å ta i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Hallobaloo said:

Hvilken video er det som går viralt på TikTok? Greit den ene har ganske mange flere views enn de andre, men viralt er vel litt å ta i?

146k er jo litt da, så joda den sprer seg kjapt den. Hvorfor, det skjønner jeg ikke 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lileep skrev (6 minutter siden):

146k er jo litt da, så joda den sprer seg kjapt den. Hvorfor, det skjønner jeg ikke 

Sånn er det bare av og til. Virale videoer er bare på riktig sted til riktig tid. Men herregud så tåpelige folk er i kommentarfeltene på TikTok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Lileep skrev (1 time siden):

Den spres fordi den er «klein»? Ser sånn ut etter kommentarene fra folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (46 minutter siden):

Den spres fordi den er «klein»? Ser sånn ut etter kommentarene fra folk. 

Hvilken video? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
cerruti skrev (3 minutter siden):

Hvilken video? 

Den ligger på Tiktok, kan se den uten å ha appen. Tror ikke den ligger på IG.

Skjønner ikke helt hvorfor den har fått så mye oppmerksomhet, er nå typisk HD-reel egentlig? Mulig jeg er for gammel til å skjønne det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikea skrev (1 time siden):

Skjønner ikke helt hvorfor den har fått så mye oppmerksomhet, er nå typisk HD-reel egentlig? Mulig jeg er for gammel til å skjønne det 😅

Det gikk ikke. Jeg bare lurer på hva innholdet er og hvorfor den kritiseres? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikea skrev (1 time siden):

Kan du legge ved linken så en skjønner hva du snakker om ? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (19 minutter siden):

Det gikk ikke. Jeg bare lurer på hva innholdet er og hvorfor den kritiseres? 

Lurte jeg på å 🙈 Som å si A og ikke B dette 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...