Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Gjest Lily Of the Valley

Siden hun er så glad i å posere på treningssenter og «reklamerer» med at hun er «PT», hvorfor kan hun ikke inspirere med å vise øvelser hun gjør? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er det så veldig viktig å dokumentere barnet på story? Hvem andre enn Helene får noe ut av et bakhode med musefletter, og vil man egentlig at noen andre skal få noe ut av det? Del det med familie privat. 

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (2 minutter siden):

Hvorfor er det så veldig viktig å dokumentere barnet på story? Hvem andre enn Helene får noe ut av et bakhode med musefletter, og vil man egentlig at noen andre skal få noe ut av det? Del det med familie privat. 

Venter på skryt for at barnet har så tykt hår jf. barbering av babyhode?

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammf skrev (21 minutter siden):

Venter på skryt for at barnet har så tykt hår jf. barbering av babyhode?

HD er i trassalderen....* min IG og jeg gjør som det passer meg * 🙄 Har du glemt at det handler ikke bare om deg lenger 🤔.... tydeligvis....

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Lily Of the Valley said:

Siden hun er så glad i å posere på treningssenter og «reklamerer» med at hun er «PT», hvorfor kan hun ikke inspirere med å vise øvelser hun gjør? 

Lurer jeg også på. Jeg tipper poseringen på den ene maskina, hvor hun strekker ut beinet, er kun for å vise frem antydning til definert leggmuskulatur. Hun er jo syklig opptatt av slike ting, og det skinner veldig igjennom. Hva annet skulle det vært? 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter første innlegg med kjøkkenhjelperen hvor hun fant et illustrasjonsfoto av andre barn "for å slippe å bruke arvingen i reklame", har hun altså lagt ut story av sin egen unge på nevnte kjøkkenhjelper to ganger i ettertid. 

Regner med inntekter for samarbeidet med mimmis går direkte til barnet, og at hun er ferdig med å peke finger på andre influensere som bruker egne barn i reklame. 

Endret av Grøfteblomst
Manglet et ord
  • Liker 14
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig hvor fort trening blir hennes fristed.. om noen uker slutter hun nok å trene pga et eller annet.

Jeg og skulle gjerne sett henne faktisk vise øvelsene hun gjør. Det hadde vært gøyere enn bilder av henne som poserer.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som tror på deg nå heller HD, for du sier dette hver eneste gang du er i en god periode, og har trent i 2uker ish og merker midjen er tilbake. Se om du sier det samme om 4 mnd, da kan du komme med en sånn hyllest 😅

7187D73B-707A-43DC-8279-E70A2801B351.jpeg

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel sagt det et års tid mens hun har grina om egentid: Dra på gymmen!! Ingenting som gir så mye endorfiner som en god økt med trening!

Men etter egenobservasjonen fra Sats, er vel selve treningen ganske oppskrytt.. par øvelser og noen minutt på mølla, før det vanker belønning i garderoben med minimum én time med selvpleie.. hver sin greie 🤷🏼‍♀️

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (29 minutter siden):

Endelig tomt senter så man kan velte ut puppene for en photoshoot. 

Slipp puppene løs...det er vår og varmt 🙄😂😂

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (1 time siden):

Ingen som tror på deg nå heller HD, for du sier dette hver eneste gang du er i en god periode, og har trent i 2uker ish og merker midjen er tilbake. Se om du sier det samme om 4 mnd, da kan du komme med en sånn hyllest 😅

7187D73B-707A-43DC-8279-E70A2801B351.jpeg

Ja, det nye samarbeidet (hypnoterapi)  har nok utrettet mirakler allerede :ironi:

Endret av Lill :)
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lily Of the Valley

Jeg tenker hun avslører seg selv når hun syns hun merker forskjell etter én runde med hypnose. Quick fix. Hun ønsker raske resultater. Ikke å måtte bruke tid på å faktisk komme til bunns i hennes egne psykiske problemer. Jeg håper bare så inderlig at andre er mer kritiske og ikke hopper på alt mulig slik hun selv gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle virkelig likt å vite om hun tar medisiner også får å gå ned i vekt.. jeg tar selv mysimba. Så jeg vet at den gjør også sånn at man klarer å begrense seg i forhold til godis osv., 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vimse83 skrev (3 minutter siden):

Skulle virkelig likt å vite om hun tar medisiner også får å gå ned i vekt.. jeg tar selv mysimba. Så jeg vet at den gjør også sånn at man klarer å begrense seg i forhold til godis osv., 

Men så ikke dere som kjenner medisinen den i kjøleskapet hennes? Hun har jo tidligere sagt at hun får hjelp av medisiner etter en vanskelig periode. Jeg antar derfor at hun bruker det. Og gjør hun det uten å informere om det samtidig som hun deler aka selger det ene opplegget etter det andre, er det fullstendig uetisk og uakseptabelt. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som jeg tenkte: det var et samarbeid ja. Selvsagt. 

Og så drar hun Omnia/Adele og ROS med i samme smørja. 

Endret av Laia
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (16 minutter siden):

Den lange reklamen der var en haug med bullshit. For det første er det tydelig at dette var et bestemt samarbeid før første time, og for det andre så er det ingen forskning som backer dette hun påstår de kan gjøre. For det tredje så vil man selvfølgelig føle på lettelse og mer ro (og da også muligens mer selvbevissthet ift kontroll) kort tid etter en sånn time med samtale og avspenning, men det har ingen langtidseffekt. Du kan få lignende opplevelser av mindfullness, massasje eller lignende.

Flott om Helene føler hun har mer kontroll i dag enn før, og flott om hun jobber med alle disse oppleggene samtidig privat, men den type reklame hun driver med er farlig og det synes jeg hun snart bør innse. Jeg håper denne annonsøren mister troverdighet av samarbeidet med Helene, det er forferdelig synd at noen profiterer på sårbare mennesker. 

• Liker 8
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
Laia skrev (30 minutter siden):

Huff. Jeg synes det er tragisk.

Hvis hypnoterapien skulle være  så effektiv som det presenteres her, hvorfor finnes det i det hele tatt overvekt? Det burde da være den enkleste løsningen i verden for alle som sliter med vekt. Helsevesenet ville naturligvis heller henvist pasienter til slike behandlinger, framfor kompliserte, store slankeoperasjoner, med en rekke bivirkninger og oppfølging i etterkant.

Det er lureri. DYRT lureri.

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (9 minutter siden):

Huff. Jeg synes det er tragisk.

Hvis hypnoterapien skulle være  så effektiv som det presenteres her, hvorfor finnes det i det hele tatt overvekt? Det burde da være den enkleste løsningen i verden for alle som sliter med vekt. Helsevesenet ville naturligvis heller henvist pasienter til slike behandlinger, framfor kompliserte, store slankeoperasjoner, med en rekke bivirkninger og oppfølging i etterkant.

Det er lureri. DYRT lureri.

Og hvilken seriøs behandler hadde blitt med i en Q&A med en influencer? Bare å inngå et sånn samarbeid er et rødt flagg.

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...