Lileep Skrevet 19. april 2023 #17401 Del Skrevet 19. april 2023 17 hours ago, *blueberry* said: Lurer på når spørsmålsrunden om opplegget kommer. Det pleier jo å være sååå mange som lurer på hva *det nye* handler om. Spørsmålsrunden er oppe å går nå 😂😂😂😂 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg yamask Skrevet 19. april 2023 Populært innlegg #17402 Del Skrevet 19. april 2023 Det beste Helene Drage kunne gjort for seg selv og sin familie er å innse at hun er overvektig og at det er helt greit. Og da mener jeg ikke å posere foran speilet med tekster om at man skal elske seg selv etc som hun ofte gjør, men rett og slett slå seg til ro med å være overvektig. Nå har hun vært overvektig hele sitt voksne liv og prøvd det som er av kurer, opplegg og medisinsk behandling, og selvom vi noen ganger ser antydninger til vektnedgang blir hun ikke slank. Hypnose må jo være det dummeste hittil. Hun har en snill mann som er glad i henne, en søt datter og har nettopp klatret på karrierestigen. For de fleste er det nok. Men Helene er en berg og dalbane som følger det samme mønsteret om igjen og om igjen, og har gjort det i åresvis! Denne oppturen hun er på nå skjønner alle at ikke kommer til å vare, bortsett fra henne selv. Fint at hun trener, men det hjelper faltisk ikke å trene kjempemasse i tre uker før man trenger en 6 måneders pause. Det blir alltid en krasj etter disse oppturene med "ærlige innlegg" om at ho egentlig ikke har hatt det så bra. Hun hopper fra program til program før andre rekker å skifte truse, og klarer aldri fullføre noen av dem. Og det gjelder ikke bare trening. Hun har sterke meninger om eksponering av barn, men eksponerer sitt eget, samt tjener penger på det. Hun er "fornøyd med egen kropp" men poserer og redigerer seg selv slankere. Hun er imot kroppshaming, men legger ut tiktok der hun "mobber" en fiktiv gutt for å ha liten penis. Hun reklamerer for alt hun får i fanget etter å ha prøvd det et kvarter og alle produktene er bare suuuuuperbraaaaa. Helt til hun får tilsendt noe annet. Da hører vi ikke mer. Finnes ikke troverdig. Det vulgøre overforbruket av prikk like billigkjoler i 300 forskjellige farger og mønster orker jeg ikke forholde meg til engang. Hun blir aldri en rik og berømt influenser, og ikke blir hun en slank fitnessutøver. De færreste blir det. På tide å legge ned telefonen og konsentrere seg om hverdagen, datteren og mannen - og sin egen mentale helse. Og disse puppene hennes: Om hun absolutt har behov for å vise frem puppene burde hun lage seg en onlyfans-konto der de gamle grisene kan betale for å få se, istedenfor å by på seg selv gratis. Jeg har ikke behov for å se puppene hennes, men jeg tror jeg har sett den kløfta der mer enn kløfta til min nærmeste venninne. Eneste puppene jeg har sett mer enn hennes er mine egne, og jeg blir alltid litt sur av å få dem i fleisen når jeg scroller instagram. Det er ikke fordi hun er overvektig, men fordi hun dytter de frem i helt unaturlige settinger. Det var overhode ingen grunn til å brette genseren over brystene for å ta disse bildene. Det er bare vulgært. Liten rant fra meg, men jeg måtte bare få det ut 😃😃😃 29 2 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 19. april 2023 #17403 Del Skrevet 19. april 2023 yamask skrev (4 minutter siden): Det beste Helene Drage kunne gjort for seg selv og sin familie er å innse at hun er overvektig og at det er helt greit. Og da mener jeg ikke å posere foran speilet med tekster om at man skal elske seg selv etc som hun ofte gjør, men rett og slett slå seg til ro med å være overvektig. Nå har hun vært overvektig hele sitt voksne liv og prøvd det som er av kurer, opplegg og medisinsk behandling, og selvom vi noen ganger ser antydninger til vektnedgang blir hun ikke slank. Hypnose må jo være det dummeste hittil. Hun har en snill mann som er glad i henne, en søt datter og har nettopp klatret på karrierestigen. For de fleste er det nok. Men Helene er en berg og dalbane som følger det samme mønsteret om igjen og om igjen, og har gjort det i åresvis! Denne oppturen hun er på nå skjønner alle at ikke kommer til å vare, bortsett fra henne selv. Fint at hun trener, men det hjelper faltisk ikke å trene kjempemasse i tre uker før man trenger en 6 måneders pause. Det blir alltid en krasj etter disse oppturene med "ærlige innlegg" om at ho egentlig ikke har hatt det så bra. Hun hopper fra program til program før andre rekker å skifte truse, og klarer aldri fullføre noen av dem. Og det gjelder ikke bare trening. Hun har sterke meninger om eksponering av barn, men eksponerer sitt eget, samt tjener penger på det. Hun er "fornøyd med egen kropp" men poserer og redigerer seg selv slankere. Hun er imot kroppshaming, men legger ut tiktok der hun "mobber" en fiktiv gutt for å ha liten penis. Hun reklamerer for alt hun får i fanget etter å ha prøvd det et kvarter og alle produktene er bare suuuuuperbraaaaa. Helt til hun får tilsendt noe annet. Da hører vi ikke mer. Finnes ikke troverdig. Det vulgøre overforbruket av prikk like billigkjoler i 300 forskjellige farger og mønster orker jeg ikke forholde meg til engang. Hun blir aldri en rik og berømt influenser, og ikke blir hun en slank fitnessutøver. De færreste blir det. På tide å legge ned telefonen og konsentrere seg om hverdagen, datteren og mannen - og sin egen mentale helse. Og disse puppene hennes: Om hun absolutt har behov for å vise frem puppene burde hun lage seg en onlyfans-konto der de gamle grisene kan betale for å få se, istedenfor å by på seg selv gratis. Jeg har ikke behov for å se puppene hennes, men jeg tror jeg har sett den kløfta der mer enn kløfta til min nærmeste venninne. Eneste puppene jeg har sett mer enn hennes er mine egne, og jeg blir alltid litt sur av å få dem i fleisen når jeg scroller instagram. Det er ikke fordi hun er overvektig, men fordi hun dytter de frem i helt unaturlige settinger. Det var overhode ingen grunn til å brette genseren over brystene for å ta disse bildene. Det er bare vulgært. Liten rant fra meg, men jeg måtte bare få det ut 😃😃😃 👏🏻🙌🏻 Masse gode poeng her. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avvisningsnavn Skrevet 19. april 2023 #17404 Del Skrevet 19. april 2023 *blueberry* skrev (15 timer siden): Dette var en morsom fremstilling som fantasien min likte. Godt laget, jeg skulle gjerne hatt den evnen der. Haha, takk takk! Føler likevel for å presisere at jeg ikke godter meg over hennes nedturer og strev, for overvekt er virkelig komplekst. Det jeg dog synes er leit er det faktum at hun hopper bukk over årsakene til overvekt. Fløte, brokkoli og kylling er ikke løsningen på det bakenforliggende. Ei heller vil litt «tapping» på triggerpunkter og samtaler om traumer og det ubevisste sinn med «mannen i gata»,som har tatt noen svevende selvutviklingskurs, løse. (Og det på et par-tre behandlinger!) Å flykte fra og å døyve følelser med mat, er et mønster som har blitt etablert gjennom et helt liv. Noe som har tatt et liv å etablere, krever i sin tur lang tid å endre. I det hele tatt; hvorfor dette behovet for å gjøre kroppen sin og seg selv til allemannseie? Hva godt gjør det henne og hvor inspirerende kan det være for noen å følge? Klapp klapp og hjerter fra Ola på 57 og Tanya på 43 er kanskje deilig boost, men den viktigste valideringen bør hun øve seg på å gi seg selv. 9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 19. april 2023 #17405 Del Skrevet 19. april 2023 Avvisningsnavn skrev (17 minutter siden): Haha, takk takk! Føler likevel for å presisere at jeg ikke godter meg over hennes nedturer og strev, for overvekt er virkelig komplekst. Det jeg dog synes er leit er det faktum at hun hopper bukk over årsakene til overvekt. Fløte, brokkoli og kylling er ikke løsningen på det bakenforliggende. Ei heller vil litt «tapping» på triggerpunkter og samtaler om traumer og det ubevisste sinn med «mannen i gata»,som har tatt noen svevende selvutviklingskurs, løse. (Og det på et par-tre behandlinger!) Å flykte fra og å døyve følelser med mat, er et mønster som har blitt etablert gjennom et helt liv. Noe som har tatt et liv å etablere, krever i sin tur lang tid å endre. I det hele tatt; hvorfor dette behovet for å gjøre kroppen sin og seg selv til allemannseie? Hva godt gjør det henne og hvor inspirerende kan det være for noen å følge? Klapp klapp og hjerter fra Ola på 57 og Tanya på 43 er kanskje deilig boost, men den viktigste valideringen bør hun øve seg på å gi seg selv. Jeg godter meg heller ikke over hennes problematikk altså. Jeg unner henne alt godt, og håper at hun en dag orker å få skikkelig behandling og bli fornøyd med det livet hun har. Jeg bare synes metaforen din var on point 🙌🏻. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
net0ty Skrevet 19. april 2023 #17406 Del Skrevet 19. april 2023 Hun har jo selv sagt at hun har gått ut for hardt med trening og kosthold før. Jeg skjønner ikke den ranten på story nå, men fint at hun opplyser om operasjon og omnia. Da gjenstår bare medisinene. Det virker jo selvfølgelig ekstremt når man går fra null treningsinnlegg til mange daglig (joda fra samme økt), men det er jo ikke treningen i seg selv man reagerer på men fokuset kombinert med maten som vises. Om hun faktisk med en celle i kroppen skjønner at barn må skjermes, må hun slette at «hun ikke orker henne nå». Du eksponerer barnet ditt for å høste sympati… Det er ingenting ved sånn hun holder på som skjermet barnet på noe måte. 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 19. april 2023 #17407 Del Skrevet 19. april 2023 net0ty skrev (4 minutter siden): Hun har jo selv sagt at hun har gått ut for hardt med trening og kosthold før. Jeg skjønner ikke den ranten på story nå, men fint at hun opplyser om operasjon og omnia. Da gjenstår bare medisinene. Det virker jo selvfølgelig ekstremt når man går fra null treningsinnlegg til mange daglig (joda fra samme økt), men det er jo ikke treningen i seg selv man reagerer på men fokuset kombinert med maten som vises. Om hun faktisk med en celle i kroppen skjønner at barn må skjermes, må hun slette at «hun ikke orker henne nå». Du eksponerer barnet ditt for å høste sympati… Det er ingenting ved sånn hun holder på som skjermet barnet på noe måte. Helt enig! Jeg tror den kritikken hun får faktisk treffer og at det derfor blir bitching fra hennes side. Vi har sett utallige ganger før at hun har startet med trening flere dager på rad og så plutselig ingenting. Og at hun i løpet av få uker skal ha blitt kvitt overspisingslidelsen? Alt ligger jo ute, så hun blir jo avkledd gang på gang på gang. Det virker som at hun prøver å overbevise seg selv og da er det lett å sanke sympati fra følgerne med å peke på de «teite» spørsmålene hun får. Jeg lurer jo litt på hvor hennes forsvarere er når hun oppfører seg slik. De klager på at folk er så frekke mot henne. Men hun minner i stor grad om et furtent barn selv. Registrerer forøvrig at Omnia fortsatt kun har én coach som påtar seg klienter med spiseforstyrrelser og det er ikke den Helene bruker. Eksponeringen av barnet er egentlig i mine øyne spikeren i kista hva angår seriøsitet. Hun er gjennomgående hyklersk det skal hun ha. Sier en ting, gjør noe annet på de fleste områder vi ser i SoMe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 19. april 2023 #17408 Del Skrevet 19. april 2023 Alltid ranting! Folk gjør seg opp en mening ut i fra det som legges ut, og det er hun som er satt til å gjøre en betalt formidlingsjobb for Omnia. Hvis budskapet blir misforstått hos mottakeren, ja da er det fordi hun har gjort en slett jobb. Men Helene velger, som vanlig, å rante og hisse seg opp over kommentarer og reaksjonene som kommer. Så uprofesjonell behandling av potensielle kunder er ganske forbløffende egentlig. Synes hun er en svært dårlig ambassadør for Omnia, og kan ikke skjønne at de vil assosieres med dette. Nå også med innslag av psykoterapi. Alt er en eneste røre! 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 19. april 2023 #17409 Del Skrevet 19. april 2023 Gjemmer seg på soverommet, fordi «jeg føler» ditt eller datt. Neste story ;»Løp og kjøp, kjole nr 100, her er link». Eksponering og pushing av reklame i en salig blanding. Og jeg kjøper ikke at hun har aktivt brukt hjelpen fra Omnia de siste månedene. 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 19. april 2023 #17410 Del Skrevet 19. april 2023 Summeer skrev (8 timer siden): Evt du har faktisk ikke trent om du legger ut bilder fra treningssenteret på insta 😂 Ja, det har det jeg mente 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 19. april 2023 #17411 Del Skrevet 19. april 2023 Gjør hun noe annet enn å klage på at barn er slitsomt og at hun trenger egentid? Altså… 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 19. april 2023 #17412 Del Skrevet 19. april 2023 (endret) «Føler jeg ikke strekker til om dagen» Så legg bort telefonen og awesome-prosjektet og bruk energien der den bør brukes. Endret 19. april 2023 av cerruti 11 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 19. april 2023 #17413 Del Skrevet 19. april 2023 cerruti skrev (13 minutter siden): «Føler jeg ikke strekker til om dagen» Så legg bort telefonen og awesame-prosjektet og bruk energien der den bør brukes. Men hun strekker mer enn nok til hva kjolekjøp angår.....da er det null bitching og sutring..men når det gjelder barnet; da sutres det over en lav sko....Hørt om prioriteringer HD?? 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
net0ty Skrevet 19. april 2023 #17414 Del Skrevet 19. april 2023 Nå er det også operasjonen, som hun tidligere har sagt ikke gir virkning lengre som gjør at hun må spise mindre karbohydrater for å få plass til nok næring. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avvisningsnavn Skrevet 19. april 2023 #17415 Del Skrevet 19. april 2023 (endret) *blueberry* skrev (7 timer siden): Jeg godter meg heller ikke over hennes problematikk altså. Jeg unner henne alt godt, og håper at hun en dag orker å få skikkelig behandling og bli fornøyd med det livet hun har. Jeg bare synes metaforen din var on point 🙌🏻. Så bra! Jeg får flow av temaet, så fortsetter en tankerekke. Det er noe gjenkjennbart i henne - jeg måtte selv lære meg impulskontroll på NÅR jeg involverte andre mennesker i mine «prosjekter» som gjaldt livsendring (det gjaldt ikke bare kosthold, men mange områder av livet) Jeg følte meg alltid 100 % sikker på at jeg endelig hadde skjønt det, og ble så «høy» og ukritisk av det og full av formidlingsbehov. Dessverre på kronisk prematurt nivå. En dag var det en nær venninne som sa, med største respekt, at hun for min del ønsket at jeg skulle avvente å fortelle om planer til de faktisk var gjennomført - og i tillegg over tid. Det var skamfullt, men det var det som måtte til for at jeg fikk selvinnsikt nok til å se det fra andres perspektiv. Det er begrenset hvor ivrige andre kan bli for stadige prosjekter, endringer og etterhvert BLIR jo folk fylt med tanken «Jaja, særlig! Hvor mange dager varer det denne gangen?» (For å vise et visst menneskelig aspekt av meg selv) Endret 19. april 2023 av Avvisningsnavn 8 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 19. april 2023 #17416 Del Skrevet 19. april 2023 (endret) net0ty skrev (30 minutter siden): Nå er det også operasjonen, som hun tidligere har sagt ikke gir virkning lengre som gjør at hun må spise mindre karbohydrater for å få plass til nok næring. Det kan ikke være lett når det oppstår den ene logiske bristen etter den andre, eller at endringer av historiene gjør at man fremstår som en løgner. Ikke bare når det gjelder kosthold, det ene vektnedgang opplegget etter det andre, men også når det er snakk om eksponering av mindreårig. I tillegg er det den stadige umerkede reklamen for familiens skobutikk, som også er shady. Endret 19. april 2023 av Lill :) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøfteblomst Skrevet 20. april 2023 #17417 Del Skrevet 20. april 2023 cerruti skrev (6 timer siden): «Føler jeg ikke strekker til om dagen» Så legg bort telefonen og awesome-prosjektet og bruk energien der den bør brukes. Dette. Hun føler stadig vekk hun ikke strekker til, og i kveld "gjemmer" hun seg for "arvingen" på soverommet mens mannen tar kveldsstellet. Tror hun ville fått mer overskudd til de riktige tingene i livet hvis hun var like flink å ta pauser fra sosiale medier som det hun er til å ta pauser fra familien sin. 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 20. april 2023 #17418 Del Skrevet 20. april 2023 2 hours ago, Grøfteblomst said: Dette. Hun føler stadig vekk hun ikke strekker til, og i kveld "gjemmer" hun seg for "arvingen" på soverommet mens mannen tar kveldsstellet. Tror hun ville fått mer overskudd til de riktige tingene i livet hvis hun var like flink å ta pauser fra sosiale medier som det hun er til å ta pauser fra familien sin. Jeg tror ikke hun tar mer pauser enn det som er normalt, men det kan fremstå slik på grunn av måten hun deler på. Det virker som om hun har et stadig behov for bekreftelse fra andre på at det er greit å trenge en time out. Hennes impulsive reaksjon når noe er krevende er å dele det. Samtidig er det andre ting hun ikke deler og sier at "det er ikke alt dere vet". Det er helt greit at følgere ikke vet alt, men det er litt tilfeldig hva som deles og ikke. Effekten er veldig uheldig. 😐 Jeg synes ikke disse timeoutene hennes er rare sånn sett, men jeg har ikke behov for å vite det. Det trøster ikke meg som sliten mor heller å vite at HD ikke føler hun strekker til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. april 2023 #17419 Del Skrevet 20. april 2023 Beatbox skrev (9 timer siden): Men hun strekker mer enn nok til hva kjolekjøp angår.....da er det null bitching og sutring..men når det gjelder barnet; da sutres det over en lav sko....Hørt om prioriteringer HD?? Barnet er under 2 år? Hun bør bare forberede seg til barnet er tenåring. DA føler du deg utilstrekkelig da! 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 20. april 2023 #17420 Del Skrevet 20. april 2023 Albbas skrev (1 time siden): Jeg tror ikke hun tar mer pauser enn det som er normalt, men det kan fremstå slik på grunn av måten hun deler på. Det virker som om hun har et stadig behov for bekreftelse fra andre på at det er greit å trenge en time out. Hennes impulsive reaksjon når noe er krevende er å dele det. Samtidig er det andre ting hun ikke deler og sier at "det er ikke alt dere vet". Det er helt greit at følgere ikke vet alt, men det er litt tilfeldig hva som deles og ikke. Effekten er veldig uheldig. 😐 Jeg synes ikke disse timeoutene hennes er rare sånn sett, men jeg har ikke behov for å vite det. Det trøster ikke meg som sliten mor heller å vite at HD ikke føler hun strekker til. Deler ikke hjelpen hun påstår hun har benyttet fra Omnia (før nå)…. …..men har ingen skrupler med å utlevere sitt uskyldige, intetanende barn. Til og med detaljer om at det blir for mye for henne og at hun må flykte/gjemme seg. Alle vet at å ha barn kan være krevende, og tidvis utmattende. Likefullt så er det direkte stygt å utlevere barnet på denne måten. Beskrivelser gjennom ord og tekst er et like stort overtramp som utlevering i bilder. Som noen nevner her; impulskontroll ser ut til å være inteteksisterende. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå