cerruti Skrevet 18. april 2023 #17381 Del Skrevet 18. april 2023 Jeg er ikke veldig kritisk til det firmaet. Folk får selv vurdere hos hvem de ønsker å la seg behandle. Jeg er mye mer kritisk til hvordan Helene gjentatte ganger går fram: Fortvilelse over vekt, langt nede, klagende, for så plutselig råtrene, dele keto-mat i små porsjoner og være awesome og boss-lady. Og da kommer et eller annet nytt opp. Var det ikke akkurat slik med det siste firmaet også? Hun pusher reklame på folk, så hun burde kunne fortelle om langsiktig virkning og når noe blir avsluttet? Hva skjedde med FUS, flexikost osv. Så til syvende og sist er det kanskje medisin som gir resultatet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 18. april 2023 #17382 Del Skrevet 18. april 2023 cerruti skrev (11 minutter siden): Jeg er ikke veldig kritisk til det firmaet. Folk får selv vurdere hos hvem de ønsker å la seg behandle. Jeg er mye mer kritisk til hvordan Helene gjentatte ganger går fram: Fortvilelse over vekt, langt nede, klagende, for så plutselig råtrene, dele keto-mat i små porsjoner og være awesome og boss-lady. Og da kommer et eller annet nytt opp. Var det ikke akkurat slik med det siste firmaet også? Hun pusher reklame på folk, så hun burde kunne fortelle om langsiktig virkning og når noe blir avsluttet? Hva skjedde med FUS, flexikost osv. Så til syvende og sist er det kanskje medisin som gir resultatet. Var slik sist gang også, når hun begynte med Omnia. Mener å huske at det var en synlig forandring etter to dager? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 18. april 2023 #17383 Del Skrevet 18. april 2023 Er samarbeidet med Omnia plutselig over? Og samarbeidet med Bara er tilbake? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 18. april 2023 #17384 Del Skrevet 18. april 2023 Eieren ser ut til å være hun som driver (drev?) TeamPT treningssentrene som er bl.a i Fredrikstad, har ikke Helene trent der før? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 18. april 2023 #17385 Del Skrevet 18. april 2023 1 hour ago, *blueberry* said: Jeg synes egentlig det verste med den siden er «Hvem er vi?». Slik teksten er formulert kan det gi inntrykk av at disse to har mer kompetanse enn de har. De aller fleste gidder ikke å sjekke mer grundig enn det som står på bedriftenes side, noe som heller ikke bør være nødvendig. Ett år psykologi (som bare den ene har), kurs fra Tania A Prince i alternativbehandling og kurs fra hypnoseakademiet samt litt idrettsutdanning gjør deg verken til spesialist på overspising, angst, traumer eller det andre de påstår. De er rett og slett to glorifiserte PTer som påstår de driver med psykoterapi. Er dette virkelig lovlig markedsføring? Dette er så drøyt at jeg nesten blir oppriktig bekymret for HD. 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avvisningsnavn Skrevet 18. april 2023 #17386 Del Skrevet 18. april 2023 (endret) Den reisen hun inviterer folk med på, kan jeg ikke si at jeg tror er heldig at er for andre enn henne selv; i et privatfly hvor hun selv er pilot (utenfor dekning) Forhåpentligvis når hun sin drømmedestinasjon en gang, og da kan det heller være interresant å høre om ruta hun valgte. Nå føles det som om man sitter på et fly og det stadig går tomt for bensin og nødlandinger finner sted til stadighet, og at det er en helt vanvittig impulsstyrt pilot som kronisk endrer rute. «Nå er jeg sikker dere! Vi drar til Kreta». «Faen, kødda, det er langt, hva sier dere til Sverige?» «Nei, nå har jeg bestemt meg! Mallorca» «Nei, faen, sov så dårlig i natt, så det får bli Finland. Hater meg selv ». «Tomt for bensin! Kjører dere videre når jeg har fylt opp tanken og kjøpt nytt arbeidstøy. Jobber bedre i lufta når jeg kjører i blått. Hvitt er lite motiverende» «nu kjør vi! Elsker meg selv» Apropos hypnoterapi.. Når ikke engang en faktisk utført slankeoperasjon er løsningen, hvor effektiv er en innbilt en? Endret 18. april 2023 av Avvisningsnavn 16 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
net0ty Skrevet 18. april 2023 #17387 Del Skrevet 18. april 2023 (endret) Slettet Endret 18. april 2023 av net0ty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 18. april 2023 #17388 Del Skrevet 18. april 2023 2 minutter siden, net0ty said: Får noen til å tagge omina.livsstil på Helene sin profil? Er de blokkerte? Du må tagge coachen 😉 adeletaarnes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 18. april 2023 #17389 Del Skrevet 18. april 2023 Jeg synes hun bør reklamere for FUS og Bente Josefsen igjen, for det virker mer og mer som det er det kostholdet som følges. Ytterligere medisinske hjelpemidler bør informeres om samtidig. Alt annet er å føre følgerne bak lyset. Det er rart hvordan hun vil fortelle om alskens samarbeid, terapeuter osv, men de sterkeste virkemidlene som operasjon og medisin utelates. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 18. april 2023 #17390 Del Skrevet 18. april 2023 Lill skrev (1 time siden): Kan det være en venner venners tjeneste? 🤷♀️ Som umerket reklame for skobutikken til familien? Skobutikken pleier alltid å være umerket som reklame. Det andre er litt hipp som happ. 🤷♀️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 18. april 2023 #17391 Del Skrevet 18. april 2023 Avvisningsnavn skrev (15 minutter siden): Den reisen hun inviterer folk med på, kan jeg ikke si at jeg tror er heldig at er for andre enn henne selv; i et privatfly hvor hun selv er pilot (utenfor dekning) Forhåpentligvis når hun sin drømmedestinasjon en gang, og da kan det heller være interresant å høre om ruta hun valgte. Nå føles det som om man sitter på et fly og det stadig går tomt for bensin og nødlandinger finner sted til stadighet, og at det er en helt vanvittig impulsstyrt pilot som kronisk endrer rute. «Nå er jeg sikker dere! Vi drar til Kreta». «Faen, kødda, det er langt, hva sier dere til Sverige?» «Nei, nå har jeg bestemt meg! Mallorca» «Nei, faen, sov så dårlig i natt, så det får bli Finland. Hater meg selv ». «Tomt for bensin! Kjører dere videre når jeg har fylt opp tanken og kjøpt nytt arbeidstøy. Jobber bedre i lufta når jeg kjører i blått. Hvitt er lite motiverende» «nu kjør vi! Elsker meg selv» Apropos hypnoterapi.. Når ikke engang en faktisk utført slankeoperasjon er løsningen, hvor effektiv er en innbilt en? Dette var en morsom fremstilling som fantasien min likte. Godt laget, jeg skulle gjerne hatt den evnen der. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 18. april 2023 #17392 Del Skrevet 18. april 2023 cerruti skrev (7 minutter siden): Jeg synes hun bør reklamere for FUS og Bente Josefsen igjen, for det virker mer og mer som det er det kostholdet som følges. Ytterligere medisinske hjelpemidler bør informeres om samtidig. Alt annet er å føre følgerne bak lyset. Det er rart hvordan hun vil fortelle om alskens samarbeid, terapeuter osv, men de sterkeste virkemidlene som operasjon og medisin utelates. Blir ikke annonse/samarbeid ut av medisinske løsninger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 19. april 2023 #17393 Del Skrevet 19. april 2023 Har ikke trent hvis du ikke har lagt ut bilde på Instagram, si.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 19. april 2023 #17394 Del Skrevet 19. april 2023 Jolanda skrev (32 minutter siden): Har ikke trent hvis du ikke har lagt ut bilde på Instagram, si.. Evt du har faktisk ikke trent om du legger ut bilder fra treningssenteret på insta 😂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 19. april 2023 #17395 Del Skrevet 19. april 2023 51 minutter siden, Jolanda said: Har ikke trent hvis du ikke har lagt ut bilde på Instagram, si.. Viktig å inspirere andre til å stå i speilet å dra opp t-skjorta, eller stå med rompa i fokus og posere ved treningsstativet 😂 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 19. april 2023 #17396 Del Skrevet 19. april 2023 For meg er det uforståelig at voksne mødre som selv har lidd (lider?) av et kroppsfokusert samfunn, faktisk velger i være med på å bidra til økt kroppsfokus. 8 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 19. april 2023 #17397 Del Skrevet 19. april 2023 cerruti skrev (5 minutter siden): For meg er det uforståelig at voksne mødre som selv har lidd (lider?) av et kroppsfokusert samfunn, faktisk velger i være med på å bidra til økt kroppsfokus. Virker som det ikke betyr noe så lenge hun får oppmerksomhet og cash..🙄 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 19. april 2023 #17398 Del Skrevet 19. april 2023 (endret) Jeg skjønner ikke hvem som i allverden skulle være misunnelig på Helene Drage jf. hennes siste post på IG (som forøvrig starter med et bilde av henne som en form for prinsesse som ikke er lik henne i noe særlig grad). Og dette er ikke for å shame henne. Men hun hverken er eller har noe som er å misunne. Syns jeg. Endret 19. april 2023 av Lily Of the Valley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 19. april 2023 #17399 Del Skrevet 19. april 2023 Lily Of the Valley skrev (4 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvem som i allverden som skulle være misunnelig på Helene Drage jf. hennes siste post på IG (som forøvrig starter med et bilde av henne som en form for prinsesse som ikke er lik henne i noe særlig grad). Og dette er ikke for å shame henne. Men hun hverken er eller har noe som er å misunne. Syns jeg. Gudbedre🙄 noen har mistet bakkekontakten og gangsynet...#nårhøypåsegselvfårenheltnymening 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 19. april 2023 #17400 Del Skrevet 19. april 2023 Lily Of the Valley skrev (7 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvem som i allverden som skulle være misunnelig på Helene Drage jf. hennes siste post på IG (som forøvrig starter med et bilde av henne som en form for prinsesse som ikke er lik henne i noe særlig grad). Og dette er ikke for å shame henne. Men hun hverken er eller har noe som er å misunne. Syns jeg. Det er nok lettere å tro at folk er misunnelige enn å ta til seg kritikk. Hun har jo tidligere vist at hun ikke tåler kritikk så godt. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå