Gjest Fett nok Skrevet 12. april 2023 #17181 Del Skrevet 12. april 2023 (endret) Snublefot62 skrev (5 minutter siden): Joda. Jeg er enig med deg. Men når kunnskapen på vedkommende, altså HD, virker å være på det nivået som hun legger det på så vil jeg påstå at hun ikke er i stand til å hverken vurdere intensiteten på det hun gjør eller fordeling av treningen i muskelgrupper. Da vil hun, som mange andre, ha best av å faktisk ha restutisjon så musklene og kroppen får bygget seg opp. Det du skriver der med rutine er ekstremt viktig og jeg er overbevist over at mange slutter på trening nettopp pga at de aldri klarer å etablere det som en rutine kroppen faktisk har nytte av. Og forventer. Det er ikke nødvendigvis den som har tøffeste klær eller den mest perfekte burpeen som får best treningsutbytte over tid - eller som møter opp hver gang de har trommet sammen motivasjon - det er den som møter opp hver gang fast som får resultater. Jeg møter på treningssenteret enkelte ganger i dårlig humør, umotivert og trøtt. Men jeg møter opp. HD viser et bilde av noen som går på treningssenter når hun har fått seg nye klær (eller skal få), eller er topp motivert. Resten av dagene i året gidder hun ikke. Og da blir det hverken rutine eller resultater. Nei det koker jo ned til at man må finne noe man orker å gjøre - i en frekvens man orker - med noe som er gøy nok til at man fortsetter. Og det som er uthevet er ekstremt viktig. Da synes jeg for eksempel det er dumt at folk her inne kritiserer Helene for at hun går på trening mens hun er trøtt, hehe. Endret 12. april 2023 av Fett nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 12. april 2023 #17182 Del Skrevet 12. april 2023 (endret) Snublefot62 skrev (42 minutter siden): Joda. Jeg er enig med deg. Men når kunnskapen på vedkommende, altså HD, virker å være på det nivået som hun legger det på så vil jeg påstå at hun ikke er i stand til å hverken vurdere intensiteten på det hun gjør eller fordeling av treningen i muskelgrupper. Da vil hun, som mange andre, ha best av å faktisk ha restutisjon så musklene og kroppen får bygget seg opp. Det du skriver der med rutine er ekstremt viktig og jeg er overbevist over at mange slutter på trening nettopp pga at de aldri klarer å etablere det som en rutine kroppen faktisk har nytte av. Og forventer. Det er ikke nødvendigvis den som har tøffeste klær eller den mest perfekte burpeen som får best treningsutbytte over tid - eller som møter opp hver gang de har trommet sammen motivasjon - det er den som møter opp hver gang fast som får resultater. Jeg møter på treningssenteret enkelte ganger i dårlig humør, umotivert og trøtt. Men jeg møter opp. HD viser et bilde av noen som går på treningssenter når hun har fått seg nye klær (eller skal få), eller er topp motivert. Resten av dagene i året gidder hun ikke. Og da blir det hverken rutine eller resultater. Det er vel ikke det at hun ikke gidder, men at livet skjer. Som omtrent for 90% av Norges befolkning som får skvist inn trening, selv når de ikke får betalt av annonsører/sponset klær. Som i dette tilfelle kan være Omnia, Ellos, Cubus eller noe annet som passer. Det var dette med kredibiliteten da.. Endret 12. april 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Falkefugl Skrevet 12. april 2023 #17183 Del Skrevet 12. april 2023 Jeg synes det faktum at hun viser frem to egg og en paprika som frokost vitner om et ganske forstyrret forhold til mat. Og attpåtil forteller om at hun skal igang med trening for å passe inn i en kjole...asså....håper hun ikke viderefører det forstyrrende bildet om kropp og mat til datteren. 11 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 12. april 2023 #17184 Del Skrevet 12. april 2023 1 hour ago, Falkefugl said: Jeg synes det faktum at hun viser frem to egg og en paprika som frokost vitner om et ganske forstyrret forhold til mat. Og attpåtil forteller om at hun skal igang med trening for å passe inn i en kjole...asså....håper hun ikke viderefører det forstyrrende bildet om kropp og mat til datteren. Tydelig at Omnia ikke klarte å nå frem, og lavkarbo og intens trening er veien hun velger. Hun velger nok den veien som gir midje innen ei uke eller to, for sannheten er jo at det er slank hun vil bli, helst i går. 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 12. april 2023 #17185 Del Skrevet 12. april 2023 (endret) For et surr. Dette kan umulig være et trenings- og kostholdsopplegg fra Omnia, for et slikt opplegg tror jeg ikke de kan stå inne for. Og på toppen av det hele kommer det selvsagt et reklameinnlegg med lenke til en kjole, etterfulgt av enda et innlegg som fremstår som en «brannslukkingspost» der hun liksom skal innrømme hvor dumt treningsopplegget hun har startet egentlig er. Blir bare oppgitt 🤦♀️ Tilføyelse: Og hun burde oppgitt om Omnia-opplegget fremdeles er aktuelt eller ikke. Endret 12. april 2023 av Laia 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 12. april 2023 #17186 Del Skrevet 12. april 2023 Helt håpløst med det ene etter det andre opplegget. Vi får håpe hun blir tynn nå da, så hun slipper å samarbeide med div. vektnedgangs-firmaer og omsider blir fornøyd med seg selv. Helene: Spis gjerne kun grønnsaker og tren døgnet rundt, men hvorfor må du dele dette?! 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 12. april 2023 #17187 Del Skrevet 12. april 2023 (endret) Laia skrev (1 time siden): For et surr. Dette kan umulig være et trenings- og kostholdsopplegg fra Omnia, for et slikt opplegg tror jeg ikke de kan stå inne for. Og på toppen av det hele kommer det selvsagt et reklameinnlegg med lenke til en kjole, etterfulgt av enda et innlegg som fremstår som en «brannslukkingspost» der hun liksom skal innrømme hvor dumt treningsopplegget hun har startet egentlig er. Blir bare oppgitt 🤦♀️ Tilføyelse: Og hun burde oppgitt om Omnia-opplegget fremdeles er aktuelt eller ikke. Reklame for kjole i sammenheng med hennes treningsutfordringer? Ja det var sjokkerende. Syns denne artikkelen er god og opplysende om overspising, skal få med meg programmet. https://www.nrk.no/trondelag/else-kass-furuseth-i-ny-tv-serie-helsekost-furuseth_-sliter-med-overspising-1.16319500 Endret 12. april 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 12. april 2023 #17188 Del Skrevet 12. april 2023 cerruti skrev (1 time siden): Helt håpløst med det ene etter det andre opplegget. Vi får håpe hun blir tynn nå da, så hun slipper å samarbeide med div. vektnedgangs-firmaer og omsider blir fornøyd med seg selv. Helene: Spis gjerne kun grønnsaker og tren døgnet rundt, men hvorfor må du dele dette?! Akkurat; hvorfor MÅ alt deles? Hvorfor skape forvirring rundt hvorvidt oppdragsgiver Omnia står bak dette opplegget, og potensielt sette denne bedriften i et veldig dårlig lys? Hun burde vært klar og ryddig rundt dette månedsprosjektet og spesifisere om det er hennes eget løp, eller Omnias. 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 12. april 2023 #17189 Del Skrevet 12. april 2023 (endret) Laia skrev (15 minutter siden): Akkurat; hvorfor MÅ alt deles? Hvorfor skape forvirring rundt hvorvidt oppdragsgiver Omnia står bak dette opplegget, og potensielt sette denne bedriften i et veldig dårlig lys? Hun burde vært klar og ryddig rundt dette månedsprosjektet og spesifisere om det er hennes eget løp, eller Omnias. Hun fremstår bare enda mer useriøs og lite troverdig. Forstår bare ikke hva det er hun ønsker å oppnå? Hva slags påvirker er det hun vil være? Og det setter aller samarbeidspartnere i dårlig lys. For det frister virkelig ikke å handle noe av det hun reklamerer for. Alt er halvveis og dårlig gjennomført, ting er ikke prøvd ut eller brukt over nok tid til at hun kan ha noen formening om produktet, og mye av det drukner i omfang. Så krydrer vi det hele med litt eksponering av barn, og litt psykisk helse. Bare ett stort kaos, uten særlig sammenheng og i alle fall ingen resultater å vise til. Men kjøp deg en kjole til du Drage, så blir det nok bra. Endret 12. april 2023 av panzerpølsa 10 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 12. april 2023 #17190 Del Skrevet 12. april 2023 panzerpølsa skrev (3 timer siden): Hun fremstår bare enda mer useriøs og lite troverdig. Forstår bare ikke hva det er hun ønsker å oppnå? Hva slags påvirker er det hun vil være? Og det setter aller samarbeidspartnere i dårlig lys. For det frister virkelig ikke å handle noe av det hun reklamerer for. Alt er halvveis og dårlig gjennomført, ting er ikke prøvd ut eller brukt over nok tid til at hun kan ha noen formening om produktet, og mye av det drukner i omfang. Så krydrer vi det hele med litt eksponering av barn, og litt psykisk helse. Bare ett stort kaos, uten særlig sammenheng og i alle fall ingen resultater å vise til. Men kjøp deg en kjole til du Drage, så blir det nok bra. 100 prosent enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fett nok Skrevet 13. april 2023 #17191 Del Skrevet 13. april 2023 (endret) det var mindre relevant for tråden enn jeg først trodde og innlegge ter endret Endret 13. april 2023 av Fett nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 13. april 2023 #17192 Del Skrevet 13. april 2023 Laia skrev (13 timer siden): Akkurat; hvorfor MÅ alt deles? Hvorfor skape forvirring rundt hvorvidt oppdragsgiver Omnia står bak dette opplegget, og potensielt sette denne bedriften i et veldig dårlig lys? Hun burde vært klar og ryddig rundt dette månedsprosjektet og spesifisere om det er hennes eget løp, eller Omnias. Kan ikke tenke meg at Omnia står bak oppskriften med 3 dl fløte til kylling😅 Ser forresten at oppskriften HD deler er merket #ketorpices. Så ingen tvil om at lavkarbo er tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 13. april 2023 #17193 Del Skrevet 13. april 2023 Finlay skrev (13 minutter siden): Kan ikke tenke meg at Omnia står bak oppskriften med 3 dl fløte til kylling😅 Ser forresten at oppskriften HD deler er merket #ketorpices. Så ingen tvil om at lavkarbo er tilbake. Derfor burde hun være veldig klar på hva hun formidler ut. Siden hun har inngått samarbeid med Omnia på trening og kosthold (har ikke sett noen steder at samarbeidet er avsluttet) er kanskje det første man tenker at dette er et måltid fra Omnia appen. For å være tydelig mener jeg hun burde gjøre en av følgende to: 1. Spesifisere at denne oppskriften som er merket #ketorecipes ikke er fra Omnia men eget opplegg som er keto 2. Dersom oppskriften et fra Omnia: merke den som reklame 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackFairy Skrevet 13. april 2023 #17194 Del Skrevet 13. april 2023 Nyeste Tiktok som deles i story: skulle likt å se hennes reaksjon på å lage underholdning av å bodyshame kvinner, slik hun selv nå gjør med menn. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 13. april 2023 #17195 Del Skrevet 13. april 2023 Laia skrev (3 timer siden): Derfor burde hun være veldig klar på hva hun formidler ut. Siden hun har inngått samarbeid med Omnia på trening og kosthold (har ikke sett noen steder at samarbeidet er avsluttet) er kanskje det første man tenker at dette er et måltid fra Omnia appen. For å være tydelig mener jeg hun burde gjøre en av følgende to: 1. Spesifisere at denne oppskriften som er merket #ketorecipes ikke er fra Omnia men eget opplegg som er keto 2. Dersom oppskriften et fra Omnia: merke den som reklame Hvis den er fra eget opplegg så skal den vel merkes da også? Hun selger Keto kokebøker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 13. april 2023 #17196 Del Skrevet 13. april 2023 Lill skrev (5 minutter siden): Hvis den er fra eget opplegg så skal den vel merkes da også? Hun selger Keto kokebøker? Selvsagt, hvis det er hennes oppskrift fra heftene hennes. Hvis det er en annens oppskrift burde det gis kredit/refereres til kilden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 13. april 2023 #17197 Del Skrevet 13. april 2023 BlackFairy skrev (4 timer siden): Nyeste Tiktok som deles i story: skulle likt å se hennes reaksjon på å lage underholdning av å bodyshame kvinner, slik hun selv nå gjør med menn. Usmakelig reel, og veldig unødvendig. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 13. april 2023 #17198 Del Skrevet 13. april 2023 Helt usmakelig. Og det «venninne-kortet» hele tiden… kan jo begynne å lure på hvem det handler om. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 13. april 2023 #17199 Del Skrevet 13. april 2023 cerruti skrev (9 minutter siden): Helt usmakelig. Og det «venninne-kortet» hele tiden… kan jo begynne å lure på hvem det handler om. Ja, hva er greia med den venninna som er så håpløs med menn? 😄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 13. april 2023 #17200 Del Skrevet 13. april 2023 cerruti skrev (29 minutter siden): Helt usmakelig. Og det «venninne-kortet» hele tiden… kan jo begynne å lure på hvem det handler om. Det at hun er så two-faced viser bare hvem hun er og den totale mangelen på selvinnsikt og det å være litt kritisk til det man legger ut..Usmakelig og helt unødvendig reel...for n`te gang.. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå