Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, Lily Of the Valley said:

Helene kommuniserer en del ganger at valg man tar og ønsker man har ofte er individuelle. Men det ser kun ut til å gjelde henne. Nå reagerer hun over at andre tar et «uvanlig grep» og ikke bruker penger på å dra på påskeferie. Og at det ikke er rart at folk føler seg mislykket om man ikke drar på ferie. Jeg mener. Come on! For noen er det å dra bort på ferie viktig, for andre ikke. Noen har råd, andre ikke. Hvor i allverden er aksepten for at andre har andre behov enn henne selv? Dette er så kørka. Vi er alle ulike, har ulike behov og prioriteringer. 

Tror kanskje du har misforstått innlegget hennes, for hun reagerer på medias fremstilling av det å ikke dra på ferie. At media fremstiller «hjemmepåske» som uvanelig grep. Jeg er også enig med henne, å være hjemme i påsken bør ikke sees på som uvanlig i dagens samfunn.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lily Of the Valley
Andrea59 skrev (2 minutter siden):

Jeg er faktisk helt enig med henne - spesielt i denne tiden med rekordmange som sliter - at det ikke er bra at media skal karakterisere det som noe uvanlig å ikke reise bort i påsken. 

Det er vel ikke media som karakteriserer det som uvanlig i dette tilfellet, men damen som tok grepet. Sånn vil det være. Mange sliter nå. Mange slet før. Jeg tenker at fokus på det i media, faktisk kan føre til mindre skam. Mitt poeng er at Helene er så fokusert på at de valgene hun tar må hun få lov til å ta uten at folk skal legge seg oppi det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily Of the Valley
Lileep skrev (4 minutter siden):

Tror kanskje du har misforstått innlegget hennes, for hun reagerer på medias fremstilling av det å ikke dra på ferie. At media fremstiller «hjemmepåske» som uvanelig grep. Jeg er også enig med henne, å være hjemme i påsken bør ikke sees på som uvanlig i dagens samfunn.

Nei, mitt poeng er at hun er så oppsatt på at man må få ta egne valg. Og jeg er helt enig med henne i det. Men da tenker jeg at hun må ha respekt for at andre mennesker tar et såkalt «uvanlig valg» og prioriterer å være hjemme i påska. At media fokuserer på det, er jo bare bra. Da får vi se at flere faktisk ikke har anledning til å dra på ferie. Slik jeg tolket artikkelen hun henviser til, så er det damen som har tatt det hun selv mener er et uvanlig valg. For noen er det faktisk uvanlig å ikke skulle dra på ferie. For andre ikke. Vi kan ikke være krenka av den grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Lily Of the Valley said:

Nei, mitt poeng er at hun er så oppsatt på at man må få ta egne valg. Og jeg er helt enig med henne i det. Men da tenker jeg at hun må ha respekt for at andre mennesker tar et såkalt «uvanlig valg» og prioriterer å være hjemme i påska. At media fokuserer på det, er jo bare bra. Da får vi se at flere faktisk ikke har anledning til å dra på ferie. Slik jeg tolket artikkelen hun henviser til, så er det damen som har tatt det hun selv mener er et uvanlig valg. For noen er det faktisk uvanlig å ikke skulle dra på ferie. For andre ikke. Vi kan ikke være krenka av den grunn. 

Skjønner ☺️ enig med deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar. Det er en som skriver i kommentarfeltet at hun ikke har råd til kjolene Drage spør om og skriver at hun må kjøpe på second hand. Drage svarer med: «Så fint for deg😃» Seriøst? Er det måten å svare på?

I tillegg legger hun ut en historie fra treniningen hvor hun skriver at hun har klikket hjem ENDA en ny kjole. Bildet er fra treningssenteret, men linken handler om kjolen. Så utrolig shady måte å få folk til å klikke på den linken! Det kan umulig være lov?

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
mumrikk1 skrev (12 minutter siden):

Stakkar. Det er en som skriver i kommentarfeltet at hun ikke har råd til kjolene Drage spør om og skriver at hun må kjøpe på second hand. Drage svarer med: «Så fint for deg😃» Seriøst? Er det måten å svare på?

I tillegg legger hun ut en historie fra treniningen hvor hun skriver at hun har klikket hjem ENDA en ny kjole. Bildet er fra treningssenteret, men linken handler om kjolen. Så utrolig shady måte å få folk til å klikke på den linken! Det kan umulig være lov?

Følgeren skriver "Jeg har ikke råd, jeg har nok klær og kjøper second hand". Tolker det som at HD svarer "Så fint for deg" til at hun har nok klær. Uten at det blir så mye bedre. HD har definitivt også NOK klær😂 

Men fortsetter altså å hamstre kjoler, der de fleste er til forveksling like. Blomstermønster, med knyting i livet og vidde i skjørtet. Som i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det kickstart og månedsprosjekt for å føle seg bra i kjole. Høres ut som et sunt fokus 😬

• Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ¤flicka¤ said:

Nå er det kickstart og månedsprosjekt for å føle seg bra i kjole. Høres ut som et sunt fokus 😬

Hun har enda ikke lært at å gå så hardt ut er noe hun gang på gang ikke takler i lengden. Hvorfor ikke begynne med litt trening, ikke hver dag.. holde det for seg selv at hun har atter engang satt seg et vanskelig mål.. innse at hun blir ikke slank og holder seg der hvis hun går i samme spor hver eneste gang. Hvilken inspirasjon er hun nå? Eneste hun klarer er å vise hvordan man ikke skal gjøre ting, dessverre 😞

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (27 minutter siden):

I tillegg reagerer jeg også på utsagnet om at det skal kjøres månedsprosjekt for å føle seg «amazing» i denne kjolen. Det strider mot alt som hun tidligere har forfektet, og egentlig et merkelig signal å sende ut hvis hun vil stå for det hun sier.

Mistenker litt at det ligger et provokasjonselement der, for å få opp engasjement og diskusjon samtidig som reklamelenke slippes….

Endret av Laia
  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (8 minutter siden):

I tillegg reagerer jeg også på utsagnet om at det skal kjøres månedsprosjekt for å føle seg «amazing» i denne kjolen. Det strider mot alt som hun tidligere har forfektet, og egentlig et merkelig signal å sende ut hvis hun vil stå for det hun sier.

Mistenker litt at det ligger et provokasjonselement der, for å få opp engasjement og diskusjon samtidig som reklamelenke slippes….

Alt dette viser jo bare hennes true colours.......null empati og jeg-meg-mitt..🙄

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beatbox skrev (5 minutter siden):

Alt dette viser jo bare hennes true colours.......null empati og jeg-meg-mitt..🙄

For å sette det på spissen; det eneste som mangler nå er at det kommer en laaaang oppfølgende stories rekke etter at «det har kommet noen reaksjoner på…..».

Endret av Laia
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Laia said:

Tror jeg også. Hva skjedde med «fin som du er» opplegget hun dreiv med. Ikke mye sannhet i det hos henne hvis hun må inn i et voldsomt regime i en mnd for (sannsynligvis gå ned i vekt for) å passe kjolen. Hun er veldig fin i kjolene hun har nå, og «fin som du er» propagandaen hennes skulle tilsi hun også syns hun er fin. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lileep skrev (2 minutter siden):

Tror jeg også. Hva skjedde med «fin som du er» opplegget hun dreiv med. Ikke mye sannhet i det hos henne hvis hun må inn i et voldsomt regime i en mnd for (sannsynligvis gå ned i vekt for) å passe kjolen. Hun er veldig fin i kjolene hun har nå, og «fin som du er» propagandaen hennes skulle tilsi hun også syns hun er fin. 

Fisketur etter komplimenter as usual..🙄

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (1 time siden):

For dertil blokkere følgere som konfronterer henne….🙈

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (12 minutter siden):

For dertil blokkere følgere som konfronterer henne….🙈

Hennes måte å vise at hun har makt...

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Beatbox skrev (6 minutter siden):

Hennes måte å vise at hun har makt...

Er det vanlig at influensere blokkerer slik hun gjør? De gangene jeg har skjønt/sett at noen har blitt blokkert av henne er etter at de har kommet med konstruktive tilbakemeldinger hvor de gjerne har konfrontert henne? Jeg forstår at man blokkerer dersom man er ufin, mobber og krenker, men å bli konfrontert er ikke nødvendigvis ensbetydende med å måtte blokkere? Jeg syns det et bra jeg at influensere blir konfrontert ! Det burde de i aller høyeste grad takle. De er påvirkere tenker jeg….Eller har ikke troverdighet noe å si? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (21 minutter siden):

Er det vanlig at influensere blokkerer slik hun gjør? De gangene jeg har skjønt/sett at noen har blitt blokkert av henne er etter at de har kommet med konstruktive tilbakemeldinger hvor de gjerne har konfrontert henne? Jeg forstår at man blokkerer dersom man er ufin, mobber og krenker, men å bli konfrontert er ikke nødvendigvis ensbetydende med å måtte blokkere? Jeg syns det et bra jeg at influensere blir konfrontert ! Det burde de i aller høyeste grad takle. De er påvirkere tenker jeg….Eller har ikke troverdighet noe å si? 

Konfrontasjon bør de tåle så lenge den er saklig. Problemet er at når man etterhvert får sponsorer, reklameoppdrag og har flere tusen følgere, så kan det gi en falsk følelse av selvtillit og makt. Men så fort de blir saklig konfrontert, da ser man hvor hårsåre de faktisk er. Da slettes og blokkeres det i hytt og pine. Verstingene mener jeg er HD og CBE..

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som er så rask til å angripe (lage content) når media sier noe om slankekurer etter høytider feks… Og se på henne selv nå. Trening etter trening som seff må dokumenteres og en liten porsjon egg til mat. Og fokus på at vektnedgang må til før en begivenhet. Jaja. I hvert fall ærlig nå da om at hun vil ned for å føle seg bra.

Hun skyter også mot media for å nøre opp under feriepress. Jeg tror hun ikke hadde brukt det som content om hun pleide å feriere selv… 

• Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
cerruti skrev (17 minutter siden):

Hun skyter også mot media for å nøre opp under feriepress. Jeg tror hun ikke hadde brukt det som content om hun pleide å feriere selv… 

Innlegget om hjemmepåske er vel ca det samme hun skriver hvert år?

Som innlegget om at de ikke er invitert til champagnefrokost 17 mai i år heller, eller at hun føler seg som en 27 år gammel prinsesse når hun har bursdag.

Ganske forutsigbart😂

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...