Lileep Skrevet 13. mars 2023 #16821 Del Skrevet 13. mars 2023 On 3/2/2023 at 8:18 PM, Lileep said: Hun har tatt til seg noe av kritikken og venter med å anbefale nye produkter til de er testet ut en periode. Det er bra 👍 Bare glem det.. «en periode» er visst bare ca 10 dager i HD verden! Hvordan kan noen vite at en produktserie er helt fantastisk og flott for huden etter 10 dagers bruk? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 13. mars 2023 #16822 Del Skrevet 13. mars 2023 Nå er jeg pirkete men.. Merker meg den reelen hun har lagt ut fra ferie. Alle klipp som viser henne selv så er hun kjempe anspent og opptatt av at hun filmes og må posere. Der hun lager pizza og tar et pizzastykke feks. Det blir så anspent. Ser ikke noe "lever i nuet". 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 14. mars 2023 #16823 Del Skrevet 14. mars 2023 ..og atter en gang så kommer det en irriterende og amatørmessig reel om overspisingslidelse...Et så alvorlig tema fortjener en seriøs og informativ reel...ikke en * se på meg nå * reel... 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 14. mars 2023 #16824 Del Skrevet 14. mars 2023 18 minutter siden, Beatbox said: ..og atter en gang så kommer det en irriterende og amatørmessig reel om overspisingslidelse...Et så alvorlig tema fortjener en seriøs og informativ reel...ikke en * se på meg nå * reel... Syns det er litt spesielt å ta frem dette med overspising og skal sette fokus på dette atter engang, men samme ord og setninger som alle andre ganger. Men samarbeidet med Omnia, som skulle hjelpe henne i kampen mot spiseforstyrrelse, et samarbeid som skulle fortelles masse om, det forsvant og glemt. Det er bare gjentagelse på gjentagelse, ingen ny info, ingen tips/inspirasjon.. kun en ny reel om «hvor fælt jeg har det», akkurat som følgerne ikke har skjønt det etter 1-2år med sutring og klaging på alt.. 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 14. mars 2023 #16825 Del Skrevet 14. mars 2023 (endret) Lurer på om Skincity er fornøyd med 27 likes på annonsen første døgnet 😜🫣 dvs 0,05% av følgerene! Men sånt skjer når annonsøren har null troverdighet igjen.. nytter ikke vise til 27k følgere når realiteten er at 0,05% gir likes.. Endret 14. mars 2023 av Lileep 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 14. mars 2023 #16826 Del Skrevet 14. mars 2023 Beatbox skrev (4 timer siden): ..og atter en gang så kommer det en irriterende og amatørmessig reel om overspisingslidelse...Et så alvorlig tema fortjener en seriøs og informativ reel...ikke en * se på meg nå * reel... Herlighet, snakk om å lage sirkus ut av et så viktig og seriøst tema. Det ser ikke ut til at Omnia kan hjelpe henne slik det ble forespeilet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 14. mars 2023 #16827 Del Skrevet 14. mars 2023 Lill skrev (7 minutter siden): Herlighet, snakk om å lage sirkus ut av et så viktig og seriøst tema. Det ser ikke ut til at Omnia kan hjelpe henne slik det ble forespeilet. Det er nesten så man begynner å lure når noen har prøvd * alt * men ingenting hjelper..Er hun ikke mentalt klar for hjelp? Alle vet at det er beinhard jobbing og det er * The Price To Pay *...den prisen må man være villig til å betale. Synes alt koker ned til bortforklaringer blandet med taushet... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvasierdu Skrevet 14. mars 2023 #16828 Del Skrevet 14. mars 2023 Store krav til seg selv, og veldig løsningsorientert er hun i følge seg selv. Men å ta små grep feks med hjelp fra omnia, det virker som at uteblir... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 14. mars 2023 #16829 Del Skrevet 14. mars 2023 Når det kommer til Omnia, så er det umulig for meg å ta dem seriøst når det på deres hjemmeside fortsatt står at det kun er én coach som påtar seg klienter med spiseforstyrrelser og det er ikke den personen Helene har et samarbeid med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 14. mars 2023 #16830 Del Skrevet 14. mars 2023 Hun burde slutte med den mimingen. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 15. mars 2023 #16831 Del Skrevet 15. mars 2023 Tråden er ryddet for krenkende kommentarer. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finnwife Skrevet 15. mars 2023 #16832 Del Skrevet 15. mars 2023 Og rett tilbake til eksponering av lille etter returen hjem 😫 seriøst, HVORFOR!? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 15. mars 2023 #16833 Del Skrevet 15. mars 2023 1 minutt siden, Finnwife said: Og rett tilbake til eksponering av lille etter returen hjem 😫 seriøst, HVORFOR!? Tenkte akkurat det samme. Tilbake i samme tralten med dårlig reklame og mindreårig i fokus. Veldig nyttig å se bakhodet på barnet flere ganger om dagen. Hva er formålet lurer jeg på, hva vil hun gi følgerne ved å vise bakhodet hennes daglig? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 15. mars 2023 #16834 Del Skrevet 15. mars 2023 (endret) Utifra siste kommentarene på innlegget hennes om spiseforstyrrelse, er det veldig tydelig at HD takler ikke å være i SoMe, iallfall ikke være en som skal ha fokus og dele reisa mot å bli frisk(ere). Går til angrep på en som kun deler sin erfaring, og påstår denne personen kommer med fasiten. Jeg fikk følelsen at HD følte seg veldig truffet på setningen; «faller man stadig inn i gamle rutiner trengs det nok annen type behandling» og responderer da med å kjefte på denne brukeren. Denne brukeren har klart det HD ikke klarer, og da virker det som alt denne brukeren skriver blir automatisk omgjort til kritikk og «jeg har fasiten» i HD sitt hode. Videre blir HD tatt på senga mtp hennes voldsomme promotering av FUS som fasit på alle problemer rundt overspising! Dette har hun enda ikke svart på! Endret 15. mars 2023 av Lileep 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 15. mars 2023 #16835 Del Skrevet 15. mars 2023 Lileep skrev (7 minutter siden): Utifra siste kommentarene på innlegget hennes om spiseforstyrrelse, er det veldig tydelig at HD takler ikke å være i SoMe, iallfall ikke være en som skal ha fokus og dele reisa mot å bli frisk(ere). Går til angrep på en som kun deler sin erfaring, og påstår denne personen kommer med fasiten. Jeg fikk følelsen at HD følte seg veldig truffet på setningen; «faller man stadig inn i gamle rutiner trengs det nok annen type behandling» og responderer da med å kjefte på denne brukeren. Denne brukeren har klart det HD ikke klarer, og da virker det som alt denne brukeren skriver blir automatisk omgjort til kritikk og «jeg har fasiten» i HD sitt hode. Videre blir HD tatt på senga mtp hennes voldsomme promotering av FUS som fasit på alle problemer rundt overspising! Dette har hun enda ikke svart på! Er nok ikke lenge før hele posten blir slettet🙈Men jeg leser heller ikke at hun som kommenterte kom med fasit og FUS - har hun glemt det eller? Hun kommer jo ALDRI til å bli frisk what so EVER om det er holdningen hennes om at alle sitter på fasiten så lenge det ikke passer henne å følge det 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 15. mars 2023 #16836 Del Skrevet 15. mars 2023 irevin skrev (5 minutter siden): Er nok ikke lenge før hele posten blir slettet🙈Men jeg leser heller ikke at hun som kommenterte kom med fasit og FUS - har hun glemt det eller? Hun kommer jo ALDRI til å bli frisk what so EVER om det er holdningen hennes om at alle sitter på fasiten så lenge det ikke passer henne å følge det Shame on me ? for å tenke at hun ikke ønsker å bli frisk... offerrollen er behagelig og gir sympati og oppmerksomhet. Med tanke på alle programmer og alt hun har prøvd...Hun går hardt ut og alt er fint i noen dager og så er det bråstopp...gang på gang...bare merkelig... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 15. mars 2023 #16837 Del Skrevet 15. mars 2023 8 minutter siden, irevin said: Er nok ikke lenge før hele posten blir slettet🙈Men jeg leser heller ikke at hun som kommenterte kom med fasit og FUS - har hun glemt det eller? Hun kommer jo ALDRI til å bli frisk what so EVER om det er holdningen hennes om at alle sitter på fasiten så lenge det ikke passer henne å følge det Sannsynligvis klarer hun ikke å være ærlig heller. En av følgerene spør om HD fortsatt har god effekt av operasjon mtp mengdekontroll, og HD svarer at hun har god effekt enda. Er 99% sikker på at den gode effekten er pga medikamentell behandling isåfall, ikke slankeoperasjonen. Skulle ønske hun bare kunne være helt åpen om alt. Hun vet hun bomma på bildet mtp medisin, hvorfor ikke avkrefte eller bekrefte? For å stoppe evt spekulasjoner. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 15. mars 2023 #16838 Del Skrevet 15. mars 2023 Lileep skrev (13 minutter siden): Sannsynligvis klarer hun ikke å være ærlig heller. En av følgerene spør om HD fortsatt har god effekt av operasjon mtp mengdekontroll, og HD svarer at hun har god effekt enda. Er 99% sikker på at den gode effekten er pga medikamentell behandling isåfall, ikke slankeoperasjonen. Skulle ønske hun bare kunne være helt åpen om alt. Hun vet hun bomma på bildet mtp medisin, hvorfor ikke avkrefte eller bekrefte? For å stoppe evt spekulasjoner. Og her mener jeg hun motsier seg selv ut fra hva hun har sagt tidligere om at effekten av operasjonen har avtatt. Og det gjør det sikkert etterhvert. Men etterlatt inntrykk er at hun svarer det som passer henne best til en hver tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 15. mars 2023 #16839 Del Skrevet 15. mars 2023 (endret) Lily Of the Valley skrev (1 time siden): Og her mener jeg hun motsier seg selv ut fra hva hun har sagt tidligere om at effekten av operasjonen har avtatt. Og det gjør det sikkert etterhvert. Men etterlatt inntrykk er at hun svarer det som passer henne best til en hver tid. Dette ☝🏼💯. Kredibiliteten uteblir. Og hvorfor holder hun informasjon om at hun muligens får medisinsk hjelp i denne sammenhengen? Særlig når Hun trekker frem Omnia som en løsning. Hun kan dele om mindreårige sin helsesituasjon for content på IG, men når det gjelder seg selv så er det åpenbart for «privat». Endret 15. mars 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 15. mars 2023 #16840 Del Skrevet 15. mars 2023 Det er jo åpenbart at HD IKKE ønsker råd eller innspill ift spiseforstyrrelsen, og det bør hun si klart fra om. Mistenker at grunnen til spiseforstyrrelsen i det hele tatt nevnes, samt den hyppige bruken av barnehodet som innhold, er for å sette inn “personlig innhold” på konto. For det slår jo aldri feil at disse postene følges av store mengder reklame. Og er det noe alle influensere vet, så er det at ingen gidder å følge hvis det "bare er reklame". Jeg blir flau på hennes vegne av måten hun svarer en følger på. Følgeren forklarer på en fin måte hva som var løsningen for henne, og HD svarer med: -"Du skal være forsiktig med å si noe bastant om hva som skal til for andre fordi det fungerte for deg😊. Du presenterer dette som en fasit😊". Det stemmer overhodet ikke med det følgeren skrev, og den passiv-aggressive måten hun svarer på....bare flaut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå