Laia Skrevet 11. mars 2023 #16801 Del Skrevet 11. mars 2023 Har ikke sansen for at hun filmer sine kolleger (f.eks. fra den bussen). Godt mulig de har gitt sitt samtykke, men det virker ikke slik når folk blir filmet bakfra, tilsynelatende intetanende. Jeg hadde iallfall aldri godtatt det, og hadde gitt henne klar beskjed om å slutte med det. Det virker som alt MÅ dokumenteres, og at det nesten er noe tvangspreget over det. Vi trenger ikke få alle detaljer fra en jobbreise med kolleger. For øvrig ønsker jeg henne en god miniferie, og håper dette avbrekket vil være godt for henne. 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 11. mars 2023 #16802 Del Skrevet 11. mars 2023 Laia skrev (2 timer siden): Har ikke sansen for at hun filmer sine kolleger (f.eks. fra den bussen). Godt mulig de har gitt sitt samtykke, men det virker ikke slik når folk blir filmet bakfra, tilsynelatende intetanende. Jeg hadde iallfall aldri godtatt det, og hadde gitt henne klar beskjed om å slutte med det. Det virker som alt MÅ dokumenteres, og at det nesten er noe tvangspreget over det. Vi trenger ikke få alle detaljer fra en jobbreise med kolleger. For øvrig ønsker jeg henne en god miniferie, og håper dette avbrekket vil være godt for henne. Det er vel flere som får «ferie» når hun er borte. En eksponerings fri helg der altså 💯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 11. mars 2023 #16803 Del Skrevet 11. mars 2023 Like fascinerende å se bilder av HD som andre har tatt. Er en ting hun mestrer utrolig godt, posering. Skulle dog ønske hun kunne begynne å være mer normal på bilder der hun reklamerer. Kjoler osv faller helt annerledes når posering uteblir, kan fort bli litt lurt for å si det sånn. Virker som hun har det supert på ferien. Lengesiden det har vært en så positiv HD på kanalen ☺️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 11. mars 2023 #16804 Del Skrevet 11. mars 2023 Lileep skrev (5 minutter siden): Like fascinerende å se bilder av HD som andre har tatt. Er en ting hun mestrer utrolig godt, posering. Skulle dog ønske hun kunne begynne å være mer normal på bilder der hun reklamerer. Kjoler osv faller helt annerledes når posering uteblir, kan fort bli litt lurt for å si det sånn. Virker som hun har det supert på ferien. Lengesiden det har vært en så positiv HD på kanalen ☺️ Hvor ser du de? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 11. mars 2023 #16805 Del Skrevet 11. mars 2023 Jeg hadde som kollega (eller venninne for den del) blitt utrolig lei av å gå med en som skal gå å prate til sin egen tlf mens vi er på tur 🙈🙈 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 11. mars 2023 #16806 Del Skrevet 11. mars 2023 43 minutter siden, cerruti said: Hvor ser du de? Snap ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 11. mars 2023 #16807 Del Skrevet 11. mars 2023 Lileep skrev (3 minutter siden): Snap ☺️ Hæ? Hvilken snap? Hva har jeg gått glipp av?😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollo1 Skrevet 11. mars 2023 #16808 Del Skrevet 11. mars 2023 8 minutter siden, Sozzen said: Hæ? Hvilken snap? Hva har jeg gått glipp av?😅 Hun har en snapkonto også.. Helene.drage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollo1 Skrevet 11. mars 2023 #16809 Del Skrevet 11. mars 2023 10 minutter siden, Sozzen said: Hæ? Hvilken snap? Hva har jeg gått glipp av?😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 11. mars 2023 #16810 Del Skrevet 11. mars 2023 1 hour ago, Sozzen said: Jeg hadde som kollega (eller venninne for den del) blitt utrolig lei av å gå med en som skal gå å prate til sin egen tlf mens vi er på tur 🙈🙈 Jeg også! Jeg har tatt meg selv i å se livet gjennom kamera/mobilen før, spesielt når det skjer noe spesielt. Istedenfor å se og være med, blir det sett gjennom kameralinsa. Når jeg ble klar over dette, stoppet jeg å filme/ta bilde under spesielle anledninger (kun noen få bilder for minner) og opplevde alt på en helt annen måte! Det burde HD også gjøre. Glem snap og insta.. ta bilder, men kun til minner og ikke for å dele. Dropp å se helgeturen gjennom kamera på mobilen. Bare ett vanlig tips 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 11. mars 2023 #16811 Del Skrevet 11. mars 2023 Lollo1 skrev (18 minutter siden): Det må være mer en bare posering, det er veldig stor forskjell på hva hun presenterer og virkeligheten. Synd at hun ikke kan vise seg slik hun faktisk ser ut, da hun ser fresh og stilig ut. Det er jo det naturlige som inspirerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 12. mars 2023 #16812 Del Skrevet 12. mars 2023 Lollo1 skrev (1 time siden): Kan man ta skjermbilde på historie på snap uten at det vises for brukeren ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 12. mars 2023 #16813 Del Skrevet 12. mars 2023 Lill skrev (11 timer siden): Det må være mer en bare posering, det er veldig stor forskjell på hva hun presenterer og virkeligheten. Synd at hun ikke kan vise seg slik hun faktisk ser ut, da hun ser fresh og stilig ut. Det er jo det naturlige som inspirerer. Oi, det var virkelig stor forskjell ja. Men helt enig, hun er fresh og stilig og kan helt fint vise seg frem slik hun er. Det var jo virkelig en stor forskjell og plagget falt jo helt annerledes «uten» posering 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 12. mars 2023 #16814 Del Skrevet 12. mars 2023 1 hour ago, irevin said: Oi, det var virkelig stor forskjell ja. Men helt enig, hun er fresh og stilig og kan helt fint vise seg frem slik hun er. Det var jo virkelig en stor forskjell og plagget falt jo helt annerledes «uten» posering Hun glimter til innimellom med naturlige bilder, og da ser hun som du sier fresh og stilig ut. For klær kan hun. Og hun får ofte flere kommentarer på disse bildene mener jeg å huske, så hvorfor hun ikke gjør det hele tiden er litt rart. Iom hun prøver å høste likes omtrent daglig. Får håpe hun en dag innser hvor fresh hun fremstår uten posering 😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 13. mars 2023 #16815 Del Skrevet 13. mars 2023 Fredrikstad71mod skrev (På 12.3.2023 den 1.02): Kan man ta skjermbilde på historie på snap uten at det vises for brukeren ? Hvorfor vil du det ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 13. mars 2023 #16816 Del Skrevet 13. mars 2023 Infinity skrev (45 minutter siden): Hvorfor vil du det ? Jeg har ikke sagt at jeg vil gjøre det . Jeg lurte på det siden ett innlegg litt over sa noe om bilder ( i rød kjole) fra HD sin konto ble delt på snap . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 13. mars 2023 #16817 Del Skrevet 13. mars 2023 Fredrikstad71mod skrev (5 minutter siden): Jeg har ikke sagt at jeg vil gjøre det . Jeg lurte på det siden ett innlegg litt over sa noe om bilder ( i rød kjole) fra HD sin konto ble delt på snap . De som har en gul stjerne på kontoen sin ser bare at noen har tatt screen, men ikke hvem som har gjort det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 13. mars 2023 #16818 Del Skrevet 13. mars 2023 Tessa12 skrev (1 minutt siden): De som har en gul stjerne på kontoen sin ser bare at noen har tatt screen, men ikke hvem som har gjort det. Oki jeg er ikke så inne i dette med snap da jeg ikke har det selv 😅 Men tenkte at HD må da kunne se om noen tok skjermbilde av hennes snap . Men takk for svar 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 13. mars 2023 #16819 Del Skrevet 13. mars 2023 HD valgte altså å leve i nuet på Romaturen, for å ha fokus på selve turen, ikke sosiale medier. Skjønner hva hun mener, men når man er influenser bør man kanskje tenke på at for følgerne er det litt mer spennende å se bilder fra Roma, enn dagens kjole og bakhodet på barnet hennes. Kanskje øve litt på å "være i nuet" på hjemmebane også🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 13. mars 2023 #16820 Del Skrevet 13. mars 2023 (endret) Finlay skrev (7 timer siden): HD valgte altså å leve i nuet på Romaturen, for å ha fokus på selve turen, ikke sosiale medier. Skjønner hva hun mener, men når man er influenser bør man kanskje tenke på at for følgerne er det litt mer spennende å se bilder fra Roma, enn dagens kjole og bakhodet på barnet hennes. Kanskje øve litt på å "være i nuet" på hjemmebane også🤔 Jeg er enig. Her hadde hun en mulighet til å fylle kanalene sine med både mat, opplevelser og fine kjoler i en flott setting, men neida bakhodet av mindreårig og selfier (med posering, filter og andre løsninger) foran speilet er visst det kanalen skal handle om. Endret 13. mars 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå