Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

1 hour ago, net0ty said:

Sterk kritikk av sin egen oppdragelse ved å dele en sånn video på story, og ikke minst, det er alle andre sik feil. 

Hun gjør jo det samme med sitt barn på ett av punktene. Hun skylder på datteren for hvordan livet hennes er på mange forskjellige punkter.. men det ser hun vel ikke selv

A19E365A-6684-4729-AF4A-4DCE46A9DF25.jpeg

• Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kattedama
net0ty skrev (1 time siden):

Sterk kritikk av sin egen oppdragelse ved å dele en sånn video på story, og ikke minst, det er alle andre sik feil. 

Ser hun ikke at det stadige negative fokuset når hun eksponerer mindreårig kan sees i sammenheng med den videoen? Man er gjerne et produkt av egen barndom, og disse mønstrene må endres på gjennom profesjonell hjelp. Jeg er rystet over hva folk gjør for å tjene penger. 

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (9 timer siden):

Ser hun ikke at det stadige negative fokuset når hun eksponerer mindreårig kan sees i sammenheng med den videoen? Man er gjerne et produkt av egen barndom, og disse mønstrene må endres på gjennom profesjonell hjelp. Jeg er rystet over hva folk gjør for å tjene penger. 

Ja, vi er (dessverre) et produkt av egen barndom og menneskene som formet den. Det er en god video hun deler, og det finnes mange av disse på TikTok. Det blir derimot litt rart at hun som influencer deler denne fordi 1) hun indirekte henger ut sin egen familie 2) vi ser henne bruke noen av disse metodene selv. Blant annet blir mye av ansvaret for Helene sine følelser tillagt datteren og stresset ved å være mor. 

En ting er å opplyse, en annen å legge ut til spekulasjoner. Her er sistnevnte strategi brukt og hun kommer ikke så godt ut av det (som vanlig). 

Og jeg er enig i at terapi er det beste for å bryte slike mønstre. 

Endret av *blueberry*
  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å poengtere at man må gå opp en størrelse fordi butikken var utsolgt for størrelsen man vanligvis bruker, når man skal komme med en anbefaling av strømpebukser.

9EC9BFAE-40BB-4A73-9A3F-5A9E5BFB3DDA.jpeg

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
hufsaaaaa skrev (19 minutter siden):

Var det ikke hun som boikottet Zizzi?

Joda, har til og med en «Zizzi sannheten» som et eget innlegg (highlights)  på IG 🙄🙄

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Lill :) said:

Joda, har til og med en «Zizzi sannheten» som et eget innlegg på IG 🙄🙄

22 minutter siden, hufsaaaaa said:

Hun boikotta vel HM også, og ville ikke kjøpe en kjole der pga det. Men etter hun fikk så mye skryt så dreit hun i boikott og kjøpte kjolen, og måtte poengtere at den ble kjøpt i en str mindre. Størrelser er veldig viktig for HD tydeligvis.. 

edit; lurer på hva hun mener med «det går bra, jeg får den på meg»… er det ikke en str større hun har kjøpt? Burde da vitterlig være lett å få på den,

Endret av Lileep
  • Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (46 minutter siden):

Hun boikotta vel HM også, og ville ikke kjøpe en kjole der pga det. Men etter hun fikk så mye skryt så dreit hun i boikott og kjøpte kjolen, og måtte poengtere at den ble kjøpt i en str mindre. Størrelser er veldig viktig for HD tydeligvis.. 

edit; lurer på hva hun mener med «det går bra, jeg får den på meg»… er det ikke en str større hun har kjøpt? Burde da vitterlig være lett å få på den,

Hun boikotter når hun vet hun kan få masse oppmerksomhet....og når stormen har lagt seg så er det ut og shoppe i de butikkene hun * boikottet *....

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En M/L på zizzi tilsvarer uansett alt fra størrelse 48 til 52 i «vanlige» størrelser. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hufsaaaaa skrev (17 timer siden):

Blir litt som å si at man er vegetarianer, men spiser bacon fordi man ikke har funnet noe som er bedre enn det. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, panzerpølsa said:

Blir litt som å si at man er vegetarianer, men spiser bacon fordi man ikke har funnet noe som er bedre enn det. 

Hvorfor boikotta hun de egentlig? Noe i jobbsammenheng? Eller hvordan de produserer klær, som er begrunnelsen hennes for HM nekt. 

Hun er rett og slett ei som er blitt så lite troverdig, at det er helt utrolig hun klarer å få spons og inntekt på den kanalen.. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (17 minutter siden):

Hvorfor boikotta hun de egentlig? Noe i jobbsammenheng? Eller hvordan de produserer klær, som er begrunnelsen hennes for HM nekt. 

Hun er rett og slett ei som er blitt så lite troverdig, at det er helt utrolig hun klarer å få spons og inntekt på den kanalen.. 

Det med Zizzi var fordi ledelsen behandler sine ansatte så dårlig..Men H&M var fordi de skulle ha et mindre utvalg av plus size klær...hvis jeg ikke husker helt feil🤔

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beatbox skrev (16 timer siden):

Det med Zizzi var fordi ledelsen behandler sine ansatte så dårlig..Men H&M var fordi de skulle ha et mindre utvalg av plus size klær...hvis jeg ikke husker helt feil🤔

Det var noe slikt ja. Jeg er ansatt i Zizzi på 9. året nå og kjente meg ikke igjen i fremstillingen hennes. 

Forøvrig er den strømpebukse i rett størrelse til henne etter det jeg kan bedømme. Om hun skulle ha S/M (42-48) så hadde hun jo fint fått tak i det andre steder.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (2 timer siden):

Det var noe slikt ja. Jeg er ansatt i Zizzi på 9. året nå og kjente meg ikke igjen i fremstillingen hennes. 

Forøvrig er den strømpebukse i rett størrelse til henne etter det jeg kan bedømme. Om hun skulle ha S/M (42-48) så hadde hun jo fint fått tak i det andre steder.

Nemlig! :) Men vi vet jo alle at hun er Dramaqueen og en mester i å overdrive og lage en stor sak ut av småtteri🙄

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt undøvendig info om mini, så forteller hun at hun skal reise. Blir nok godt for henne å komme vekk fra hverdagen, kanskje det blir en helg uten sutring og deling av info om barnet? Lov å håpe? Kanskje hun ser det påvirker kanalen positivt å droppe sutringen osv, og fortsetter?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lileep skrev (3 timer siden):

Etter litt undøvendig info om mini, så forteller hun at hun skal reise. Blir nok godt for henne å komme vekk fra hverdagen, kanskje det blir en helg uten sutring og deling av info om barnet? Lov å håpe? Kanskje hun ser det påvirker kanalen positivt å droppe sutringen osv, og fortsetter?

Tipper det kommer en rant om at hun føler seg som en dårlig mor som koser seg med egentid eller noe. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kikket innom profilen hennes, og stusset på at med nesten 30K følgere, er det én person som har kommentert på posten hennes om kvinnedagen. Det er vanligvis noe som engasjerer de fleste. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun hadde godt av denne turen 🥰 håper tiden kan hjelpe henne å reflektere litt, så kan de ta en samtale hjemme senere om eksponering av lille. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnwife skrev (33 minutter siden):

Tror hun hadde godt av denne turen 🥰 håper tiden kan hjelpe henne å reflektere litt, så kan de ta en samtale hjemme senere om eksponering av lille. 

Enig😉Ikke det at en helg gjør det, men er jo lov å håpe at hun ikke går rett på innlegg med «dårlig samvittighet», «vært litt mye», «mye som skjer i kulissene» osv. Håper helgen gir henne et positivt boost🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...