*blueberry* Skrevet 27. februar 2023 #16681 Del Skrevet 27. februar 2023 (endret) Hvor er egentlig alle disse influencerne som bare deler det positive og glam? Den nye trenden er da å dele alle sider, og spesielt bruke negative perioder for sympati. Sophie Elise, Iselin Guttormsen, Annijor, Emilie Nereng og alle de andre deler da negative sider ved livet de også. De andre er bedre på balansen enn Helene da, for jeg regner med livet hennes ikke bare er negativt selv om det fremstår slik på SoMe. Mange deler også mest i ettertid, noe som gir dem bedre kontroll på innholdet og fremstillingen. Helene virker å dele veldig spontant i dårlige perioder, og i det siste har det nesten eksklusivt gått ut over barnet. Barneeksponeringen hennes har økt mens til og med Nyhus familien (som har bygd sitt brand rundt barna sine) har endret retning. Nå har de fått mulighet til å basere inntekten sin mer på klær, men Helene vil aldri få slike muligheter fordi hun fremstår så uprofesjonell og klagete. Hun har ingen struktur og deler i perioder helt ukritisk samtidig som hun kaster seg på trender selv om hun gjør det samme hun kritiserer andre for. Dagens forsvarstale er så dum og uten selvinnsikt at jeg tror hun aldri vil få tilbake den profilen hun var. Hun har gått i samme felle som CBE og AR, og vil nok aldri bli aktuell igjen. Å forsvare SoMe bruken med at det er en del av inntekten hennes er heller ikke spesielt troverdig etter at avisen postet inntekt/ formue i fjor. Endret 27. februar 2023 av *blueberry* 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvasierdu Skrevet 27. februar 2023 #16682 Del Skrevet 27. februar 2023 Hvorfor slutter hun å trene? Hvorfor slutter hun å ta tak i spiseforstyrrelsen? Hvorfor slutter hun å være mer aktiv på insta? Hvorfor slutter hun å ta tak i ting??? 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 27. februar 2023 #16683 Del Skrevet 27. februar 2023 (endret) 15 minutter siden, Hvasierdu said: Hvorfor slutter hun å trene? Hvorfor slutter hun å ta tak i spiseforstyrrelsen? Hvorfor slutter hun å være mer aktiv på insta? Hvorfor slutter hun å ta tak i ting??? Slutter ikke med ting fordi liver skjer.. sier dama som alltid unnskylder med «livet skjer» og dermed ikke klarer å fullføre ting!🤓 Kl er halv tolv, og allerede har det vært klage på håret, klage på følgere som stiller spørsmål og klage på øyenbryna! God negativ start på dagen i kjent HD stil 🤓 Endret 27. februar 2023 av Lileep 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 27. februar 2023 #16684 Del Skrevet 27. februar 2023 Så IG kontoen hennes er inntekt nå? Sist hun hadde en rant, var det bare en hobby (ikke for inntekten sin skyld). Litt spesielt å ha en hobby som var registrert som et enkeltmannsforetak, men i HD sin verden er alt mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 27. februar 2023 #16685 Del Skrevet 27. februar 2023 Lileep skrev (10 minutter siden): Slutter ikke med ting fordi liver skjer.. sier dama som alltid unnskylder med «livet skjer» og dermed ikke klarer å fullføre ting!🤓 Kl er halv tolv, og allerede har det vært klage på håret, klage på følgere som stiller spørsmål og klage på øyenbryna! God negativ start på dagen i kjent HD stil 🤓 Triste greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 27. februar 2023 #16686 Del Skrevet 27. februar 2023 Lill skrev (25 minutter siden): Så IG kontoen hennes er inntekt nå? Sist hun hadde en rant, var det bare en hobby (ikke for inntekten sin skyld). Litt spesielt å ha en hobby som var registrert som et enkeltmannsforetak, men i HD sin verden er alt mulig. Fort gjort å glemme at man lever på en løgn....det var hobby igår men en del av inntekten idag...akkurat...Og når man lever på en løgn er det umulig å være ærlig med seg selv og andre! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 27. februar 2023 #16687 Del Skrevet 27. februar 2023 Beatbox skrev (3 timer siden): Fort gjort å glemme at man lever på en løgn....det var hobby igår men en del av inntekten idag...akkurat...Og når man lever på en løgn er det umulig å være ærlig med seg selv og andre! Jeg bryr meg ikke om hun er ærlig eller ikke når det gjelder årsaken til IG kontoen, vi vet alle at det handler om penger/spons. Men det som er sterkt kritikkverdig er hennes stadige løsninger på vekt/livsstils endringer som gjerne er kommersialisert og i tillegg er så fluffete fremstilt at rent faglig hadde det falt helt igjennom. Det er den store «løgnen» om å være inspirasjon som pluss zise modell når det passer seg slik, og selge inn løsninger for å gå ned i vekt i den neste som er problematisk. Man kan ikke legge den strategien på mental helse, spiseforstyrrelse eller andre alvorlige ting , det er influenser linjen hun har lagt seg på og ingenting annet. Denne stadige unødvendige eksponeringen/utleveringen av mindreårig viser at det kun handler om å selge inn venninne narrative for å være aktuell og pushe reklame. Ergo det er pengene som rår på hennes IG konto og intet annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 27. februar 2023 #16688 Del Skrevet 27. februar 2023 Lill skrev (3 minutter siden): Jeg bryr meg ikke om hun er ærlig eller ikke når det gjelder årsaken til IG kontoen, vi vet alle at det handler om penger/spons. Men det som er sterkt kritikkverdig er hennes stadige løsninger på vekt/livsstils endringer som gjerne er kommersialisert og i tillegg er så fluffete fremstilt at rent faglig hadde det falt helt igjennom. Det er den store «løgnen» om å være inspirasjon som pluss zise modell når det passer seg slik, og selge inn løsninger for å gå ned i vekt i den neste som er problematisk. Man kan ikke legge den strategien på mental helse, spiseforstyrrelse eller andre alvorlige ting , det er influenser linjen hun har lagt seg på og ingenting annet. Denne stadige unødvendige eksponeringen/utleveringen av mindreårig viser at det kun handler om å selge inn venninne narrative for å være aktuell og pushe reklame. Ergo det er pengene som rår på hennes IG konto og intet annet. ☝️Dette!!👏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 27. februar 2023 #16689 Del Skrevet 27. februar 2023 (endret) Sjekk fakta HD før du prøver deg på en reel som skal fokusere på noe viktig. Gyldendal har gått ut med at de ikke vil gjøre endringer. Greit å få med? Ser poenget hennes, men greit å ha med all fakta når noe skal henges ut. Endret 27. februar 2023 av Lileep 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 27. februar 2023 #16690 Del Skrevet 27. februar 2023 5 minutter siden, Lileep said: Sjekk fakta HD før du prøver deg på en reel som skal fokusere på noe viktig. Gyldendal har gått ut med at de ikke vil gjøre endringer. Greit å få med? Påstår hun at Gyldendal vil gjøre endringer da? Det er Puffin som gjør endringene (og nå skal utgi de uendrede tekstene i tillegg). Syns uansett hun er litt sent ute her, og det er vanskelig å ta henne på alvor, umulig å vite hva hun egentlig mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 27. februar 2023 #16691 Del Skrevet 27. februar 2023 (endret) 2 minutter siden, Albbas said: Påstår hun at Gyldendal vil gjøre endringer da? Det er Puffin som gjør endringene (og nå skal utgi de uendrede tekstene i tillegg). Syns uansett hun er litt sent ute her, og det er vanskelig å ta henne på alvor, umulig å vite hva hun egentlig mener. Gyldendal er de som har Roal Dahl sine bøker i Norge, så er jo de som evt ville gjort endringene. Så ja, på en måte henger hun de ut. Hun burde heller gi de ros for å ikke føye seg etter, og stå imot endringene. Da hadde posten vært mye bedre. Men det er min mening. Edit; skal de gi ut usensurert og sensurert? Det har jeg ikke fått med meg. Isåfall er jo det bra, da kan man selv velge hva som leses for barna. Men er helt enig med HD at enorm er verre enn tjukk, så ser poenget hennes. Jeg syns bare hele posten feiler når mye fakta uteblir. Hun har jo ikke peiling på sakens utvikling. Endret 27. februar 2023 av Lileep 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 27. februar 2023 #16692 Del Skrevet 27. februar 2023 Snakk om å gå på tomgang....🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 27. februar 2023 #16693 Del Skrevet 27. februar 2023 Jeg reagerer på vinklingen hennes her. Hun skriver: «Når folk tror det er bedre å bli kalt «enorm» og «ekkel» framfor «tykk» og «stygg»» Hvem er folk? Prøver hun å dikte opp enda en hypotetisk situasjon som aldri har skjedd men i følge henne kunne ha skjedd, der folk sier eller mener noe som hun kan bli fornærmet av? Reaksjonene tyder vel heller på at dette er noe folk IKKE er enig i, eller har jeg misforstått helt? 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 27. februar 2023 #16694 Del Skrevet 27. februar 2023 (endret) ¤flicka¤ skrev (10 minutter siden): Jeg reagerer på vinklingen hennes her. Hun skriver: «Når folk tror det er bedre å bli kalt «enorm» og «ekkel» framfor «tykk» og «stygg»» Hvem er folk? Prøver hun å dikte opp enda en hypotetisk situasjon som aldri har skjedd men i følge henne kunne ha skjedd, der folk sier eller mener noe som hun kan bli fornærmet av? Reaksjonene tyder vel heller på at dette er noe folk IKKE er enig i, eller har jeg misforstått helt? Hun hiver seg på nok en trend men er nok for sent ute. Endret 27. februar 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 27. februar 2023 #16695 Del Skrevet 27. februar 2023 8 minutter siden, ¤flicka¤ said: Jeg reagerer på vinklingen hennes her. Hun skriver: «Når folk tror det er bedre å bli kalt «enorm» og «ekkel» framfor «tykk» og «stygg»» Hvem er folk? Prøver hun å dikte opp enda en hypotetisk situasjon som aldri har skjedd men i følge henne kunne ha skjedd, der folk sier eller mener noe som hun kan bli fornærmet av? Reaksjonene tyder vel heller på at dette er noe folk IKKE er enig i, eller har jeg misforstått helt? Nei, er HD som evt misforstår. Puffin er jo de som ville ha endringene, ikke folket. Folket er jo de som reagerer på Puffins forslag. Men det virker ikke som HD forstår det. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halloi Skrevet 27. februar 2023 #16696 Del Skrevet 27. februar 2023 Jeg tenker at to av grunnene til at hun ikke vil droppe sosiale medier er fordi hun ikke har noe særlig venninner i sitt virkelige liv, men her har et slags samfunn der hun er den populære i "vennegjengen", samt at hun lever på kommentarer, likes og helt sikkert private meldinger fra menn som tenner på henne. Litt ubehagelig å tenke på at på samme plattform som hun melker den type oppmerksomhet fra hennes mannlige følgere, deler hun også så mye av barnet sitt. 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 27. februar 2023 #16697 Del Skrevet 27. februar 2023 (endret) Albbas skrev (5 timer siden): Påstår hun at Gyldendal vil gjøre endringer da? Det er Puffin som gjør endringene (og nå skal utgi de uendrede tekstene i tillegg). Syns uansett hun er litt sent ute her, og det er vanskelig å ta henne på alvor, umulig å vite hva hun egentlig mener. Hun har nok lest en gammel artikkel. Gyldendal sa i starten av denne saken at de muligens ville gjøre det samme her i Norge. Når det er sagt så må jeg si de norske mediene ikke har oversatt denne saken så bra. Jeg er veldig imot endringene, men det er ikke slik at tjukk skal erstattes av enorm. Setningen «he was enormously fat” skal erstattes med “he was enormous”. De skal rett og slett fjerne ordet «feit». Men igjen så hiver hun seg på det som er i vinden, dog altfor sent, samt ikke setter seg inn i det. Det blir ikke så bra på den måten. Endret 27. februar 2023 av *blueberry* 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 28. februar 2023 #16698 Del Skrevet 28. februar 2023 Noen som får opp kommentaren til maiskolbe under det innlegget til HD i går som stod der da ? Har HD sletta det ? Ser bare ei som svarer til maiskolbe og ikke noe mere …. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 28. februar 2023 #16699 Del Skrevet 28. februar 2023 51 minutter siden, Fredrikstad71mod said: Noen som får opp kommentaren til maiskolbe under det innlegget til HD i går som stod der da ? Har HD sletta det ? Ser bare ei som svarer til maiskolbe og ikke noe mere …. Tipper hun blokka brukeren jeg. Dette er innlegga som sto. Sannheten svir tenker jeg. 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 28. februar 2023 #16700 Del Skrevet 28. februar 2023 Fredrikstad71mod skrev (2 timer siden): Noen som får opp kommentaren til maiskolbe under det innlegget til HD i går som stod der da ? Har HD sletta det ? Ser bare ei som svarer til maiskolbe og ikke noe mere …. Ser ut som tilsvaret også er slettet....tåler ikke kritikk den dama der...og den kritikken var saklig!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå