Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Episoder med hyperaktivitet som impulsivt kommuniseres i monitor. Så kommer fasen med vansker med gjennomføring og tankekjør og indre uro som avhjelpes med hårføner. Kanskje hun har adhd? 

Jeg syns synd i henne. Må være utrolig hardt sette seg "hårete mål" for hele verden, og så ikke nå dem. Barber målene, tenker jeg. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

keiserenernaken skrev (42 minutter siden):

Episoder med hyperaktivitet som impulsivt kommuniseres i monitor. Så kommer fasen med vansker med gjennomføring og tankekjør og indre uro som avhjelpes med hårføner. Kanskje hun har adhd? 

Jeg syns synd i henne. Må være utrolig hardt sette seg "hårete mål" for hele verden, og så ikke nå dem. Barber målene, tenker jeg. 

Og kanskje hold de målene privat slik at fallhøyden ikke blir så ekstremt høy. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mange ganger hun har nevnt dødsfall, sykdom, sykehus og sliten siste ukene. Går på evig repeat. Det jeg ikke skjønner er denne voldsomme trangen til å gjenta seg selv ang dette så til de grader. Dødsfall og sykehusinnleggelse innad i familien er ganske personlig, og følgerene trenger ikke høre om det 20 ganger. Legevaktsbesøk med mini er også nevnt en del ganger, hvorfor? 

Hun virker helt manisk opptatt av å syte/klage og må derfor gjenta ting til det uendelige. 

• Liker 19
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (27 minutter siden):

Lurer på hvor mange ganger hun har nevnt dødsfall, sykdom, sykehus og sliten siste ukene. Går på evig repeat. Det jeg ikke skjønner er denne voldsomme trangen til å gjenta seg selv ang dette så til de grader. Dødsfall og sykehusinnleggelse innad i familien er ganske personlig, og følgerene trenger ikke høre om det 20 ganger. Legevaktsbesøk med mini er også nevnt en del ganger, hvorfor? 

Hun virker helt manisk opptatt av å syte/klage og må derfor gjenta ting til det uendelige. 

Det er viktig for henne å få frem at det ikke er henne selv som er problemet når det kommer til struktur og rutiner. Derfor må hun få frem at det skjer så mye rundt henne, som gjør at det ikke er mulig å ta tak i egen situasjon. 

• Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, panzerpølsa said:

Det er viktig for henne å få frem at det ikke er henne selv som er problemet når det kommer til struktur og rutiner. Derfor må hun få frem at det skjer så mye rundt henne, som gjør at det ikke er mulig å ta tak i egen situasjon. 

Og jammen meg en ny påminnelse på story også. Kan ikke annet enn å syns synd på henne egentlig. Alle rundt er årsaken til hennes manglende egentid, manglende motivasjon og gjennomføringsevne. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (11 minutter siden):

Og jammen meg en ny påminnelse på story også. Kan ikke annet enn å syns synd på henne egentlig. Alle rundt er årsaken til hennes manglende egentid, manglende motivasjon og gjennomføringsevne. 

Synes ikke synd på noen som velger å skylde på alt og alle fordi de ikke eier et snev av selvinnsikt....mer synd på de som er rundt henne og må forholde seg til bitchnykker 24/7🙄

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Beatbox said:

Synes ikke synd på noen som velger å skylde på alt og alle fordi de ikke eier et snev av selvinnsikt....mer synd på de som er rundt henne og må forholde seg til bitchnykker 24/7🙄

Det er sant. Enig! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BlackFairy skrev (5 timer siden):

Blir vanskelig å ringe med et tomt mobildeksel 🤷🏽‍♀️

95E29828-5E1C-49CC-A741-A0B459437704.jpeg

Man kan «ta» Helene på mye, men å kritisere henne for å bruke et tomt mobildeksel (som veldig mange influencere som ikke har en ekstra telefon til overs gjør på bilder og reels) blir for dumt! 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oatmeal skrev (4 timer siden):

Man kan «ta» Helene på mye, men å kritisere henne for å bruke et tomt mobildeksel (som veldig mange influencere som ikke har en ekstra telefon til overs gjør på bilder og reels) blir for dumt! 

Ser bare ikke relevansen i forhold til caption under bildet. Hvorfor ta et oppstilt bilde på badet med et tomt mobildeksel mot øret. Hva skal det liksom illustrere?

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BlackFairy skrev (13 minutter siden):

Ser bare ikke relevansen i forhold til caption under bildet. Hvorfor ta et oppstilt bilde på badet med et tomt mobildeksel mot øret. Hva skal det liksom illustrere?

Det er samme bilde hun brukte en lørdag morgen, hvor hun skrev noe om hvordan man føler seg når en venninne ringer før åtte eller noe sånt, ang barn som ikke sover på natt, husker ikke helt, den gangen passet det inn. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor måtte barnet eksponeres i dag?

Ikke gjorde hun noe rart, ikke presterte hun noe, ikke gråt, badet, sang, hoppet, var barbert på hodet, hostet....

Hun hadde på seg en stripete genser?

Det er helt likegyldig hvem som valgte genseren, det var barnet som ble eksponert. Hva er det du ikke skjønner Helene? Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet :vetikke:

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammf skrev (51 minutter siden):

Og hvorfor måtte barnet eksponeres i dag?

Ikke gjorde hun noe rart, ikke presterte hun noe, ikke gråt, badet, sang, hoppet, var barbert på hodet, hostet....

Hun hadde på seg en stripete genser?

Det er helt likegyldig hvem som valgte genseren, det var barnet som ble eksponert. Hva er det du ikke skjønner Helene? Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet :vetikke:

Det blir sånn når hun ikke har noe annet å by på...da må man ty til moneymagneten....slik som søte små barn er og brukes til av altfor mange influencere🙄

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beatbox skrev (34 minutter siden):

Det blir sånn når hun ikke har noe annet å by på...da må man ty til moneymagneten....slik som søte små barn er og brukes til av altfor mange influencere🙄

MeN bRaNdEt HeNnEs Er Jo IkKe AvHeNgIg Av BaRnET 🤪

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
hufsaaaaa skrev (2 timer siden):

MeN bRaNdEt HeNnEs Er Jo IkKe AvHeNgIg Av BaRnET 🤪

Dette er så selvmotsigende. Hvis det ikke er avhengig av barnet, hvorfor eksponerer hun henne? Selvinnsikt!!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily Of the Valley
*blueberry* skrev (15 minutter siden):

Dette er så selvmotsigende. Hvis det ikke er avhengig av barnet, hvorfor eksponerer hun henne? Selvinnsikt!!

Et ekstremt ønske om oppmeksomhet tenker jeg. Holde «venninnene» oppdatert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting HD ønsker å si nei til 2023: Negativ tankegang. Urimelige krav til seg selv. Bodyshaming. Overtenking. 

Veldig synd at 2023 ser ut til å være året hun virkelig velger å si JA til eksponering av barn. For så ille som det er nå har det vel ikke vært før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (10 minutter siden):

Ting HD ønsker å si nei til 2023: Negativ tankegang. Urimelige krav til seg selv. Bodyshaming. Overtenking. 

Veldig synd at 2023 ser ut til å være året hun virkelig velger å si JA til eksponering av barn. For så ille som det er nå har det vel ikke vært før.

Og legg merke til at alt hun ønsker å si nei til gjelder kun henne... egoisme på høyt nivå 🙄

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...