Tessa12 Skrevet 23. februar 2023 #16621 Del Skrevet 23. februar 2023 net0ty skrev (1 time siden): Mensentruse til gravide? Neida, det ligger med link til gravidundertøy med lekkasje»sikring», noen blir jo litt lekk da de går gravide, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 23. februar 2023 #16622 Del Skrevet 23. februar 2023 Fredrikstad71mod skrev (43 minutter siden): Så det der nettop nå selv å tenkte det samme … og det er ikke vondt ment men var noe med «formen/fasongen» som var litt ny for meg men det kan jo være pga at hun har endret vinkel ? Hun er ikke gravid, hun linket til gravidundertøy der fra samme merket. Med litt av samme evnen som mensentrusen, men mtp urinlekkasje tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
platypus Skrevet 23. februar 2023 #16623 Del Skrevet 23. februar 2023 Der var det mer barn i monitor, ja. Der det atter en gang nevnes lite søvn (noe som jo er vanlig når man har små barn, men alvorlig talt, hvorfor må hun påpeke dette så ofte som hun gjør?). Sier sitt også at mors blikk er festet på telefonen i stedet for på barnet. Jeg ER så glad det ikke finnes bilde av meg som 1,5 åring i mammas armer der hun kysser meg i pannen og samtidig klager på lite søvn pga meg. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jammf Skrevet 23. februar 2023 #16624 Del Skrevet 23. februar 2023 Det å se kjærlighet mellom mor og barn er aldri feil, med mindre: Den som ser på bildet lurer på om matchende antrekk var tilfeldig eller om det er en hensikt bak Dette er en mor som har "lovet" sitt barn å ikke være en av dem som eksponerer barn - men gjør det likevel Nok en gang hint om offerrollen til mor som har dette barnet som ikke gir mor nok hvile tross den store kjærligheten vi er vitne til Hva er det egentlig mor forsøker å kommunisere? Er speilet virkelig så skittent? 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 23. februar 2023 #16625 Del Skrevet 23. februar 2023 Klager på at livet er kjipt om dagen. Klager på at hun ikke får så mye tid med arvingen, men er sjeleglad for at familien vil passe henne. Kunne ikke dele favorittretten, men legger ut nytt bilde av arvingen i feed. Bra jobba Helene, bra jobba!! 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 23. februar 2023 #16626 Del Skrevet 23. februar 2023 Jammf skrev (1 time siden): Det å se kjærlighet mellom mor og barn er aldri feil, med mindre: Den som ser på bildet lurer på om matchende antrekk var tilfeldig eller om det er en hensikt bak Dette er en mor som har "lovet" sitt barn å ikke være en av dem som eksponerer barn - men gjør det likevel Nok en gang hint om offerrollen til mor som har dette barnet som ikke gir mor nok hvile tross den store kjærligheten vi er vitne til Hva er det egentlig mor forsøker å kommunisere? Er speilet virkelig så skittent? Hun kommuniserer at hun trenger å fylle opp feeden med noe annet enn det vanlige? Hun deler jo ikke hva favorittretten til mindreårig er, så da er vel det greit å dele bilde i feeden, eksponerer jo tross alt ikke det mest private 🙄🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 24. februar 2023 #16627 Del Skrevet 24. februar 2023 net0ty skrev (12 timer siden): Mensentruse til gravide? Vet ikke med dere men det første symptomet mitt på graviditet var at mensen forsvant 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebi Skrevet 24. februar 2023 #16628 Del Skrevet 24. februar 2023 Mer å mer eksponering av barn. Noe funker ikke i topplokket hennes. Åneeei jeg kan ikke si hva hun elsker å spise men her er bilde av henne. 😫 Skjerpings Drage. 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 24. februar 2023 #16629 Del Skrevet 24. februar 2023 40 minutter siden, Hebi said: Mer å mer eksponering av barn. Noe funker ikke i topplokket hennes. Åneeei jeg kan ikke si hva hun elsker å spise men her er bilde av henne. 😫 Skjerpings Drage. Trodde faktisk hun fikk en oppvekker og skulle stoppe iom hun ikke vil vise favorittmaten. Men hun skjønner tydeligvis ikke hva kritikken går ut på, hva eksponering av mindreårig går ut på, hva som er feil å legge ut.. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 24. februar 2023 #16630 Del Skrevet 24. februar 2023 Måtte le lutt av dagens: Ski-dag på jobb men har ingenting, sir ho som har reklamert i hue og rævva fra Twentyfour…….. 🙊 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvasierdu Skrevet 24. februar 2023 #16631 Del Skrevet 24. februar 2023 "Ekstremt høye krav" og "evig opptatt å finne løsninger" Likevel så er det syting og klaging over den minste hverdagslige tingen. Og hun som skulle starte treningen? Er det så vanskelig å få inn en økt? Alle hashtaggene som er retter mot barnet. Det vil si at det er barnet som har vært på legevakta??? Hvorfor dra opp #toddler og #momlife dersom ikke gjelder barnet??? 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvasierdu Skrevet 24. februar 2023 #16632 Del Skrevet 24. februar 2023 Når du nærmer deg 40 årene, og ikke takler at livet skjer... 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 24. februar 2023 #16633 Del Skrevet 24. februar 2023 Jeg skjønner ingenting av at hun mener at hun stiller så ekstremt høye krav til seg selv. Hun er den jeg kjenner som får gjennomført desidert minst. Det er bare klaging på alt hun ikke får til. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 24. februar 2023 #16634 Del Skrevet 24. februar 2023 Jolanda skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner ingenting av at hun mener at hun stiller så ekstremt høye krav til seg selv. Hun er den jeg kjenner som får gjennomført desidert minst. Det er bare klaging på alt hun ikke får til. Jeg tror absolutt hun har høye krav til seg selv, til og med for høye. Sånn jeg leser HD, så feiler hun på gjennomføringen. Ved å senke kravene og ikke minst jobbe med gjennomføringene, ville hun fått bedre resultater. Nå virker det til at det meste blir litt halvveis. Når ting blir halvveis, eller ikke som planlagt så kommer klagingen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 24. februar 2023 #16635 Del Skrevet 24. februar 2023 (endret) 10 minutter siden, Jolanda said: Jeg skjønner ingenting av at hun mener at hun stiller så ekstremt høye krav til seg selv. Hun er den jeg kjenner som får gjennomført desidert minst. Det er bare klaging på alt hun ikke får til. Når hun muligens har krav om å bli slank, få midje og synlige kragebein helst igår, da har man ekstremt høye krav og null sjans til å gjennomføre. Så jo, jeg tror hun har ekstremt høye krav til seg selv hele tiden, derfor hun ikke klarer å gjennomføre noe Endret 24. februar 2023 av Lileep 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 24. februar 2023 #16636 Del Skrevet 24. februar 2023 Jeg kjenner jo overhode ikke Helene personlig og er åpen for at jeg kan bomme fullstendig men hver gang hun skriver at hun setter så høye krav til seg selv så stusser jeg veldig.. Grunnen til at jeg stusser fordi jeg sitter med helt motsatt inntrykk. At hun gidd lite og gir opp med en gang om hun prøver.. Så hvis noen hadde bedt meg si hvordan jeg ser for meg hvordan henne og livet hennes er så sier jeg at jeg tror hun er rimelig lat og leter etter grunner til å slippe å gjøre ting som krever litt energi. En som helst ikke vil lage middag, en som roter og gidd ikke rydde, en som ikke gidd å ta turer med hunden osv. En som rett og slett liker sofalivet. Dette har ingenting med at hun er overvektig å gjøre men dette er inntrykkene hun gir meg. Så kan hun i perioder gå all in for noe og så ryker det etter en stund. Så vil hun så gjerne framstå som det motsatte av det jeg skriver her og da faller alt sammen.. Jeg ser liksom for meg et bilde der hun sitter i sofaen hele dagen om hun kan mens mannen løper rundt å rydder, vasker og lufter hunden. Og igjen. Jeg kan bomme fullstendig. 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 24. februar 2023 #16637 Del Skrevet 24. februar 2023 4 minutter siden, Sozzen said: Jeg kjenner jo overhode ikke Helene personlig og er åpen for at jeg kan bomme fullstendig men hver gang hun skriver at hun setter så høye krav til seg selv så stusser jeg veldig.. Grunnen til at jeg stusser fordi jeg sitter med helt motsatt inntrykk. At hun gidd lite og gir opp med en gang om hun prøver.. Så hvis noen hadde bedt meg si hvordan jeg ser for meg hvordan henne og livet hennes er så sier jeg at jeg tror hun er rimelig lat og leter etter grunner til å slippe å gjøre ting som krever litt energi. En som helst ikke vil lage middag, en som roter og gidd ikke rydde, en som ikke gidd å ta turer med hunden osv. En som rett og slett liker sofalivet. Dette har ingenting med at hun er overvektig å gjøre men dette er inntrykkene hun gir meg. Så kan hun i perioder gå all in for noe og så ryker det etter en stund. Så vil hun så gjerne framstå som det motsatte av det jeg skriver her og da faller alt sammen.. Jeg ser liksom for meg et bilde der hun sitter i sofaen hele dagen om hun kan mens mannen løper rundt å rydder, vasker og lufter hunden. Og igjen. Jeg kan bomme fullstendig. Neida, samme inntrykk her, dessverre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvasierdu Skrevet 24. februar 2023 #16638 Del Skrevet 24. februar 2023 Lileep skrev (1 time siden): Neida, samme inntrykk her, dessverre. Er det hun gir uttrykk for. Men som sagt, det kan være totalt mottsatt, men da tror jeg det hadde blitt dokumentert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 24. februar 2023 #16639 Del Skrevet 24. februar 2023 Har samme inntrykk og hun gjør ikke noe innsats i å motbevise det.. Heller tvert imot.. Høye forventninger til seg selv er bare en dårlig unnskyldning og et skalkeskjul. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 25. februar 2023 #16640 Del Skrevet 25. februar 2023 Det er fryktelig stygt av meg å si det men det er jo hennes egen feil at jeg sitter med det inntrykket. Jeg tror og at hvis hun faktisk var mye aktiv og gikk på tur med hunden, løp på den fantastiske tredemøllen hun har reklamert for osv så hadde dette blitt delt på story. Veldig rart om hun ikke hadde delt det når vi ser hvor mye rart hun legger ut. 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå