Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, FotbaIlflua skrev:

Nå testet jeg, kun som et eksperiment, den siste poseringen til Helene i stringtrusen med rumpa i fokus. Altså, fy faen for en forskjell!! Rumpa mi gikk fra halvflat og deigete til fitness kun ved å løfte ene foten, bøye meg litt framover, stikke ut rumpen og vri den i riktig vinkel. WTF?!? Jeg utfordrer dere til å prøve selv, jeg fikk helt sjokk over hvor stor forskjell det var! 

Ikke glem armen som blokkerer magen da... Skal øve meg litt selv også. Men blir det noen bilder er det kun for min kjæres øyne 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, FotbaIlflua skrev:

Nå testet jeg, kun som et eksperiment, den siste poseringen til Helene i stringtrusen med rumpa i fokus. Altså, fy faen for en forskjell!! Rumpa mi gikk fra halvflat og deigete til fitness kun ved å løfte ene foten, bøye meg litt framover, stikke ut rumpen og vri den i riktig vinkel. WTF?!? Jeg utfordrer dere til å prøve selv, jeg fikk helt sjokk over hvor stor forskjell det var! 

Det må jeg og prøve ut 😊

Men forsvinner cellulitter og på den poseringer? For den huden på rompen var jo like glatt som en babyrompe, og uten en celullitt! 😳

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Plannergirl said:

Også, for min del, er det er forskjell på å vise seg i bikini når man er på stranden osv og å stå i truse og t-skjorte foran speilet hjemme. Det handler om kontekst, og dette er det som plager meg mest. Hvis konteksten er «riktig» tenker jeg ikke så mye over kroppsfokuset, men hvis det er litt malplassert blir det så opplagt at fokuset er kropp. 

Ja, vil tro dette gjelder de fleste :) 

isteden for å forklare hvorfor hun bruker så mye kropp som reklame for sitt budskap, så sier hun at hun ikke viser mye kropp?
Hilsen hun som er allergisk mot trenings overdeler og hvis hun har en på, så drar hun den opp 🤷🏻‍♀️
(Et lite tips , hvis man ønsker å bli tatt seriøst, så svar saklig ellers drukner budskapet Helene ;) ) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stepbystep skrev:

Det må jeg og prøve ut 😊

Men forsvinner cellulitter og på den poseringer? For den huden på rompen var jo like glatt som en babyrompe, og uten en celullitt! 😳

Faktisk så hadde det også effekt på celulitter, siden huden blir strekt ut i denne posisjonen😅 Lys og skygge samt filter hjelper nok også 😉

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Nå testet jeg, kun som et eksperiment, den siste poseringen til Helene i stringtrusen med rumpa i fokus. Altså, fy faen for en forskjell!! Rumpa mi gikk fra halvflat og deigete til fitness kun ved å løfte ene foten, bøye meg litt framover, stikke ut rumpen og vri den i riktig vinkel. WTF?!? Jeg utfordrer dere til å prøve selv, jeg fikk helt sjokk over hvor stor forskjell det var! 

Den oppskriften er det ikke mye å få sjokk over. Alle influencere har gjort det i mange år, men du vil jo ha egne regler fot HD🤷‍♀️
 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
4 minutter siden, *Stjerne*støv* skrev:

Ja, vil tro dette gjelder de fleste :) 

isteden for å forklare hvorfor hun bruker så mye kropp som reklame for sitt budskap, så sier hun at hun ikke viser mye kropp?
Hilsen hun som er allergisk mot trenings overdeler og hvis hun har en på, så drar hun den opp 🤷🏻‍♀️
(Et lite tips , hvis man ønsker å bli tatt seriøst, så svar saklig ellers drukner budskapet Helene ;) ) 

Apropos dette med treningstøy, når hun bare går i tights og trenings-bh så tenker jeg ikke over det, det er jo ganske normalt nå. Men, når hun har t-skjorte over, men drar den opp DA endrer fokuset seg veldig. Hun viser vel egentlig det samme, men fokuset blir et helt annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Plannergirl
Akkurat nå, Infinity skrev:

Den oppskriften er det ikke mye å få sjokk over. Alle influencere har gjort det i mange år, men du vil jo ha egne regler fot HD🤷‍♀️
 

Sånn jeg har forstått det kritiserer vi alle for disse tingene, inkludert HD. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, FotbaIlflua skrev:

Ja. Ser litt annerledes ut der en på bildene på insta, ikke sant?

Men det så jo ikke noe annerledes ut enn de andre videoene hun legger ut? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Plannergirl skrev:

Sånn jeg har forstått det kritiserer vi alle for disse tingene, inkludert HD. 

Veeeel. Ikke enig.  Her er det vekt, vekt, vekt.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
Akkurat nå, Infinity skrev:

Veeeel. Ikke enig.  Her er det vekt, vekt, vekt.

Drar du alle over en kam nå?

Endret av Plannergirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er temmelig sikker på at hun elsker oppmerksomheten hun får fra Kvinneguiden. Om hun ikke gjorde det det , hadde det vært langt smartere å overse denne siden totalt. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Plannergirl said:

Apropos dette med treningstøy, når hun bare går i tights og trenings-bh så tenker jeg ikke over det, det er jo ganske normalt nå. Men, når hun har t-skjorte over, men drar den opp DA endrer fokuset seg veldig. Hun viser vel egentlig det samme, men fokuset blir et helt annet. 

Jepp, det er noe annet med å posere naturlig i tights og sports bh. Men hva er det hun ønsker å formilde med å dra opp overdeler ? Trenings glede? Jeg personlig blir forvirret ..

Hos de store treningssenterkjedene er det ikke lov å trene i singlet, nettop pga det store kropps fokuset.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Plannergirl skrev:

Drar du alle over en kam nå?

Jeg snakker selvfølgelig om de som hyler om at hvordan HD kan posere på bilder og være glad i seg selv osv.

De som føler seg støtt og må rope det ut på forumet er de jeg myntet den på .

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Infinity skrev:

Den oppskriften er det ikke mye å få sjokk over. Alle influencere har gjort det i mange år, men du vil jo ha egne regler fot HD🤷‍♀️
 

Vil jeg det? Hvor skriver jeg det? Eller kanskje du ilegger meg andre motiver slik enkelte dere påstår at jeg gjør med Helene? Selvsagt poserer de aller fleste influencere. Men det er ikke så mange av de som påstår at de ikke poserer for å se bedre ut på bilder, slik Helene har påstått i alle år før hun plutselig snudde og bekreftet det 18. februar i år. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, *Stjerne*støv* skrev:

Jepp, det er noe annet med å posere naturlig i tights og sports bh. Men hva er det hun ønsker å formilde med å dra opp overdeler ? Trenings glede? Jeg personlig blir forvirret ..

Hos de store treningssenterkjedene er det ikke lov å trene i singlet, nettop pga det store kropps fokuset.

Pupper. Det er iallefall det som pleier å være hovedfokuset på disse bildene med oppdratt treningstopp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Infinity skrev:

Veeeel. Ikke enig.  Her er det vekt, vekt, vekt.

Seriøst? Jeg gjentar meg selv ... Jeg synes det blir for mye bar hud og fokus på utseende. Jeg synes det er et ubehagelig og usunt fokus så derfor velger jeg å skjerme meg for dette fra i dag av. Jeg vil heller ha daglige påminnelser om positive helseeffekter av trening og hvordan å utføre øvelser når jeg følger en PT. 

Ellers følger jeg interiør, matlaging og hund. Altså det som påvirker meg positivt. 

Man kan ikke ta all kritikk og skylle på at mottakeren er negativt til å se overvektige trives i kroppen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Infinity skrev:

Jeg snakker selvfølgelig om de som hyler om at hvordan HD kan posere på bilder og være glad i seg selv osv.

De som føler seg støtt og må rope det ut på forumet er de jeg myntet den på .

Mener du at man må føle seg støtt for å kritisere hvordan influencerbedriften Helene Drage kommuniserer i sine kanaler?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
2 minutter siden, Infinity skrev:

Jeg snakker selvfølgelig om de som hyler om at hvordan HD kan posere på bilder og være glad i seg selv osv.

De som føler seg støtt og må rope det ut på forumet er de jeg myntet den på .

Jeg kan være enig i at HD kan både posere og være glad i seg selv. Det gjelder de fleste tror jeg. Problemet mitt er at jeg synes HD slipper kritikk ang lettkledde bilder mtp kroppspress i forhold til andre influencere. Ja, HD har en større kropp enn feks CBE og SE, men når jeg kritiserer kroppsfokuset hennes er det fordi bildene hennes skaper samme følelse hos meg som de lettkledde bildene hos SE gjør og det er at jeg begynner å fokusere på utseende over personlige egenskaper. Jeg synes hun tar tilbakemeldinger ang dette dårlig, og det virker som noen mener at større kropper ikke kan skape kroppspress 🤷🏼‍♀️  Hva mener du ang dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
28 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Nå testet jeg, kun som et eksperiment, den siste poseringen til Helene i stringtrusen med rumpa i fokus. Altså, fy faen for en forskjell!! Rumpa mi gikk fra halvflat og deigete til fitness kun ved å løfte ene foten, bøye meg litt framover, stikke ut rumpen og vri den i riktig vinkel. WTF?!? Jeg utfordrer dere til å prøve selv, jeg fikk helt sjokk over hvor stor forskjell det var! 

Seriøst? Dette heller mer mot vås enn berettiget kritikk mot HD. Alle kjenner til bloggerfoten og poseringen, ingenting nytt med. Og når det kommer til bildet av ræv så har det en kontekst. I motsetning til #massetullslikatjegkanhøstelikes, Har teksten som er til bildet mening som ikke inneholder  logiske brister.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...