Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Lileep said:

Ja, hun var penere før hun sminka seg. Når hun lager en reel som kun går på før/etter sminke, så er det søren meg innafor å få lov til å si sin mening om resultatet. Men selvfølgelig blir det med en gang tatt som usaklig, fordi det ikke går i favør til HD.. 

Jeg syns hun var flott, jeg. Og å si at noen "ikke ser ut" er ufint, uansett hvordan du vrir og vrenger på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Albbas said:

Jeg syns hun var flott, jeg. Og å si at noen "ikke ser ut" er ufint, uansett hvordan du vrir og vrenger på det. 

Ok. Tipper uansett hvilket ord jeg hadde brukt hadde folk klaga.. 

Men ok, hun ser mindre pen ut! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lileep said:

Ok. Tipper uansett hvilket ord jeg hadde brukt hadde folk klaga.. 

Men ok, hun ser mindre pen ut! 

Du ser vel selv forskjellen på "hun var penere uten sminke" og "hun ser ikke ut"? Å si at noen ikke ser ut er å si at de er stygge. Det er ufint. Det er ganske normal sminke også for en kveld på byen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Albbas said:

Du ser vel selv forskjellen på "hun var penere uten sminke" og "hun ser ikke ut"? Å si at noen ikke ser ut er å si at de er stygge. Det er ufint. Det er ganske normal sminke også for en kveld på byen. 

Kanskje det var nettopp det jeg syns da 👍 men «ser ikke ut» er bedre enn «stygg» 😉 men her får man jo ikke lov til å være brutalt ærlig.. burde jo visst det.  

Jeg snakker ikke om hva som er normal av sminke osv. Har ikke noe med at hun sminker seg til fest. Men at det i mine øyne så veldig lite pent ut, for å bruke ord som er lov her.. hun var veldig pen før hun sminka seg. DET er poenget mitt! Og poenget med reelen var jo nettopp den ferdige sminka versjonen. Hadde hun bare lagt et bilde ferdig sminka, hadde jeg ikke kritisert det. 

Andre kan selvfølgelig syns det er kjempefint, men jeg syns stikk motsatt og skrev min mening mtp reelen. Jeg er også vandt med uttrykk som «ser ikke ut i måneskinn» om ting som ikke er pent.. så «ser ikke ut» så jeg faktisk ikke noe problem med å bruke. 

Endret av Lileep
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om hun bare kun vist oss noe hun virkelig interesserte seg for og ville vise fram uten at det inneholdt #annonse..

Det er noe nytt hun er opptatt av hver uke og så kommer det reklame etterpå.

Alt blir så utrolig overfladisk og rart.

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Sozzen skrev (13 minutter siden):

Tenk om hun bare kun vist oss noe hun virkelig interesserte seg for og ville vise fram uten at det inneholdt #annonse..

Det er noe nytt hun er opptatt av hver uke og så kommer det reklame etterpå.

Alt blir så utrolig overfladisk og rart.

Fordi hun bruker IG kontoen til å tjene penger eller erverve seg varer og tjenester hun normalt sett ikke vil ha råd til. Hun har vel ikke noe spesielt hun er engasjert i eller brenner for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Albbas skrev (2 timer siden):

Helt enig . Blir sjokkert over at noen mener det er greit

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å informere om at håret til barnet gror…. Og samtidig minne oss som husker om at det samme babyhodet ble barbert for at mor ønsket at håret skulle gro fyldig ut. 

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (18 minutter siden):

Viktig å informere om at håret til barnet gror…. Og samtidig minne oss som husker om at det samme babyhodet ble barbert for at mor ønsket at håret skulle gro fyldig ut. 

Der har vi igjen motsetningene hos Helene. For noen dager siden var det ranting om andres barneeksponering. Men hun er ikke mye bedre selv. Ingen trenger å se eller vite noe om håret til barnet. Det er snikfotografert bakfra og publisert for et stort publikum. At barnet er så ungt at det ikke kan forstå eller huske dette er ingen formildende omstendighet, snarere tvert om er min mening

Endret av Laia
  • Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (24 minutter siden):

Der har vi igjen motsetningene hos Helene. For noen dager siden var det ranting om andres barneeksponering. Men hun er ikke mye bedre selv. Ingen trenger å se eller vite noe om håret til barnet. Det er snikfotografert bakfra og publisert for et stort publikum. At barnet er så ungt at det ikke kan forstå eller huske dette er ingen formildende omstendighet, snarere tvert om er min mening

Veldig enig i det du skriver her!

Hvor mange ganger har vi ikke sett dette barnet snikfotografert bakfra, i tillegg til opplysninger om klesstørrelse, hvor h*n er i utvikling, tilvenning av nye matvarer, søvnmønster, sykdom, barbert babyhode, hår som har vokst ut, + utallige bilder med klistremerke over ansikt. Til sammen en veldig stor mengde informasjon om et veldig lite barn.

Iblandet regelmessige doser selvskryt om hvor flink hun er som skjermer barnet, mens hun hamrer løs på andre influensere som eksponerer barn. Er vel ikke mange dagene siden sist.

Utrolig merkelig at hun ikke ser selv hva hun driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (1 time siden):

Hun har jo ikke noe annet å skrive om eller vise frem...På tide å gi seg da 🙄

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (17 timer siden):

Kanskje det var nettopp det jeg syns da 👍 men «ser ikke ut» er bedre enn «stygg» 😉 men her får man jo ikke lov til å være brutalt ærlig.. burde jo visst det.  

Jeg snakker ikke om hva som er normal av sminke osv. Har ikke noe med at hun sminker seg til fest. Men at det i mine øyne så veldig lite pent ut, for å bruke ord som er lov her.. hun var veldig pen før hun sminka seg. DET er poenget mitt! Og poenget med reelen var jo nettopp den ferdige sminka versjonen. Hadde hun bare lagt et bilde ferdig sminka, hadde jeg ikke kritisert det. 

Andre kan selvfølgelig syns det er kjempefint, men jeg syns stikk motsatt og skrev min mening mtp reelen. Jeg er også vandt med uttrykk som «ser ikke ut i måneskinn» om ting som ikke er pent.. så «ser ikke ut» så jeg faktisk ikke noe problem med å bruke. 

Men er det så viktig at din personlige mening om sminken blir kringkastet ? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (35 minutter siden):

Veldig enig i det du skriver her!

Hvor mange ganger har vi ikke sett dette barnet snikfotografert bakfra, i tillegg til opplysninger om klesstørrelse, hvor h*n er i utvikling, tilvenning av nye matvarer, søvnmønster, sykdom, barbert babyhode, hår som har vokst ut, + utallige bilder med klistremerke over ansikt. Til sammen en veldig stor mengde informasjon om et veldig lite barn.

Iblandet regelmessige doser selvskryt om hvor flink hun er som skjermer barnet, mens hun hamrer løs på andre influensere som eksponerer barn. Er vel ikke mange dagene siden sist.

Utrolig merkelig at hun ikke ser selv hva hun driver med.

Jeg også synes det er merkelig at hun ikke ser det selv. Det er nesten som man spør seg om det er mulig. Eller om det gjøres bevisst for å få opp engasjement. Man kan virkelig begynne å lure. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Infinity said:

Men er det så viktig at din personlige mening om sminken blir kringkastet ? 

Når reelen handler kun om sminke, hvorfor skal man ikke kunne si sin mening? Er jo meninger om innlegg og reels som blir delt her.. hvorfor skal det være forskjell. Som jeg har nevnt før, hadde hun kun lagt ut et bilde av seg selv klar til fest, hadde jeg ikke kommentert det. Men når reelen handler om forvandlingen fra usminka til festsminke, må det da være lov å si det ikke var så veldig vellykka? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama

Rart det der..HD kritiserer Sophie Elise for manglende reklamemerking i hennes kommentarfelt, mens Drage har gitt blaffen selv. Nå kritiseres eksponering av barn, mens hun selv eksponerer. Det er bare dobbeltmoralskt og Harry. 

Endret av Sol Rampelyset
Slettet sitat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (3 minutter siden):

Rart det der..HD kritiserer Sophie Elise for manglende reklamemerking i hennes kommentarfelt, mens Drage har gitt blaffen selv. Nå kritiseres eksponering av barn, mens hun selv eksponerer. Det er bare dobbeltmoralskt og Harry. 

Ja, dette er jo ikke akkurat noe nytt dessverre. Hun vil vel være bedre enn de andre, men merker at inntekt veier mer enn moral. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste innlegg er det jeg har håpet hun klarer å gjøre. Innrømme at hun ikke er fornøyd og har vonde tanker og følelser hun også. Selv om hun prøver å formidle stikk motsatt, så viser hun nå at hun sitter med de samme vonde tankene som alle andre. 

Ja, hun har nevnt følelser og tanker før, er ikke det. Var bare noe med måten hun nå viser det på som jeg mener er veldig riktig og igjen et steg fremover 👏🏻

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (1 minutt siden):

Siste innlegg er det jeg har håpet hun klarer å gjøre. Innrømme at hun ikke er fornøyd og har vonde tanker og følelser hun også. Selv om hun prøver å formidle stikk motsatt, så viser hun nå at hun sitter med de samme vonde tankene som alle andre. 

Ja, hun har nevnt følelser og tanker før, er ikke det. Var bare noe med måten hun nå viser det på som jeg mener er veldig riktig og igjen et steg fremover 👏🏻

Dette er bra 🙌🏻. Dette viser også mer troverdighet for kroppspositivitetsinnholdet hennes fordi det er en lang vei å gå, men det starter med å tørre. Helene har vært flink til å tørre lenge, men det er naturlig at tankene tar lengre tid. 

Man kan ha kjipe tanker uten å la de ta over avgjørelsene. Og jeg synes den kjolen var utrolig fin på henne. 

Kanskje folk nå skjønner at man kan prøve å være kroppspositiv og trives i egen kropp selv om man ikke magisk sett har kommet seg dit enda. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...