Beatbox Skrevet 16. januar 2023 #16121 Skrevet 16. januar 2023 (endret) Lileep skrev (47 minutter siden): Joda, Oscar for tidenes beste pute/dobbeltdyne reel. Den vinner hun lett 😂 😂😂😂Ahhh ny kategori altså!! Endret 16. januar 2023 av Beatbox
cerruti Skrevet 16. januar 2023 #16122 Skrevet 16. januar 2023 «Det blir enklere og enklere å snu tankegangen igjen» Ja, fordi hun går ned i vekt sikkert? Hun har dessuten kledd seg i kroppsnære kjoler og undertøy osv så lenge jeg har visst om henne. 4 3
Beatbox Skrevet 16. januar 2023 #16123 Skrevet 16. januar 2023 cerruti skrev (17 minutter siden): «Det blir enklere og enklere å snu tankegangen igjen» Ja, fordi hun går ned i vekt sikkert? Hun har dessuten kledd seg i kroppsnære kjoler og undertøy osv så lenge jeg har visst om henne. Helt sant!! Syns hun spiller offerrollen litt vel ofte...* kunne ikke kle meg i striper før...kunne bare kle meg i store svarte klær*..bla bla...Men HD...kroppsstørrelsen din stoppet deg ikke da du sto frem naken i VG..eller hadde fotoshoot med Lille Frekke f.eks?? Offerrolle ved behov for sympati?!🙄 8 5
Finnwife Skrevet 16. januar 2023 #16124 Skrevet 16. januar 2023 ..og engelskkunnskapene blir bare verre og verre 🙈 5 1
mumrikk1 Skrevet 16. januar 2023 #16125 Skrevet 16. januar 2023 Synd hun fokuserer så mye på utseende. Nå er det bleking av tenner…. 8 2
Sozzen Skrevet 16. januar 2023 #16126 Skrevet 16. januar 2023 At noen tror på at sånn tannbleking funker...🙈 10 4
Rubella Skrevet 17. januar 2023 #16127 Skrevet 17. januar 2023 (endret) «Happend» og «belive» i samme reel, i tillegg til feil engelsk grammatikk - hva med å holde seg til et språk man kan? 😅 Anbefaler for øvrig å se denne reelen om man trenger sin daglige dose second-hand embarrassment 😬 https://www.instagram.com/reel/CncfXyqho0J/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Endret 17. januar 2023 av Rubella 12 2
Fredrikstad71mod Skrevet 19. januar 2023 #16128 Skrevet 19. januar 2023 Hva er greia med å legge ut hele innholdet av hva boligen skal ha av møbler på sin insta ? Kan skjønne at en er stolt men … inspirerende ? Eller hva er greia med å være infulenser ? Inspirere , gi gode råd/tips , føle seg hjemme i noen ? Eller Kansje den nye greia er «bolig/interiør» for HD konto …. Ny nisje ? Aner ikke , men det føles mere som en dagbok i hverdagen 🤔 7 2
Lileep Skrevet 19. januar 2023 #16129 Skrevet 19. januar 2023 30 minutter siden, Fredrikstad71mod said: Hva er greia med å legge ut hele innholdet av hva boligen skal ha av møbler på sin insta ? Kan skjønne at en er stolt men … inspirerende ? Eller hva er greia med å være infulenser ? Inspirere , gi gode råd/tips , føle seg hjemme i noen ? Eller Kansje den nye greia er «bolig/interiør» for HD konto …. Ny nisje ? Aner ikke , men det føles mere som en dagbok i hverdagen 🤔 Er vel det som er litt av problemet, hun har begynt å skrive dagbok og snakke til «venninnene» sine gjennom SoMe, men ser det ikke selv. 3 3
Fredrikstad71mod Skrevet 20. januar 2023 #16130 Skrevet 20. januar 2023 Lileep skrev (4 timer siden): Er vel det som er litt av problemet, hun har begynt å skrive dagbok og snakke til «venninnene» sine gjennom SoMe, men ser det ikke selv. Nettop 😬 1
Hvasierdu Skrevet 20. januar 2023 #16131 Skrevet 20. januar 2023 Når kommer det mer om samarbeidet med omnia? Mandag? Eller 1 februar? Ikke har hun vist noe av kostholdet (noe som betyr at det er ute av kontroll) Og ikke har hun vist noe trening, verken hjemmetrening eller fra treningssenter.. ikke powerwalk med hund eller barnevogn.. 11 1
Lileep Skrevet 20. januar 2023 #16132 Skrevet 20. januar 2023 41 minutter siden, Hvasierdu said: Når kommer det mer om samarbeidet med omnia? Mandag? Eller 1 februar? Ikke har hun vist noe av kostholdet (noe som betyr at det er ute av kontroll) Og ikke har hun vist noe trening, verken hjemmetrening eller fra treningssenter.. ikke powerwalk med hund eller barnevogn.. Hun deler kun når ting går rett vei.. så det kommer ikke før det skjer. Treningssenteret var ikke bra nok, så blir sannynligvis ikke noe derifra til inspirasjon, hjemmetrening har hun aldri gjort så det utgår nok også. mao, samme tralten som før. Går steinhardt ut, oppnår lite endringer, gir opp (har jeg inntrykk av, men vet jo ikke) og oppdaterer veldig lite. Kanskje i håp om at følgere skal glemme? 11 1
Lizard Skrevet 20. januar 2023 #16133 Skrevet 20. januar 2023 (endret) *angret innlegg* Endret 20. januar 2023 av Lizard
*blueberry* Skrevet 20. januar 2023 #16134 Skrevet 20. januar 2023 Lizard skrev (3 minutter siden): Nei, nå har livet kommet i veien igjen ser det ut til. Jeg blir faktisk skikkelig trist på hennes vegne, for jeg unner henne å lykkes! Hun sliter jo åpenbart veldig med mat og det var veldig leit å se at hun gav opp opplegget fra nettros. Jeg lurer på om ikke det er lettere å lykkes når man holder en slik reise privat. Flott at Helene ønsker å dele slik at andre kan kjenne seg igjen i henne, men det virker som det presset saboterer henne gang på gang. Hadde hun kunne fokusert på seg selv uten å leve opp til noe på SoMe hadde det kanskje vært mentalt enklere. Bare mine tanker. Jeg unner også henne å lykkes med sine mål. 6 1
Bingo Bongo Skrevet 20. januar 2023 #16135 Skrevet 20. januar 2023 Nok en gang på jakt etter nytt treningssenter. Hvorfor må hun bytte hele tiden? Ingenting som er godt nok for henne? 🤔 Det er vel også begrenset med utvalg av treningssentre i en by på den størrelsen? 🤷♀️ 5 1
Lileep Skrevet 20. januar 2023 #16136 Skrevet 20. januar 2023 23 minutter siden, Bingo Bongo said: Nok en gang på jakt etter nytt treningssenter. Hvorfor må hun bytte hele tiden? Ingenting som er godt nok for henne? 🤔 Det er vel også begrenset med utvalg av treningssentre i en by på den størrelsen? 🤷♀️ De har jo til og med gått ut med at mer utstyr kommer. Men selv det er ikke bra nok. Lurer på hva som er bra nok? 5
Lileep Skrevet 20. januar 2023 #16138 Skrevet 20. januar 2023 13 minutter siden, irevin said: Skjønte ikke siste reelsen jeg? At hun er den eneste det er gøy å henge med. Så når vennene ikke kan være med henne så kjeder de seg.. verdens teiteste reel ever 7 2
grillkylling Skrevet 20. januar 2023 #16139 Skrevet 20. januar 2023 Altså....nå har jeg fulgt HD en stund, og denne tråden her. Og denne damen må jo ha lite selvinnsikt. Jo hardere hun prøver, jo verre blir det. Skjønner a det ikke selv ? Hun kommer aldri til å bli en stor influenser og hun driter seg bare ut. Hele greia er trist egentlig. Hver ny reels som kommer, blir bare mer og mer tragisk... Samtidig greier jeg ikke å la vær å se på, dette er guilty pleasure på høyt nivå🙈 8 5
Lileep Skrevet 20. januar 2023 #16140 Skrevet 20. januar 2023 Nå går hun seg vill i sitt eget rot. Samarbeid med Omnia skal hjelpe henne med riktig kosthold, mengde osv, fordi hun ikke klarer det selv. Går samtidig på slankemedisin som begrenser matinntaket. Men på story idag så trekker hun frem slankeoperasjon og sier coachen tilpasser seg den, og HD løser det ved å spise det hun orker… dvs hun fortsatt spiser lite per måltid Så da lurer jeg på noe. Har hun plutselig fått tilbake effekten fra operasjonen, og trenger ikke lenger hjelp til mengdekontroll? Later hun som effekten er der pga hun ikke vil innrømme medisinbruk? Mulig noen tolker dette innlegget som «må finne noe å ta henne på», men jeg skriver dette fordi jeg mener posten viser hvordan hun tilpasser svarene etter hva som høres best ut. Men setter man alle svarene sammen på rekke så blir det et virrvarr uten like, og vanskelig å vite hva som er sant 9 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå