Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Gjest Kattedama
Birdo skrev (9 minutter siden):

Hvorfor er det mer ekkelt at en mann har likt enn en kvinne?🤔

Jeg reagerer på det siden de også har trykket hjerter på før/ etter bildet med bilder fra lille frekke (med forbehold om at jeg husker riktig). 

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun var skikkelig fin i den kjolen! Og veldig fint med strømpebukse og de skoa til. 

Hvorfor var det galt at kjolen var fra hm?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (1 time siden):

Jeg reagerer på det siden de også har trykket hjerter på før/ etter bildet med bilder fra lille frekke (med forbehold om at jeg husker riktig). 

Ser fortsatt ikke hvorfor kjønn har betydning her..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Birdo said:

Hvorfor er det mer ekkelt at en mann har likt enn en kvinne?🤔

Lurte jeg også på... 🤔🤔 

1 hour ago, Lill :) said:

Skjønner ikke hvorfor kjønnet er relevant her? 🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ny på kvinneguiden. Eller, har vært innom ulike forum da jeg var gravid og lest - og nå får jeg tiden som nattevakt til å gå med å lese her inne om ulike influensere. 

Uansett, nå _måtte_ jeg bare melde meg inn, for dette lurer jeg helt oppriktig på: Hun påstår at helsen er det viktigste og alt der, men hvorfor må hun da ta en speilselfie med hånden, helt bevisst, malplassert for å fake en smalere midje? Er dette vanlig? Er dette noe «alle» gjør? Jeg lurer virkelig helt oppriktig. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily Of the Valley
Spiaggia skrev (6 timer siden):

Helt ny på kvinneguiden. Eller, har vært innom ulike forum da jeg var gravid og lest - og nå får jeg tiden som nattevakt til å gå med å lese her inne om ulike influensere. 

Uansett, nå _måtte_ jeg bare melde meg inn, for dette lurer jeg helt oppriktig på: Hun påstår at helsen er det viktigste og alt der, men hvorfor må hun da ta en speilselfie med hånden, helt bevisst, malplassert for å fake en smalere midje? Er dette vanlig? Er dette noe «alle» gjør? Jeg lurer virkelig helt oppriktig. 

Helse kunne selvsagt vært et godt argument for livsstilsendring. Men Helene viser heller før/etter-bilder, synlige kragebein, bilder der det er helt klart at hun har gått ned i vekt, posering for å se mindre ut enn det man er. Vektnedgang ser derfor ut å skulle være viktigere enn helseaspektet. Hadde hun bare vært ærlig på at dette er viktig for henne, så hadde det vært bedre i mine øyne enn å skal pakke dette inn. Mitt inntrykk er at hun ikke ønsker å tråkke følgere på tærne eller at fallhøyden ikke skal bli så voldsom dersom hun ikke går ned i vekt. Hadde det vært helse som hadde vært det viktigste, så hadde det vært en fordel å snakket om eller vist nøyaktig hva det er hun mener. Hun har jo sagt flere ganger at hun ikke har noen helseproblemer eller sykdommer forbundet med overvekten. 

Posering for å se tynnere ut tror jeg dessverre er ganske vanlig blant influensere uavhengig av vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nå klages det over nye gymmet.. du bruker jo ikke verken apparatene eller noe særlig vekter Helene, så skjønner ikke hva du klager over?? Mølla er neppe opptatt på morgenen når du foretrekker å ta selfies på gymmen uansett 🙄

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å foretrekke en annen gym, men hvorfor måtte hun filme alle menneskene? Jeg hater folk som filmer på treningssenteret, det hjelper ikke at man bare er i bakgrunnen i noen få sekunder. Nei Helene, her må du gjøre bedre. 

Lagt til; er Fredrikstad virkelig så stort? Må man bruke treningssenteret nærmest hjemmet? Jeg velger heller der jeg trives og reiser 10 minutter før. 

Endret av *blueberry*
  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, *blueberry* said:

Greit å foretrekke en annen gym, men hvorfor måtte hun filme alle menneskene? Jeg hater folk som filmer på treningssenteret, det hjelper ikke at man bare er i bakgrunnen i noen få sekunder. Nei Helene, her må du gjøre bedre. 

Lagt til; er Fredrikstad virkelig så stort? Må man bruke treningssenteret nærmest hjemmet? Jeg velger heller der jeg trives og reiser 10 minutter før. 

Er så forbanna irriterende med de som skal filme på treningsstudio.. blir ukomfortabelt å være der.. en ting er sikkert, skal ikke på samme senter som HD. 

Droppa trening fordi det var mye folk? Altså, var det mye folk? Virker mer som en ny oppkonstruert overdrivelse for å slippe trening på en lørdag. Trodde hun virkelig det ville være like tomt der som en onsdag morgen kl 06.00? 
Lite utstyr? Ja da bruker man kunnskapen som PT og bruker det man har. Utrolig mange øvelser man kan gjøre med EN manual. Vil hun gå på mølle, ja da venter du og tar noen andre øvelser i mellomtiden. Verre er det ikke. Men når hun sannsynligvis leiter etter unnskyldninger for å ikke trene, så finner hun begrunnelser for alt.. 

Og fokuset på utseende fortsetter som før.. 

Endret av Lileep
  • Liker 4
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (3 minutter siden):

Er så forbanna irriterende med de som skal filme på treningsstudio.. blir ukomfortabelt å være der.. en ting er sikkert, skal ikke på samme senter som HD. 

Droppa trening fordi det var mye folk? Altså, var det mye folk? Virker mer som en ny oppkonstruert overdrivelse for å slippe trening på en lørdag. Trodde hun virkelig det ville være like tomt der som en onsdag morgen kl 06.00? 
Lite utstyr? Ja da bruker man kunnskapen som PT og bruker det man har. Utrolig mange øvelser man kan gjøre med EN manual. Vil hun gå på mølle, ja da venter du og tar noen andre øvelser i mellomtiden. Verre er det ikke. Men når hun sannsynligvis leiter etter unnskyldninger for å ikke trene, så finner hun begrunnelser for alt.. 

jeg tenkte; hvor kan du ikke bare trene hjemme, Helene med din kunnskap. Så enig med deg ja

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirisiri10
Lileep skrev (10 minutter siden):

Der hadde jeg også snudd fort i døra. Aldri i livet om jeg ville trent der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirisiri10 skrev (1 minutt siden):

Der hadde jeg også snudd fort i døra. Aldri i livet om jeg ville trent der. 

Men hadde du filmet folkene som var der for 27 000 følgere på offentlig konto?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirisiri10
*blueberry* skrev (13 minutter siden):

Men hadde du filmet folkene som var der for 27 000 følgere på offentlig konto?

Nope. Filmer aldri på treningssenteret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

irevin skrev (34 minutter siden):

jeg tenkte; hvor kan du ikke bare trene hjemme, Helene med din kunnskap. Så enig med deg ja

Og det faktum at hun også har et eksemplar av norges dyreste tørkestativ, les tredemølle, gjør jo at trening hjemme ikke bør være et problem 🙄

Endret av Beatbox
  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har treningsstudioet solgt unna utstyr siden det nå er så lite utstyr? Eller oppdaget hun det først nå når hun gikk inn? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

Har treningsstudioet solgt unna utstyr siden det nå er så lite utstyr? Eller oppdaget hun det først nå når hun gikk inn? 🤔

Men kan hun ikke bare trene der hun er medlem de neste 8 ukene da, til de får mer utstyr. Eller hvorfor bytte i det hele tatt? De har da ikke flyttet ut av kommunen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (15 timer siden):

Et klesplagg som for en gang skyld ser passe ut i størrelsen.. og HD bare «kjøpte den ikke fordi den er for stor»

Nå har hun funnet den i en mindre størrelse,så spørs om det blir kjøp likevel da. Men blir den like fin på henne hvis den er trang(ere)?

Den hun hadde på, så jo ut til å være den riktige størrelsen🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (22 minutter siden):

Treningssenteret er nyåpnet i dag, og det er nesten gratis å trene der de første månedene. Så drar Helene Drage dit midt på dagen (på lørdag) og legger ut en lang rant hvor hun er forbannet over at det er mye folk der og at senteret er for dårlig for henne, hun er jo så proff.

Utrolig kvalmt å se på.

• Liker 17
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fabiola skrev (12 minutter siden):

Treningssenteret er nyåpnet i dag, og det er nesten gratis å trene der de første månedene. Så drar Helene Drage dit midt på dagen (på lørdag) og legger ut en lang rant hvor hun er forbannet over at det er mye folk der og at senteret er for dårlig for henne, hun er jo så proff.

Utrolig kvalmt å se på.

Ahh…

Er det mulig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...