Gå til innhold

Helene Drage

Anbefalte innlegg

Skrevet
Beatbox skrev (2 minutter siden):

Se øverste teksten ...

1155074755_Screenshot_20230113-1332272.thumb.png.78cda8c8045a25b76f9cd72fb14c2406.png

Veldig skuffende at hun ikke går «all in». Et bilde av et barn er et bilde av et barn. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Beatbox skrev (3 minutter siden):

Se øverste teksten ...

1155074755_Screenshot_20230113-1332272.thumb.png.78cda8c8045a25b76f9cd72fb14c2406.png

🥹 det måtte legges inn et forbehold ja….🤦‍♀️

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
*blueberry* skrev (1 minutt siden):

Veldig skuffende at hun ikke går «all in». Et bilde av et barn er et bilde av et barn. 

Atter en gang viser hun hva som er viktigst....hun selv 🙄

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Beatbox skrev (50 minutter siden):

Se øverste teksten ...

Nokså selvmotsigende her😅

Hvis HDs brand var velutviklet lenge før hun fikk barn, og hennes sosiale medier på ingen måte er avhengig av at hun har barn - hvorfor MÅ dette lille bakhodet være med da?

Hvis hennes brand er så velutviklet og står seg uavhengig av barn, så skulle det heller ikke være noen grunn til usikkerhet rundt om folk vil følge, uten at hun "drar inn arvingen".

Skrevet
Finlay skrev (4 minutter siden):

Nokså selvmotsigende her😅

Hvis HDs brand var velutviklet lenge før hun fikk barn, og hennes sosiale medier på ingen måte er avhengig av at hun har barn - hvorfor MÅ dette lille bakhodet være med da?

Hvis hennes brand er så velutviklet og står seg uavhengig av barn, så skulle det heller ikke være noen grunn til usikkerhet rundt om folk vil følge, uten at hun "drar inn arvingen".

Jeg skjønner ikke at det skal være så komplisert:

1) slett alle tidligere bilder av barnet

2) Ikke publiser nye bilder eller info om barnet

3) Lev godt med avgjørelsen og håp at barnet vil tilgi den tidlige og uforstandige utleveringen.

Som du nevner, hun sier hennes brand står på egne bein, så det skulle jo være en opplagt sak.

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
Laia skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner ikke at det skal være så komplisert:

1) slett alle tidligere bilder av barnet

2) Ikke publiser nye bilder eller info om barnet

3) Lev godt med avgjørelsen og håp at barnet vil tilgi den tidlige og uforstandige utleveringen.

Som du nevner, hun sier hennes brand står på egne bein, så det skulle jo være en opplagt sak.

Akkurat dette her 🙌🏻.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor må hun annonsere at hun skal slette bilder om hensikten er å skjerme barnet, sletter du først uten å advare de som vil lagre de. 

Hun skriver jo til og med i lager høydepunkt på Instagram om seg selv som særlig opptatt av barns rett til privatliv. Da er det helt på sin plass at hun tar denne diskusjonen, uten selvskryt og små stikk rundt om på story.

Virker som om det eneste hun tar ut av denne diskusjonen er at barnet ikke skal bli gjenkjent på gata. Ikke at hun ved å dele bilder som influenser av hverdagen til barnet ikke gjør det mulig med en trygg sfære hjemme, hvor øyeblikk mellom mor og barn er øyeblikk forbeholdt disse to og ikke verden som barnet ikke engang vet ser på. 

Det eneste hun ikke utleverer er ansiktet. Hun utleverer info om barnets søvn, vekt, ernæring, hvordan oppstart i bhg gikk, hva hun har på, milepæler, hva de gjør sammen, hvor de er, hvor barnet er, hva hun føler i relasjon med barnet og fordi hun har barn. Hva barnet gjør med henne psykisk, hva barnet gjorde med kroppen hennes gjennom graviditeten, hvor og hva hun handler til barnet. Det er verre å late som om du har reflekter over dette og allikevel la det stå, enn å la diskusjonen gå forbi. 

Om det hun kaller brandet er helt uavhengig av barnet. Hva gjør barnet der da, hvorfor er barnet der og må være der om hun ikke gjør det for oppmerksomhet eller annen vinning som hun selv sier? 

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet
net0ty skrev (12 minutter siden):

Hvorfor må hun annonsere at hun skal slette bilder om hensikten er å skjerme barnet, sletter du først uten å advare de som vil lagre de. 

Hun skriver jo til og med i lager høydepunkt på Instagram om seg selv som særlig opptatt av barns rett til privatliv. Da er det helt på sin plass at hun tar denne diskusjonen, uten selvskryt og små stikk rundt om på story.

Virker som om det eneste hun tar ut av denne diskusjonen er at barnet ikke skal bli gjenkjent på gata. Ikke at hun ved å dele bilder som influenser av hverdagen til barnet ikke gjør det mulig med en trygg sfære hjemme, hvor øyeblikk mellom mor og barn er øyeblikk forbeholdt disse to og ikke verden som barnet ikke engang vet ser på. 

Det eneste hun ikke utleverer er ansiktet. Hun utleverer info om barnets søvn, vekt, ernæring, hvordan oppstart i bhg gikk, hva hun har på, milepæler, hva de gjør sammen, hvor de er, hvor barnet er, hva hun føler i relasjon med barnet og fordi hun har barn. Hva barnet gjør med henne psykisk, hva barnet gjorde med kroppen hennes gjennom graviditeten, hvor og hva hun handler til barnet. Det er verre å late som om du har reflekter over dette og allikevel la det stå, enn å la diskusjonen gå forbi. 

Om det hun kaller brandet er helt uavhengig av barnet. Hva gjør barnet der da, hvorfor er barnet der og må være der om hun ikke gjør det for oppmerksomhet eller annen vinning som hun selv sier? 

Kanskje fordi hun ikke har noe annet å by på enn barnet og kjolene?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Gjest Lily Of the Valley
Skrevet
net0ty skrev (36 minutter siden):

Mitt inntrykk er at hun oppfører seg som at følgerne er venninnene hennes, ikke stort sett vilt fremmede personer hun ikke kjenner.  Bare se på storyen nå der forteller at hun hadde tenkt å lage en reel, men at den garantert ville bli misforstått av de som har kommet med kritikk de siste dagene. For så å hinte om at noe av kritikken har vært på kanten. Jeg forventer mer av en voksen enn sånn sutring. Enten så får hun stå for det hun sier og gjør, eller så bør hun legge seg flat når hun får kritikk uten å skal ta masse forbehold.

Skrevet
Lily Of the Valley skrev (18 minutter siden):

Mitt inntrykk er at hun oppfører seg som at følgerne er venninnene hennes, ikke stort sett vilt fremmede personer hun ikke kjenner.  Bare se på storyen nå der forteller at hun hadde tenkt å lage en reel, men at den garantert ville bli misforstått av de som har kommet med kritikk de siste dagene. For så å hinte om at noe av kritikken har vært på kanten. Jeg forventer mer av en voksen enn sånn sutring. Enten så får hun stå for det hun sier og gjør, eller så bør hun legge seg flat når hun får kritikk uten å skal ta masse forbehold.

Kort oppsummert; jeg legger meg flat mens jeg fortsetter å sutre fordi jeg syns jeg egt ikke har gjort noe galt..🙄

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Ser i grunn ikke ut som hun har slettet noe. Selv om hun sier det. Veldig merkelig å la alle ammebikdene ligge i såfall.

• Liker 2
Skrevet

For ikke å snakke om bildet hvor hun poserer i sexy undertøy med baby hengende over seg. 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet

Et klesplagg som for en gang skyld ser passe ut i størrelsen.. og HD bare «kjøpte den ikke fordi den er for stor» 😵 er dette det hun ikke ville poste pga det ville bli feil budskap? Hun får iallefall fram sitt forvrengte syn på kroppen sin.

Må le litt da, hva er poenget med å holde hånda langt innpå magen for å lage en illusjon av midje? Ser bare så desperat og dumt ut 🫣

• Liker 13
  • Nyttig 7
Skrevet
Lileep skrev (4 minutter siden):

Et klesplagg som for en gang skyld ser passe ut i størrelsen.. og HD bare «kjøpte den ikke fordi den er for stor» 😵 er dette det hun ikke ville poste pga det ville bli feil budskap? Hun får iallefall fram sitt forvrengte syn på kroppen sin.

Må le litt da, hva er poenget med å holde hånda langt innpå magen for å lage en illusjon av midje? Ser bare så desperat og dumt ut 🫣

Den hånden var det første jeg såg 🤣 

En person som er fornøyd med kroppen sin hadde ikke gjort sånt. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor hun i det hele tatt går og prøver et plagg hun uansett ikke skal kjøpe, fordi det er fra H&M. Og jeg skjønner i alle fall ikke hvorfor det deles på IG. Jeg klarer heller ikke å se at den kjolen er for stor. 

• Liker 13
Annonse
Skrevet (endret)

Den kjolen er faktisk den fineste jeg har sett på henne👌Mye mer flatterende enn belte og  strutteskjørt, synd den "er for stor og fra HM".

Endret av Finlay
Skrevet
Lill :) skrev (10 timer siden):

Håper de mennene som har trykket hjerte på innlegget om eksponering av barn er i familie med HD, ellers så er det bare ekkelt at vilt fremmede menn trykker hjerte på et sånt innlegg. 

Beatbox skrev (10 timer siden):

Sier " litt " om de mannfolka 🙄 Ekkelt🤮

Hvorfor er det mer ekkelt at en mann har likt enn en kvinne?🤔

• Liker 1
Skrevet (endret)
Cappuccino skrev (11 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor hun i det hele tatt går og prøver et plagg hun uansett ikke skal kjøpe, fordi det er fra H&M. Og jeg skjønner i alle fall ikke hvorfor det deles på IG. Jeg klarer heller ikke å se at den kjolen er for stor. 

Er det 3 år siden spleisen? Jeg hadde droppet all den vanvittige kjolehandlingen…

At hun kastet bort mange år på å ikke kunne kle seg i visse type klær, kjøper jeg ikke - det må i så fall være før den første  vektnedgangen. 

Endret av cerruti
  • Liker 3
Skrevet
Finlay skrev (1 minutt siden):

Den kjolen er faktisk den fineste jeg har sett på henne👌Mye mer flatterende enn belte og strutteskjørt, synd den "er for stor og fra HM".

100% enig! Den kjolen der satt som et skudd, og var på ingen måte for stor...

• Liker 6
Skrevet

Jeg syns den kjolen så veldig fin ut på henne, og så ut som den satt perfekt👌🏻 Men vanskelig å vite sikkert da, når hun vrir hele kroppen sin rundt for å skape midje..

Tror forøvrig ikke teksten var ment som at hun ikke kjøpte den fordi den var for stor OG fra HM - men hun skulle nok bare informere om at den er fra HM. Dårlig setning rett og slett. 

• Liker 7
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...