Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Gjest Albbas
2 hours ago, Beatbox said:

Den lå på den siste reelsen på IG, og bare i noen minutter...

Og hva sto det faktisk der? Dere anklager for løgn men da må dere jo fortelle hva som stod der...? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når hvert år/hver høytid/anledning er samme tralten, så er det kanskje et hint om å endre noe da? Skaffe seg annen omgangskrets eller forsøke å knytte seg nærmere dem man allerede har? Hun tar bestandig på seg en sånn offerrolle-mentalitet.. men det er alle andre sin feil at hun er alene på 17. mai osv 🙄

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnwife skrev (2 minutter siden):

Når hvert år/hver høytid/anledning er samme tralten, så er det kanskje et hint om å endre noe da? Skaffe seg annen omgangskrets eller forsøke å knytte seg nærmere dem man allerede har? Hun tar bestandig på seg en sånn offerrolle-mentalitet.. men det er alle andre sin feil at hun er alene på 17. mai osv 🙄

Eller rett og slett bruke mindre tid på SoMe og pleie vennskap i RL hadde jo vært noe for 2023 🥳

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (43 minutter siden):

Og hva sto det faktisk der? Dere anklager for løgn men da må dere jo fortelle hva som stod der...? 

Nå fant jeg innlegget igjen.. 739595062_Screenshot_20230101-1737553.thumb.png.cdf36f844ae668ad3c981429a5c03743.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er Tik Tok videoene Helene delte. Skriften i hvit, med grå bakgrunn ser ut som noe hun ville ha skrevet, med tanke på gubben og dattera.10C3132D-D785-4DF5-B5A3-8C9EFD3C7677.thumb.jpeg.ddc8646b0ea6cfac7c2c5c0a7cb949bb.jpeg

Endret av net0ty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Beatbox said:

Nå fant jeg innlegget igjen.. 739595062_Screenshot_20230101-1737553.thumb.png.cdf36f844ae668ad3c981429a5c03743.png

står jo ingenting her om at hun/de ikke har blitt invitert.. står jo at de ble invitert men takket nei, som er fullt forståelig i flyttekaos.. 

Endret av Lileep
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
net0ty skrev (34 minutter siden):

Her er Tik Tok videoene Helene delte. Skriften i hvit, med grå bakgrunn ser ut som noe hun ville ha skrevet, med tanke på gubben og dattera.10C3132D-D785-4DF5-B5A3-8C9EFD3C7677.thumb.jpeg.ddc8646b0ea6cfac7c2c5c0a7cb949bb.jpeg

@Lileep

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
net0ty skrev (37 minutter siden):

Hvorfor delte hun dette? Hvem er denne personen hun har delt innlegg fra? 

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Lill :) said:

Ja jeg så den, men er jo ikke hennes tiktok. Men enig i at det kan lett tas for å være hennes egen. Hun er jo aldri flink til å merke hvor hun tar ting fra osv.. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (31 minutter siden):

@solfridullum , står nederst under TikTok 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (45 minutter siden):

Det står nederst 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (19 minutter siden):

Ja jeg så den, men er jo ikke hennes tiktok. Men enig i at det kan lett tas for å være hennes egen. Hun er jo aldri flink til å merke hvor hun tar ting fra osv.. 

skjønner ikke at den kan misforstås , det står jo navn nederst. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (21 minutter siden):

Tror ingen tror at er hennes video. Det som er usikkert er hvilken av tekstene hun la til når hun delte den videre..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Orly said:

Skjønner jo at videoene ikke er hennes, men jeg trodde først HD hadde lagt på all tekst, ikke bare den ene ruta. Så jo, jeg mener det lett kan minsforståes hva som er hva. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i tradisjon tro, nå kommer måla dere.. måla for 2023 som hun gleder seg til å dele! Hva med å faktisk ha som mål å IKKE dele noe om mål for 2023? Ny vri, og kanskje mindre press og dermed kan klare å oppnå mål? Bare et tips HD 

Endret av Lileep
  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lileep skrev (5 minutter siden):

Skjønner jo at videoene ikke er hennes, men jeg trodde først HD hadde lagt på all tekst, ikke bare den ene ruta. Så jo, jeg mener det lett kan minsforståes hva som er hva. 

Jeg mener fortsatt at det ikke er lett å misforstå ,’men det handler nok om hvilke briller man ser med så vi får være enige om å være uenig tenker jeg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Orly said:

Jeg mener fortsatt at det ikke er lett å misforstå ,’men det handler nok om hvilke briller man ser med så vi får være enige om å være uenig tenker jeg

Jeg har faktisk ikke kritisert henne for hverken løgn eller noe annet mtp de postene. Jeg bare kommer med min mening om at det kan misforståes mtp teksten, hvem er hvem. Så jeg leser ikke med noen spesielle briller, slik du antyder. Så bare dropp den. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (8 minutter siden):

Jeg har faktisk ikke kritisert henne for hverken løgn eller noe annet mtp de postene. Jeg bare kommer med min mening om at det kan misforståes mtp teksten, hvem er hvem. Så jeg leser ikke med noen spesielle briller, slik du antyder. Så bare dropp den. 

Har ikke påstått du gjør det heller, så bare dropp å komme med ting jeg ikke har sagt. Du sier det er lett å misforstå , jeg skjønner ikke det kan misforstås enkelt og greit 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
7 hours ago, Lillemor1982 said:

Løgn og atter løgn. Skjønner hun ikke at hun driter seg loddrett ut??

7 hours ago, Beatbox said:

I sin iver etter sympati virker det ikke som hun skjønner det...

5 hours ago, Lileep said:

De bekrefter jo i forhold til en post som lå på Instagram. Er jo ikke noe feil i det. Ikke vist å begynne å beskylde andre for å misforstå med vilje, bare fordi du ikke har sett posten det refereres til 😉

Jeg har jo sett postene, de ligger der fortsatt, kanskje du ikke skal beskylde Helene for å slette noe dere bare har lest feil?? 

2 hours ago, Beatbox said:

Disse postene ligger altså fortsatt ute, og Helene har ikke løyet og ikke slettet noen ting... 🙄 

Endret av Albbas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...