Gjest Albbas Skrevet 1. januar 2023 #15601 Del Skrevet 1. januar 2023 2 hours ago, Beatbox said: Den lå på den siste reelsen på IG, og bare i noen minutter... Og hva sto det faktisk der? Dere anklager for løgn men da må dere jo fortelle hva som stod der...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finnwife Skrevet 1. januar 2023 #15602 Del Skrevet 1. januar 2023 Når hvert år/hver høytid/anledning er samme tralten, så er det kanskje et hint om å endre noe da? Skaffe seg annen omgangskrets eller forsøke å knytte seg nærmere dem man allerede har? Hun tar bestandig på seg en sånn offerrolle-mentalitet.. men det er alle andre sin feil at hun er alene på 17. mai osv 🙄 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 1. januar 2023 #15603 Del Skrevet 1. januar 2023 (endret) Slettet. Endret 1. januar 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 1. januar 2023 #15604 Del Skrevet 1. januar 2023 Finnwife skrev (2 minutter siden): Når hvert år/hver høytid/anledning er samme tralten, så er det kanskje et hint om å endre noe da? Skaffe seg annen omgangskrets eller forsøke å knytte seg nærmere dem man allerede har? Hun tar bestandig på seg en sånn offerrolle-mentalitet.. men det er alle andre sin feil at hun er alene på 17. mai osv 🙄 Eller rett og slett bruke mindre tid på SoMe og pleie vennskap i RL hadde jo vært noe for 2023 🥳 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 1. januar 2023 #15605 Del Skrevet 1. januar 2023 Albbas skrev (43 minutter siden): Og hva sto det faktisk der? Dere anklager for løgn men da må dere jo fortelle hva som stod der...? Nå fant jeg innlegget igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
net0ty Skrevet 1. januar 2023 #15606 Del Skrevet 1. januar 2023 (endret) Her er Tik Tok videoene Helene delte. Skriften i hvit, med grå bakgrunn ser ut som noe hun ville ha skrevet, med tanke på gubben og dattera. Endret 1. januar 2023 av net0ty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 1. januar 2023 #15607 Del Skrevet 1. januar 2023 (endret) 22 minutter siden, Beatbox said: Nå fant jeg innlegget igjen.. står jo ingenting her om at hun/de ikke har blitt invitert.. står jo at de ble invitert men takket nei, som er fullt forståelig i flyttekaos.. Endret 1. januar 2023 av Lileep 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 1. januar 2023 #15608 Del Skrevet 1. januar 2023 net0ty skrev (34 minutter siden): Her er Tik Tok videoene Helene delte. Skriften i hvit, med grå bakgrunn ser ut som noe hun ville ha skrevet, med tanke på gubben og dattera. @Lileep Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 1. januar 2023 #15609 Del Skrevet 1. januar 2023 (endret) net0ty skrev (37 minutter siden): Her er Tik Tok videoene Helene delte. Skriften i hvit, med grå bakgrunn ser ut som noe hun ville ha skrevet, med tanke på gubben og dattera. Hvorfor delte hun dette? Hvem er denne personen hun har delt innlegg fra? Endret 1. januar 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 1. januar 2023 #15610 Del Skrevet 1. januar 2023 27 minutter siden, Lill said: @Lileep Ja jeg så den, men er jo ikke hennes tiktok. Men enig i at det kan lett tas for å være hennes egen. Hun er jo aldri flink til å merke hvor hun tar ting fra osv.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 1. januar 2023 #15611 Del Skrevet 1. januar 2023 Lill skrev (31 minutter siden): Hvorfor delte hun dette? Hvem er denne personen hun har delt innlegg fra? @solfridullum , står nederst under TikTok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 1. januar 2023 #15612 Del Skrevet 1. januar 2023 Lill skrev (45 minutter siden): Hvorfor delte hun dette? Hvem er denne personen hun har delt innlegg fra? Det står nederst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 1. januar 2023 #15613 Del Skrevet 1. januar 2023 Lileep skrev (19 minutter siden): Ja jeg så den, men er jo ikke hennes tiktok. Men enig i at det kan lett tas for å være hennes egen. Hun er jo aldri flink til å merke hvor hun tar ting fra osv.. skjønner ikke at den kan misforstås , det står jo navn nederst. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
net0ty Skrevet 1. januar 2023 #15614 Del Skrevet 1. januar 2023 Orly skrev (21 minutter siden): skjønner ikke at den kan misforstås , det står jo navn nederst. Tror ingen tror at er hennes video. Det som er usikkert er hvilken av tekstene hun la til når hun delte den videre.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 1. januar 2023 #15615 Del Skrevet 1. januar 2023 25 minutter siden, Orly said: skjønner ikke at den kan misforstås , det står jo navn nederst. Skjønner jo at videoene ikke er hennes, men jeg trodde først HD hadde lagt på all tekst, ikke bare den ene ruta. Så jo, jeg mener det lett kan minsforståes hva som er hva. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 1. januar 2023 #15616 Del Skrevet 1. januar 2023 (endret) Og i tradisjon tro, nå kommer måla dere.. måla for 2023 som hun gleder seg til å dele! Hva med å faktisk ha som mål å IKKE dele noe om mål for 2023? Ny vri, og kanskje mindre press og dermed kan klare å oppnå mål? Bare et tips HD Endret 1. januar 2023 av Lileep 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 1. januar 2023 #15617 Del Skrevet 1. januar 2023 Lileep skrev (5 minutter siden): Skjønner jo at videoene ikke er hennes, men jeg trodde først HD hadde lagt på all tekst, ikke bare den ene ruta. Så jo, jeg mener det lett kan minsforståes hva som er hva. Jeg mener fortsatt at det ikke er lett å misforstå ,’men det handler nok om hvilke briller man ser med så vi får være enige om å være uenig tenker jeg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 1. januar 2023 #15618 Del Skrevet 1. januar 2023 11 minutter siden, Orly said: Jeg mener fortsatt at det ikke er lett å misforstå ,’men det handler nok om hvilke briller man ser med så vi får være enige om å være uenig tenker jeg Jeg har faktisk ikke kritisert henne for hverken løgn eller noe annet mtp de postene. Jeg bare kommer med min mening om at det kan misforståes mtp teksten, hvem er hvem. Så jeg leser ikke med noen spesielle briller, slik du antyder. Så bare dropp den. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 1. januar 2023 #15619 Del Skrevet 1. januar 2023 Lileep skrev (8 minutter siden): Jeg har faktisk ikke kritisert henne for hverken løgn eller noe annet mtp de postene. Jeg bare kommer med min mening om at det kan misforståes mtp teksten, hvem er hvem. Så jeg leser ikke med noen spesielle briller, slik du antyder. Så bare dropp den. Har ikke påstått du gjør det heller, så bare dropp å komme med ting jeg ikke har sagt. Du sier det er lett å misforstå , jeg skjønner ikke det kan misforstås enkelt og greit 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 1. januar 2023 #15620 Del Skrevet 1. januar 2023 (endret) 7 hours ago, Lillemor1982 said: Løgn og atter løgn. Skjønner hun ikke at hun driter seg loddrett ut?? 7 hours ago, Beatbox said: I sin iver etter sympati virker det ikke som hun skjønner det... 5 hours ago, Lileep said: De bekrefter jo i forhold til en post som lå på Instagram. Er jo ikke noe feil i det. Ikke vist å begynne å beskylde andre for å misforstå med vilje, bare fordi du ikke har sett posten det refereres til 😉 Jeg har jo sett postene, de ligger der fortsatt, kanskje du ikke skal beskylde Helene for å slette noe dere bare har lest feil?? 2 hours ago, Beatbox said: Nå fant jeg innlegget igjen.. Disse postene ligger altså fortsatt ute, og Helene har ikke løyet og ikke slettet noen ting... 🙄 Endret 1. januar 2023 av Albbas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå