cerruti Skrevet 21. desember 2022 #15341 Del Skrevet 21. desember 2022 Snublefot62 skrev (40 minutter siden): Jeg var på treningsstudio i går. Glemte å legge ut bilde av det. Har jeg da trent? PT-HD her inne og kan svare? Og da må du huske på å posere og påpeke at midjen er tilbake… 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 21. desember 2022 #15342 Del Skrevet 21. desember 2022 (endret) 1 hour ago, Beatbox said: ..trodde det var viktigere å trene på treningsstudio enn å posere....men så feil kan man ta🙄 Det er noe med dette sykelige behovet for å vise seg frem....på samme måte som barn gjør...* se på meg nå...se på meg nå *.....Og hva man er villig til å gjøre ene og alene for oppmerksomhetens skyld. Kanskje ikke så rart at folk avfølger henne når kanalen har blitt en puppefnisevrikkereklame-kanal...med 0 troverdighet og en sliten repeat-knapp.. Siste innlegg: 335 likes...13 kommentarer fra 27644 følgere... Jeg lurer på hvorfor det er en 10sek video av at hun går på sånn maskin, og et kleint bilde av seg selv i speilet er det hun velger å dele fra treningen idag. Hun ønsker jo å være en inspirasjon, men hvordan i allverden kan man bli inspirert av det der? Annet enn å bli inspirert til å gjøre stikk motsatt av henne? Hun kunne likegreit droppa dokumentasjonen, for det skaper jo bare innlegg på forum 🫣 En dag la hun ut en «lang» snutt hvor hun viste en øvelse, men ingenting mer rundt det. Hun kunne bygget videre med litt info om øvelsen osv, det kan inspirere. Endret 21. desember 2022 av Lileep 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 21. desember 2022 #15343 Del Skrevet 21. desember 2022 Albbas skrev (På 19.12.2022 den 13.56): Jo, hvis hun hadde redusert inntekt pga det, men det er jo ikke sikkert hun hadde det. Uansett er ikke inntekten i skattelisten representativ for hva man har i faktisk inntekt. Helene tjener ikke "bare" 380 tusen, det er det hun har i inntekt etter alle relevante fradrag. Fradrag for gjeldsrenter, fradrag for barnepass og andre fradrag spiller inn her. Vi aner ikke hva Helene har i lønnsinntekt basert på den artikkelen. Det har du helt rett i. Men hun har ikke boliglån, så evt renter hun har betalt må da være billån eller forbrukslån. Utgifter til barnepass hadde de heller ikke siden Helene var i permisjon. Spørsmålet er hvor stor andel av sponsen hun faktisk oppgir? Det kan ikke være mye mtp hvor lite hun har betalt i skatt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 21. desember 2022 #15344 Del Skrevet 21. desember 2022 20 minutter siden, Fotballfluen said: Det har du helt rett i. Men hun har ikke boliglån, så evt renter hun har betalt må da være billån eller forbrukslån. Utgifter til barnepass hadde de heller ikke siden Helene var i permisjon. Spørsmålet er hvor stor andel av sponsen hun faktisk oppgir? Det kan ikke være mye mtp hvor lite hun har betalt i skatt. Hvor mye har hun betalt i skatt? Det er ikke utenkelig at de har en del lån, det har jo vært litt ymse hint om at økonomien ikke er helt knirkfri. For eksempel denne reklamen hun hadde tidligere, det var noe kredittgreier, jeg husker ikke hva det gikk ut på? Og at de ikke er på boligmarkedet har nok også sine årsaker... Jeg ønsker ikke å spekulere så veldig, bare opplyse om at inntekt i skattelistene ikke er ensbetydende med lønnsinntekt. Basic knowledge som mange ikke har!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 21. desember 2022 #15345 Del Skrevet 21. desember 2022 AntiBullshit skrev (9 timer siden): Litt merkelig at hun og mannen ikke har kjøpt noe eget, er slitsomt å være avhengig av utleiers nåde. Skulle tro at to stk i 30/35 års alderen med felles økonomi prioriterte å lande egen bolig i stede for å flytte fra det ene leieobjektet til det andre med hund og barn på slep Ikke sikkert det er så lett for dem å få boliglån...... 😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 21. desember 2022 #15346 Del Skrevet 21. desember 2022 Lillemor1982 skrev (19 minutter siden): Ikke sikkert det er så lett for dem å få boliglån...... 😇 Vanskelig å få boliglån hvis man har bet.anmerkninger f.eks...eller ikke har nok egenkapital 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacon2015 Skrevet 21. desember 2022 #15347 Del Skrevet 21. desember 2022 Det er ikke mer enn et år siden hun tigget til seg penger for en operasjon på hunden… da blir det dårlig med boliglån om man ikke har til uforutsette utgifter på kjæledyr en gang. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 21. desember 2022 #15348 Del Skrevet 21. desember 2022 Bacon2015 skrev (35 minutter siden): Det er ikke mer enn et år siden hun tigget til seg penger for en operasjon på hunden… da blir det dårlig med boliglån om man ikke har til uforutsette utgifter på kjæledyr en gang. Er ikke det mer enn et år siden? Kunne liksom sverge til at vi snakker om 2-3 år. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 21. desember 2022 #15349 Del Skrevet 21. desember 2022 Snublefot62 skrev (7 minutter siden): Er ikke det mer enn et år siden? Kunne liksom sverge til at vi snakker om 2-3 år. Det var i mars 2020 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 21. desember 2022 #15350 Del Skrevet 21. desember 2022 Bacon2015 skrev (43 minutter siden): Det er ikke mer enn et år siden hun tigget til seg penger for en operasjon på hunden… da blir det dårlig med boliglån om man ikke har til uforutsette utgifter på kjæledyr en gang. Det er snart 3 år siden, slutten av mars beg av april 2020. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 21. desember 2022 #15351 Del Skrevet 21. desember 2022 Snublefot62 skrev (9 minutter siden): Er ikke det mer enn et år siden? Kunne liksom sverge til at vi snakker om 2-3 år. Du har rett👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 21. desember 2022 #15352 Del Skrevet 21. desember 2022 Lileep skrev (21 timer siden): «Jeg ville aldri gått i en trang kjole om jeg hadde din kropp» «Tenk hvor pen du ville vært om du bare gikk ned litt i vekt» «Du burde ikke gå i bikini med den kroppen der» Jeg husker ikke ordrett alle de ørten andre kommentarene hun har lagt frem før, men jeg syns alle ligner hverandre. Ordlyd og innhold. Derfor jeg er ganske sikker på at hun skriver disse selv. Jeg har iallfall aldri sett noe i nærheten av dette engang i kommentarfeltet. Mulig hun refererer til meldinger hun evt. får på DM. Da kan jo ingen imøtegå påstanden om hetsende kommentarer. Men uten dokumentasjon på dette, kan det da heller ikke bevises at det faktisk skjer. Betviler ikke på at det kan ramle inn en og annen ufin kommentar, men synes de fremstilles som i overkant stygge. Hvem sier slike ting egentlig? Problemet er at mange influncerene egenhendig har laget seg troverdighetsproblem, og konsekvensen er dessverre at man oftere da blir skeptisk/mistroisk til mye som serveres. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 21. desember 2022 #15353 Del Skrevet 21. desember 2022 Laia skrev (19 minutter siden): Jeg har iallfall aldri sett noe i nærheten av dette engang i kommentarfeltet. Mulig hun refererer til meldinger hun evt. får på DM. Da kan jo ingen imøtegå påstanden om hetsende kommentarer. Men uten dokumentasjon på dette, kan det da heller ikke bevises at det faktisk skjer. Betviler ikke på at det kan ramle inn en og annen ufin kommentar, men synes de fremstilles som i overkant stygge. Hvem sier slike ting egentlig? Problemet er at mange influncerene egenhendig har laget seg troverdighetsproblem, og konsekvensen er dessverre at man oftere da blir skeptisk/mistroisk til mye som serveres. Jeg tviler ikke på at hun kan ha fått slike meldinger heller. Men mengden innlegg hun har om dette gir et inntrykk av at hun møtes av en pøl av hat og mobbing. Jeg tror du har veldig mye rett i dette med at influensere har laget seg troverdighetsproblem. Et godt eksempel på det er når Helene hevder at hun tåler konstruktiv kritikk, hvilket hun har vist flere ganger ikke stemmer. For hun mener det er usaklige tilbakemeldinger hun får når det ikke er noe som støtter opp om hennes syn og meninger. Mitt klare inntrykk er at hun overdriver og lager ting større enn det er for å sanke sympati. Og det er bare å se på kommentarfeltene hennes. Det er flere som går rett på limpinnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 21. desember 2022 #15354 Del Skrevet 21. desember 2022 Bacon2015 skrev (2 timer siden): Det er ikke mer enn et år siden hun tigget til seg penger for en operasjon på hunden… da blir det dårlig med boliglån om man ikke har til uforutsette utgifter på kjæledyr en gang. Så sant... at det ikke går ann å tenke litt lenger enn nesa rekker 🙈 Bufferkonto framfor shopping. Heilt utrolig. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 21. desember 2022 #15355 Del Skrevet 21. desember 2022 (endret) Finlay skrev (På 20.12.2022 den 18.41): Hun får jo engasjement på disse postene, og det er nok viktigere enn at kommentarene er ekte. Har heller aldri sett slike kommentarer hos henne, og kan aldri tenke meg at hun får mange slike i private meldinger, ikke i sånne mengder at hun kan lage reels nærmest ukentlig basert på disse. Det viktigste ser ut til å være at hun kan slå i bordet med at -hva du synes om kroppen MIN er DITT problem, og høste støtte: "Kan ikke folk passe på seg selv, har man ikke noe fint å si så hold kjeft!! Folk altså😝" Det begynner å bli litt oppbrukt nå Helene😂 Finn på noe nytt. Og det går på repeat 🥱🥱🥱😴😴😴Den gang hun blogget var hun inspirerende. Nå mangler kontoen innhold, rett og slett. Hun sa tidligere at hun skulle dele reisen om spiseforstyrrelsen, og jeg er derfor innom kontoen hennes fra tid til annen for å se om hun legger ut noe der siden jeg kan relatere meg til henne på det området der, men det drukner i kjoler og x antall poster om at du er verdifull uansett og bla bla ukeblad. Vi VET vi er verdifulle Om noen dager så kommer en post med nye notatbøker, for da skal planene legges og jeg håper 2023 blir er bra år for HD på alle måter Endret 21. desember 2022 av irevin 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 21. desember 2022 #15356 Del Skrevet 21. desember 2022 irevin skrev (18 minutter siden): Og det går på repeat 🥱🥱🥱😴😴😴Den gang hun blogget var hun inspirerende. Nå mangler kontoen innhold, rett og slett. Hun sa tidligere at hun skulle dele reisen om spiseforstyrrelsen, og jeg er derfor innom kontoen hennes fra tid til annen for å se om hun legger ut noe der siden jeg kan relatere meg til henne på det området der, men det drukner i kjoler og x antall poster om at du er verdifull uansett og bla bla ukeblad. Vi VET vi er verdifulle Om noen dager så kommer en post med nye notatbøker, for da skal planene legges og jeg håper 2023 blir er bra år for HD på alle måter Blogg var nok en bedre plattform for Helene. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 21. desember 2022 #15357 Del Skrevet 21. desember 2022 irevin skrev (27 minutter siden): Og det går på repeat 🥱🥱🥱😴😴😴Den gang hun blogget var hun inspirerende. Nå mangler kontoen innhold, rett og slett. Hun sa tidligere at hun skulle dele reisen om spiseforstyrrelsen, og jeg er derfor innom kontoen hennes fra tid til annen for å se om hun legger ut noe der siden jeg kan relatere meg til henne på det området der, men det drukner i kjoler og x antall poster om at du er verdifull uansett og bla bla ukeblad. Vi VET vi er verdifulle Om noen dager så kommer en post med nye notatbøker, for da skal planene legges og jeg håper 2023 blir er bra år for HD på alle måter Ja det går i samme tralten. Og ja, - vi VET vi er verdifulle, vi VET vi er mer enn kroppen vår, vi VET at kvinner finnes i alle former og fasonger, vi VET til og med at navlen kan være avlang, at rund mage og strekkmerker er normalt😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 21. desember 2022 #15358 Del Skrevet 21. desember 2022 Finlay skrev (2 minutter siden): Ja det går i samme tralten. Og ja, - vi VET vi er verdifulle, vi VET vi er mer enn kroppen vår, vi VET at kvinner finnes i alle former og fasonger, vi VET til og med at navlen kan være avlang, at rund mage og strekkmerker er normalt😂 Vi trenger ikke å se HD i undertøyet for å få det bekreftet heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 21. desember 2022 #15359 Del Skrevet 21. desember 2022 I sitt siste innlegg på IG skriver hun om det å kle seg i store sorte klær og mye endret seg etter at hun ble 30. Vel vel… etter en rask skrolling på så viser det seg at det stemmer ikke. I hvert fall ikke det hun selv har lagt ut. Det som er helt sikkert er at innleggene hennes var MYE mer variert før enn nå. Og hun likte å vise seg i trange, korte skjørt og kjoler og ikke minst tettsittende treningsklær. Samt vise rumpe og seg selv i undertøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 21. desember 2022 #15360 Del Skrevet 21. desember 2022 27 minutter siden, Lily Of the Valley said: I sitt siste innlegg på IG skriver hun om det å kle seg i store sorte klær og mye endret seg etter at hun ble 30. Vel vel… etter en rask skrolling på så viser det seg at det stemmer ikke. I hvert fall ikke det hun selv har lagt ut. Det som er helt sikkert er at innleggene hennes var MYE mer variert før enn nå. Og hun likte å vise seg i trange, korte skjørt og kjoler og ikke minst tettsittende treningsklær. Samt vise rumpe og seg selv i undertøy. Fra 2013 er det lettkledde bilder i alle varianter, ikke noe svarte store klær da.. hun smører tjukt på. For aldri i verden om hun har skjult seg under store klær i 20-åra sine! Kanskje helt i starten.. men minst halvparten har vært halvnakne bilder på daglig basis.. så slutt å drit deg ut nå HD 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå