Summeer Skrevet 12. desember 2022 #15221 Del Skrevet 12. desember 2022 Den kjolen var ikke noe god reklame for "skreddersøm av drømmekjolen " den sitter ikke pent på, og stoffene passer ikke godt sammen. Jeg ville aldri bestilt "sydd på mål" når der tar så lang tid å få den og den ikke er tilpasset kroppen til den som har bestilt den 🤷♀️ 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 12. desember 2022 #15222 Del Skrevet 12. desember 2022 Orly skrev (45 minutter siden): Den kjolen hennes var ikke fin. Godt gjort å ikke klare å merke reklame for denne kjolen også. I tillegg til å ikke merke samarbeidet med PT og ernæringscoach. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 12. desember 2022 #15223 Del Skrevet 12. desember 2022 Orly skrev (1 time siden): Den kjolen hennes var ikke fin. Smak og behag det. Verre at det er mangel på merking av reklame, igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Falkefugl Skrevet 12. desember 2022 #15224 Del Skrevet 12. desember 2022 Yikes! Stivere smil enn det jeg ser i den "kjole reveal" videoen er det lenge siden jeg har sett. Jeg får veldig følelsen av at hun ikke er fornøyd med kjolen i det hele tatt, men må vise den fram fordi hun har fått den sponset. Det hvite stoffet ser jo veldig billig ut; krøllete og tynt og har ikke noe fint fall, og "korsettet" strammes over ribbenene og ikke i midjen, så man får ikke den timeglass figuren man kunne fått. Synes det stive smilet kan tolkes som at HD ikke er så veldig fornøyd med eget design... 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 12. desember 2022 #15225 Del Skrevet 12. desember 2022 (endret) Sozzen skrev (1 time siden): Smak og behag. Håper folk har evnen til å holde kjeft om de ikke liker noe jeg har laget og er stolt av. Det deles På en konto, må være lov å si man ikke liker den da Endret 12. desember 2022 av Orly 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 12. desember 2022 #15226 Del Skrevet 12. desember 2022 Summeer skrev (1 time siden): Den kjolen var ikke noe god reklame for "skreddersøm av drømmekjolen " den sitter ikke pent på, og stoffene passer ikke godt sammen. Jeg ville aldri bestilt "sydd på mål" når der tar så lang tid å få den og den ikke er tilpasset kroppen til den som har bestilt den 🤷♀️ Nettop, ikke bra i det hele tatt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 12. desember 2022 #15227 Del Skrevet 12. desember 2022 *blueberry* skrev (1 time siden): Smak og behag det. Verre at det er mangel på merking av reklame, igjen. Klart det er smak og behag, det er likevel reklame på en konto og da må man kunne si meningen sin 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 12. desember 2022 #15228 Del Skrevet 12. desember 2022 1 hour ago, Summeer said: Den kjolen var ikke noe god reklame for "skreddersøm av drømmekjolen " den sitter ikke pent på, og stoffene passer ikke godt sammen. Jeg ville aldri bestilt "sydd på mål" når der tar så lang tid å få den og den ikke er tilpasset kroppen til den som har bestilt den 🤷♀️ Å få noe sydd på mål når du likevel fjernbestiller og ikke får tilpasset underveis er ikke akkurat skreddersøm. Skikkelige tilpasning krever hyppig prøving underveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 12. desember 2022 #15229 Del Skrevet 12. desember 2022 10 minutter siden, Orly said: Klart det er smak og behag, det er likevel reklame på en konto og da må man kunne si meningen sin Helt enig! Jeg må si at dette må være den rareste og minst flatterende kjolen hun noen gang har vist som reklame. Beklager altså, men det der var ikke noe god reklame for firmaet. Det ser ut som et laken med bestemors gardiner som korsett. Før noen slakter meg for å gi min ærlige mening! Dette er ren reklame for en bedrift, og min mening er om kjolen, ikke HD som person! 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 12. desember 2022 #15230 Del Skrevet 12. desember 2022 Lileep skrev (16 minutter siden): Helt enig! Jeg må si at dette må være den rareste og minst flatterende kjolen hun noen gang har vist som reklame. Beklager altså, men det der var ikke noe god reklame for firmaet. Det ser ut som et laken med bestemors gardiner som korsett. Før noen slakter meg for å gi min ærlige mening! Dette er ren reklame for en bedrift, og min mening er om kjolen, ikke HD som person! Hadde hun i det minste fått til å merke reklamen, hadde det i alle fall vært noe positivt i innlegget om kjolen. Men den gang ei. Fint om hun er fornøyd med kreasjonen, men siden den ikke har vært vist før nå, var det kanskje ikke så stas som først antatt. Uansett hva man syns eller ikke syns, skal man i alle fall merke samarbeid og reklamer, men dette er jo ikke noe nytt på denne fronten. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 12. desember 2022 #15231 Del Skrevet 12. desember 2022 Lileep skrev (21 minutter siden): Helt enig! Jeg må si at dette må være den rareste og minst flatterende kjolen hun noen gang har vist som reklame. Beklager altså, men det der var ikke noe god reklame for firmaet. Det ser ut som et laken med bestemors gardiner som korsett. Før noen slakter meg for å gi min ærlige mening! Dette er ren reklame for en bedrift, og min mening er om kjolen, ikke HD som person! Fikk litt sånn «Whis» følser for den kjolen 🙈Kunne i det minste stryket den så den så bedre ut enn en sånn «kina» produksjon og 😬 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 12. desember 2022 #15232 Del Skrevet 12. desember 2022 (endret) Albbas skrev (29 minutter siden): Å få noe sydd på mål når du likevel fjernbestiller og ikke får tilpasset underveis er ikke akkurat skreddersøm. Skikkelige tilpasning krever hyppig prøving underveis. Hun har tidligere vist frem at hun har vært hos denne bedriften minst to ganger. Hadde det vært en god skredder er det mer enn nok med to tilpasninger for å få det til å sitte. De har jo sømbyster som reguleres ut til riktige mål i sømstuer som brukes til å nåle opp i fasong.... Endret 12. desember 2022 av Summeer 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 12. desember 2022 #15233 Del Skrevet 12. desember 2022 Orly skrev (49 minutter siden): Klart det er smak og behag, det er likevel reklame på en konto og da må man kunne si meningen sin Selvfølgelig. Personlig synes jeg ikke den var så fin heller, men tror det er pga det hvite stoffet som ser ut som et krøllete laken som er sydd om. Tror ikke jeg ville lagt inn bestilling hos disse folka. Konseptet til Helene kan ha vært bra, men de fikk det til å se billig ut. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 12. desember 2022 #15234 Del Skrevet 12. desember 2022 Og nå begynner det folkens; spørsmålsrunde om det nye sponsede livsstilsopplegget. Her skal det groomes godt til nyttårsforsettene kommer i des/ januar skiftet. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 12. desember 2022 #15235 Del Skrevet 12. desember 2022 5 minutter siden, *blueberry* said: Og nå begynner det folkens; spørsmålsrunde om det nye sponsede livsstilsopplegget. Her skal det groomes godt til nyttårsforsettene kommer i des/ januar skiftet. Hun er sleipere enn ålen 🤬 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 12. desember 2022 #15236 Del Skrevet 12. desember 2022 (endret) *blueberry* skrev (9 minutter siden): Og nå begynner det folkens; spørsmålsrunde om det nye sponsede livsstilsopplegget. Her skal det groomes godt til nyttårsforsettene kommer i des/ januar skiftet. Nytt år ny runde …Nye sponsor/dietter/trenings metoder 🤢 Bedre å fikse litt på det som rører seg av følser i topplokket hos ROS 😵💫 Endret 12. desember 2022 av Fredrikstad71mod 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 12. desember 2022 #15237 Del Skrevet 12. desember 2022 36 minutter siden, Summeer said: Hun har tidligere vist frem at hun har vært hos denne bedriften minst to ganger. Hadde det vært en god skredder er det mer enn nok med to tilpasninger for å få det til å sitte. De har jo sømbyster som reguleres ut til riktige mål i sømstuer som brukes til å nåle opp i fasong.... Denne kjolen har jo gått til og fra i posten noen ganger så virker ikke som Helene har vært der for personlig prøving særlig mye... En sømbyste er absolutt ikke i nærheten av like bra som å prøve på vedkommendes kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 12. desember 2022 #15238 Del Skrevet 12. desember 2022 *blueberry* skrev (38 minutter siden): Selvfølgelig. Personlig synes jeg ikke den var så fin heller, men tror det er pga det hvite stoffet som ser ut som et krøllete laken som er sydd om. Tror ikke jeg ville lagt inn bestilling hos disse folka. Konseptet til Helene kan ha vært bra, men de fikk det til å se billig ut. Jeg hadde faktisk litt forhåpninger til den kjolen, men helt ærlig; det styggeste jeg har sett. Den ser jo ikke særlig skreddersydd ut. Mer heller «hjemmesnekra» ut🙈Ikke særlig god reklame ihvertfall og tror dette er første og siste gang vi ser noe mer til den kjolen… 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 12. desember 2022 #15239 Del Skrevet 12. desember 2022 Albbas skrev (14 minutter siden): Denne kjolen har jo gått til og fra i posten noen ganger så virker ikke som Helene har vært der for personlig prøving særlig mye... En sømbyste er absolutt ikke i nærheten av like bra som å prøve på vedkommendes kropp. Mente hun viste story fra lokalet på minst to ulike anledninger 🤔. Mulig jeg husker feil da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 12. desember 2022 #15240 Del Skrevet 12. desember 2022 (endret) irevin skrev (8 minutter siden): Jeg hadde faktisk litt forhåpninger til den kjolen, men helt ærlig; det styggeste jeg har sett. Den ser jo ikke særlig skreddersydd ut. Mer heller «hjemmesnekra» ut🙈Ikke særlig god reklame ihvertfall og tror dette er første og siste gang vi ser noe mer til den kjolen… Jeg synes Helene er veldig flink med kjoler så jeg tror nok visjonen var bra, men at denne bedriften rett og slett ikke innfridde. Det har vel ikke vært så mye reklame for Meah siden heller. Stoffet ser krøllete ut, og altfor hvitt. Det gjennomsiktige stoffet på ermene starter på et unaturlig sted, og korsettet ser ikke ut til å kunne strammes riktig. Området rundt brystene virker amatørmessig utført, uten at jeg klarer å helt sette fingeren på det. Jeg liker egentlig mønsteret og fargene på korsettet, og jeg tror det gjennomsiktige stoffet på ermene er finere i virkeligheten, men det er det hvite stoffet som ødelegger hele kjolen. Kjolen burde vært i en annen farge/ mønster, korsettet burde vært separat (fordi Helene liker å stramme de bedre, det ser også bedre ut) og stoffet burde definitivt vært noe annet som ikke så ut som en krøllete bunadsskjorte. Helene, dette er ikke kritikk til deg hvis du leser her. Jeg håper at om du er misfornøyd så kan du si det til dine følgere, de vil forstå. Bedriften har ikke gjort en god nok jobb for deg. Endret 12. desember 2022 av *blueberry* 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå