mumrikk1 Skrevet 7. desember 2022 #15141 Skrevet 7. desember 2022 Den dama hadde hatt godt av en pause i sosiale medier. Både for seg selv og de rundt seg for å få «denne hektiske» hverdagen hun har til å gå rundt. Tenk at for bare noen uker siden stilte hun spørsmål om å skulle få søsken. Håper hun ser svaret selv så mye som hun klager over ett barn!😟 Skulle vell tro også at samboeren hennes kunne gitt denne oppmerksomheten hun søker når hun legger ut lettkledde bilder? Jeg selv kunne hvertfall ønske at en slik oppmerksomhet kom fra en jeg delte livet med, ikke random mennesker. 8 4
Beatbox Skrevet 7. desember 2022 #15142 Skrevet 7. desember 2022 mumrikk1 skrev (3 minutter siden): Den dama hadde hatt godt av en pause i sosiale medier. Både for seg selv og de rundt seg for å få «denne hektiske» hverdagen hun har til å gå rundt. Tenk at for bare noen uker siden stilte hun spørsmål om å skulle få søsken. Håper hun ser svaret selv så mye som hun klager over ett barn!😟 Skulle vell tro også at samboeren hennes kunne gitt denne oppmerksomheten hun søker når hun legger ut lettkledde bilder? Jeg selv kunne hvertfall ønske at en slik oppmerksomhet kom fra en jeg delte livet med, ikke random mennesker. 2
Gjest Finlay Skrevet 7. desember 2022 #15143 Skrevet 7. desember 2022 mumrikk1 skrev (28 minutter siden): Skulle vell tro også at samboeren hennes kunne gitt denne oppmerksomheten hun søker når hun legger ut lettkledde bilder? Jeg selv kunne hvertfall ønske at en slik oppmerksomhet kom fra en jeg delte livet med, ikke random mennesker. Jeg tror både HD og andre influensere får et aldri så lite kick av at nettopp fremmede ser dem halvnakne. Hvorfor skulle de ellers benytte enhver anledning til å posere i undertøy? Altså ikke i reklamesammenheng, men poste eller reposte gamle bilder, bare for å vise hva de skal ha på seg, at de er trøtte, slitne, savner sommeren, høsten, denne utsikten eller hva det måtte være. I undertøy. Hva samboere og ektemenn synes? De synes åpenbart det er helt greit. De tar jo ofte disse bildene. LKE tar CBE sine, SE fikk Kasper med seg ut i enga der han knipset ivei mens hun sprikte. Sikkert samme med mannen til HD. Hvem vet, kanskje de får et kick, de også? Rar bransje og rart liv😁
*blueberry* Skrevet 7. desember 2022 #15144 Skrevet 7. desember 2022 Albbas skrev (2 timer siden): I tillegg skaper det nok mye indre stress, fordi hun alltid må tenke på at hun må holde seg aktuell og poste nok. Alltid dårlig samvittighet for enda en ting man ikke rekker å gjøre godt nok... Dette har hun til og med snakket om. Jeg skjønner ikke hvorfor noen vil bruke så mye (frivillig) tid på noe som gir dem dårlig samvittighet og stress. 4 1
Gjest Kattedama Skrevet 7. desember 2022 #15145 Skrevet 7. desember 2022 Nyttig informasjon deles, HD har mensen igjen 🙄
Gjest Albbas Skrevet 7. desember 2022 #15146 Skrevet 7. desember 2022 1 hour ago, *blueberry* said: Dette har hun til og med snakket om. Jeg skjønner ikke hvorfor noen vil bruke så mye (frivillig) tid på noe som gir dem dårlig samvittighet og stress. Det er nok en avhengighet. Gjelder ikke bare henne men generell influensere. HD har jo vært i gamet lenge...
Beatbox Skrevet 7. desember 2022 #15147 Skrevet 7. desember 2022 Albbas skrev (22 minutter siden): Det er nok en avhengighet. Gjelder ikke bare henne men generell influensere. HD har jo vært i gamet lenge... Min terapeut kaller det klikkomani.....for det er akkurat det det er.. 1
Lileep Skrevet 7. desember 2022 #15148 Skrevet 7. desember 2022 4 hours ago, Lill said: Nyttig informasjon deles, HD har mensen igjen 🙄 Er det bildet fra badet du referer til?
Gjest Kattedama Skrevet 7. desember 2022 #15149 Skrevet 7. desember 2022 Lileep skrev (3 minutter siden): Er det bildet fra badet du referer til? Ja, der vi igjen blir fortalt om manglende søvn osv....veldig viktig og inspirerende info
Lileep Skrevet 7. desember 2022 #15150 Skrevet 7. desember 2022 2 minutter siden, Lill said: Ja, der vi igjen blir fortalt om manglende søvn osv....veldig viktig og inspirerende info Ah jeg så det nå. Trodde et øyeblikk du trakk en konklusjon utifra bildet med lille som leker med tamponger på badet 🫣 2
Pantoten Skrevet 7. desember 2022 #15151 Skrevet 7. desember 2022 EtLiteTroll skrev (11 timer siden): Det har jeg stusset litt over. Samtidig som hun klager på ekstra travel hverdag, søvnmangel og mangel på egentid, så har hun alltid tid til reels og undertøy poseringer. Akkurat som folk som slutter å røyke får mye tid til overs, så vil jeg tro hun hadde fått det samme om hun la fra seg sosialt media de periodene hun ikke får tiden til å gå rundt. Hun må jo bruke tid på å redigere det hun poster, og filme flere ganger hvis hun ikke er fornøyd. Burde. Det er mye folk burde gjøre, spesielt hvis man er stressa, har lite overskudd, får for lite søvn, osv. Trene, spise næringsrikt, alt det som gir overskudd men også krever litt overskudd for å gjøre 😛 Hvorfor bruker jeg tid på sosiale medier men likevel føler at jeg ikke har tid til å trene? Hvorfor scroller jeg på KG i stedet for å legge meg en halvtime tidligere? Vet jo hva som gjør godt, men det er ikke alltid lett å gjøre det 2
Gjest Kattedama Skrevet 7. desember 2022 #15152 Skrevet 7. desember 2022 Lileep skrev (36 minutter siden): Ah jeg så det nå. Trodde et øyeblikk du trakk en konklusjon utifra bildet med lille som leker med tamponger på badet 🫣 Hvorfor overrasker det meg ikke at dette også deles på nettet. Inspirerende for hvem?
panzerpølsa Skrevet 7. desember 2022 #15153 Skrevet 7. desember 2022 Pantoten skrev (38 minutter siden): Burde. Det er mye folk burde gjøre, spesielt hvis man er stressa, har lite overskudd, får for lite søvn, osv. Trene, spise næringsrikt, alt det som gir overskudd men også krever litt overskudd for å gjøre 😛 Hvorfor bruker jeg tid på sosiale medier men likevel føler at jeg ikke har tid til å trene? Hvorfor scroller jeg på KG i stedet for å legge meg en halvtime tidligere? Vet jo hva som gjør godt, men det er ikke alltid lett å gjøre det Jeg tror mange blir oppgitt og lei av at det går på repeat år etter år, med samme problemstillinger og klager på akkurat de samme greiene. Uten noen form for endring eller omstilling. Det blir bare for dumt å holde på sånn på en offentlig konto som i utgangspunktet skulle inspirere til blandt annet kosthold og trening. Og hvor mange ganger har vi hørt at nå skjer det, denne gangen skal det tas tak. Nytt prosjekt, nå er det all in. Og tilbake til syt og klag på nøyaktig det samme. Hun evner jo ikke endring i mønster og væremåte. Men allikevel bruker hun uhorvelig mye tid på å insistere på at det er helt greit. Det var dette med kart og terreng. Og kanskje må man prioritere litt annerledes om tidsklemma til stadighet går utover hus og familie. Da burde både telefon og skjermtid reduseres, eller rett og slett slutt å klag. 13 4
Gjest Kattedama Skrevet 7. desember 2022 #15154 Skrevet 7. desember 2022 panzerpølsa skrev (Akkurat nå): Jeg tror mange blir oppgitt og lei av at det går på repeat år etter år, med samme problemstillinger og klager på akkurat de samme greiene. Uten noen form for endring eller omstilling. Det blir bare for dumt å holde på sånn på en offentlig konto som i utgangspunktet skulle inspirere til blandt annet kosthold og trening. Og hvor mange ganger har vi hørt at nå skjer det, denne gangen skal det tas tak. Nytt prosjekt, nå er det all in. Og tilbake til syt og klag på nøyaktig det samme. Hun evner jo ikke endring i mønster og væremåte. Men allikevel bruker hun uhorvelig mye tid på å insistere på at det er helt greit. Det var dette med kart og terreng. Og kanskje må man prioritere litt annerledes om tidsklemma til stadighet går utover hus og familie. Da burde både telefon og skjermtid reduseres, eller rett og slett slutt å klag. Hvis hun logger av så får hun ikke mulighet til å bli sponset med kjole nr 40, 10 ulike serum, barneutstyr, klær og drive med skjult reklame for undertøy. Og hun går glipp av likes og hjerter fra både menn og kvinner.
*blueberry* Skrevet 7. desember 2022 #15155 Skrevet 7. desember 2022 Albbas skrev (5 timer siden): Det er nok en avhengighet. Gjelder ikke bare henne men generell influensere. HD har jo vært i gamet lenge... Det er det nok. Man ser de samme tendensene hos flere av de. Når det gjelder HD så håper jeg det ikke blir fullt ut med «nytt år, ny start» igjen, for det pleier som regel å ende ganske dårlig. At offentligheten får følge med må være ufattelig mye press når det faller sammen (slik 90% av alle nyttårsforsett gjør). 7
Pantoten Skrevet 7. desember 2022 #15156 Skrevet 7. desember 2022 panzerpølsa skrev (51 minutter siden): Jeg tror mange blir oppgitt og lei av at det går på repeat år etter år, med samme problemstillinger og klager på akkurat de samme greiene. Uten noen form for endring eller omstilling. Det blir bare for dumt å holde på sånn på en offentlig konto som i utgangspunktet skulle inspirere til blandt annet kosthold og trening. Og hvor mange ganger har vi hørt at nå skjer det, denne gangen skal det tas tak. Nytt prosjekt, nå er det all in. Og tilbake til syt og klag på nøyaktig det samme. Hun evner jo ikke endring i mønster og væremåte. Men allikevel bruker hun uhorvelig mye tid på å insistere på at det er helt greit. Det var dette med kart og terreng. Og kanskje må man prioritere litt annerledes om tidsklemma til stadighet går utover hus og familie. Da burde både telefon og skjermtid reduseres, eller rett og slett slutt å klag. Jepp, ser den og er enig i det! Inspirerende er det ikke. Men for så vidt gjenkjennelig og det er vel det som er greia? Venninnerelasjon til følgerne og alt det der. Dele noe som er kjipt, trøste seg selv litt, det går fint, det er lov å slite og ikke få til alt alltid, kommer en ny dag i morgen, osv. Repeat dag ut og år inn. Tydeligvis noen følgere som treffes av dette innholdet, selv om de fleste av oss i tråden her ikke får så mye inspirasjon eller noe ut av det. Mennesker har ofte svært vanskelig for å forandre seg, det er krevende å ta tak og endre vaner. Det er jo det store deler av hverdagen vår er: vaner. Dårlige vaner sitter godt og er gjerne selvforsterkende, gode vaner er vanskeligere å opprette og vedlikeholde. Det tar seg dårlig ut å holde på som hun gjør, men det er nok veldig vanlig å faile hardt når man prøver å legge om vaner. De fleste av oss gjør det bare ikke omtrent live på Instagram. 😅 5
mumrikk1 Skrevet 7. desember 2022 #15157 Skrevet 7. desember 2022 Lileep skrev (1 time siden): Ah jeg så det nå. Trodde et øyeblikk du trakk en konklusjon utifra bildet med lille som leker med tamponger på badet 🫣 Rart hun ikke leker med de «supre» mensentrusene..😏 8
Lileep Skrevet 8. desember 2022 #15158 Skrevet 8. desember 2022 Hva er det med disse bildene av rompa på treningsentre? Er det inspirerende? Skal det friste til å trene? Jeg syns det bare er kleint og roper oppmerksomhet.. sånn er hele kanalen blitt 9 4
cerruti Skrevet 8. desember 2022 #15159 Skrevet 8. desember 2022 Lileep skrev (23 minutter siden): Hva er det med disse bildene av rompa på treningsentre? Er det inspirerende? Skal det friste til å trene? Jeg syns det bare er kleint og roper oppmerksomhet.. sånn er hele kanalen blitt Og irriterende at det blir tatt bilder på senter hvor andre fort synes eller er redd for å synes i bakgrunn. 4 1
Gjest Kattedama Skrevet 8. desember 2022 #15160 Skrevet 8. desember 2022 Det er positivt at hun viser frem øvelsen, men er det riktig å ha bøy i knærne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå