Fotballfluen Skrevet 1. desember 2022 #15101 Del Skrevet 1. desember 2022 (endret) Albbas skrev (5 timer siden): Det er ikke opp til meg nei, men utgangspunktet for diskusjonen er jo at hun ble kåret til beste leder, og da er det jo nettopp det hennes kolleger oppfatter henne som! At du som ikke kjenner henne eller jobber med henne oppfatter henne som et surrehode uten gjennomføringsevne er jo ikke relevant for hennes kolleger. Utenom PT-tiden har Helene alltid delt lite av hverdagen fra jobb, og vi har derfor ingen forutsetninger til å tro det ene eller det andre. At man blir så overrasket over at noen fremstår som annerledes på jobb enn på privaten synes jeg er utrolig rart, har du virkelig aldri erfart dette personlig? Jeg har haugevis av bekjente fra karrieren som fremstår fullstendig annerledes på privaten. Vi ser det jo i politikken også, og fra diverse me too-skandaler, hvordan man fremstår profesjonelt kan være noe helt annet enn hvordan man er ellers, både i positiv og negativ retning. (og det er derfor julebord kan være en farlig greie, for plutselig kaster folk av seg den profesjonelle maska, og da er det mye rart som kommer frem ass 😬) Da snakker du om noe annet enn meg. Jeg har aldri stilt spørsmål til kåringen, tvert imot har jeg skrevet at jeg synes det er kjempebra! Kontrasten jeg snakker om er at jeg, basert på hva hun deler i sosiale medier, ALDRI hadde gjettet at hun var som beskrevet på den plakaten hun fikk. Hun framstår som det totalt motsatte. Nei mennesker er ikke 100% like alltid, men etter egen erfaring kjenner jeg svært få som har så ulik personlighet på jobb vs fritid at jeg ikke kjenner dem igjen. Det er selvsagt mulig at min arbeidserfaring er fra bransjer hvor man ikke legger personligheten sin fra seg i døra. Endret 1. desember 2022 av Fotballfluen 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 1. desember 2022 #15102 Del Skrevet 1. desember 2022 (endret) Albbas skrev (10 timer siden): Forventer du virkelig at folk er like på jobb og på privaten? Man kan ha en helt annen motivasjon på jobb for å gjennomføre viktige oppgaver, kontra banale mål man setter seg på privaten, etter man har brukt opp all energien sin på jobb. Det er faktisk ganske vanlig å "bruke opp" viljestyrken sin på jobb, den er som en muskel, og når man kommer hjem er vi mange som kollapser på sofaen uten at det betyr at vi er sutrete og late 24/7. Til og med treåringen min har en annen atferd i barnehage enn hjemme. Jeg syns nå ikke det avviker så veldig heller fra det vi har sett, men så leser jeg aldri Helene med vrangbrillene på. Fritid? Prøver du å være morsom? IG profilen til Helene Drage (PT og opptatt av psykisk helse) er 100 prosent jobb. Det er jobb nr 3 faktisk. Det er 100 prosent kommersielt alt som vises frem der. Det er ikke fordi vrangbrillene er på, men fordi man er ikke så dum at man går på «leirbål» og «venninne» strategien til en profesjonell influenser med 13 års erfaring, og at man faktisk forventer at barn holdes unna de kommersielle kanalene og at man følger de lover og regler som er satt. Det gjør ikke HD. Endret 1. desember 2022 av Lill :) 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig2.0 Skrevet 2. desember 2022 #15103 Del Skrevet 2. desember 2022 Dere vet at en annen forklaring på at deres analyse av personligheten hennes ikke gjenspeiles i resultatene til jobben til Helene er at analysen kan være feil, ikke sant? Jeg synes Helene virker som en helt vanlig person, på godt og vondt, men det er vel det som fyrer folk opp så voldsomt da, at de ser egenskaper ved seg selv eller andre de ikke egentlig liker, og da møter med aggresjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 2. desember 2022 #15104 Del Skrevet 2. desember 2022 Bolledeig2.0 skrev (2 timer siden): Dere vet at en annen forklaring på at deres analyse av personligheten hennes ikke gjenspeiles i resultatene til jobben til Helene er at analysen kan være feil, ikke sant? Jeg synes Helene virker som en helt vanlig person, på godt og vondt, men det er vel det som fyrer folk opp så voldsomt da, at de ser egenskaper ved seg selv eller andre de ikke egentlig liker, og da møter med aggresjon. Du vet at man kan være flink i en jobb og ikke i en annen? Å følge lover og regler i en jobb er et minimum for å bli tatt seriøst. Å ikke være sannferdig men konstruere noe som passer der og da for pengene skyld er heller ikke seriøst. Og du kan spare deg for de evindelige personangrepene, like forutsigbart som de dårlige innleggene til HD 😊 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keiserenernaken Skrevet 2. desember 2022 #15105 Del Skrevet 2. desember 2022 Min analyse er at Helene Drage ikke forstår stillingsbeskrivelsen "påvirker", og dermed ikke vet at hun er på jobb når hun logger seg på de offisielle kanalene sine. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
net0ty Skrevet 2. desember 2022 #15106 Del Skrevet 2. desember 2022 Lurer på om hun vil trå over grenser for å få kritikk nå. Først måtte visst noen si ifra om at små barn ikke burde spise for mye rosiner. Men så etterfølger hun med et bilde av at ungen står og spiser popcorn, som jo har en høy kvelingsfare på små som heller ikke burde stå å spise. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 2. desember 2022 #15107 Del Skrevet 2. desember 2022 «Så langt hun har kommet.» Og det handler IKKE om vekt… Er det noe Drage var flink til tidligere, var det å hevde hvor bra form hun var i og at det var helt greit å være plus size. Jeg tror det handler ALT om vekt. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 2. desember 2022 #15108 Del Skrevet 2. desember 2022 cerruti skrev (15 minutter siden): «Så langt hun har kommet.» Og det handler IKKE om vekt… Er det noe Drage var flink til tidligere, var det å hevde hvor bra form hun var i og at det var helt greit å være plus size. Jeg tror det handler ALT om vekt. Helt enig! Og det hadde stått mer respekt av om hun var ærlig på det. Mitt inntrykk er at hun skal gardere seg. Hun har tidligere gitt uttrykk for at hun føler at hun ikke helt har lyktes. Det er jo også viktig for henne å please sine egne følgere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 2. desember 2022 #15109 Del Skrevet 2. desember 2022 Alt derfra handler om vekt og utseende og hvordan posere seg minst mulig. 7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 3. desember 2022 #15110 Del Skrevet 3. desember 2022 Har Bara og Change avsluttet samarbeidet med henne tro? Hun skrøt jo de så voldsomt opp i skyene og nå hører vi aldri om de mer. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 3. desember 2022 #15111 Del Skrevet 3. desember 2022 Sozzen skrev (54 minutter siden): Har Bara og Change avsluttet samarbeidet med henne tro? Hun skrøt jo de så voldsomt opp i skyene og nå hører vi aldri om de mer. Ikke utenkelig mtp hennes elendige merking av reklameinnlegg 🙄 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 3. desember 2022 #15112 Del Skrevet 3. desember 2022 Beatbox skrev (43 minutter siden): Ikke utenkelig mtp hennes elendige merking av reklameinnlegg 🙄 Tviler på at det er grunnen. Både påvirker og annonsør tjener på nettopp at det IKKE merkes. Det får jo ikke følger for noen av dem, og har mye større påvirkning når mange ikke oppfatter at det er reklame de utsettes for. Så det er vinnvinn for både HD og samarbeidspartner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 3. desember 2022 #15113 Del Skrevet 3. desember 2022 Finlay skrev (2 minutter siden): Tviler på at det er grunnen. Både påvirker og annonsør tjener på nettopp at det IKKE merkes. Det får jo ikke følger for noen av dem, og har mye større påvirkning når mange ikke oppfatter at det er reklame de utsettes for. Så det er vinnvinn for både HD og samarbeidspartner. Tusen takk for info 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 3. desember 2022 #15114 Del Skrevet 3. desember 2022 Beatbox skrev (54 minutter siden): Ikke utenkelig mtp hennes elendige merking av reklameinnlegg 🙄 Det handler vel mer om at de har valgt andre å samarbeide med? Hun er jo ikke lenger enn treningsinfluenser. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 3. desember 2022 #15115 Del Skrevet 3. desember 2022 Lill skrev (11 minutter siden): Det handler vel mer om at de har valgt andre å samarbeide med? Hun er jo ikke lenger enn treningsinfluenser. Sant nok😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtLiteTroll Skrevet 4. desember 2022 #15116 Del Skrevet 4. desember 2022 Litt overdrivelse med den tunga da😝 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 4. desember 2022 #15117 Del Skrevet 4. desember 2022 EtLiteTroll skrev (25 minutter siden): Litt overdrivelse med den tunga da😝 Syns det er dummere at hun ønsker mindre fokus på hvordan en person ser ut, og mer på hvem personen er. Da burde hun i alle fall starte med seg selv, da det meste som pushes i den kanalen er nettopp kropp og utseende. På tide å stå for det man messer tenker jeg. 12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 4. desember 2022 #15118 Del Skrevet 4. desember 2022 panzerpølsa skrev (11 minutter siden): Syns det er dummere at hun ønsker mindre fokus på hvordan en person ser ut, og mer på hvem personen er. Da burde hun i alle fall starte med seg selv, da det meste som pushes i den kanalen er nettopp kropp og utseende. På tide å stå for det man messer tenker jeg. 👏👏👏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 4. desember 2022 #15119 Del Skrevet 4. desember 2022 Når en ser story fra badet i den stripete handduken rundt kroppen, så kan en jo lure på om hun ikke bare poserer men også redigerer seg tynnere på andre bilder. 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 4. desember 2022 #15120 Del Skrevet 4. desember 2022 lillehammeren skrev (18 minutter siden): Når en ser story fra badet i den stripete handduken rundt kroppen, så kan en jo lure på om hun ikke bare poserer men også redigerer seg tynnere på andre bilder. Det ser man også godt på reelen på insta når hun gjør seg klar til julebordet. Hun viser seg fra siden med shapewear, og ser betydelig større ut enn vanlig. Dette er ikke fatshaming, kun en påpekning av hva som vises fram av henne selv i egne sosiale medier. 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå