Hvasierdu Skrevet 11. september 2022 #14401 Del Skrevet 11. september 2022 Helene sier i podkasten hun gjester( bak fasaden) at A4 livet er noe hun frykter mest. "Stasjonsvogn og stakittgjerde fysj" Videre sier hun at de heller har 2 små biler. Noe som gjør at de ikke har plass til hunden i den samme bilen som barnevognen.... Og virkelig, hadde du virkelig ikkje ønsket deg et hus med stakittgjerde når dere lever oppå hverandre på 50 kvm???? Dette er sånne ting hun sier for å forsvare at "joda , dette elsker vi" Og hun sier at A4 livet er kjedelig? Helt seriøst, det hun viser fram av hverdagen, ferier og helger er jo kjedelig. De gjør jo aldri noe gøy sammen....aldri 19 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 11. september 2022 #14402 Del Skrevet 11. september 2022 Hvasierdu skrev (3 minutter siden): Helene sier i podkasten hun gjester( bak fasaden) at A4 livet er noe hun frykter mest. "Stasjonsvogn og stakittgjerde fysj" Videre sier hun at de heller har 2 små biler. Noe som gjør at de ikke har plass til hunden i den samme bilen som barnevognen.... Og virkelig, hadde du virkelig ikkje ønsket deg et hus med stakittgjerde når dere lever oppå hverandre på 50 kvm???? Dette er sånne ting hun sier for å forsvare at "joda , dette elsker vi" Og hun sier at A4 livet er kjedelig? Helt seriøst, det hun viser fram av hverdagen, ferier og helger er jo kjedelig. De gjør jo aldri noe gøy sammen....aldri Hun bekrefter jo bare at hun lever på en løgn....må være veldig slitsomt og det forklarer også denne evinnelige sutringen om stort sett det meste.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøkkelost77 Skrevet 11. september 2022 #14403 Del Skrevet 11. september 2022 Hvor finner man podcasten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 11. september 2022 #14404 Del Skrevet 11. september 2022 Hva slags bilder trenger at man sitter naken nedentil på gulvet med opprullet fuck-tskjorte 🙉😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 11. september 2022 #14405 Del Skrevet 11. september 2022 Det var ikke et bilde jeg ville lagt ut, men hun vil nok at det skal bli spekulasjoner om hun er naken eller ikke 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 11. september 2022 #14406 Del Skrevet 11. september 2022 Orly skrev (1 time siden): Det var ikke et bilde jeg ville lagt ut, men hun vil nok at det skal bli spekulasjoner om hun er naken eller ikke Hun vet selv at spekulasjoner gjør at kontoen hennes blir mere aktiv 😆 Og hu har jo selv sagt en gang at all reklame er god reklame 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 11. september 2022 #14407 Del Skrevet 11. september 2022 Fredrikstad71mod skrev (7 minutter siden): Hun vet selv at spekulasjoner gjør at kontoen hennes blir mere aktiv 😆 Og hu har jo selv sagt en gang at all reklame er god reklame 😂 Kontoen hennes er jo bare reklame for tiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 11. september 2022 #14408 Del Skrevet 11. september 2022 *blueberry* skrev (3 minutter siden): Kontoen hennes er jo bare reklame for tiden. Nå tenkte jeg på «snakk» om henne som er både negativ og positiv reklame , ikke produkter 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 11. september 2022 #14409 Del Skrevet 11. september 2022 Fredrikstad71mod skrev (8 minutter siden): Nå tenkte jeg på «snakk» om henne som er både negativ og positiv reklame , ikke produkter 😅 Jeg vet. Jeg sikter til at alt av kontoen hennes er reklame, både oppførsel og produkter. Respons tar hun ikke imot, så alt som gir engasjement er nok bra nok. Da er det viktig å dra inn barnet også, for da blir det ekstra klikk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvasierdu Skrevet 11. september 2022 #14410 Del Skrevet 11. september 2022 Nøkkelost77 skrev (2 timer siden): Hvor finner man podcasten? https://podcasts.apple.com/us/podcast/68-influencer-sterke-meninger-og-slankeoperasjon/id1529507701?i=1000545123384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 11. september 2022 #14411 Del Skrevet 11. september 2022 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 12. september 2022 #14412 Del Skrevet 12. september 2022 Hva med å starte kritikken til rett person? HD fremstår som en løgnaktig og lite oppegående påvirker, det er ikke stort å hente på den kontoen av inspirasjon. I tillegg så skorter det vel på selvinnsikten også? Nei, du kan ikke drive med IG på fulltid HD, du har ikke det som trengs. Og nei, det er vel ikke en hobby å drive denne IG kontoen? Du blir både sponset/driver med annonsering og tjener penger på denne? Selv om du ikke merker reklame, så vet de fleste at kontoen din ikke er hobbyrelatert. Hvis man ikke ønsker kritikk så vær i det minste sannferdig, det er et minimum av hva man kan forvente. 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppelopp Skrevet 12. september 2022 #14413 Del Skrevet 12. september 2022 Så kom vi altså dit at jeg måtte lage meg en konto for å spørre her inne. Hva skjer med å stå i en butikk, ta bilder av produktene for så å linke til en annen side med reklamelinker? Om de er så bra som HD sier, kan hun ikke ta bilde av de på badet hjemme? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 12. september 2022 #14414 Del Skrevet 12. september 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt og latterliggjølring med svar. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. september 2022 #14415 Del Skrevet 12. september 2022 Poppelopp skrev (1 time siden): Så kom vi altså dit at jeg måtte lage meg en konto for å spørre her inne. Hva skjer med å stå i en butikk, ta bilder av produktene for så å linke til en annen side med reklamelinker? Om de er så bra som HD sier, kan hun ikke ta bilde av de på badet hjemme? Ja, haha! Hun står inne på Normal og tar bilde av produkter i en reklame for Lycko? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lama13 Skrevet 12. september 2022 #14416 Del Skrevet 12. september 2022 Poppelopp skrev (1 time siden): Så kom vi altså dit at jeg måtte lage meg en konto for å spørre her inne. Hva skjer med å stå i en butikk, ta bilder av produktene for så å linke til en annen side med reklamelinker? Om de er så bra som HD sier, kan hun ikke ta bilde av de på badet hjemme? Produktene er vel så gode at hun har rukket å bruke opp forrige lass hun kjøpte på Lyko allerede. Nå mens hun venter på at den nye bestillingen skal komme så bare måtte hun forte seg til Normal for å tipse alle venninnene sine på IG om produktene for de er for gode til å gå glipp av 😄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 12. september 2022 #14417 Del Skrevet 12. september 2022 (endret) 1 hour ago, Poppelopp said: Så kom vi altså dit at jeg måtte lage meg en konto for å spørre her inne. Hva skjer med å stå i en butikk, ta bilder av produktene for så å linke til en annen side med reklamelinker? Om de er så bra som HD sier, kan hun ikke ta bilde av de på badet hjemme? Et av produktene er også 17kr dyrere på siden HD linker til.. 52,- hos normal og 69,- på reklamesiden.. «venninna» si det.. anbefaler alle «venninnene» sine å kjøpe de fantastiske produktet via en link, betale mer men pytt pytt.. så lenge HD tjener penger! Kommer mer og mer frem hvordan hun driver butikk. Endret 12. september 2022 av Lileep 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. september 2022 #14418 Del Skrevet 12. september 2022 Den "reklamen" for Lyko er noe av det mest useriøse jeg har sett på lenge i influenser-verdenen. Og DET sier ikke så rent lite. Man står da ikke midt i en butikk (Normal) og tar bilde av produktene for å legge ut annonselinker til en annen butikk? Alvorlig talt? Om produktene er SÅ fantastiske så har man de sannsynligvis hjemme i baderomshylla allerede, eller man kan legge inn en bestilling og lage reklame når man har de i hus. SERIØST! 26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caroline1986 Skrevet 12. september 2022 #14419 Del Skrevet 12. september 2022 Roadrunner skrev (12 minutter siden): Den "reklamen" for Lyko er noe av det mest useriøse jeg har sett på lenge i influenser-verdenen. Og DET sier ikke så rent lite. Man står da ikke midt i en butikk (Normal) og tar bilde av produktene for å legge ut annonselinker til en annen butikk? Alvorlig talt? Om produktene er SÅ fantastiske så har man de sannsynligvis hjemme i baderomshylla allerede, eller man kan legge inn en bestilling og lage reklame når man har de i hus. SERIØST! Ja det var faktisk et nytt lavmål. Jeg så storyen i sta og syntes det var noe som skurra, men klarte ikke å sette fingeren på det. Men hun var rett og slett i feil butikk😆 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 12. september 2022 #14420 Del Skrevet 12. september 2022 Roadrunner skrev (1 time siden): Den "reklamen" for Lyko er noe av det mest useriøse jeg har sett på lenge i influenser-verdenen. Og DET sier ikke så rent lite. Man står da ikke midt i en butikk (Normal) og tar bilde av produktene for å legge ut annonselinker til en annen butikk? Alvorlig talt? Om produktene er SÅ fantastiske så har man de sannsynligvis hjemme i baderomshylla allerede, eller man kan legge inn en bestilling og lage reklame når man har de i hus. SERIØST! Det er jo bare en hobby Er ikke så nøye om det er seriøst eller ikke. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå